Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2009 23:11 - Ангел Грънчаров - Елтимир, от Ботевград, малко преди да получи призовка от МВР - София, за 10 ч. на 16,12, :
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 4221 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 16.12.2009 08:52


...Ти не разбра ли, че искам да ги предизвикам тези гадове мръсни? Ако ме бяха оставили да работя някъде, дори като нощен пазач, нямаше да съм така побеснял. Ама сега ще ги гоня до дупка и от нищо не ми пука. Навърших половин век, доживях да си видя внучето и от нищо не ме е страх. Нито бизнеса ще ми съсипят, нито за живота си треперя. С какво ще ме уплашат мизерниците мизерни?

...Посъветваха ме да напиша какво толкова имам срещу ДанС. тя е дълга и широка. Ама ще напиша за последното.
А то е, че Владислав Георгиев Попов, шеф на ДанС - Ботевград е наредил никъде да не ме вземат на работа. Обработил е предварително потенциалните ми работодатели, които в нашия район не са чак толкова много. мотив - осъждан и лежал в затвора. точно това ми обясниха на някои места, където кандидатствах за пазач. Пояснявам: осъждан през 1978 година по чл. 108 от НК за антикомунистическа пропаганда. Според демократичната ни ДанС, това все още се смята за престъпление. И както е казал още другарят мирчо Спасов, такива гадове трябва да бъдат мачкани, мачкани...

 

призовка

Гриша, ако ми изтрият блога, виж това, пуснах го и в блога и в сайта:
Часът е 20.28 на 15 декември 2009 година. Ето какво получих преди по-малко от пет минути:
Министерство на вътрешните работи
Областна дирекция на МВР – София
Районно управление на МВР – Ботевград
Ул. „Витоша” №3
ПРИЗОВКА
За явяване в качеството на Св. По дознание /бързо полицейско производство № 18374/15.12 2009 година.
Гражданинът Ангел Георгиев Грънчаров
Живущ в гр. Ботевград, област София
Ж. К. „Васил Левски”, бл. 43, вх. А, ет. 5, ап. 14 да се яви на 16.12.2009 г. в 10ч. 00 мин. В ДПТОП-МВР София
Бул. „Черни връх” №45, стая № 31
Призованият да носи следните документи: лична карта
Явяването е задължително!
Дознател: инсп. О. Георгиева


Ами хубаво, получих призовката и я подписах. Обаче нямам никакво намерение да ходя. Не за друго, а защото просто нямам пари за път. А по автобусите доколкото ми е известно, с призовки не возят. Искат да им се плаща. Да идват и да ме арестуват. Поне да се знае кое как и защо е. Да заповядат, тук съм и ги чакам.
.........................

Това са части от писмата - лични съобщения, от Елтимир, до мен - Григор Симов, от тази вечер, както съм ги получил – по хронологочен ред! 
Публикувам ги, за да добиете представа, в какво положение е от години, и защо, малко невъздържано, използва епитети, когато стане дума за политици, за МВР и за ДАНС.

А че Ангел няма никакви доходи, и буквално мизерува, свидетелствам и аз! 

Забравих да поясня, че интернета му плащат негови приятели – кой както и когато има възможност!



Тагове:   ДАНС,


Гласувай:
6



1. eltimir - Благодаря ти!
16.12.2009 08:25
Благодаря ти, Гриша! То се видя, че когато стана напечено, останахме пак само ние двамата. Ти много добре знаеш какво е положението и на останалите от нас - ветераните на антикомунистическата Съпротива. Нас ни съсипаха, унищожиха ни в буквалния смисъл на думата. Сред всеобщото безразличие. Сред бездушието. Веднъж ти писах, че ние бяхме пазителите на националната Съвест. Какво става с нация, лишена от Съвест? Има ли право на съществуване такава нация?
да, нямам доходи. Двамата с жена ми караме с около 100 лв на месец. Нямам бизнес, нямам кола, нямам нищо. Жилището го изплащаме. Трябваше да го ипотекираме и да го купим, за да не ни изхвърлят на улицата. А ДанС се разпореждат да не почна никъде работа, плашат евентуалните ми работодатели. Какво да правя? да се обеся? Вместо това, предпочитам да протестирам. Здравето ми вече не е цветущо, не мчога да тръгна и да се бия. Остана ми единственото оръжие - думите и Истината. Оказа се, че дори това в бивша България е престъпление.
Ето, сега да ги видим "великите защитници на Правдата и спроведливостта". Обзалагам се, че каквото и да се случи, те малкото си пръстче няма да помръднат. Защото няма кой да им плати.
Ако съм жив, ще пиша още. Нямам какво да крия, няма от какво да се срамувам. Поставил съм цялата си биография и всичките си данни в Интернет. Поставил съм и множество снимки. Не се крия, не намирам, че това, което върша е нередно.
Дали последното се отнася и до нашите управници?
цитирай
2. eltimir - Копирам
16.12.2009 09:05
Това написах в моя блог, ще го копирам и тук за всеки случай:
Какво реших? Реших да направя единственото, което мога да направя - да спра да се храня, та всичко да приключи по-бързо. Не че вкъщи е пълно с храна, ама колкото да не умра от глад има. Е, и нея няма да вземам. Защо мисля, че се подготвя убийството ми? По две причини.
- Те прекрасно знаят, че не се занимавам с никаква престъпна дейност. Моето семейство и аз гладуваме често, но никога не сме си набавяли средства по незаконен път. Реално властите няма за какво да се захванат.
- Те също така прекрасно знаят, че ако остана жив, аз ще разкажа всичко, което се е случило. Ще го разкажа с най-големи подробности. Така, каккто разказах най-подробно за следствието срещу мен през 1998-9 година. Едва ли ще повторят старата си грешка.
Има и още една причина. В България не остана нация, не остана народ. Не остана общество, липсва обществено мнение. Стадо, съвкупност от поединично спасяващи се индивиди. И ако преди години, дори по времето на комунизма явните беззакония срещаха възмущение, то днес те срещат единствено безразличие.
Честита ви канибална демокрация и знайте, че вие сте следващите. В тая мръсна игра оцеляване не е предвидено.
цитирай
3. eltimir - Непослушание
16.12.2009 10:02
Тук:
http://tangra.ucoz.ru/
започнах да пускам своята биографична книга, наречена "Непослушание". Така всеки може да види за какво става дума.
цитирай
4. eltimir - Биография
16.12.2009 11:33
Публикувах първата част от "Пепослушание", побра се на 12 отделни откъса. С доста снимки и сканирани писма и документи. Сега малко почивка, и ако не ми падне метеорит на главата, и ако не ме сгази трамвай в Ботевград, ще продължа. Гвардията умира, но не се предава! Е, пийва ми се нещо, ама ще мина и без пиене. От септември не съм се напивал. Това за сведение, отправям го към любителите на мита за моя алкохолизъм. Любителите на останалите митове да четат "Непослушание":
http://tangra.ucoz.ru/
Ако е рекъл Бог, ще има и продължение. Само че качването е малко уморително, та се налага почивка.
цитирай
5. анонимен - Николай Колев
18.12.2009 22:13
С Еди сме се напивали, и за него говореха, че бил алкохолик. А той прсто понякога си пийваше с приятели. Тъжно ми е, Кольо, загубих още един добър приятел.
==========
Не ми е добре, трети ден не ям.

Това е част от кореспонденцията ни тази вечер с Ангел. В подкрепа на казаното от него и Григор.
Бе ми на гости, за кратко. Живее в крайни мъки и мизерия.
По-скоро думите ми са към сегашния президент, социален. И него ли ще оставите като Илия Минев,
като Желев, а след това да му строите паметници?
цитирай
6. avaram - Искрици
04.01.2010 21:06
Това което се случва е организиран геноцид срещу част от гражданите на държавата България. Някои хора управляващи тази територия се изживяват от години като едновластни тирани и съдници.Те не зачитат демократичните принципи, живеят на гърба на отрудения народ служейки си с демагогия и откровенни лъжи. Манипулират го чрез репресивни държавни органи и подкрепяни от откраднатите през времето на комунизма капитали се вживяват като несменяеми господари. Алтернативата е да си покорен роб или да умреш в мизерия и изолация.Вече има и трети пъ,дълъг,трънлив и незавиден,но свободен. Пътят е БОРБА.
Познавам Ангел.Той се бори с комунистическата хидра от години.Посочил е много имена и събития които чакат да бъдат изобличени.Един ден ще му дойде времето.Дано до тогава не го напуснат силите! Но дори и това да се случи, тези които остават ще имат своя кумир.Своята пътеводна звезда. Истината чака светлия си ден и той неминуеме що дойде за да се потърси сметка на тираните от черния списък на безчестието.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28373645
Постинги: 4302
Коментари: 7559
Гласове: 8248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930