14.10.2018 12:36 - Отговорът на парадокса Ферми? Физикът казва, че хората могат да изкоренят чужденците несъзнателно
Автор: zahariada Категория: Хоби

Отговорът на парадокса Ферми? Физикът казва, че хората могат да изкоренят чужденците несъзнателно

07/27/2018 / От Едел Кук

Вероятно сте запознати с всички научно-фантастични филми и телевизионни сериали, където геноцидното извънземно раса нахлува в Земята, за да изкорени човечеството. Руски изследовател предполага, че хората в реалния живот ще бъдат онези злодеи и че може би дори не забелязваме, че изкореняваме чужденците, които срещаме, се казва в статия в Space.com .

Това е много болезнен отговор на отдавнашния въпрос за "парадокса Ферми", който се пита дали човечеството е сама. Но това е, което теоретичният физик Александър Березин пише в теоретичния си доклад, който той излага на предпечатното издание arxiv.org .

За "Березин" причината, поради която не сме виждали коса и не крием никакви чужденци - независимо от НЛО - или чувахме наблюдение на радиотелескопите е, че извънземните не са успели да развият достатъчно технология, която може да бъде открита в междузвездния мащаб. Хората може би са най-напредналите раси в галактиката или вселената точно сега - и неизбежно ще ги гарантираме, като унищожим цялата конкуренция. (Свързани:  Мистерия от космоса: Учените записват три нови бързи радиообръщания - може ли извънземните да се опитват да комуникират с нас? )

Първата форма на живот, за да влезе в космоса, печели междугалактическото господство

В статията си изследователят на  Националния изследователски университет по електронни технологии  предлага, че първата форма на живот, която придобива способността да пътува от звезда до звезда, трябва да изкорени цялата конкуренция. Тази концепция "първо в последното излизане" е неговият отговор на парадокса на Ферми.

За него интелигентният живот може да бъде органичен или кибернетичен, хуманоиден или по друг начин. Поведението на формата на живот е наистина важната част.

Парадоксът на Ферми изискваше, че извънземният живот трябва да бъде способен да расте, възпроизвежда и да бъде наблюдаван от човешките сензори. Извънземните трябва да могат поне да изпращат съобщения чрез междузвездното пространство.

Но една цивилизация, която може да направи това, ще се нуждае от междузвездни комуникационни способности само ако се разраства и разпространява без прекъсване от звездата до звездата. И такова радостно разширяване би включвало изтласкване на по-малки форми на живот.

На Земята хората правят точно това. Ние надхвърляме всички други видове на планетата в процеса. Сега си представете това на междузвездно или дори галактическо ниво.

"Не предполагам, че силно развита цивилизация съзнателно ще изтрие други форми на живот", заяви Березин. "Най-вероятно те просто няма да забележат, по същия начин, по който строителният екип разрушава мравуняци, за да строи имот, защото няма стимули да го защити".

Хората ще станат извънземни лоши хора във всеки научнофантастичен филм

Той цитира примера за изкуствен интелект извън контрола, с достъп до междузвездното пътуване. Такъв измамен изкуствен интелект ще расте, като създава сами клонове и ще се разшири, като разпространи своите клонове на други планети.

Березин каза, че такава доминираща форма на живот не се нуждае от причина да поеме галактиката. Това ще стане просто защото може.

За щастие за човечеството, вероятно няма да трябва да се борим с ужасите от космоса в бъдеще. За съжаление, ние сме тази неудържима орда на нашествениците, която надхвърля планетите и изгасва други форми на живот.

Березин вярва, че хората са първата форма на живот, достигаща междузвездната епоха. Той също така вярваше, че ще бъдем последните, които напускат нашата планета, за да изследват пространството.

Той също така каза, че свободната воля на отделните хора няма да бъде достатъчна, за да остави широкото човечество да преустанови изчезването на всички други форми на живот. Ще бъде необходима много по-голяма сила, за да се промени начина, по който човешката раса действа.

"Наистина се надявам, че греша", заключи Березин. "Единственият начин да разберете е да продължите да изследвате вселената и да търсите чужд живот".

Намерете още статии за възможните признаци на извънземен живот в  UFOS.news .

Източниците включват:

Space.com

LiveScience.com

Спечели и ти от своя блог!

Автор: zahariada