Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 19:36 - Междуклановата война в ДС. Автор: eltimir
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 3958 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди Волен Сидеров да сформира Партия Атака и да влезе в Парламента, бе определено именно Веселин Данов да го кандидатира за депутат. После Златев даде повече пари и виждате нещата докъде стигнаха. image В средите, свързани с Държавна сигурност се води ожесточена междукланова война. Въпросът е кой от престъпните кланове да застане начело на Мафията. Дали наследниците на клана Луканов ще си възвърнат загубените позиции или Живковия клан в лицето на Валентин Златев ще удържи юздите. Каквото и да ви говорят, това е положението. Разбира се, картинката е далеч по-пъстра, аз ви очертавам само грубата схема. Но не това е поводът да пиша. Има неразумни хора, които си въобразяват, че като „влязат в играта” ще спечелят и ще си оправят положението. Длъжен съм да ги полея със студен душ. Такива не само няма нищо да спечелят, но и ще загубят малкото, което имат. В тая мръсна игра всички печеливши играчи, всички до един са определени предварително. Не по заслуги, а по наследство. Произходът, а не качествата играят определящата роля. Ако нямаш нужния произход, кучета те яли. И те накрая ще те изядат. Сега ще ви приведа разказа на едни „изядени” от кучетата на ДС наивници, пък вие си правете сметката. „Веселин Данов от затвора: Поръчали са на софиянче да ме убие срещу 10 000 евро и БМВ!” Дали са поръчали, дали не са, не е толкова важно. Важното е, че Веселин Данов е започнал да осъзнава какво всъщност се е случило. image Всъщност и самият Трактор предварително не е знаел какво ще се случи. Просто защото не е познавал правилата на играта, в която е участвал. Но погледнете снимката и ще разберете на какво се дължат разместванията в журналистическите среди. Ако си спомняте агента на ДС Коритаров си отиде също заради Златев. „Бивш МВР шеф е взел 150 000 евро, за да ме окаушат" Веселин Данов е общински съветник във Варна. Син е на бившия вътрешен министър и адвокат Христо Данов. Арестуван е на 12 септември 2008 г. в офиса му. Пред "ШОУ” говори, докато бе в домашен отпуск от затвора. - Поръчали са на едно младо софиянче да ме убие – срещу 10 000 евро и БМВ. Момчето само дойде и ми каза. Бивш МВР шеф е взел 150 000 евро, за да ме приберат на топло. После изнудваха жена ми за 600 000 евро. Това не е живот... - Кой е тоя бивш МВР шеф? - Свързан е с Алексей Петров... - Сега пък от Комисията "Кушлев” искат да конфискуват имотите ви. Ама те нали са наследствени? - Били от престъпна дейност. А те са от дядо ми и баща ми.” image Дотам води съдружието с влечугите от кастата на СД. До бесилката. Както забелязвате, тук правила и закони няма. Тук от истина и справедливост никой не се интересува. Няма заслуги, няма факти, няма доказателства. Влизаш в играта, твоят човек губи, губиш и ти. Казват ти, че си камила, и ти по никакъв начин не си в състояние да докажеш, че си двукрако същество, наречено „човек”. Погледнете как стават нещото: „- А откъде познавате Алексей Петров? - На 4 септември той ми се представи като Тракториста. Даваше сведения за един скандален сайт. - Кога ви прибраха? - На 12 септември 2008 г. Заедно със сина ми, в офиса ни. Делото бе наречено "мегадознание, разследващо дейността на въоръжена престъпна група, ръководена от общинските съветници Иван Славков и Веселин Данов”. Дадоха на мен и на сина ми съответно по 3 и 1 г. Споразумяхме се за присъдите. Аз признах вина за 4 престъпления, без да съм виновен. - Е, как така?! - Десет месеца преди това лежах в следствието – обвиниха ме в изнудване, пране на пари, проституция, наркотици. Жена ми отиде при Алексей Петров на 20-ия ден след ареста – той й казал: ”Мъжът ти ще излезе съвсем скоро, да се готви за избори!” - Какви избори, от коя партия? - Парламентарните, от РЗС... Аз толкова му вярвах, че ще ме извади от ареста – бях съгласен с всичко. Възложи ми да внедря човек в подземните варненски групировки, които набираха сила. Намерих човек, той стана агент на Трактора – Лъки се казва. Млад мъж, работеше в ДАНС от септември 2008 г. По линия на проститутките и наркотиците във Варна. След това тия хора, за които Алексей ме караше да събирам информация, започват да работят само за него. А на мене ми казаха: тия ще влязат в затвора, ти ще си излезеш чист и оневинен.” Хайде после вярвайте на обещания и на чест. Не, това не е Мафия. В истинската Мафия има закони на честта. При ДС такова нещо е напълно непознато. Следва нещо интересно. Нещо, пропуснато по невнимание от нашата демократична мракобесническа цензура: „Христо, синът: Излежах присъдата си! Христо Данов, синът на Веселин Данов, вече е на свобода. - Кога излезе? - На 22 август 2009 г. Излежах изцяло присъдата си от 1 г. С работа избих 20 дни и така „лежането” ми беше 11месеца и 10 дни. Защо ме прибраха и мен? Може би трябва да зададете тоя въпрос на други хора! Арестуваха ме заедно с баща ми. Бяхме заедно в офиса ни. Беше чиста комедия. Срещу мен нямаха абсолютно нищо, освен жалба за изнудване от един олигофрен, който се занимава с проституция от 15 години и това го знае всеки в града - става въпрос за Николай Киреча. Той твърдеше, че съм го изнудвал за 2000 евро месечно. Без капка доказателства! Никой не ни направи очна ставка за 9 месеца в ареста. Никой не ме попита дали това е вярно или не. Нито ми взимаха показания. Нито са ме питали за някого. Стоях си в килията и си ми казаха - виновен си и край. А този същият цървул и до днес е навън и никой не го закача! Въпрос на време е докога! А и той не е за Варненския затвор, а за Сливенския! /това е женски затвор, б.а./. - С какво се занимаваш сега? - В момента имам частен бизнес и помагам на семейството ми, тъй като баща ми няма тази възможност. Дали се каня да напусна България? Ако имам възможността и средствата, с удоволствие, това не е държава. Тук не може да си сигурен, че на следващия ден няма да те арестуват, ограбят, убият и какво ли още не. Пълно е с изненади. - С баща си в една килия ли бяхте? - С баща ми бях в една килия във Варненския затвор, след това в ТПО-то бяхме заедно за много кратко време. Бях с друго момче. Аз съм на 29 г., завърших право във ВСУ "Черноризец Храбър”, изкарах юридически стаж и правоспособност, след което станах общински съветник и бях такъв година и половина. - ДАНС какво общо има? - Относно ДАНС - аз и баща ми имахме желание да започна работа в ДАНС. През август или септември подадох нужните за това документи. Мой приятел закара документите в София. Но подчертавам, че не е ставало въпрос да ставам доносник или агент под прикритие, а да ме назначат на явен щат. Тъй като съм юрист по образование и имам нужните качества. Винаги съм имал желание да се реализирам като личност и да започна работа, с която можеш да се издигнеш и да постигнеш нещо. И мисля, че ДАНС можеше да ми осигури всичко това!” Ето ви ги накуп. Криминални бандити, отрепки, агенти, ДС, ДанС, политици, общински съветници и цялата мръсна изродена сган. Данови явно не са били чак толкова морално пропаднали, значи мястото им не е било в „отбраното общество”. Каква е ползата от цялата гадна история. Защото съгласете се, случилото се с Веселин и Христо Данови наистина е гадно и отвратително. Както впрочем е гадно и отвратително всичко официално в нашата скапана бивша държава. Ползата е в поуката.  При един разговор Никола Николов, авторът на „Световната конспирация” ми каза, че масоните и евреите се случва да пощадят някого от враговете си. Но към набелязаните за ликвидация свои – без значение виновни или невинни – милост никога и при никакви обстоятелства не проявяват. Ето ви го обяснението защо такива като мен и Григор Симов са още живи, а агентите ни изпреварват в смъртта. Затова повтарям старата си рецепта: никакъв диалог с тях. Никакви разговори, никакво доверие. Никакви споразумения и въобще пазете се от тях като от чума. Защото те наистина са чума. Заразна и смъртоносна. Съветът ми е – предложат ли ви сделка, подадат ли ви лакомство – нищо не приемайте, ами бягайте. Скъсайте се от бягане, но не оставайте близо до тях. Иначе те просто ще ви скъсат. Когато му дойде времето.
А аз вярвам, че никой от вас не желае това.



Гласувай:
6



1. eltimir - Още едно мнение
11.09.2010 20:05
Ще го пусна и тук, защото смятам, че е важно. Ето какво ми написа в лично писмо проф. Янко Янков:
„В момента удрят и други, не само мен и не само теб. Но важното е ние да сме устойчиви. Ние и без това нямаме какво да крием, каквото има да казваме го казваме публично.”
Да, това е моята форма на самозащита. Цялата истина на масата! Аз нямам какво да крия, нито от какво да се страхувам. Те обаче имат. Затова докато дишам, ще ги разобличавам. Вярвам, че като мен мислят и други. И го правят! Поне Григор Симов винаги, цял жгивот не е преставал да говори истината. А като нас с него има още.
цитирай
2. анонимен - Циганизацията продължава
11.09.2010 20:51
Преборване с цел нова вълна на кастовата сегрегация...
цитирай
3. eltimir - Преборване с цел нова вълна на ка...
11.09.2010 20:56
анонимен написа:
Преборване с цел нова вълна на кастовата сегрегация...

Не съвсем. В конкретния случай е борба между два от най-старите комунистически кланове - тези на Живков и Луканов.
цитирай
4. анонимен - ДО АНГЕЛ
03.10.2010 00:54
МНОГО СИ ТЪП С А Ш Е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28314466
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031