Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2014 17:41 - Писна ми от лъжливи работодатели!!! До кога ще ни се подиграват??
Автор: stefchituu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7650 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма думи, с които да опиша разочарованието и възмущенеието си...!! Не знам дори как да започна. Но на кратко и без да ви натоварвам много ще ви разкажа и се надявам да ме разберете, и да ми дадете съвет.    На 22 години съм и от няколко месеца живея в София. Приместихме се заради работата на приятелят ми.Всичко ми беше чуждо, непознато или по точно ""не знаех къде се намирам"".Бях уплашена! Естествено и съвсем нормално и аз трябваше да си намеря работа. Пусках CV-та, ходех на интервюта, кое от кое по съмнителни, но не се отказах. Изчетох всичко, за това как да се държа и какво да правя по време на въпросните срещи с бъдещите ми евентуални работодатели  ....
 Един ден ми се обаждат с покана интервю  (може би 10-то в рамките на месеца) и аз естествено приемам.
И както се изисква нагласена, усмихната, лъчезарна се срещнах с новия ми шеф... Ммм да.. Работата беше касиер в склад за дрехи.Накратко ми обясниха задълженията, заплащане, кога, къде и как се работи и т.н. 
Обачеее... ""приказката "" свърши за месец и половина.!!! Дойде време за заплата... бях работила 28 дена(1 месец) по 10 часа на ден и както се досещате заплатата не беше тази, за която говорихме!!! Бях се разболяла ... болеше ме всичко(гърло, глава, цялото тяло), но не си взех болничен.. а то даже се оказа, че дори и не мога, защото аз си плащам всичко и даже не ми приемали болничния лист. 
Моята колежка, която уж взема колкото мен и удържаха два пъти по- малко за осигуровки...Не разбрах как стана този номер! Сериозно? За това реших да попитам.
О, забравих да ви кажа, че за месец и половина не ми  дадоха копие от договора.. не можели да го намерят. ПФФ!!! Както и да е. Започнах да питам и да разпитвам, все пак съм млада и все още не разбирам всичко... Как се смятат осигуровки, защо са така нещата с болничния, КЪДЕ ми е договора и прочие.Шефът се опита да ми обясни.. и само да уточня, че не сме се карали или някакви такива, съвсем нормален разговор проведохме и така деня си свърши.
Прибрах се и не след дълго ми звъни ШЕФКАТА и ми казва, че съм уволнена!!!!!!!!!!! Попитах ""Защо?"" А тя ми каза, че шефа и е разказал какво е станало през деня.Попитах я какво е станало,но не получих отговор, а само извинение, че не и се обяснявало и раговора приключи. Повтарям, че НЕ СМЕ СЕ КАРАЛИ, а си гоорихме нормално с шефа!!! Само питах.
Рано или късно щях да напусна ... то не си струваше да седя там за някви мизерни пари, а почиваш, когато на тях им е скимне, а ако може и без почивка (както стана при мен), без болнични, удържат ти колкото си поискат, без договор...Пътя ли да си платя, храната ли.. кое..? И само не разбрах ЗАЩО ме уволниха?? Май ги притесних с въпросите си? Не знам!....
 


 

 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stefchituu - Писна ми от лъжливи работодатели!!..
19.05.2014 20:18
Благодаря, че прочете за проблема ми и за отговора. Непременно ще проверя дали са ми платили осигуровките.. все пак ми удържаха близо 200 лева за тях!! И за договора знам, че и аз трябва да имам копие. Не знам .. направо нямам думи!! Толкова нагли хора.. седят и ти се смеят, и ти говорят сладки приказки, и след 2 часа те уволняват, защото си питал за правата си!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefchituu
Категория: Забавление
Прочетен: 33587
Постинги: 14
Коментари: 10
Гласове: 20
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031