Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2016 16:43 - ЗАПОМНЕТЕ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ СЪДИИ! ТЕ ОСЪДИХА ВАС! БЛАГОДАРЯ ЗА ИЗУМИТЕЛНАТА ПОДКРЕПА ОТ ЧИТАТЕЛИТЕ НА „АФЕРА“!
Автор: jivko1128 Категория: Новини   
Прочетен: 5337 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 28.07.2017 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
 Публикацията миТОЗИ ЖИВОТ НЕ Е ЗА СМЕЛИТЕ. ЗА БОКЛУЦИТЕ Е. направи чудо. Чудото на СПОДЕЛЕНОСТТА. Благодаря на хилядите, които изразиха подкрепата си към мен и сайта ми АФЕРА. Благодаря за съпричастността им, гнева им към шляканата, мръснишка „независима“ правосъдна система и към позорните управляващи на държавата, благодаря за безкрайните предложения за откриване на сметка, за да ми помогнат с пари.

Аз пепел може да ям, но пари от читателите си няма да взема. Този сайт не е направен за да плащат хората, които искат да четат истината. Истината няма цена, измерена с финикийски знаци.

Благодаря на възрастните ми читатели, които настояваха да ми пратят левчетата си, за да успея да платя 8035, 76 лева на премиерския съветник Яне Янев, когото Мишо Шамара нарече „пендел“, разбирай педераст, и заради това, че го препечатах, ме осъдиха.

Благодаря на един мъж на честта, който ме потърси, погледна ме в очите и каза единствено: „Нищо не искам от теб, нищичко. Кажи ми само как мога да помогна и да платя тези пари“. Да, той има възможностите да го направи, но знаете ли, жесток Учител и шегобиец е Господ – този мъж не е от онези, дето краката ми трябва да целуват до края на живота си, заради това какво съм направила за тях – те се скриха!!!, този мъж дори е бил критикуван от мен в сайта АФЕРА. Не му пиша името единствено поради простичката причина, че моментално може да стане мишена, щом е помогнал на АФЕРА и Веселина Томова.

А вие, всички, ЗАПОМНЕТЕ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ СЪДИИ!
ТЕ ОСЪДИХА ВАС! ЗАЩОТО СТОРИХА ПРЕЦЕДЕНТ  И ОТТУК НАТАТЪК ВСЕКИ ЖУРНАЛИСТ, КОЙТО Е ПРЕПЕЧАТАЛ ПОСТ ОТ ФЕЙСБУК, МОЖЕ ДА ПОСЛЕДВА „АФЕРА“, КАТО ОСЪДЕН!
Защото е публикувал позиция „на трето лице“, в случая оронвайки „доброто име на Яне Янев“. Крещях и предупреждавах две години какво ще се случи, но слугинските медии, които си въобразяват, че тази съдба ще ги отмине, мълчаха и злорадстваха.

image

ЗАПОМНЕТЕ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ СЪДИИ:

ГЕНОВЕВА ИЛИЕВА – ВАРНЕНСКИ РАЙОНЕН СЪД

ЮЛИЯ БАЖЛЕКОВА  – ВАРНЕНСКИ ОКРЪЖЕН СЪД

ТАТЯНА МАКАРИЕВА – ВАРНЕНСКИ ОКРЪЖЕН СЪД / Тази специално е добре да престане да ми звъни по телефона, за „да съм направела нещо“ защо няма, кога има и кога ще има вода!

СВЕТЛАНА ЦАНКОВА – ВАРНЕНСКИ ОКРЪЖЕН СЪД

СТОИЛ СОТИРОВ – ВКС

ВАСИЛКА ИЛИЕВА – ВКС

ЗОЯ АТАНАСОВА – ВКС

ЖАНИН СИЛДАРОВА – ВКС

ДИЯНА ЦЕНОВА – ВКС

БОНКА ДЕЧЕВА – ВКС

image

Всички тези обаче, барабар с Янето, без да си дават сметка допринесоха да се случи нещо добро. Изключителният отзвук от публикацията ми ТОЗИ ЖИВОТ НЕ Е ЗА СМЕЛИТЕ. ЗА БОКЛУЦИТЕ Е.“ показа, че народа вече е готов – боклуците да бъдат изметени! Показа, че мъничка искра трябва да запали фитила. Защото НЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ ТАКА! ЗАЩОТО НИ УПРАВЛЯВА И НИ СЪДИ МАФИЯ!

Веселина Томов

 КОМЕНТАРА е от МЕН:
Трябва на България да има един, като Пиночет да се оправи страната. Помня как всичките комунисти, съдии, прокурори и полицай ги събра на стадиона в Сантяго и се справи по бързата процедура с тях. Българино събуди се, защото краят от такива ти идва!




Гласувай:
11



1. zaw12929 - Подкрепа!!
20.08.2016 18:09
Подкрепа!!
цитирай
2. krumbelosvet - Янето не е комунист,
21.08.2016 05:09
и, доколкото знам, служеше на консерваторите от Англия. Съдебната система посиня в началото на прехода, което не значи, че там не работят много честни хора.
Но щом идеалът ви е военен преврат и мссови разстрели, и щом публикувате снимка на красива жена с пищов, работата е друга и вие ТРЯБВА да бъдете осъден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4398375
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031