Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 19:55 - Честит рожден ден, мамо!!!
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 34190 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.07.2008 19:56


Днес най-прекрасната, мила и нежна жена има рожден ден.Тази, която винаги е била до мен и дори да не съм я разбирала е била търпелива и винаги готова да ми помогне.Жената, на която винаги мога да кажа какво ме мъчи, каква е болката в сърцето ми, а тя да ме погали нежно по косите, да ме целуне по челото и с прекрасните си очи, излъчващи доброта да каже "Ще мине детето ми, ще мине.Не се ядосвай за такива неща" и след това да се усмихне.Не знам какво щях да правя без нея.Дано един ден когато имам деца да успея да ги възпитам по същия начин, по който тя го направи с мен и сестра ми.Дано успея да бъда толкова нежна и грижовна, дано....
Мила мамо, искам да ти пожелая много здраве, защото това, колкото и клиширано да звучи, наистина е най-важното.Когато сме здрави можем да постигнем всичко.Дано всички неприятности са останали в миналото и усмивката все по-често да озарява лицето ти.Мога да ти пожелая повече късмет, за да не става всичко винаги по най-трудния начин,  а нашата любов, на цялото семейство ти я имаш и винаги ще я имаш.Това е най-малкото, което можем да ти дадем за всичките грижи, които си положила за нас:)
Много те обичам, благодаря ти за всичко, благодаря ти, че си майка с главно М, благодаря ти, че си истински човек и ни учиш на същото.Благодаря ти, че те има!
Честит рожден ден, мила мамо!!!


Тагове:   ден,   мамо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 410173
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031