Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2014 15:18 - ...И пак за логиката...
Автор: donkin Категория: Други   
Прочетен: 1396 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.09.2014 15:29


 ...Имало едно време едно царство господарство. Обикновено едно такова...

...Като всички царства и то си имало кръвожадна ламя, дето живеела в горите околовръст и дето ядяла девственици... Един ден и на нашето царство господарство му свършили девствениците и дошъл редът на царската щерка... То, пак добре, че царят имал щерка, а не синове, че тогаз щяло хептен да му се сгрози хавата на туй царство...

Сцена последна:

...Вратата се отвори и в стаята на красивата принцеса, дето беше девственица влезе рицарят - принц. Той беше победителят в Кастинга : „Да спасим принцесата на всяка цена!”... Красавицата плачаше на леглото си и, виждайки го, се разплака още повече...
- Ох, горкана аз, горкана аз! Утре ще ме дадат на Ламятааа! - хлипайки, съобщи тя на рицаря страшната развръзка.

- Всяка година ламята иска да изяжда най-умната и най-красивата девственица от града. Това съм аз! Че съм умна, умна съм, ама защо съм и толкова красива, м?...

(Бай дъ уей, Ламята никога не била предявявала претенции към умствения багаж или външния облик на храната си, ама нейсе... Самочувствието принцесино беше триж по-върло от глада на Ламята...)
- Ще те спася! - смело възкликна рицарят. („...на всяка цена...” продължаваше да му звучи много яко...)
- Ще убиеш Ламята?! Ах, юначенцето ми то!!!
- Мммм... може... Ама има много по-лесен начин! - отговорил принцът - рицар, току посягайки да разкопчава копчетата на гащите си...
- Ох... Мъже! Да не съм вече девствена... Хм. Баси логиката! А друг начин няма ли? - смутено попита принцесата.
- Мога да ти счупя носа и няма да си най-красивата, примерно... Саа, виж... Избирай...
Принцесата въздъхна и започна да се съблича…

Румен Донкин, 07.09.2014




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: donkin
Категория: Други
Прочетен: 146707
Постинги: 147
Коментари: 93
Гласове: 549
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031