09.12.2018 12:30 - Извънземният контакт може да не е толкова далеч; слушането на радиосигнали може да позволи контакт с този век
Автор: zahariada Категория: Хоби

Последна промяна: 09.12.2018 12:31

Извънземните се опитват да се свържат с Земята? Тайнствените енергийни сигнали наистина идват от космоса, потвърждават учените

• Бързи радиоразпръсквания (FRBs) озадачиха астрономите от откриването им през 2007 година
  • Сега учените са смазали теорията, че сигналите са били направени от хора
  • Изследователи, анализиращи данни от радиолоскопа Molonglo, откриха три FRB
  • Сигнали вероятно са идвали от далечни галактики, казаха изследователи

От ДЕЙЗИ ДЪН ЗА ИМЕЙЛ

ПУБЛИКУВАНО НА: 10:27 GMT, 3 април 2017 АКТУАЛИЗИРАНО: 10:27 GMT, 3 април 2017

Редките и кратки изблици на космически радио вълни озадачиха астрономите, откакто бяха открити за първи път преди 10 години.

Някои смятат, че тези тайнствени изблици на енергия могат да бъдат знак за извънземния живот, опитващ се да се свърже с нас.

Сега учените потвърдиха, че мистериозните сигнали наистина идват от космоса.

Превъртете надолу за видеоклип

image   2

Изображението на художника показва три ярки червени вълни, изобразяващи бързи радиоразпръсквания далеч отвъд Млечния път, които се появяват в съзвездия Puppis и Hydra

КАКВИ СА БЪРЗО РАДИО БЪРСТИ?

Бързи радиоразпръсквания, или FRB, са радио емисии, които се появяват временно и произволно, което ги прави не само трудно за намиране, но и трудно да се учи.

Загадката произтича от факта, че не е известно какво може да доведе до такъв кратък и рязък взрив.

Това доведе някои хора до предположението, че могат да бъдат всичко, от звезди, които се сблъскват с изкуствено създадени съобщения.

Първият ФРБ беше забелязан или по-скоро "чут" от радиотелескопи, през 2007 г.

Но беше толкова временно и привидно случайно, че астрономите отнемаха години, за да се съгласят, че това не е проблем в един от , или FRB, са радио емисии, които се появяват временно и произволно, което ги прави не само трудно за намиране, но и трудно да се учи.

"Може би най-странното обяснение за FRB е, че те са чужди трансмисии", казва проф. Матю Бейлес от Техническия университет "Свинбърн" в Мелбърн, който е допринесъл за новите изследвания.

Сега изследователи от Австралийския национален университет са открили три FRBS, използвайки радиото телескоп Molonglo, близо до Канбера.

През 2013 г. учените осъзнаха, че уникалната архитектура на телескопа Molonglo може да се използва за определяне на FRs поради огромната си фокусно разстояние.

image   2

Редките и кратки изблици на космически радио вълни озадачиха астрономите, откакто бяха открити за първи път преди близо 10 години. Впечатленията на художника са изобразени

КАКВО ПРИЧИНЯ СИГНАЛИТЕ?

Но има и други възможности.

Една алтернатива е активното ядро ​​на галактиката, като радиоизлъчването идва от струи от материал, излъчван от района около супермасивната черна дупка.

Източникът на бързото радиоразпръскване е в рамките на 100 светлинни години от непрекъснатите радиоразпръсквания от ядрото на галактиката, което означава, че те са едни и същи или физически свързани помежду си.

"Конвенционалните телескопи с една антена имат затруднения да установят, че предаването е отвъд земната атмосфера", каза д-р Крис Флин от Техническия университет в Свинбърн.

Започна масирано усилие за реинженеринг, което сега отваря нов прозорец във Вселената.

Телескопът Molonglo има огромна площ за събиране на 193 750 кв. Фута (18 000 кв. М.) И голямо поле на наблюдение (осем квадратни градуса на небето).

Телескопът произвежда 1000 TB данни всеки ден. За сравнение, всички уеб страници на Уикипедия използват само 5,87 терабайта за съхранение.

Изследователите разработиха софтуер, способен да пресява тази огромна информация, за да преследва FRBS.

Използвайки този софтуер, изследователите посочват вероятните места на три FRB.

Video playing bottom right... Click here to expand to full page     Зареден : 0% Напредък: 0% 0:00 Pause Unmute   Current Time0:00 / Duration Time0:05 Цял екран         РазширетеЗатвори

"Много вълнуващо е да видите телескопа на Моунлойския университет в Сидни, който прави такива важни научни открития, като партньорства с опита на Суонбърн в суперкомпютъра", каза проф. Ан Грийн от университета в Сидни.

Данните от телескопа показаха, че и трите FBRs са с произход от космоса, но само една може да бъде локализирана към отделна галактика.

"Разбирането, откъде идват бушуванията, е ключът към разбирането на това, което ги прави", каза Маниш Калеб, докторант в Австралийския национален университет, който проектира новия софтуер.

"Само една експлозия е свързана с конкретна галактика.

- Очакваме, че Molonglo ще направи това за още много изблици.

Изследването е публикувано в месечните известия на Кралското астрономическо дружество.

Представяне на Starshot: проект за изследване на космоса от 100 милиона долара       Зареден: 0% Напредък: 0% 00:00 предишен играя пропускане ням   Текущо време0:00 / Продължителност0:00 Цял екран

Извънземният контакт може да не е толкова далеч; слушането на радиосигнали може да позволи контакт с този век

image От  Франсис Блумфийлд

image    Колко дълго човечеството трябва да изчака да се появи контактът на извънземни? Според един известен теоретичен физик, не е дълго. Всъщност,  може би сме чули от чужденци в този век .

Това беше отговорът, даден от Мичио Каку, един от съоснователите на теорията на низовите полета, в неговия  Reddit Ask Me Anything  (AMA) на 21 февруари 2018 г. MalachiNorris, потребител на Redditor или Reddit, публикува този въпрос в AMA на Kaku : "Д-р Каку, ако се докоснем до извънземни цивилизации, тогава какво? И как ще говорим с тях?

Каку отговори с: "Нека да си слагам врата. Лично аз чувствам, че в рамките на този век ще се свържем с чужда цивилизация, като се вслушаме в техните радиокомуникации. Но говоренето с тях ще бъде трудно, тъй като те могат да бъдат на десетки светлинни години далеч. Междувременно трябва да дешифрираме езика си, за да разберем нивото на техниката. Те са тип I, II или III ???

- И какви са намеренията им. Те са експанзивни и агресивни или мирни? Друга възможност е те да кацнат на тревата на Белия дом и да обявят съществуването си. Но мисля, че това е малко вероятно, тъй като ние ще бъдем като горски животни за тях, т.е. не си струва да общуваме с тях. "

Друг Redditor, WaltherHanson, добави към въпроса на MalachiNorris, като попита за моралното и философското класиране на такава високо развита извънземна цивилизация.

За това Каку отговори: "Питам се дали чужденците са зли и искат да ни унищожат. Може би, но мисля, че основно ще бъдат мирни, защото са имали хиляди години, за да разрешат сектантски, фундаменталистки, националистически въпроси. Въпреки това те все още могат да бъдат опасни, ако просто не се интересуват от нас и ние се намесваме.

Получете още новини от този тип, без да сте цензурирани : Вземете приложението  Natural News  за вашите мобилни устройства. Насладете се на нецензурирани новини, резултати от лабораторни тестове, видеоклипове, подкасти и др. Прескочите цялата несправедлива цензура от Google, Facebook, YouTube и Twitter. Получете ежедневните си новини и видеоклипове директно от източника! Изтеглете тук .

"Във  война на световете чужденците не ни мразеха. Бяхме просто по пътя. По същия начин, по който разработчикът е заплаха за горските животни, защото може да прокара първия, опасността е от някой, който вижда, че сме точно на пътя. Но в по-голямата си част мисля, че те ще бъдат мирни, но ще ни видят, както виждаме горските животни. "

Типове и радиосигнали

Тези категории, описани от Каку, са от скалата на Кардашев, обясни  Science.com . Кардашевата скала бе концептуализирана през 1964 г. от руския астрофизик Николай Кардашев. Той вярва, че  технологичният напредък на цивилизацията е равен на количеството енергия, което цивилизацията може да използва и използва . Колкото повече се манипулира с енергия, толкова по-напреднала е цивилизацията и обратното.

Тип I или планетарна цивилизация може да използва цялата налична енергия на своята планета. Този тип цивилизация би бил малко по-напреднал от нашия. Тип II или звездна цивилизация може да контролира общия енергиен потенциал на своята звезда. Типа III или Галактическата цивилизация притежава енергия, еквивалентна на тази на собствената си галактика. (Свързани:  Вселената потенциално "космическа зоологическа градина", изпълнена със сложен растителен и животински живот, теоретизират учени .)

Отвъд тях са Тип IV или Универсална цивилизация и Тип V или Мултивселената цивилизация. Първата би била междугалактическа култура, която има достъп до силата на милиарди звезди. Последният, най-известен тип, се казва, че може да се движи между мултивселените, поради изключителните си сили и способности.

Що се отнася до избора му на "радиокомуникации", Каку вероятно е говорил за теснолентови радиосигнали. Тези видове радио сигнали са тези, които чуждите ловци търсят поради това, че се считат за естествено изкуствени. С други думи, теснолентовите радиосигнали не могат да бъдат генерирани от никакви природни източници.

Посетете  Space.news, за  да прочетете повече новинарски статии и проучвания за извънземен живот.

Източниците включват:

Space.com

Reddit.com

Futurism.com

Спечели и ти от своя блог!

Автор: zahariada