Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 20:07 - Конституция на Моралната Държава
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1716 Коментари: 0 Гласове:
0



Завет към Генерала, който ще вземе властта в свои ръце, за да спаси страната си от разрушителното влияние на международния капитал.

“Антипротоколи” – 2003 г.
http://www.zarubezhom.com/antiprotokoly.htm

 

Нуждата от този “Завет” възниква от ситуацията, в която властта в целия свят е завзета от космопилитическите финансисти, които благодарение на лихвата (и пирамидалната мафиотска организация), имат тотална политическа (и “културна”) власт в абсолютното мнозинство от държавите.  Тази власт се осъществява чрез системата на парламентите, министерствата, ведомствата и средствата за масова (дез)информация, които получават своите директиви, не от националните глави на държавите, а от интернационалното задкулисно правителство, служещо на международната финансова мафия, на организираното юдейство.  Те осъществяват своята диктатура, използвайки различни понятия, като: демокрация, република, правова, социалистическа или капиталистическа държава, а всъщност, името на общественото устройство в което живеем, е Юдеокрация.  Те се опитват да представят нещата, така, сякаш понятията – лихви, акции, ценни книжа, застраховане и други подобни институции, с които ограбват народите, са неизбежни закони на природата. 

Те са тези, които ни представят понятията – еволюция, прогрес, мода, съвременност, като някакви автоматични фактори, заложени в основата на техния тип държави, за да могат да обявят всички останали понятия, за остарели, несъвременни и не модерни.  Те са авторите на интернационално-космополитическите понятия, от вида на – международна солидарност и общочовешки ценности, под които те разбират само своите връзки и своите интереси и своите ценности.

Главният икономически инструмент на интернационалната мафия е лихвата, а главният инструмент на организираното юдейство е агентурната инфилтрация и извращаването на нормалните понятия, т.е. – наглата лъжа и представянето на черното за бяло, и обратно.  Затова трябва да отхвърлим всичките натрапени ни от тях понятия и да отделим главно внимание за неутрализиране на международните финанси, които са техният основен силов лост.

Новият държавен глава трябва на първо място, да определи главния принцип на своята държава, без който държавата ще е като без компас.  Главният принцип на държавата е принципът който дава сила на държавата и на нейния ръководител, затова този принцип, държавният глава, следва да внедрява с цялата си своя дейност.  И от отговора на този въпрос, ще зависи най-главното – характерът и жизнеспособността на държавата.

......................

Какъв трябва да е главният принцип на вашата държава?  От какъв принцип вие лично ще черпите сила, и кой принцип ще може да ви дава необходимата сила?  Трябва да се подчертае с всичка сила, че демагогският принцип за народа, като източник на държавната власт, се използва от чуждия капитал за узурпиране на властта, и трябва (временно) да бъде премахнат (защото – заблуден, развратен, дезориентиран и затова, реално, не образован народ, не може да избере спасителен път). 

Главният Принцип на държавата трябва да е, не народът, а естественият, неподправен Морал на народа!  А този Морал, е универсалният Морал.  Вие трябва да изградите Морална Държава.  Вие трябва да противопоставите на Порнокрацията, Моралната държава!  Не да обявите, че е морално всичко, което е в интерес на вашата държава, както беше до сега, а да обявите, че държавата подкрепя само това, което е в основата на универсалния Морал.  На мястото на интернационалната, “правова”, капиталистическа, парламентарна държава, вие трябва да въздигнете Моралната Държава, и тогава държавата ще престане да е морален урод, каквато е сега.

 Моралът, това са идващите от самия Бог, универсални правила, които всички ние знаем интуитивно.  Вие трябва да изведете на първо място, тези основни правила, които се проповядват от всичките универсални религии.  С което вие ще избегнете търканята между основните религии.  Християнството и Мюсулманството имат универсален Бог, който се отнася еднакво към всички хора.  Но религията на Юдаизма не е универсална религия, защото е приватизирала Бога, само като религия за избраните от Бога – Авраам, Исаак и Яков.  Тази религия изисква моралност, само между представителите на една раса, и съвсем не се отнася за останалите хора, които тя не само не счита за обект на морала, но и въобще не ги разглежда като хора.  Затова институциите на тази религия следва да бъдат забранени, не само в Моралната Държава, но и в целия цивилизован свят. 

Организираният юдеизъм е причина за всички извращения и крушения на всички държави и цивилизации в човешката история. Неговото главно оръжие са парите, развратът, безбожието, аморалността и всичко, което според техния "език", е достойно и престижно.

Престъплението против универсалния Морал, трябва да се приема за най-тежко птестъпление против държавата.  Фаворизирайки морала, вие укрепвате правилата на самия Бог, и така вие ще получите подкрепата от самото Универсално Начало, благодарение на което, всички ние съществуваме в този свят.  Щом провъзгласите Универсалния Морал, за главен принцип на държавата, вие ще получите възможност и ще бъдете задължени, с организираната сила на държавата да подтиснете всички явления, които противоречат на вашия главен принцип – Универсалния Морал, – включително и най-главния враг, – ексклузивната идеология и “морал” на избраните нации, класи и религии.

Правилата на Морала са от Бога, затова те интуитивно се чувстват дори и от грешниците.  Моралът е това, с което човек се отличава от животните, които имат само инстинкти.  И вие трябва да поддържате тези универсални правила на Морала, с помощта на организираната сила на народа и държавата.  Когато положите принципите на морала, за основни принципи във вашата държава, вие ще спечелите за съюзници всички хора с добра воля, и ще се сдобиете с нужната сила да се опълчите срещу проводниците на злото.  Така, главният принцип на държавата ще е този принцип, на основата на който ще се открояват и враговете на държавата. 

В теократичната държава, стожер на властта и на морала, и обект на поклонение, се явява личността на самия Бог, и на втори план са неговите морални принципи.  Затова на първи план излизат различията в личността на Бога и различията в религиите.  Така се получава съревнование и ревност между народите – чий бог е по-добър.  А когато за стожер на държавата поставим общото между всички религии – техните универсални морални правила, тогава ние наблягаме върху това, което сближава религиите, а не върху това, което ги разделя.  (И тогава пак ще остане място за известно съревнование и ревност между религиите, но това съревнование, вече ще е само градивно!)

Престъпления (грехове) против морала са: високомерието, яростта, ревността, лъжата, измамата, клетвонарушението, кражбата, жестокостта кам хора и животни, сквернословието, богохулството и всичките познати ни пороци.  Именно моралът ще принуди държавата да действа като Божия държава, и затова, нищо няма да води към вражда срещу другите религии, или между универсалните религии. 

Вие трябва да изведете морала, от задния двор на държавата, и да го поставите на нейния трон, от който Моралът ще управлява по достоинство.  Вие трябва да въздигнете и легализирате Универсалния Морал, от сегашното му полулегално положение, в което фактически се намира. 

Човечеството преднамерено е отклонено от верния път, с помощта на софистични, изхитрени лозунги за свобода и всепозволеност, но позволете ми да ви запитам:  каква е разликата между свободата на антилопата и лъва?  – Антилопата е свободна да бъде изядена, а лъвът е свободен да преяде!  Или казано по друг начин:  Антилопата има право да бъде изядена, а лъвът има право да я изяде!  И такива са всъщност правата и свободите ни днес.  А реалната свобода за антилопата, ще дойде само с унищожението на хищниците!  Такава ще е и висшата социална задача на държавата и обществото, претендиращи за званието – човешки. Тази задача ще е, унищожението на хората – хищници.

Прието е да се позоваваме на класиците, как трябва да се управлява държавата.  Ето ви най-известното изказване на римския историк Тацит.  А той е казал само три думи:  В мир – консул, във война – полководец, в бедствие – диктатор”!  (А днешното ни състояние е повече от бедствие!).  И никакво, прословуто “разделение на властите”, което реално си е:  разюздана безотговорност, издигната от лукавите сили, като “неотменим” псевдонаучен принцип.

Човекът има интуитивно чувство и разбиране за необходимостта от морал, и вие трябва да внедрявате принципите на универсалния морал, във всички етапи на държавното строителство, и във всички области на държавната структура.  Вие трябва да фаворизирате Морала в икономиката, в правото, в образованието, в културата и в медицината.  За вас моралът трябва да е този жизнен стимул, какъвто за евреина са лихвата.  Ако започнете да губите морал, вие губите източника на живота си, а вие сте длъжни да се борите за живота си!  Да отстоявате морала, не значи да четете лекции по морал, на другите.  Изграждането на морална държава, означава че вие разбирате, че моралът е беззащитен и неспособен сам да отстоява основните си правила.  Вие трябва да сте убедени, че единственото оръжие, с което може да се поддържа моралът, е мечът, и затова трябва да дадете в разпореждане на морала всичките въоръжени сили, на отделния човек и на държавата.  Ако отделният човек вижда, че държавата не е в състояние да поддържа морала и справесливостта, той трябва да знае, че това е и негово лично задължение, и негов, неотменим дълг.  Как ще го извърши той, е въпрос на възможности и способности, но той е дължен да направи всичко, за да възтържествува моралът и справедливостта.  Моралът е над закона!  Защото законът е от човека, а моралът е от Бога.  Отделният човек не е ограничен от закона на държавата, когато става въпрос за отстояване на морала и справедливостта. 

Аморалната държава поставя много закони, над морала, и там, заинтересованите групи и личности имат право да насилват морала, когато е пречка за техните интереси.  Затова, ако корумпираната държава не е способна да защищава морала и да раздава правосъдие, тогава съзнателните граждани трябва да се възползват от естественото си право на самозащита, и на своя отговорност да раздадат правосъдие (тогава, когато няма никакво съмнение и никакъв спор!).

Малцина знаят, че до края на 20-ти век, в Америка, за най-тежките престъпления, от рода на убийства, изнасилваня и грабежи, са произнасяни присъди от самите самоинициативни граждани, т.н. самосъд, но пък именно затова, там подобни престъпления са били извършвани, не повече от едно – две, годишно, за цялата страна!  А престъпността заляла страната, чак когато корумпираната държава монополизирала правосъдието.  Моралната държава, по най-легален начин отстранява очевидните недостатъци на корумпираната държава.  Моралната държава поставя морала, над закона, и задължава всички свои граждани да подкрепят закона, в съответствие с изискванята на Универсалния Морал.  И когато стане въпрос за отстояване на Морала, няма място за морализаторстване, а трябва да взимамате меча в ръцете си!  

.....................

Сега разбираме, че след падането на комунизма, на първо място е трябвало да се постави, не икономиката, а Моралният кодекс.  Защото има ли Морал, ще има и всичко останало!  Няма ли морал, има това, което имаме днес!

(Но не ние запланувахме и извършихме перестройката, и не ние определяхме дневния ред след преврата!  Ние бяхме само необходимият и “полезен”, в такива случаи, ентусиазиран “миманс”)

Определяйки основните правила на Универсалния морал, не е нужно да се впускаме в дълги изрежданя на всички възможни частни случаи, защото тези основни правила са били формулирани от Иисус Христос, още преди 2000 години.  На ясния въпрос, поставен пред Него, по отношение главните морални правила, Той отговорил, че първата морална заповед е:  Вярвай в Бога и го почитай повече от себе си, а втората заповед е: обичайте хората около себе си, повече от самите себе си.  Същото се утвърждава и от Мюсулманството.  (Докато Юдейският закон учи:  “Обичайте расовия си съплеменник”, а всички останали народи унищожавайте и грабете, защото са по долни от животни и съществуват само за да ви обслужват”!)

Първата заповед, тук, е ясна и очевидна, но втората заповед, обикновено се явява, камъкът, в който хората се спъват.  Хората лесно разбират и нямат нищо против да се покланят на това Велико Начало, благодарение на което всички ние съществуваме и живеем в този свят, но да обичаме не само Бога, но и неговите създания, включително и животните, това вече е истинският пробен камък, пред който не издържат, нито хората нито държавите, което и отприщва цяла верига фатални последствия.  А вашата държава трябва да поеме задължението да поддържа и да спазва, първия и втория главни принципи.  Всички останали правила на морала са следствие на тези първи две божествени заповеди!  И задачата на вашата държава ще е да свежда всички частни случаи, до тези две основни морални правила, и със силата на държавата да ги поддържа, за да се спазват, а и да ги спазва самата държава!...

Първа част от:
http://www.zarubezhom.com/antiprotokoly.htm

 

 

 

 



Тагове:   морал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28318117
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031