Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 07:09 - Джулай морнинг в сърцето
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14221 Коментари: 34 Гласове:
46

Последна промяна: 01.07.2011 14:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЧЕСТИТО ЮЛСКО УТРО!
     Джулай морнинг в сърцето.


Празнуват си хората July Morning. Всеки гледа да посрещне първото юлско утро на открито, по възможност на море. Любопитна съм какво влагат хората в това. Чудно ми е какъв смисъл има за отделната личност.

За мен лично е July Morning е празник на живота. На радостта, че посрещаш изгрева на слънцето и си жив. Че някаква висша сила ти е дала възможността да напишеш своята история на този свят. July е символ. Символ на онзи пълнокръвен, пулсиращ във вените живот. На горещо лято, на написани с огнена пръчка истории, на думи за любов по пясъка. Символ на свобода. На пращящите съчки в огъня вечер, когато морския бриз задуха и се свиваш неволно от студена тръпка. На полета на човешката душа и вярата, че няма невъзможни неща.

Има един миг, в който света е само една картина - палещи лъчи, които оставят бляскава диря по кристалната вода. И желание. Желание да попиеш цялото това чувство. Да прегърнеш високите скали, да погалиш розовата зора, да пиеш от до болка синята вода. Желание да пипнеш безкрая и той да остане в сърцето ти. Да прибереш спомена, да го загърнеш внимателно и грижовно да го съхраниш на дълбоко. За да може да го вадиш, когато зимата бие в прозорците и надеждата сякаш си е тръгнала. July е капчица живот в съществуването.

Гледал ли си как огненият диск слънцето бавно се показва над морето, там където синевата на водата и небето се сливат? Чувството е изтръпващо до мозъка на костите. Величие, на което си свидетел. Седиш на скалите и се чудиш колко мъничък и нищожен си пред гледката на събуждането на цял един свят. Невероятна красота, която оцветява спомените ти. И се чувстваш благословен. Защото July е и благодарност. Благодарсност, че живея, че дишам, че слънцето гали настръхналата ми от утринния хлад кожа.Че имам възможност да променя света.......Поне моя свят.

А какво е за вас?
 

 

image






Гласувай:
46



1. valben - За мен този миг е началото на пътя!
01.07.2011 07:44
За мен този миг е началото на пътя!
цитирай
2. vostroto - :)
01.07.2011 08:48
Хубаво си го написала, Иванке:)
Привет!:)
цитирай
3. stela50 - За мен всеки изгрев е чудо ,вълшебство ,
01.07.2011 09:19
едно тайнство дарено ни от природата . Прегръщайки първите слънчеви лъчи ,
тръгваш по пътеката на новия ден към осъществявания и неочакваности ...
А светлината и топлината остават в сърцето ти завинаги .
Съгласна съм с теб ,мила приятелко ...
...Невероятна красота, която оцветява спомените ти. И се чувстваш благословен...
Слънчеви поздрави и топли прегръдки !
цитирай
4. megg - Добро юлско утро, мила Ваня!
01.07.2011 09:20
Благодаря ти - загърнала си с топла обич всяка дума, всеки образ. А от написаното с
" любов по пясъка" можеш да си направиш замък ...
За мен Джулай е слънчева приказка, в която попадаш и можеш да кажеш: Тук съм, на
тази красива земя .
Слънчев ден! :)
цитирай
5. ognena71 - ЧЕСТИТО ЮЛСКО УТРО!
01.07.2011 11:54
ЧЕСТИТО ЮЛСКО УТРО!
цитирай
6. zaw12929 - Поздравления за постинга!
01.07.2011 12:29
но ми е тъжно! Всеки ден срещам изгрева с радост. Мисля за 1 юли: с тъга:
Днес е денят, когато дъновисти посрещат изгрева: на какво?! Давам си сметка, че Дънов е поредното унищожаване на църквата, която единствено ни дава сили да живеем достойно на земята, като творим, развиваме способности и не се гневим за това, което не е по силите ни да променим... грешно е да си мислим, че не можем да имаме достойно съществуване... трябва да го пожелаем, без да мразим и ругаем. Чрез омразата един към друг ни подчиняват. Тази демокрация е негодна и може да се поправи.... Християнска държава сме по конституция и демократична.. уважавам Вашето мнение...Давам си сметка колко вреди това нанася на нашата човечност...
цитирай
7. ivankalilova - За мен този миг е началото на пътя...
01.07.2011 13:10
valben написа:
За мен този миг е началото на пътя!

Привет, Вал!
Има още много пътища,
които тръгват все от теб..
......ще поемеш, към нови хоризонти,
и безчет... ще бъдат пак в очите ти искрите,
с които ще се будиш във зори..,
на кръстопът се раждат и мечтите...
Мечтай! По своя път върви!
Желая ти много здраве и обич!:)
цитирай
8. ivankalilova - Хубаво си го написала, Иванке:)...
01.07.2011 13:12
vostroto написа:
Хубаво си го написала, Иванке:)
Привет!:)

От сърце благодаря, за присъствието!
Радвам се , че беше тук!
Поздрави!:)))
цитирай
9. sparotok - !
01.07.2011 13:15
За будните и добри хора всеки ден е юлско утро!:)

Красотата е навсякъде, само трябва да искаме да я видим!

Поздрави!
цитирай
10. ivankalilova - едно тайнство дарено ни от приро...
01.07.2011 13:19
stela50 написа:
едно тайнство дарено ни от природата . Прегръщайки първите слънчеви лъчи ,
тръгваш по пътеката на новия ден към осъществявания и неочакваности ...
А светлината и топлината остават в сърцето ти завинаги .
Съгласна съм с теб ,мила приятелко ...
...Невероятна красота, която оцветява спомените ти. И се чувстваш благословен...
Слънчеви поздрави и топли прегръдки !

Благодаря, приятелко мила , за това, че винаги си тук , за нежноста и обичта....
Щастлива съм,щом мога
полето да претичам босонога,
да прегърна изгрева с усмивка
изкъпал се в морето синьо.......
Щастлива съм,щом дишам,
смея се, мечтая......
Какво по -хубаво от това !
ЖЕЛАЯ ТИ МНОГО ЩАСТИЕ И ЗДРАВЕ, ТОПЛИНА И ОБИЧ В СЪРЦЕТО ТИ ДА ИМА!:)))
цитирай
11. bizcocho - Хубаво си го описала. Щастливка ...
01.07.2011 13:58
Хубаво си го описала. Щастливка съм, че този ми апартамент има тази гледка всекидневно. Аз затова и късно пускам компа или въобще не го пускам... Няма нищо по-зареждащо от природата! :)
цитирай
12. monaliza121 - Привет, Ваня! Много емоционален ...
01.07.2011 15:03
Привет, Ваня! Много емоционален текст!:))

Стъпки по пясъка от любов... нека са много...
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Колко хубаво си го написала, то и аз ...
01.07.2011 15:24
Колко хубаво си го написала, то и аз чувствам нещата така, само дето не мога да ги изразя по този начин. Днес и аз си задавах такива въпроси и достигнах до следното прозрение:Ние българите, като наследници на траките винаги сме благотворели слънцето, това е дълбоко закодирано в нас. Ето защо с радост сме го прегърнали и сме си го направили наш, откраднали сме си го от хипитата и вече го предлагаме и на европейците.
цитирай
14. martiniki - и аз го чакам всеки ден, радвам се на слънцето
01.07.2011 15:37
то ме зарежда истински, но Джулая, свързвам с морето и ми е мъчно когато не мога да съм там, посрещането е символ на вярата в светлината, на онова неизкоренимо знание, че след всеки мрак се възцарява пълновластно слънце и с нищо не може да се сравни чувството на брега, когато слънцето плавно и величествено се издига, а морето се гали в краката ти - това е химн :)

поздрави за текста и щастлив july
цитирай
15. ivankalilova - Благодаря ти - загърнала си с топла ...
01.07.2011 16:10
megg написа:
Благодаря ти - загърнала си с топла обич всяка дума, всеки образ. А от написаното с
" любов по пясъка" можеш да си направиш замък ...
За мен Джулай е слънчева приказка, в която попадаш и можеш да кажеш: Тук съм, на
тази красива земя .
Слънчев ден! :)

И АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ, МИЛА, ЧЕ СЕ ОТБИ!
Наслаждавай се на тази прекрасна приказка!
Слънчево, светло и усмихнато да е в душата ти!
Хубави почивни дни!:)))
цитирай
16. ivankalilova - ЧЕСТИТО ЮЛСКО УТРО! Много све...
01.07.2011 16:11
ognena71 написа:
ЧЕСТИТО ЮЛСКО УТРО!

Много светлина и обич, за теб!
Поздрави!:)))
цитирай
17. ivankalilova - но ми е тъжно! Всеки ден срещам из...
01.07.2011 16:23
zaw12929 написа:
но ми е тъжно! Всеки ден срещам изгрева с радост. Мисля за 1 юли: с тъга:
Днес е денят, когато дъновисти посрещат изгрева: на какво?! Давам си сметка, че Дънов е поредното унищожаване на църквата, която единствено ни дава сили да живеем достойно на земята, като творим, развиваме способности и не се гневим за това, което не е по силите ни да променим... грешно е да си мислим, че не можем да имаме достойно съществуване... трябва да го пожелаем, без да мразим и ругаем. Чрез омразата един към друг ни подчиняват. Тази демокрация е негодна и може да се поправи.... Християнска държава сме по конституция и демократична.. уважавам Вашето мнение...Давам си сметка колко вреди това нанася на нашата човечност...

БЛАГОДАРЯ, ЧЕ СЕ ОТБИ !
ВСЕКИ ИМА СВОЕТО ПРАВО ДА ИЗБИРА , КАК ЩЕ ЖИВЕЕ И КАК ДА СЪХРАНЯВА СВОЯТА ЧОВЕЧНОСТ ...
Да искам да бягам по тревата, да скачам доволно в дъжда, да се боря безумно с вятъра, да рисувам неволно фигурки в снега.
Искам да се смея, да пея, да бъда щастлива, дори без причина, да заспивам с усмивка и събуждам в светлина колкото цяла пустиня.
Искам да говоря със слънцето, да посрещам изгрева всяка сутрин и ще съм безкрайно щастлива, ако мога да го правя, колкото е възможно по дълго.........
Нима това ще донесе вреда на моята ЧОВЕЧНОСТ......
Поздрави!:)))
цитирай
18. ivankalilova - За будните и добри хора всеки ден е ...
01.07.2011 16:26
sparotok написа:
За будните и добри хора всеки ден е юлско утро!:)

Красотата е навсякъде, само трябва да искаме да я видим!

Поздрави!

Да бъде приятелю!И ДАНО ТАЗИ КРАСОТА Я ВИЖДАМЕ, НЕ САМО С ОЧИТЕ СИ ......НО ДА Я УСЕЩАМЕ И СЪС СЪРЦЕТО СИ !
Желая ти прекрасни почивни дни!:)
цитирай
19. ivankalilova - Хубаво си го описала. Щастливка ...
01.07.2011 16:27
bizcocho написа:
Хубаво си го описала. Щастливка съм, че този ми апартамент има тази гледка всекидневно. Аз затова и късно пускам компа или въобще не го пускам... Няма нищо по-зареждащо от природата! :)

Жени, радвам се за теб Наистина, приказно е да си сред природата!
Прекрасна вечер!:)
цитирай
20. ivankalilova - Привет, Ваня! Много емоционален ...
01.07.2011 16:31
monaliza121 написа:
Привет, Ваня! Много емоционален текст!:))

Стъпки по пясъка от любов... нека са много...

Благодаря, Тин!
Нежни галещи лъчи , стъпки от любов и безброй мечти ......в твойте дни !
ТОПЛИ ПРЕГРЪДКИ!:)))
цитирай
21. scarlety - Хубаво си го казала,Ваня!
01.07.2011 17:03
Празник на живота и радост,че посрещаш изгрева и си жив! Днес цял ден вали и не можах да видя юлското слънце,но се надявам,че през следващите дни ще се насладя на изгрева! Та лятото едва сега започва!:) Желая ти да е щастливо и слънчево,с много приятни емоции!
цитирай
22. priqtel12 - Символ на живота, чудото на възраждащата се светлина отново и отново.....
01.07.2011 17:16
Чудесен постинг, Ваня!
Желая много и слънчеви дни, пълни с усмивка и щастие, които да запечатваш в душата за бъдещето!
Прегръдки!
цитирай
23. mileidi46 - :)))) Tujen e zaleza mila, ako ne ...
01.07.2011 17:39
:))))
Tujen e zaleza mila,ako ne si prejivql izgreva..:(((
Pozdravi!!
цитирай
24. анонимен - Днес сутринта
01.07.2011 17:55
Днес сутринта започнах да бачкам на компютъра в 5,30. Малко преди 6 съседът ми потропа на вратата и ми каза "Ела, не е за изпускане!" - на покрива на кооперацията срещу него върху един комин бяха седнали прегърнати момче и момиче с лице към изгрева. Когато жена ми се събуди и разказах това и тя отговори "Ами да, ако съм с теб, за какво ми е Камен бряг!" Егати, колко хубаво ми започна деня!
Желая го на всички ви.
цитирай
25. ivankalilova - Днес сутринта започнах да бачкам на ...
01.07.2011 18:05
анонимен написа:
Днес сутринта започнах да бачкам на компютъра в 5,30. Малко преди 6 съседът ми потропа на вратата и ми каза "Ела, не е за изпускане!" - на покрива на кооперацията срещу него върху един комин бяха седнали прегърнати момче и момиче с лице към изгрева. Когато жена ми се събуди и разказах това и тя отговори "Ами да, ако съм с теб, за какво ми е Камен бряг!" Егати, колко хубаво ми започна деня!
Желая го на всички ви.

О, благодаря, за споделеното!Дай бог всекиму, такава,, ПОЛОВИНКА''.....
Щастливо, обичливо и слънчево да е в душите ви !
ПОЗДРАВИ!:)))
цитирай
26. ckarlet - И моето утро беше прекрасно, както и ...
01.07.2011 18:47
И моето утро беше прекрасно, както и денят, Ваня:)
Поздрави!
цитирай
27. miaa - Красива импресия!
01.07.2011 20:22
Много ми хареса! Поздравления!
цитирай
28. amore - Страхотно си го написала!
01.07.2011 21:54
Твоята юлска утрин докосва много дълбоки струни. Нека всяка утрин бъде така вълшебна, както юлската. Благодаря за споделеното чувство и приятна вечер!
цитирай
29. naidobriq - Здравей миличка пак ме нямаше пак закъснях..:))
01.07.2011 22:00
Постинга е мн хубав..Актуален.
Поздрав и мн здраве,любов щастие..
Лека вечер мила..
цитирай
30. kalin8 - Здравей, Ваня!
02.07.2011 19:44
http://www.stihi.ru/2010/12/03/9542
Б.
цитирай
31. babaelenica - Какво е за мен?
02.07.2011 21:46
Просто утро.
Едно от многото, които можем да превърнем в празници.
:)))
цитирай
32. katan - "July Morning е празник на живота."
02.07.2011 22:15
Права си, Ваня!
Радост е да посрещаш утрото и да му се радваш!
Да му се радваш не само на 1-ви юли!
Благодатни и щастливи дни!
цитирай
33. ivankalilova - На всички, вас приятели, които се ...
04.07.2011 12:29
На всички ,вас приятели, които се отбихте и коментирахте от сърце БЛАГОДАРЯ!
ЗА МЕН Е ИСТИНСКО УДОВОЛСТВИЕ ДА ВИ,,ЗЪРНА ''ТУК!
По здравословни причини не мога да отговоря на всички ви !Надявам се да ме разберете, за което безкрайно много ви благодаря!:)
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ!МНОГО КЪСМЕТ И УСПЕХИ ПРЕЗ НОВАТА СЕДМИЦА!:)))
цитирай
34. thefaceoftheshadow - Всеки изгрев...
04.07.2011 23:33
...е едно ново начало! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3098001
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031