Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2020 21:19 - Нов План Маршал за ЕС!! колкоо познато..
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 787 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 06.04.2020 09:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
..сегааа, Пандемията,ще спре за 3 дни..гледайте,да гледаме )
Каква е Играта, на кУроната? ТЕ/онез) искат да унищожат дребният
среден,и малък бизнес, И да ни затрупат с нови Заеми, с нови %%%%
Това е накратко €пикризата , барабар с Лечението...
ПОЗНАТО,нали....



Само нов "План Маршал" ще спаси ЕС сега
Нужна е солидна инвестиция в бюджета на Общността

Прочети още на: 
https://www.dnes.bg/eu/2020/04/05/samo-nov-plan-marshal-shte-spasi-es-sega.444823

 Пиша вчера кратък, културен коментар  на Черно Пръцко:

 в твоите. коментарии, винаги надделява емоциото!!
16:25
многоо.пъти,се почудвам, дали..наистина си мъж /изв..
не искам да те обидя,но имаш..киффленско поведение..
/съчетано с анти-интелект..
...за Мъжа,е типичен - анализ,разбор..т.е.мисловен.процес.
споко,аз ще дам анализа,в 20 00 )
поздрав, иначе и аз харесвам Райчев,поразяващ устатник..
/юлия


image  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - мисля, да пиша редовно..тишке...
06.04.2020 14:53
ако, не поспреш със спама, и илюминациите)

РАЗГОВОР С ALLEKS

Re: Re: Re: А де!
виж,идиоте м у блоков..аз,не съм тв кадъна айшето
и,НЕ си у вас,тъпако,разбери го..по бързо..
защо ме обикаляш денем и нощем..смешник..
не се прави на никъф сашко и машко,тъп си...
за да ми опонираш..
........
келеш, и аз ти..простих..
Изпратено: 12:58 От: eva666
цитирай
2. fun1001 - не ставаш за актьор, виж за Охрана, сигурно..имаш"баници"..ха ха хаа
06.04.2020 17:56

тъпотончоо,аз пиша от 7г тук, альооо..
15:59
ти се пръкна, с тъзз, качулка онзи ден..
Кой, и на кого,ще повярва м? Ъ?
ти, не знаеш, къде си.. бе шизоид..
живееш.."в кино",и тук баламосваш..разни самотни изкухали стари моми
и дрти бабички..така, стои ситуацията..
аз, обичам, да говоря..директно, какво мисля..иначе, защо изобщо ,да мисля))
нали? и не се прави на интересен..жалък аутсайдер си, който проси..малко внимание..
АЗ съм писател...а, не..нек'ва жена, блокерка,или киффла..не се бъркай..

7. eva666 - не ставаш за актьор, виж за Охрана, сигурно..имаш"баници"..ха ха хаа
цитирай
3. fun1001 - краваров...издишаш..
07.04.2020 09:17


Краварофф, пак се спотайваш..като..пу..ика..в нови гащи@
Така и не разбрахме, твоята Трактовка..Що е Туй Комунизъм, и Дървена..глава..)

Хора,тук,не остана, поне Един достоен учен,или Хабилитат,за да каже две 2 Думи,на място.по-Спрете с тези..измислени кьорфишеци от тук, оттам."Путя"и Тръмпо,са Пионки
на един и същи МултиКАПИТАЛ, как да ви го каже човек, по -разбрано, и по-достъпно!
Не напразно,"на смях" казват,че Путин "избрал"..Дончо) амии..даа.Свързано е...
Всичко, друго е Цирк,Театър,Фарс,Игра..за пред жадната и гладна /за сеир/Публика..
Самата комуникация в Туитър е Безумие и фък..ваксини, бомби,Пандемия, и ..чат!!!!

краваров, Кой ти ги съчинява редовно тези..бози?
Нямаш ни една реплика Лична/умна.
редовните тъпни-2-3 мухлясали клишета,и манипулираш тълпата..
безполезен си,Тролее!! и, малкоо опасен, и безумнооо..тъподосаден..)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 530937
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол