20.09.2010 20:25 - Eволюционни измами с човекоподобните маймуни. Автор: watchtowerman

Последна промяна: 20.09.2010 22:16

През 1891г. ревностният еволюционист д-р Дюбоа намира на о-в Ява парче от теменната част на череп, отломък от бедрена кост и 3 кътни зъба. Останки, лежащи разхвърляни на 20-30 метра едно от друго. Открити са в старо корито на река, където има много кости и на други животни. В проведените от 24 знаменити учени разисквания по идентифициране на находката първоначално се приема, че съществото е живяло преди 750 хил. год.; после – 1 млн г. Дебатите по опознаването също не са единидушни. Десет от участниците казали, че костите принадлежат на маймуна, седем твърдели, че са кости на човек, а останалите седем - че това е “липсващото” звено(още наричано “недостигащото” или “свързващото” звено са понятия за онова човекоподобно същество - ясно изразен преходен етап между маймуната и човека). Самият Дюбоа накрая на дебатите заявява, че променя първоначалното си мнение - намерените кости принадлежат на вид гибон.

Обаче, на еволюционистите така много им трябват “научни” доказателства за да придвижат теорията си към науката, че нямат задръжки. Медиино се налага мнението на 7-те - находката на д-р Дюбоа е знаменития антропоид, прародителя на човека – Питекантропус Еректус.

Този случай превръща о-в Ява в обект на нови претърсвания. И в 1926г. идва новината: намерен е брат на Питекантропус. Проф. Хеберлайн от Ирландския медицински център е намирил неповреден череп на маймунообразно същество.

“Недостигащото звено е намерено”, тръбят еволюционистите. Но нали го бяха намерили през1891г.?

Обаче по-късно се установява, че тази “чудесна” находка е...чашка от коляно на слон. Еволюционна измама!

През 1912г. аматьорът на изкопаеми Чарлз Даусен донася на д-р Артър Удуърд, известен палеонтолог при Британския музей, част от челюст, два кътни зъба и част от череп. Намерени са в яма, пълна с чакъл до Пилдон, южна Англия:. Антрополозите се залавят за работа и “установяват”, че това са кости на същество, живяло преди 500 хиляди години. Д-р Удуърд нарича това същество Еантропус Даусен, в чест на откривателя му.

Но след години се разкрива, че челюстта принадлежи на маймуна, умряла преди 50 години, зъбите й изпилени, за да не се забелязва техния естествен нарез и форма, и след това изкусно боядисани с бихроматов поташ. Какво друго, ако не еволюционна измама в антропологията!

Друга фрапантна измама! Гаспаро Питекус Гаролдкуки - човекоподобната маймуна, смятана за най-стария прародител на човека. Останките от нея са намерени в щата Небраска, САЩ, от г-н Кук. И знаете ли какво намерил г-н Кук? Един зъб! И този зъб е изследван от знаменити учени, които заключават, че принадлежи на същество, живяло преди 1 милион години. Колко много се е писало за това същество, как са го възпроизвеждали, поставяли в музей, в рисунки, учебници. След време открили и целия скелет на съществото, на което принадлежи този зъб - вид...свине(!), обитавали някога простора на американския континент. Значи, има учени, които са в състояние да създадат цял човешки род на основание на свински зъб, при това не се поколебават да определят и възрастта му. Още една еволюционна измама в антропологията!

Друга човекоподобна маймуна е Хайделбергския човек. Недалеч от Хайделберг, Германия, д-р Шоетензак намира в пясъчното корито на река Мадер челюст. Отначало се говори, че тази челюст е отпреди 700 хил. години. След това прогнозите са, че е на 375 хил. години, накрая – 500 хил. години. Която ли догадка ще се окаже най-сполучлива за времето, в което живеем?

Антрополозите не са единни и по идентифицирането на тази находка. Едни казват, че това най-после(!) “свързващото звено”, други го отричат напълно. Някои - че находката е много ценна, а други – че не струва пукната пара, - черепът на съвременния ескимос има всички характерни черти и особености, които са налице и у Хайделбергския човек.; че са намерени на о-вите на Юга племена с такива масивни долни челюсти, че хора с такива челюсти могат да се срещнат и в кой да е град. Обаче надделяват “революционните” еволюционисти и на основание на чисто въображение извайват от гипс маймуно-човек. И го поставят в музейте като “доказателство” за еволюцията. Поредната еволюционна измама в антропологията !

Така, въз основа на чисти ненаучни методи и предположения, се градят периоди за развитието на прехода маймуна-човек:

-        Питекантроп – о-в Ява – 1 млн    години – най-древния;

-        Хайделбергския човек и родствениците му – 500-600 хил год.

-         Неандерталци – 200 хил год.

Но това “научно” подреждане на примати и периоди не кара дълго ...

През лятото на 1959г. в Танзания са открити кости от човекоподобни, чиято възраст, учените определят на 2 млн години. После, в Кения, през 1968г. са намерени кости идентифицирани на възраст 4-4,5 млн години. Следва Етиопия, през 1970г. са открити човекоподобни кости определени на 5-5,5 млн години.

В геологически пукнатини на пустинното плато Потвар, Пакистан, археолози откриват кости от 80 човекоподобни същества, идентифицирани на възраст между 8 и 13 млн години.

Новопоявилите се открития, вместо да подкрепят предишните “еволюционно научни” заключения, всъщност ги сриват. “Еволюционната” граница за първоначалната поява на човека на земята все повече се отдалечава в безкрая на миналото. На еволюцинистите започват да им трябват все по-големи периоди от време за да вместят в тях еволюционните си въжделения. Но и това не ги спасява...

В пустинята Гоби, през 1959г, съветско-китайска експедиция открива върху вкаменен пясъчник отпечатък от ботуш. Възрастта на отпечатъка е...50 милиона години!

Американският археолог Г.Буру съобщава през 1931г. за находки на отпечатъци от човешки крака в слоеве, възрастта на които е...250 милиона години! А това е време, в което според еволюционистите не е имало и динозаври.

Има и една друга интересна поредица от находки – тази в коритото на Пелекси Ривър, Тексас – дъно на река, съществувала в ерата на Креда. Тук са се запазили отчетливи следи от динозаври.

Шокиращото е, че редом с тях има такива и от....човешки крака! И то така сякаш Човекът е преследвал динозаврите. Предусещам скептични усмивки...

Намерените човеки отпечатци съответстват на човешки крак със сървеменен номер 108. Според изчисленият това трябва да е човек с височина 4,5-5 м и тегло над три тона!

И така, въпросът, откога съществува Човекът на земята, остава открит. Опитите на еволюционостите да му дадат отговор не само, че се провалиха, ами показват, че са преднамерено подправени и измамни.

“Това определение (недостигащото звено – б.а.) води човека в заблуждение като намеква, че не достига само едно звено в цялата правилна и пълна верига. По-правдиво е да се каже, че най-важните части на веригата ги няма, а защо няма повечето части, то трудно е да се каже има ли въобще някаква верига” – Антоний Станден.

Проф. Страус:

”Най-важното за отбелязване е, че преходни форми между човека и другите примати няма. Тези преходни форми, приети да се наричат “недостигащо звено” блестят със своето отсъствие днес така, както и преди сто години”.

Сър Артьр Кейт:

„Еволюцията е недоказана и недоказуема. Ние обаче вярваме в нея, защото тя е единствената алтернатива на учението за Сътворението, което ние не искаме да приемем.“

Джон Уотсън:

„Еволюционната теория е универсално възприета не защото е доказана, а защото единствената й алтернатива – Сътворението, е очевидно невероятна.“

В края на своя живот Дарвин с горчивина споделя:

"Аз бях младеж с незавършени идеи. Тогава подхвърлях различни въпроси и предположения. За моя изненада, идеите се разпространиха като див огън. Хората направиха от тях религия”.

Тагове:   маймуни,

1. rrosenn - http://rrosenn. blog. bg/?&am...
20.09.2010 20:39
цитирай
2. liliyanaandreeva - Ние сме търсеното междинно звено, а ...
27.01.2013 20:15
Ние сме търсеното междинно звено, а истинският е човек е този, който се ражда в календарни градове "ЧОВЕК":
ЧОВЕК = Ч . О . ВЕ + К = 4 . 8 квадрата . 42 кв.км + 4 кв.км = 1348 кв.км – това е архитектурен план на екологичен град с календарен кадастър за 190 080 жители – виж чертежа.

Ч = 4 = Четири