Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2018 22:42 - Да поговорим за...
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4809 Коментари: 15 Гласове:
33

Последна промяна: 17.11.2018 16:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

image
imageimage

image





Гласувай:
35



1. cortana - :) :) :))))))
16.11.2018 23:04
:) :) :)
Ти 'наистина' си идиот!! :) :) :)))
:) :)))
Кой ме предвари с плюсчето? :)
цитирай
2. cortana - Комплексар не съм сигурна. :) :)))
16.11.2018 23:06
Но съм сигурна, че Аудито не си го избрал случайно, а намекваш, че и дявол можеш да си, ако решиш. :) :)))
цитирай
3. zabavnata - Айдеееее....
16.11.2018 23:09
След колите какво ще снимате - къщи, яхти, самолети ? Страшна простотия, Жоро и изобщо не разбирам на кого е нужно това.
Хубави почивни дни. Карайте се и ако не става така - сбийте се!
цитирай
4. getmans1 - . . . Дааа, явно не е случайно. . . с...
16.11.2018 23:15
... Дааа, явно не е случайно ... според мен е заради цвета на оградата и варакосаните бордюри ... всичко е идеално съчетано.

cortana написа:
Но съм сигурна, че Аудито не си го избрал случайно, а намекваш, че и дявол можеш да си, ако решиш. :) :)))

цитирай
5. starforlife - ~
16.11.2018 23:46
~ 4. getmans1
Корти визира дяволския номер, Гети.
Иначе... Това е уличката откъм задната страна на двора. Предната я показвах с един банан, ако си спомняш. Когато Русть0 изкретеня с онзи смях за ширината на раменете ми и вратата.


~ 3. zabavnata
Е не, Сестричке.
Ще следват снимки на... акции в компании.
ха ха ха


~ 2. cortana
Този път не позна - съвсем случайно стана.
Сутринта излязох с него, "Ауди"то, защото... просто така реших
И понеже снимах, за да приложа в коренно различен като идея постинг... Но пък одеве реших спонтанно да пусна този... И така.
С две думи: Снимах още сутринта и изобщо не мислех, че така ще се получи.


~ 1. cortana
Естествено, че съм. (Идиот)
Ти сега ли го разбра?
Помисли си мнооооооооого добре до 30-ти. ИмаШ още две седмици.
цитирай
6. getmans1 - хахахаха. . . СТАР, не така елеме...
17.11.2018 00:36
хахахаха ... СТАР, не така елементарно ... дяволското число е с три цифри ... еба си, май улучих този този път, че то цифри и числа се ги бъркам нъл съм от делиормана ...

пп АВЕР, ЩО НЕ НАПРАВИШ ОТ ТОЗИ МОЙ КОМЕНТАР ЕДИН ...БОТев .... хахахахахаха
цитирай
7. starforlife - ~ 6. getmans1
17.11.2018 09:42
Гети, добро утро.
Ще пиша бавно, защото нощес ми отмаля ръката "да цъкам", за да флудя КофичкА.
Хааааа ха ха ха
(Само където от изцепките му зависи това ще се превърне ли в постоянна във времетопрактика.)

Та: Номерът на автомобила си е оригиналният. Като се запътиш към София и ми звъннеш да пием по бира (за малко да напиша "била" - ха ха ха) - ще те посрещна с него. И ще се снимаш за спомен с... каретата на дявола. Ха ха ха

А за БОТев: Как да го направя когато аз нищо не разбирам от няколко програмни езика?
На мен ми дай да си била-охранителствам. Ха ха ха
цитирай
8. cortana - :)
17.11.2018 11:40
Хайде добро утро и от мен. :):):))))
Гадняр! :):):) Увисна ми първото хубаво коментарче, значи! :):):)))
А сега да си направя кафе, че да се събудя. :)

ПП: Сменям небесно синьо БМВ 5та серия, за снежнобяло Ауди същата серия. :):):))))))
цитирай
9. delff - Здравей!
17.11.2018 13:38
Добре написано. Оптимистично и същевремено без излишна и дразнеща приповдигнатост. Поздрав!
цитирай
10. starforlife - ~ 9. delff
17.11.2018 13:45
Благодаря. А да забелязваш нещо?
цитирай
11. ba4kata73 - А знаеш ли, че в предния пост си пр...
17.11.2018 13:57
А знаеш ли, че в предния пост си пропуснал снимките с митарските книги? ;)))
цитирай
12. starforlife - ~
17.11.2018 15:36
анонимен написа:
първоМ да припомня че не отговори на
starforlife написа:
анонимен написа:
понеже под предния пост не получих отговор ще пренеса въпросите си под този:
аз искам да попитам така наречения стар две неща. първото е защо не се хвалиш с новото си "пътуване" до амстредам за повишавнане на заплатите. нетипично е за тебе. второто е какво стана с обещания постинг за техниката контра на руската камера която вакерото беше пуснал. май говориш че си изпълняваш обещанията но не е точно така.
и нека сега всички видят въпросите ми и как ще ме изтриеш. :):):)
http://mileidi46.blog.bg/hobi/2018/11/14/podaryk-za-amerikanolizachite.1635064
и вече от първа да поискам коментар на поста от заглавието и особено коментара понеже те касае гн. стар
А кой пита и на какво основание очаква, че съм длъжен да отговоря?
Но ОК, днес ще намеря време да погледна постинга на Маман и ти отговоря, пич. На другите въпроси също.
А изтриването е казвано защо се прави: За да не бъде моделиран коментара. Иначе - няма коментар, който да ме плаши или комплексира и който да изтрия заради такава причина. Чисто тролене бих разчистил, да.
Ами отговорите ще ги дам когато аз реша и както аз реша.
Засега съм решил просто да не се занимавам с това.
Нещо против?


В 14:32 ч. анонимен написа:
и второМ да поискам отговор на
vencivaleri1951 написа:
Абе много спи този жорко,
Четох признанието му , че му омаляла ръката към три и нещо сутринта/да не би слугините му да стачкуват" или "паритетът му е опарил" ръката пробвайки чущкопека.
А иначе, визионер си е Жорко/като Плевнелиев/-още невръстен си купил чушкопек/през 75та година, вероятно заедно с кацата/ за бъдещите си три къщи и апартамент наред с трите библиотеки. Абе визионер си е е чилякът-и зелето го слага с месец по рано, та когато назадничавите купуват зеле/щото българското става и се продава към средата на октомври/ той вече зелев сок пие. Поработи с ръчичката , пийне си сокче от зеле и после сладко спинка...
Абе ти нямаш право да искаш, но пък ще ти отговоря:
При все, че КофичкА и ДругарА се опитват да вменят нещо, "Жорко" се беше наспал още в 8 часа, защото снощи си легна почти навреме. "Признанието" беше ирония, но понеже КофичкА е малкА комплексарКА и беше изтрилА авто-коментарите - та аз пък изтрих "признанието", за да не вменява невярности.
Последната къща, която купих преди няма година и половина, е строена... ако не се лъжа през 1972-ра - почти ми е набор. Въпросният чушкопек е останал от тогавашния собственик предполагам. Кацата си е моя и не виждам нищо нелогично: Сега сме втората половина на ноември - тоест, имало е време зелето ми да отпуска сок цял месец и отгоре, тъй като аз го наложих в началото на октомври (по 45 ст. от "Била"... го откраднах - ха ха ха - ако трябва да изпадам в битовизми). И представи си - претакам зелето си редовно и не виждам нищо невъзможно да си точа от сока, пък дори и още да не е станал готов (резняк).
Та те така.
цитирай
13. starforlife - ~ 11. ba4kata73
17.11.2018 15:40
Май имаш предвид по-предходния?
Да, пропуснал съм.
Хей сега ще поправя "несправедливостта".
Тенкс, че забеляза.
цитирай
14. cortana - :):))):)))):)
17.11.2018 19:47
starforlife написа:
При все, че КофичкА.....
Харесва ми! :)
Женският род ми харесва! :):):)))
Имаш правата над прякора, който спонтанно му дадох и възможността да го промениш до този вариант. :):)

Последни 20 регистрирани посетителя
19:42 - cortana
19:17 - .....
19:12 - vencivaleri1951
19:04 - poemsalways
18:51 - bumerang
18:16 - vaquero
18:15 - elinora
18:11 - barneba
18:05 - germantiger
17:10 - .....
16:42 - radostinalassa
16:18 - anngry
14:51 - ba4kata73
14:23 - .....
13:36 - delff
13:05 - vencivaleri1951
12:40 - says
12:33 - anngry
12:27 - vencivaleri1951
12:11 - alli

С '.....' са заменени НИКовете, желаещи анонимност при цитиране на статистиката на Ж. :)
цитирай
15. starforlife - Изтрих спам-коментарите, нямащи нищо общо с темата!
17.11.2018 22:57
Някой да има нещо против?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590940
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031