Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2018 17:19 - Престъпление на министър Трайчо Трайков за милиарди
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2946 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 10.06.2018 17:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще чуете кратък радио-репортаж (под 14 мин.), направен и излъчен един-единствен път по БНР, преди повече от СЕДЕМ ГОДИНИ, на 14-ти май 2011-та г., НО никога НЕ Е качван на сървърите на радиото, нито където и да е било на друго място. Много лесно ще разберете защо.
Предистория! В края на април 2011-та г. "журналиста" от БНР и водещ на предаването "Събота 150" Никола Миладинов ме покани на интервю, в студио на радиото. Той ме увери, че ще вземе мнението и на другата страна и ще ги излъчи заедно. НО не ми каза, че ще го направи по начина, по който е скалъпил фарса. Записът с моето интервю първо е изслушвано от останалите герои на репортажа, а след това те са "опровергавали" моите твърдения и констатации. На мен нито ми е предлагано да изслушвам и коментирам записи на техни словоблудства, нито пък да чуя и коментирам техните "опровержения" на моите първоначални заявления. Тази схема "дава право на журналиста" Миладинов, в края на репортажа да внуши на слушателите, че обвиненията ми са били отхвърлени, по нАучен път!!!
Поради тази причина аз сега НЯМА да се занимавам с оправдания или опровергаване на лъжите на учЕните, от "Софиски университет". Това може да се случи или в равнопоставено участие, или в съдебна зала, за което аз и тогава съм апелирал. Поради тази причина и не е задължително да обръщате особено внимание на техническите словоблудства на двамата учЕни, защото те са абсолютна помия. Обърнете внимание на отношенията им с АЕЦ "Козлодуй".
Много по-интересно е да обърнете внимание на лъжите на Трайчо Трайков, в края на репортажа, където той най-нагло заявява, че бил правил нещо по мое искане и настояване. Как елементарно се хваща лъжата на престъпника Трайков? Много просто!
На 16-ти октомври 2010-та г. същият Трайков дава интервю на същия "журналист", за същото предаване. Във въпросното интервю Трайков ДВА ПЪТИ заявява, кой, какво, от кого и защо е искал по време на първата ми среща с него (Трайков), само два дни по-рано, на 14-ти октомври. Въпросното интервю известно време беше налично на сайта на БНР, но малко преди репортажа, който след малко ще изслушате беше свалено за вечни времена.
Ето какво е останало при мен, но не и на сайта на радиота, като свидетелство, за съществуването на изчезналото интервю (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху снимката):

image

Ще разберете истината за това, какво и как сме се разбрали с Трайков, когато изчезналото интервю отново се появи отнякъде. Аз съм сигурен, че то не е безвъзвратно изчезнало.

image

А сега ви пожелавам приятни минути с уникалния репортаж, който може да постави началото на края на престъпника Трайчо Трайков!

За малко да пропусна! Всеки един от ПЕТИМАТА (в репортажа са назовани само четирима от тях) участници в съвета по моето "опровергаване" е получил личен хонорар от АЕЦ "Козлодуй" в размер на 5 000 (пет хиляди) лева. Така е заповядал престъпника Трайков.

Георги Котев





Гласувай:
6



1. djani - В новата ни история съществува славната традиция да се бесят Трайчовците.
12.06.2018 21:02
"Макар, и да бъдат реабилитирани след това. Но, дори и тогава се оказва, че е имало защо да бъдат обесени..." Това е шеговитото ми встъпление в постинга ми "Да се обеси ли и ...Трайчо Трайков" - http://djani.blog/lichni-dnevnici/2017/01/03/da-se-obesi-li-i-traicho-traikov.1500486. Надявам се това да стане някога, дори и ритуално. Този срамежлив крадльо с вид на пъпчив пубер си има и прототип - Крадливия Алхен на Илф и Петров от "12-те стола".
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9842441
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031