Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 22:14 - Механика на световната измама, или на световната финансова криза. Автор: ribarev
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
0



Седя и си мисля - Какво ще стане ако взема да направя фирма за печатане на пари за да се замогна малко?
Ако парите не са идеално копие на левовете най- вероятно е още в началото да ми щракнат белезниците и да прекарам доста години в затвора. Не ми харесва. Но ако направя своя собствена валута – на банкнотите да не пише “лева”, а например “ЕП”-та, ако са, да кажем, в ярко лилав цвят и на тях не пише, че са “законно платежно средство” а нещо друго – например, че аз гарантирам за тях, тогава дали биха ме арестували? Знам ли, все пак валути по света колкото щеш. Но дали бих могъл да си купя нещо с тия пари? Трудно. Но, ако бих могъл да отида в магазина с моите “ЕП”-та и да си купя продукти, или да си купя апартамент например, или да си плащам разходите на фирмата с тях... ех, би било чудесно. Но дори и в магазина да ги вземат, все някой по веригата – доставчик, търговец на едро, производител/вносител ще поиска да обмени моите “ЕП”-та в левове и тогава ще закъсам, защото няма да има какво да му дам. Хмм... Единствения вариант е всички в държавата да могат да купуват и да продават с моите “ЕП”-та всякакъв вид стоки и да ползват всякакъв вид услуги срещу тях. Тогава няма да трябва да обменям “ЕП”-тата за левове, защото никой няма да има нужда от това. Ще е разумно обаче да превърна част от “ЕП”-тата в левове и да оставя някакъв “минимален резерв” в левове, валута или ценни книжа, та ако част от хората или институциите (но не всички!) искат да обменят “ЕП”-тата в левове да има какво да им дам... Докато някой друг си купи “ЕП”-та за левове и така си възстановя резерва. Едно “ЕП” ще е равно на един лев, пък аз ще седя и ще си печатам... Дори без да прекалявам и Крез би ми завидял за парите които ще имам... Да, обаче като станат доста “ЕП”-тата някой би се усетил, че това е втора, незаконна валута на българския пазар и сигурно пак ще се намери някой закон да ме бутнат в затвора. Не ме устройва. По- добре е на парите да не пише, нито, че са законно платежно средство, нито, че аз съм ги издал и че гарантирам за тях, най- добре ще е хората да си мислят че тези пари са левове, без те наистина да са левове – така никой няма да се усъмни или да ме свърже с тях. Най- добре ще е, хем да ги има за да мога да плащам с тях, хем да ги няма, та да не могат да се използват в Съда против мене. А ако мога да си спестя и разходите по печатането... Сетих се, моите “ЕП” ще означават “Електронни Пари” и няма да ги има на хартия, а ще съществуват само в компютрите. С едно “copy” - “paste” ще мога да ги удвоявам и да имам милиарди! А за да ги използват всички хора ще давам моите пари на кредит, като при това даже ще вземам и лихва, пък и хората няма да протестират срещу тях, защото ще могат да си купуват стоки без да имат налични пари. Вярно е обаче, че като влизат в употреба ще обезценяват лева и така ще предизвикват инфлация. За това ще взема да се махна от България и ще пускам парите от чужбина. Още повече, че в България според чл. 48, ал. 2б от “Закона за кредитните институции” нямам право да давам електронни пари на кредит, но като взема няколко милиарда, а да видя кой ще ме хване, още повече, че кредитополучателите ще са ми длъжници, а институциите които би трябвало да ме хванат..., ами нищо няма да кажа за тях, освен това, че са български. А за да могат хората удобно да използват тези “Електронни Пари” ще ги записвам на магнитни или електронни карти и така ще ги пускам в обръщение. Ще нарека тези карти “Кредитни карти” и ще взема да измисля и някое звучно име на фирмата си.
     Обаче ако взема и създам твърде много “Електронни Пари” и възникне криза, поради това че няма достатъчно стоки които да покрият моите “Електронни Пари”, тогава какво ще правя? Или ако банките загубят доверието помежду си и започнат да търсят обезпечение на моите “Електронни Пари”, когато си ги прехвърлят една на друга? Ще трябва да се погрижа до тогава моята фирма да се разраснала в глобален мащаб и да е станала “твърде голяма за да фалира” – тогава ще ужася съответните правителства, че ако ме обявят за неплатежоспособен и фалирам, то последиците ще са загубени работни места, затворени предприятия, намалена стабилност на икономиката и т.н... Ще нарека тази криза “финансова криза” и ще искам истински пари от правителствата за да ме стабилизират.
Хе хе, чудесно, изясних си нещата, да се залавям за работа!
...

Ужас!!! Изпреварили са ме!

09.02.2009г.  Валери Рибарев



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28375233
Постинги: 4303
Коментари: 7561
Гласове: 8248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930