Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 19:20 - Как изглеждат евреите? Автор Елтимир
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 32077 Коментари: 54 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чистокръвен американски евреин. Трети братовчед на Барак Обама по бащина линия. В България такива не съм срещал, значи ние никого не сме спасявали.

image

През последните дни много се говори и писа за холокост, за евреи и за спасяването им. На темата за холокоста и за Коста в хола ще се спра по-късно. Сега нека видим кои са евреите и как изглеждат. За да ги разпознаваме, да не ги холокостираме, а да ги спасяваме при нужда. Независимо дали малка или голяма. От горната снимка можете да си направите извода, че евреите са негри. Ама не е съвсем така. Да, някои от тях са негри. Други не са. Други са китайци.

image

Чистокръвен китайски евреин. Типичен представител на своята, на монголоидната раса.

Да погледнем какво става из Африка. Каквото и да си говорят изсраелските пишман историци, еврейското племе води своя произход именно оттам.

image

Я, африканските евреи също като американските били негри! При това етиопският евреин на снимката не е обикновен евреин, а и равин на всичкото отгоре.

Много пъти досега казвахме, че Турция е еврейска държава. Не само след идването на Мустафа Кемал Ататюрк на власт. Ататюрк сам признава, че е евреин. Солунски евреин. Още преди Освобождението на България от турско робство, най-големите зверства у нас са извършвани от евреи, преминали на турска служба. Достатъчен е примерът със Сюлейман паша. Френски, европийски евреин с рождено име Соломон Леви. Вдъхновител и организатор на кланетата над мирни българи през Априлското въстание и в Руско-турската Освободителна война. Палачът на Батак, на Перущица, на Стара и Нова Загора.

image

Двойка турски евреи. Турци откъдето и да ги погледнеш. Турци та дрънкат. Ама и евреи, все пак.

Да преминем към любовта необяснима на евреите към циганите. Любовта става много обяснима, ако погледнем следващата снимка.

image

Чистокръвно еврейско семейство от Индия. Ако ги пратим в Столипиново, едва ли ще се различават по нещо от тамошните обитатели. От циганските роми, пристигнали от Индия. С една дума – братчеди!

image

Сред евреите обаче се срещат представители и на бялата раса. Е, малко мелези си падат и са малко поизродени. Заради склонността си към кръвосмесителни бракове. Ама иначе са бели. Даже по-бели от нас.

Така. Видяхме как изглеждат евреите. Приличат на негри, на китайци, на турци, на цигани и на скандинавци. Защо в такъв случай критиките срещу евреи се определят като антисемитизъм? Не знаете ли? Ами да ви кажа. Защото сред цялото пъстроцветно гъмжило сред евреите се срещат и семити. Първи братовчеди на палестинци, на иракчани и на сирийци.

image

Виждате чистокръвен йерусалимски евреин от времето преди създаването на държавата Изсраел. Макар и рядко, между евреите тук-там се срещат и семити.

Значи евреите приличат на всички. На абсолютно всички народи и раси, населяващи тая планета. Да не би да се маскират? Един народ няма как да прилича на всички народи. Такова нещо просто го няма в природата. Да не би те да крият своя истински външен вид? Да не би да приличат на уважавания от световните банкери изискан господин от следващата снимка? Може да е така, може и да не е. Ами според мен си заслужава да се замислим и над тая възможност.

image

 

копирано от: http://eltimir.ucoz.ru/news/kak_izglezhdat_
evreite/2012-03-10-2839



Вижте и постинга:
grigorsimov.blog.bg/politika/2011/11/10/kemal-atatiurk-i-mladoturcite-evrei-tainoto-evreistvo-narecheno-dyonme




Гласувай:
20



1. raders - Ако има някаква логика в цялата тази ...
10.03.2012 19:48
Ако има някаква логика в цялата тази дрънканица, то излиза, че евреите не са никакви евреи или пък че всички жители на планетата са евреи, което си е еднакво тъпо, откъдето и да го погледнеш. Доколкото схващам, сам не си наясно какво разбираш под думата евреин.
цитирай
2. bgman13 - Изглежда ти, че такова животно нема, нали така?
10.03.2012 20:30
raders написа:
Ако има някаква логика в цялата тази дрънканица, то излиза, че евреите не са никакви евреи или пък че всички жители на планетата са евреи, което си е еднакво тъпо, откъдето и да го погледнеш. Доколкото схващам, сам не си наясно какво разбираш под думата евреин.

Що бре? Той ти е казал фактите. Какво е виновен, че фактите са такива. И на базата на тия факти, сега евреите да кажат, какво да разбираме под думата евреин. И най-вече антисемит. Ако искаш може и ти да се пробаш.
цитирай
3. анонимен - Още Христос им е казал в очите, на еврейските старейшини и духовни водачи:
10.03.2012 21:27
(по памет)
"Ваш баща е дяволът, и вие неговите похоти искате да вършите..."
И още:
Горко вам книжници (талмудисти) и фарисеи. Вие прекосявате морета и суша да намерите един последовател, и като успеете, правите го син на ада, дваж "по-достоен" от вас..."

Та... еди свои последователи, евреите са намерили в Китай, други в Индия, трети в Африка, и т.н. и т.н., за да изградят световната си сатанинска, мафиотска мрежа. Така че, мнозинството евреи са просто еврейски местни последователи - послушници - мафиоти. Затова е това огромно, даже екзотично, еврейско расово разнообразие.
А антисемитизмът си е тяхно средство (както са го и написали в протоколите си), да сплашват и да държат в подчинение простите, обикновени евреи - от една страна, и да обвиняват и съдят всички неевреи, които правят и най-малки опити да разобличават сатанинската им същност.
цитирай
4. raders - (по памет) "Ваш баща е дя...
10.03.2012 21:46
анонимен написа:
(по памет)
"Ваш баща е дяволът, и вие неговите похоти искате да вършите..."
И още:
Горко вам книжници (талмудисти) и фарисеи. Вие прекосявате морета и суша да намерите един последовател, и като успеете, правите го син на ада, дваж "по-достоен" от вас..."

Та... еди свои последователи, евреите са намерили в Китай, други в Индия, трети в Африка, и т.н. и т.н., за да изградят световната си сатанинска, мафиотска мрежа. Така че, мнозинството евреи са просто еврейски местни последователи - послушници - мафиоти. Затова е това огромно, даже екзотично, еврейско расово разнообразие.
А антисемитизмът си е тяхно средство (както са го и написали в протоколите си), да сплашват и да държат в подчинение простите, обикновени евреи - от една страна, и да обвиняват и съдят всички неевреи, които правят и най-малки опити да разобличават сатанинската им същност.


Глупости! А Исус какъв е по произход, ако не е тайна?
цитирай
5. grigorsimov - След като за теб думите на Христос са глупости...
11.03.2012 09:50
А Христос "по произход" е Син Божи или, както Самият той често пъти е казвал - Син Човешки
цитирай
6. tota - Глупости! А Исус какъв е по произход, ако не е тайна?
11.03.2012 09:54
За кой Исус?
цитирай
7. bgman13 - Преди известно време слушах интервю
11.03.2012 10:10
на Тома Томов с еврейския Толстой - писателят Амос Оз. И той каза, че има и китайски евреи. Аз за китайски не знаех, че има. Иначе знаех, че повечето не са със семитски произход, защото произхождат от хазарския каганат, а пък останалите семити са се смесвали с околните народи сред които са живеели, въпреки, че равините са забранявали. В резултат на което в днешната официална държава Израел (която е част от държавата на диаспората) има расово многообразие. Понеже знаех че е така, много се учудих, когато по-миналата година в един хотел на Слънчев Бряг, в който работех, идваха основно израелски туристи и болшинството приличаха на араби. Попитах един двама откъде произхождат предците им. Мислех, че ще ми кажат от Испания. Но те казваха от Мароко.
цитирай
8. raders - А Христос "по произход" ...
11.03.2012 14:33
grigorsimov написа:
А Христос "по произход" е Син Божи или, както Самият той често пъти е казвал - Син Човешки


Това не е отговор, приятелю и ти много добре го знаеш. Евреин е, разбира се, Исус Христос, но колко чист, нямам представа. И никой не може да каже доколко някой е чист евреин, чист българин, чист руснак, германец, африканец или патагонец. И тази тема за произхода на този или онзи е твърде инфантилна, не мислиш ли? Важно е какъв човек е; това е важно. Ето ти още еврейски имена: "Йосиф Флавий - римски историк, Алберт Айнщайн - физик, Менделсон - композитор, Стефан Цвайг - писател, Исак Нютон - физик, Елиас Канети - /писател нобелист, роден в Русе/, Жул Паскен /Юлиус Пинкас/ - френски художник, роден във Видин, Фридман - руски астроном, математик, физик, Уйлям Фокнър - американски писател, Иля Илф - руски писател, Паул Целан - немски поет, Хайнрих Хайне - немски поет, Франц Кафка - австрийски писател, Йосиф Бродски - руски писател и т.н., и т.н., и т.н.... Разбира се има и боклуци, както навсякъде другаде - Хитлер, Ленин и пр. - ти ги знаеш по-добре. За себе си, считам, че съм чист българин /поне по душа/, доколкото може да бъде някой чист на една територия, където безброй племена са си хвърлили семето. Но, за да изглеждаш сериозен човек, смени темата! Това те излага.
цитирай
9. borjanmljakov - Тоя елтимирчо си е голямо лайненце.
11.03.2012 14:59
.
цитирай
10. becksss - Според мен Елтимир е луд за връзв...
11.03.2012 15:11
Според мен Елтимир е луд за връзване, а всички ония, които го цитират, увековечавайки по този начин шизофренията му, са глупаци.
цитирай
11. raders - А Христос "по произход" ...
11.03.2012 15:37
анонимен написа:
raders написа:
grigorsimov написа:
А Христос "по произход" е Син Божи или, както Самият той често пъти е казвал - Син Човешки


Това не е отговор, приятелю и ти много добре го знаеш. Евреин е, разбира се, Исус Христос, но колко чист, нямам представа. И никой не може да каже доколко някой е чист евреин, чист българин, чист руснак, германец, африканец или патагонец. И тази тема за произхода на този или онзи е твърде инфантилна, не мислиш ли?


По тая логика, никой не може да каже за никой, до колко чист антисемит е той. След като евреите не са чисти семити, значи и антисемитите не са много чисти. Както и претенцийте за еврейска държава в Палеститна. На какво основание са те? Не са ли расистки претенции. Защо съзирам такива и в списъка, който си дал?

Това са имена на личности и нищо повече. А самата терминология семити, антисемити, арийци или антитакива е достатъчно идиотска. Човечеството се дели на две общности - на човеци и на боклуци. Има и от едните, и от другите.
цитирай
12. bgman13 - Започвам да си мисля, че си антисемит. то така си пише и в Талмуда - че всички гои са антисемити.
11.03.2012 16:29
raders написа:
анонимен написа:
raders написа:
grigorsimov написа:
А Христос "по произход" е Син Божи или, както Самият той често пъти е казвал - Син Човешки


Това не е отговор, приятелю и ти много добре го знаеш. Евреин е, разбира се, Исус Христос, но колко чист, нямам представа. И никой не може да каже доколко някой е чист евреин, чист българин, чист руснак, германец, африканец или патагонец. И тази тема за произхода на този или онзи е твърде инфантилна, не мислиш ли?


По тая логика, никой не може да каже за никой, до колко чист антисемит е той. След като евреите не са чисти семити, значи и антисемитите не са много чисти. Както и претенцийте за еврейска държава в Палеститна. На какво основание са те? Не са ли расистки претенции. Защо съзирам такива и в списъка, който си дал?

Това са имена на личности и нищо повече. А самата терминология семити, антисемити, арийци или антитакива е достатъчно идиотска. Човечеството се дели на две общности - на човеци и на боклуци. Има и от едните, и от другите.

Да те разбирам ли, че питаеш нетърпърпимост, към еврейската религия? Щото тя фундаментира изцяло на произход - ако си потомък на Авраам, значи си избран, ако не си, значи не си.
Един който споделя точно тая гледна точка е Михаел бар Зоар. В книгата си "Извън хватката на Хитлер", той изтъква, че предците му са дошли в България от Испания и се смятат за особено чисти сефарди. Айде да ми обясниш, защо евреите се разправят помежду си, кой е по-чистокръвен?
цитирай
13. lambo - Дай снимки на хазарите
11.03.2012 17:47
Именно те сега владеят света
цитирай
14. tihatavoda - - Става въпрос за хората , които са ни дали Бог и не само това .
11.03.2012 18:06
Има много видове евреи .Етническите също се делят по между си . Съсловните - още повече . Някои са бели , други са черни . Това не пречи . "Загубеното племе " е откривано многократно през годините по света . Външният вид е важен само за тези , които си нямат нищо друго . Умните се учат от по-умните , а глупаците - от себе си .
цитирай
15. ejkobeshko - И какво искаш да кажеш с поста си
11.03.2012 18:28
че евреи няма?


Ами че тогава те доста приличат на християните - различни етноси обединени от една религия!
цитирай
16. vmir - И какво правим, ако евреите са извънземни с недостижими за останалите способности?
11.03.2012 18:28
Ако приемем това за вярно, няма да има начин да го докажем и следователно, остава да ги мразим, проклинаме и да се вайкаме. Което значи, да се признаем за техни играчки, което безсилната омраза улеснява неимоверно много, защото им дава моралното право да ни манипулират, за да си осигурят оцеляването.

Но има и друго обяснение - евреите са изнамерили начин да печелят от омразата към себе си, а това и неевреин може да измисли, стига да е достатъчно хитроумен и стига да има глупаци да го мразят заради хитроумието и находчивостта му. Ако ли пък му се случат повече такива глупендери наоколо, защо да не стане и той евреин, след като вече има световна общност за поддръжка на това хитроумие? Ето как омразата прави евреите силни, когато се говори на езика на етнос и религия, а не на езика на деяния и идеи. Елтимир е или куку, или си има сериозна причина да се прави на такъв.

цитирай
17. анонимен - Да знаете, че омразата е вредна за здравето!
11.03.2012 20:01
vmir написа:
Елтимир е или куку, или си има сериозна причина да се прави на такъв.



Ти мразиш ли го?
цитирай
18. анонимен - Юдейската религия е синоним и източник на омразата
11.03.2012 21:16
Разконспирирането и разобличаването на злото (материалният източник и проводник на което е "организираното еврейство") е добродетел.
Разобличавай евреите, спасявай България!

И пак за незнаещите или правещите се на такива:
Въпросът не е за различни етноси, а за единствената сатанинска религия, прикривана зад мними добри намерения.
Пак ви съветвам да започнете да се информирате, и за начало може би е добре да прочетете препоръчаната по-горе от мен публикация:
grigorsimov.blog.bg/politika/2010/02/16/neka-ne-si-zatvariame-ochite-zashtoto-istinata-shte-ni-sydi.494808
Но който не разбира или не иска да разбере от една дума, няма да разбере и от сто!
цитирай
19. raders - А Христос "по произход" ...
11.03.2012 21:51
bgman13 написа:
raders написа:
анонимен написа:
raders написа:
grigorsimov написа:
А Христос "по произход" е Син Божи или, както Самият той често пъти е казвал - Син Човешки


Това не е отговор, приятелю и ти много добре го знаеш. Евреин е, разбира се, Исус Христос, но колко чист, нямам представа. И никой не може да каже доколко някой е чист евреин, чист българин, чист руснак, германец, африканец или патагонец. И тази тема за произхода на този или онзи е твърде инфантилна, не мислиш ли?


По тая логика, никой не може да каже за никой, до колко чист антисемит е той. След като евреите не са чисти семити, значи и антисемитите не са много чисти. Както и претенцийте за еврейска държава в Палеститна. На какво основание са те? Не са ли расистки претенции. Защо съзирам такива и в списъка, който си дал?

Това са имена на личности и нищо повече. А самата терминология семити, антисемити, арийци или антитакива е достатъчно идиотска. Човечеството се дели на две общности - на човеци и на боклуци. Има и от едните, и от другите.

Да те разбирам ли, че питаеш нетърпърпимост, към еврейската религия? Щото тя фундаментира изцяло на произход - ако си потомък на Авраам, значи си избран, ако не си, значи не си.
Един който споделя точно тая гледна точка е Михаел бар Зоар. В книгата си "Извън хватката на Хитлер", той изтъква, че предците му са дошли в България от Испания и се смятат за особено чисти сефарди. Айде да ми обясниш, защо евреите се разправят помежду си, кой е по-чистокръвен?


Знаеш ли какво? Определено не ми се занимава с глупости.
цитирай
20. vmir - 17. анонимен,
12.03.2012 00:42
анонимен написа:
vmir написа:
Елтимир е или куку, или си има сериозна причина да се прави на такъв.



Ти мразиш ли го?


Не знам какво означава думата "омраза". Би трябвало да е нещо, което кара мразещия да клевети или да приписва на мразения мотиви или посъпки, които са му неприсъщи или чужди, за да му напакости. Аз не посъпвам по този начин с хората, но Елтимир постъпва, което разкрива преднамереност в писанията му.
цитирай
21. bgman13 - Какво конкретно е наклеветил Елтимир евреите?
12.03.2012 02:38
vmir написа:
анонимен написа:
vmir написа:
Елтимир е или куку, или си има сериозна причина да се прави на такъв.



Ти мразиш ли го?


Не знам какво означава думата "омраза". Би трябвало да е нещо, което кара мразещия да клевети или да приписва на мразения мотиви или посъпки, които са му неприсъщи или чужди, за да му напакости. Аз не посъпвам по този начин с хората, но Елтимир постъпва, което разкрива преднамереност в писанията му.

Ти си тоя, който повдига темата за омразата. Защо я повдигаш, ако не знаеш, какво е омраза?
Ако се беше концентрирал единствено по съществото на темаа, нямаше ли да е по-коректно? Можеше да кажеш просто, че това, което е казал елтимир не е вярно. След което можеше да кажеш, че който не вярва, да иде да пита някой, дето е ходил в Израел, дали наистина там са се събрали всички бои на човечеството? Аз вече съм попитал, и това си е точно така. Затова ще те помоля, да не клеветиш човека и да не го мразиш!
Аз него не го познавам. Освен това не съм християнин. Така че моля, да не ме мразиш и мене!
цитирай
22. eltimir - За външния им вид
12.03.2012 06:17
Дадох малко факти като храна за размисъл, нищо повече. Целта ми е да почнем да разбиваме насложилите се около евреите митове. Един от тези митове гласи, че евреите са народ с общ произход, който не се смесва с други народи. Аз твърдя, че това е лъжа. По реакциите мога да съдя, че ударът ми е бил доста точен.
Ако ми стигнат времето и силите, ще разбия и друг мит – за хазарите. Искам да ви покажа хазарското племе в светлина, в която поне официално не е било показвано у нас. Отново с факти и снимки. И забележете – все още не съм изразил своето собствено лично мнение. А вече се надига вой. Какъв ли вой ще се надигне когато засегна въпроса за холокоста също от неизследваната му страна? По-точно как евреи изгарят живи членовете на едно индианско племе в джунглите на Амазония. Да, тогава те наистина извършват холокост. Всеизгаряне на живи хора. Но сега ми се щеше на базата на изнесените данни някой да ми каже как всъщност изглеждат евреите и към коя раса или подрасова група принадлежат?
цитирай
23. vmir - 21. bgman13,
12.03.2012 09:16
bgman13 написа:

Аз него не го познавам. Освен това не съм християнин. Така че моля, да не ме мразиш и мене!


С този подход да поставяш другите в своите щампи, нищо чудно да си евреин и да се кефиш на Елтимир, че говорейки уж против евреите, внушава, че евреите са владетели на света. В случая Елтимир просто използва неинформираността на аудиторията, за да пробутва триковете си. Еврейският прозелитизъм е известен от древността и да се представя тук като някаква едва ли не световна конспирация, си е чиста проба будалкане на читателя и спекулация с норми като правото на самоопределение, оспорването на което неведнъж е предизвиквало реки от кръв.
цитирай
24. eltimir - Ти си идиот
12.03.2012 10:31
vmir написа:
bgman13 написа:

Аз него не го познавам. Освен това не съм християнин. Така че моля, да не ме мразиш и мене!


С този подход да поставяш другите в своите щампи, нищо чудно да си евреин и да се кефиш на Елтимир, че говорейки уж против евреите, внушава, че евреите са владетели на света. В случая Елтимир просто използва неинформираността на аудиторията, за да пробутва триковете си. Еврейският прозелитизъм е известен от древността и да се представя тук като някаква едва ли не световна конспирация, си е чиста проба будалкане на читателя и спекулация с норми като правото на самоопределение, оспорването на което неведнъж е предизвиквало реки от кръв.

Да, ти си идиот. Върви ме съди, ако ти стиска. Какво казвам? Казвам, че евреи всъщност няма. Евреи се наричат една група слуги, подчинени на тъмния Демон от Бездната, познат под името Йехова или Яхве. Същият Демон, за когото Иисус казва, че е дявол и зло. Евреийски народ няма. Няма и не може да има народ, съставен от предзставители на всички земни раси. Привеждам снимки като доказателство. Нещо срещу снимките? Няма. Има срещу Елтимир. Е, хубаво, ама Елтимир пуска една Идея. А както се знае, Идеите не умират, ако действително са Идеи. По-нататък, евреино?
Мръсна, гадна, проклета и от Иисус сган, която ни отрови живота! Краят ви е дошъл и вие не можете да го избегнете. Затова злобеете, нищожества гадни!
цитирай
25. bgman13 - За сега евреите са владетели на света. И като такива имат най-големи възможности да информират аудиторията и да пречат на противниците си(политическите опоненти
12.03.2012 10:44
Евреите са продукт на незавършената обществена организация. Понеже няма демокрация има един глобален елит на власт, който не съответства на истинския елит на обществото. Евреите са собствения народ на наддържавата в държавите, просъществувала посредством гетото. Тоя народ е народ-аристокрация. Аристокрацията на глобалната държава, която вече напълно е подчинила националните държави. Поради същината на общественото развитие, еврейската работа, в която еврейския народ се е специализирал е свързана с конспиративно преразпределяне на обществените ресурси, и свързанато с това повсеместна корупция и задкулисно безотчетно пред обществото управление. Демек конспирация, разузнаване и разбира се банково дело. Както и организирана престъпност, която е оглавена от евреите и от банките.
Евреите на са вечна власт. Незаслужените им привилегии ще бъдат отнети, както е ставало винаги. Но ще е малко по-трудно. Може би ще има още една световна война. Може би още две. Може би светът ще бъде унищожен. А може пък и нищо такова да не се случи, може нещата да се наместят по лесния начин. Това зависи и от тях.
цитирай
26. eltimir - Не са владетели
12.03.2012 10:58
Евреите не са владетели и няма как да са владетели на тоя свят. Онова, което те реално владеят е нашето мислене Мисленето на преобладаващата част от хората на този свят. С тяхното владичество се свърши. Евреите вече нищо не владеят. Хората престават да вярват на еврейските лъжи, а от там еврейското владичество умря. Онова, което се иска и се изисква от нас е да развенчаем еврейските митове. Опитвам се да го правя. Доколко съм успял, ще съдя по истеричните еврейски реакции.
Кофти, господа евреи, педерунгели, извратеняци и вся остальная сволоч. Кофти, ама много кофти. Вие повече нямате печеливш ход.
цитирай
27. watchtowerman - Жалко, много жалко.
12.03.2012 11:09
Неспирен вой от тия блогове, че ги е яхнал расово недорасъл геннофонд.Ми, що ги търпите бе, антикомунисти и античифутисти?!. Перманентно хленчите, с което показвате и доказвате на всеослушание низшия си генофонд, годен само да хленчи и да се оплаква, че го третират като роб. Носителите на по-висши гени не се вайкат ами хващат гората...
цитирай
28. vmir - 24. eltimir,
12.03.2012 11:14
eltimir написа:
vmir написа:
bgman13 написа:

Аз него не го познавам. Освен това не съм християнин. Така че моля, да не ме мразиш и мене!


С този подход да поставяш другите в своите щампи, нищо чудно да си евреин и да се кефиш на Елтимир, че говорейки уж против евреите, внушава, че евреите са владетели на света. В случая Елтимир просто използва неинформираността на аудиторията, за да пробутва триковете си. Еврейският прозелитизъм е известен от древността и да се представя тук като някаква едва ли не световна конспирация, си е чиста проба будалкане на читателя и спекулация с норми като правото на самоопределение, оспорването на което неведнъж е предизвиквало реки от кръв.

Да, ти си идиот. Върви ме съди, ако ти стиска. Какво казвам? Казвам, че евреи всъщност няма. Евреи се наричат една група слуги, подчинени на тъмния Демон от Бездната, познат под името Йехова или Яхве. Същият Демон, за когото Иисус казва, че е дявол и зло. Евреийски народ няма. Няма и не може да има народ, съставен от предзставители на всички земни раси. Привеждам снимки като доказателство. Нещо срещу снимките? Няма. Има срещу Елтимир. Е, хубаво, ама Елтимир пуска една Идея. А както се знае, Идеите не умират, ако действително са Идеи. По-нататък, евреино?
Мръсна, гадна, проклета и от Иисус сган, която ни отрови живота! Краят ви е дошъл и вие не можете да го избегнете. Затова злобеете, нищожества гадни!


Изтрещял ли си, или само се правиш на такъв? Ето това е въпросът.
цитирай
29. bgman13 - реплика към watchtowerman
12.03.2012 12:02
watchtowerman написа:
Ми, що ги търпите бе,


Абе и аз това се питам. След като съм доказал, че властта им е незаконна по сега действащите закони, след като трябва само да пуснат по една декларацийка с отказ от плащане на задълженията си към държавата и банките (т.е. към еврейската наддържава, която ни смуче, посредством банките).
И след тая операция, институциите ще трябва да се аргументират, че не са рекетьори, а действията им произтичат от закона. А както е казал Шейлок, ако законът не бъде изпълнен, значи законът им не струва.
И какво им пречи поне на антикомунистите и античифутите, да им пуснат по една декларацийка за членство в моята партия (т.е. за отказ от плащане към незаконната власт). Като е толкова лесно! И дори финансово изгодно. Измислил съм им го, написал съм им го - само трябва да жертват един скъпоценен час от своето време. А вместо това, колко хора вече се разделиха с къщите си, колко ходеха и ходят прокудени на гурбет в чужбина, всички вече са роби на банката - дори и тия, които не са взели заем. А е толкова лесно, толкова е удобно!
цитирай
30. vmir - 29. bgman13,
12.03.2012 13:19
bgman13 написа:

И какво им пречи поне на антикомунистите и античифутите, да им пуснат по една декларацийка за членство в моята партия (т.е. за отказ от плащане към незаконната власт). Като е толкова лесно! И дори финансово изгодно. Измислил съм им го, написал съм им го - само трябва да жертват един скъпоценен час от своето време... толкова лесно, толкова е удобно!


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това някакъв нов вид хумор ли е? По-смешно нещо отдавна не бях чел...
Да не би да си 12 - 13 годишен?
цитирай
31. bgman13 - Смехът е здраве!
12.03.2012 13:41
vmir написа:
bgman13 написа:

И какво им пречи поне на антикомунистите и античифутите, да им пуснат по една декларацийка за членство в моята партия (т.е. за отказ от плащане към незаконната власт). Като е толкова лесно! И дори финансово изгодно. Измислил съм им го, написал съм им го - само трябва да жертват един скъпоценен час от своето време... толкова лесно, толкова е удобно!



:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това някакъв нов вид хумор ли е? По-смешно нещо отдавна не бях чел...
Да не би да си 12 - 13 годишен?


Защо, кое му е трудното, на това да се пусне една декларацийка, по начина, дето съм описал? Проста работа! А иначе смехът е здраве. Добре е докато се пускат декларацийте, да сте в добро настроение и да сте учтиви със служителите в институциите. Защото и на тях им е зле от геноцида, който се извършва на тая територия - Бългяария.
цитирай
32. vmir - 31. bgman13,
12.03.2012 14:01
bgman13 написа:
vmir написа:
bgman13 написа:

И какво им пречи поне на антикомунистите и античифутите, да им пуснат по една декларацийка за членство в моята партия (т.е. за отказ от плащане към незаконната власт). Като е толкова лесно! И дори финансово изгодно. Измислил съм им го, написал съм им го - само трябва да жертват един скъпоценен час от своето време... толкова лесно, толкова е удобно!



:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това някакъв нов вид хумор ли е? По-смешно нещо отдавна не бях чел...
Да не би да си 12 - 13 годишен?


Защо, кое му е трудното, на това да се пусне една декларацийка, по начина, дето съм описал? Проста работа! А иначе смехът е здраве. Добре е докато се пускат декларацийте, да сте в добро настроение и да сте учтиви със служителите в институциите. Защото и на тях им е зле от геноцида, който се извършва на тая територия - Бългяария.


А кой ще плаща задълженията ми, които аз ще откажа да изплащам?
цитирай
33. bgman13 - Имаш предвид, кой ще плаща рекета на бандюгите ли?
12.03.2012 14:11
vmir написа:


А кой ще плаща задълженията ми, които аз ще откажа да изплащам?



А защо ти смяташ, че си длъжен да плащаш, на някой, който е узурпирал властта в нарушение на обществения договор?
цитирай
34. vmir - 33. bgman13,
12.03.2012 14:30
bgman13 написа:
vmir написа:


А кой ще плаща задълженията ми, които аз ще откажа да изплащам?



А защо ти смяташ, че си длъжен да плащаш, на някой, който е узурпирал властта в нарушение на обществения договор?


Искаш да кажеш, че подписаните договори са невалидни, а валидни са само неподписаните договори, които нямат дори текст ли? Ти ще ми дадеш ли на доверие (без договор) пари да си купя кола и аз да решавам впоследствие какво сме си говорили, обещавали, какво, колко и кога да ти връщам?
цитирай
35. eltimir - Темата
12.03.2012 14:35
Темата беше как изглеждат евреите, нали така? Ако някой не е съгласен с мен, нека ми покаже как изглежда един чистокръвен евреин. Дали е негър като фалашите, дали е китаец или е европеец. Може дори и семит да е. Ама какво ще ги правим другите евреи, които не са семити? Това ми беше въпросът и моля да не го отклонявате.
цитирай
36. vmir - 35. eltimir,
12.03.2012 17:23
eltimir написа:
Темата беше как изглеждат евреите, нали така? Ако някой не е съгласен с мен, нека ми покаже как изглежда един чистокръвен евреин. Дали е негър като фалашите, дали е китаец или е европеец. Може дори и семит да е. Ама какво ще ги правим другите евреи, които не са семити? Това ми беше въпросът и моля да не го отклонявате.


Това, че ти не знаеш, не значи, че и останалите са невежи. Няма "'чиста кръв", няма чистокръвен етнос или чистокръвна раса, упорството да се доказва такова нещо струва световна война и десетки милиони невинни жертви. Не бъркай типичните характеристики с такива понятия.

ЕДИНСТВЕНО човек има право да определя етноса, вярата и идеите си, който вместо него решава такива въпроси, обикновено го върши с престъпни цели и законите не му дават такова "право", обратното - наказват го. Прочети за еврейския прозелитизъм, пък после развивай подобни теми.
цитирай
37. bgman13 - Контрахватката на еврейската хватка е по темата
12.03.2012 18:20
vmir написа:
bgman13 написа:
vmir написа:


А кой ще плаща задълженията ми, които аз ще откажа да изплащам?



А защо ти смяташ, че си длъжен да плащаш, на някой, който е узурпирал властта в нарушение на обществения договор?


Искаш да кажеш, че подписаните договори са невалидни, а валидни са само неподписаните договори, които нямат дори текст ли? Ти ще ми дадеш ли на доверие (без договор) пари да си купя кола и аз да решавам впоследствие какво сме си говорили, обещавали, какво, колко и кога да ти връщам?


Нямаш ни най-малък проблем. Дай ми ти на мене законодателната власт и ще ти дам колкото искаш от чуждата баница. За да ме подкрепяш и аз да взимам повече и от тебе.
Да ти обърна внимание, че най-високосоящият договор в йерархията на договорите е Чл. 1. от Конституцията на България. Да ти обърна внимание, че това е текст и половина. При това на чист български. В нарушение на тоя договор, всички останали договори са невалидни.
цитирай
38. becksss - Темата беше как изглеждат евреите, ...
12.03.2012 22:20
eltimir написа:
Темата беше как изглеждат евреите, нали така?


Не, темата е, че ти си олигофрен, Елтимире.
цитирай
39. vmir - 37. bgman13,
13.03.2012 07:47
bgman13 написа:
vmir написа:
bgman13 написа:
vmir написа:


А кой ще плаща задълженията ми, които аз ще откажа да изплащам?




А защо ти смяташ, че си длъжен да плащаш, на някой, който е узурпирал властта в нарушение на обществения договор?


Искаш да кажеш, че подписаните договори са невалидни, а валидни са само неподписаните договори, които нямат дори текст ли? Ти ще ми дадеш ли на доверие (без договор) пари да си купя кола и аз да решавам впоследствие какво сме си говорили, обещавали, какво, колко и кога да ти връщам?


Нямаш ни най-малък проблем. Дай ми ти на мене законодателната власт и ще ти дам колкото искаш от чуждата баница. За да ме подкрепяш и аз да взимам повече и от тебе.
Да ти обърна внимание, че най-високосоящият договор в йерархията на договорите е Чл. 1. от Конституцията на България. Да ти обърна внимание, че това е текст и половина. При това на чист български. В нарушение на тоя договор, всички останали договори са невалидни.


Ти първо вземи прочени що е договор, пък после си мечтай за безконтролна власт, словоблудства и далавери нон-стоп.
цитирай
40. bgman13 - Айде стига вече еврейски шмекерии!
13.03.2012 11:00
vmir написа:


Ти първо вземи прочени що е договор, пък после си мечтай за безконтролна власт, словоблудства и далавери нон-стоп.


В момента словоблудстваш ти. Аз ти казвам, че държавната власт в България е незаконна според сега действащата конституция. Оттам незаконни са и останалите монополи, които дерат кожи в България. Защото избирателната система дефакто отменя Чл. 1. от конституцията. Какво се правиш на три и половина?

Деветдесета година, във великото народно събрание, основният въпрос беше промяната на Чл. 1. Тая промяна означаваше смяната на един обществен строй с друг. Да ама не. Защото сегашният Чл. 1. от конституцията дефакто е отменен с по-ниско стоящ закон в законовата йерархия.
цитирай
41. vmir - 40. bgman13,
13.03.2012 11:15
Ако сам си вярваше, щеше да го доказваш с аргументи, а не с обещаване на заеми, които нямало да се изплащат заради чл. 1 на Конституцията. Това не е даже хитро.
цитирай
42. bgman13 - Всичко съм доказал, и на общинските иснтитуции в Берковица съм го дал, но отговор нямам.
13.03.2012 11:40
vmir написа:
Ако сам си вярваше, щеше да го доказваш с аргументи, а не с обещаване на заеми, които нямало да се изплащат заради чл. 1 на Конституцията. Това не е даже хитро.

Доказал съм го в първия си пост "Граждански бойкот на държавата"Обяснил съм защо избирателната система е недемократична, т.е. същата като и комунистическата.
цитирай
43. анонимен - на vmir:
13.03.2012 14:17
Човек е такъв по народност, каквито са родителите му, какъвто е коренът му, какъвто е генът му. А "самоопределянето" е измама, от начало до край, понеже никой не избира родителите си и родината си. Хората не са промишлено произведени роботи, с еднакви черти, еднакви качества и еднакви способности. Вероятно сте забелязали поне това, че двама напълно еднакви човека няма. Няма и еднакви народи, но всички са различни, със собствени особености, качества и недостатъци.
Пак повтарям, че човек по народност е такъв, каквито са родителите му, какъвто е родът му. Всичко друго е от лукавия.
А за евреите... преценявайте сами, но първо прочетете цитатите от Талмуда им, които се разпространяват из интернет. А иначе, ако не сте евреин, няма как да намерите еврейски религиозни книги, защото ги крият.
А защо мислите ги крият? Защото не са за пред хора.
Затова в "тайните им протоколи" има и такова изречение:
– "Философите ще обсъждат и ще критикуват всички религии, но никой няма да обсъжда еврейската, защото никой няма да я познава по същество"!!
цитирай
44. vmir - 42. bgman13,
13.03.2012 15:33
bgman13 написа:
vmir написа:
Ако сам си вярваше, щеше да го доказваш с аргументи, а не с обещаване на заеми, които нямало да се изплащат заради чл. 1 на Конституцията. Това не е даже хитро.

Доказал съм го в първия си пост "Граждански бойкот на държавата"Обяснил съм защо избирателната система е недемократична, т.е. същата като и комунистическата.


Доказал си - таратанци.
Дори основоположникът на гражданското неподчинение (с чието определение "обществен договор" наричаш Конституцията) не говори за тотален отказ от плащане на данъци, камо ли за неплащане на договорирани задължения. Я вземи първо да завършиш гимназия, пък може през това време да научиш какво още трябва да знаеш, преди да слушаш псувните на пияндурниците в квартала.
цитирай
45. vmir - 43. анонимен,
13.03.2012 15:38
анонимен написа:
Човек е такъв по народност, каквито са родителите му, какъвто е коренът му, какъвто е генът му. А "самоопределянето" е измама, от начало до край, понеже никой не избира родителите си и родината си. Хората не са промишлено произведени роботи, с еднакви черти, еднакви качества и еднакви способности. Вероятно сте забелязали поне това, че двама напълно еднакви човека няма. Няма и еднакви народи, но всички са различни, със собствени особености, качества и недостатъци.
Пак повтарям, че човек по народност е такъв, каквито са родителите му, какъвто е родът му. Всичко друго е от лукавия.
А за евреите... преценявайте сами, но първо прочетете цитатите от Талмуда им, които се разпространяват из интернет. А иначе, ако не сте евреин, няма как да намерите еврейски религиозни книги, защото ги крият.
А защо мислите ги крият? Защото не са за пред хора.
Затова в "тайните им протоколи" има и такова изречение:
– "Философите ще обсъждат и ще критикуват всички религии, но никой няма да обсъжда еврейската, защото никой няма да я познава по същество"!!


Ако това беше така, значи и християнството е еврейска разработка, а Исус - пръв измежду фарисеите, и следователно, щеше да бъде отговорен за всички текстове, които се приписват на евреите, без някой да ги пита съгласни ли са с тях или поне виждали ли са ги някога. Я питай Елтимир да ти обясни как така евреите хем не съществуват, хем си крият гадните писания.
цитирай
46. анонимен - Към правещите се на малоумни, или наистина такива, пак отговарям с думите на Христос
14.03.2012 10:37
Христос, към юдейските свещеници и старейшини:
"Ваш баща е дяволът, и вие неговите похоти искате да изпълнявате, а той беше човекоубиец от самото начало и не се поддаваше на истината, за щото в него истина няма, понеже е лъжец и прародител на лъжата".

И още:
"Горко вам книжници и фарисеи - евреи, вие прекосявате морета и суша за да намерите един последовател, и като успеете, правите го син на ада, дваж, "по-достоен" от вас".
(по памет)
цитирай
47. vmir - 46. анонимен - Към правещите се на малоумни, или наистина такива, пак отговарям с думите на Христос
15.03.2012 09:22
анонимен написа:
Христос, към юдейските свещеници и старейшини:
"Ваш баща е дяволът, и вие неговите похоти искате да изпълнявате, а той беше човекоубиец от самото начало и не се поддаваше на истината, за щото в него истина няма, понеже е лъжец и прародител на лъжата".

И още:
"Горко вам книжници и фарисеи - евреи, вие прекосявате морета и суша за да намерите един последовател, и като успеете, правите го син на ада, дваж, "по-достоен" от вас".
(по памет)


Малоумен, измамник или провокатор е онзи, които използва думите на Исус да го противопоставя на собствените му родители и произход.
цитирай
48. watchtowerman - Как така "изскачат" "анонимни" като блога тук не допуска анонимно влизане?!
15.03.2012 14:57
Значи остава "аноимният" да е само хазяйна...Това едното. По другото: Как изглеждат евреите? Ми, както изглежда Христос! Това е отговорът на Божието Слово.

„Тогава какво предимство има юдеинът? Много във всяко отношение, а първо, защото на юдеите се повериха Божествените Писания”. Така казва апостол Павел в Римляни 3: 1-2. На „първо” място Бог определи евреите да бъдат настойници на Божествените Писанията. Израеляните изпълниха това настойничество – те записаха, упазиха и предадоха на целия свят текста на Божието Слово.
„...които са израиляни, на които принадлежат осиновението и славата, заветите и даването на закона, богослужентието и обещанията, чиито са и отците и от които се роди по плът Христос, Който е над всички Бог, благословен довека. Амин.” (Римляни 9: 4-5). Апостол Павел посочва още осем неща, които принадлежат изключително и само на народа на Израел. И че Бог стана човек чрез еврейте, защото сам Господ Исус Христос по плът беше евреин.
Но Библията казва, че Исус запази своята еврейска идентичност и във вечността. „И аз плаках много, защото никой не се намери достоен да разгъне книгата, нито да я гледа. Но един от старците ми каза: „Недей плака, ето лъва, който е от Юдовото племе, който е Давидовият корен, превъзмогна да разгъне книгата и да разпечата нейните седем печата”. (Откровение 5: 4-5) Апостол Йоан се разплаква от безсилие, защото никой не може да отвори книгата на Живота, но един от старците му казва, че Исус Христос може. И какви са титлите на Господ Исус Христос във вечността?: „Лъвът от Юда” и „Давидовият корен.” Христос е „Лъвът от Юда” и винаги ще бъде „Лъвът от Юда”!
В завършек, още едно заявление, направено от самия Господ Исус Христос в Йоан 4: 22 : „ние се покланяме на онова, което знаем, защото спасението е от юдеите!” Тези думи са изключителни. Спасението идва само от една нация - от евреите. Така че ако ги нямаше евреите, нямаше да ги има патриарсите, нямаше да ги има пророците, нямаше да ги има апостолите, нямаше да я има Библията, нямаше да я има Църквата, нямаше да Го има Спасителя – Исус Христос. Затова, който отхвърля еврейте за него НЯМА СПАСЕНИЕ. Защото отвърля „Лъвът от Юда” - Спасителя Христос.
цитирай
49. анонимен - Според вас watchtowerman, не са ли верни Христовите думи, че "баща на еврейските свещеници и старейшини е дяволът? ?
15.03.2012 16:08
А евреите - които командват света - сами за себе си казват: "Нашият Господ е Луцифер и ние сме неговият избран народ".
А тези които командват света са - еврейският синедрион. Същият който осъди и разпъна невинния Христос.
Това напълно се покрива, първо с реалностите в света, и второ - с Христовите думи: "Княз на света е дяволът".
Как тогава, ако еврейската вяра е в Бога, главната и неоспорвана от евреите тяхна религиозна книга - Талмуд, е чисто сатанинска по заповеди и поучения?
Значи, или едното е вярно или другото, а третото е - шизофрения - раздвоение на личността.
цитирай
50. анонимен - А за протестантите и Лютеранците, ето ви и цитати, за и от Мартин Лутер:
15.03.2012 16:22
"Евреите имат основание да хвалят Лутер и да премълчават неговия “антисемитизъм”, защото без да иска, той прокарал път за юдаизма...! И колкото евреите повече хвалят Лутер, толкова по-малко ще помни човечеството неговите грешки. Макар че по късно той нарекъл евреите - “чума“, но колко хора знаят това Лутерово проклятие към евреите? Евреинът Голдман е формулирал ясно и кратко, защо евреите възхваляват Лутер: „Мартин Лутер отново постави Стария Завет на пиедестал“!
...Еврейският език е труден език. Лутер, примерно, превежда „расов съплеменник“, но равинът казва, че това се превежда „ближен“. И ние четем в превода му: „Обичай ближния, като себе си“! А в оригинала е: „Обичай еднорасовия съплеменник, като себе си“!"
"Мартин Лутер починал 1545 г. а двете негови книги "За евреите и техните лъжи”, се появили 1543 г. Озарило го е като мълния и той започнал да вижда евреите, такива, каквито са. Но за нещастие, доста късно, когато те вече били нанесли смъртоносен удар на Християнството. Ако е разбрал евреите в младостта си, той не би нападнал Католичеството, но би нападнал евреите, които са стояли зад Католицизма и са го извращавали. Защото евреите в католичеството са организирали убийствените Кръстоносни походи, евреите са организирали инквизицията, за да унищожават истинските християни, евреите са организирали продаването на индулгенции.
"Мартин Лутер в книгите си „За евреите и техните лъжи“, ни призовава да горим синагогите и еврейските училища: “Бог ще ни прости, че досега сме търпели това, поради нашето незнание. Аз самият не съм знаел, но сега, когато знаем какво става, в името на всичко свято, не трябва да защищаваме тези здания, където те ни се подиграват, хулят ни, проклинат ни, плюят върху нас и върху Христа. Продължим ли да ги защищаваме, ще е равнозначно на съучастие в цялата тази оргия на злото”. Лутер също призовава да разрушаваме домовете им, понеже те вършат там същото, каквото вършат в училищата и синагогите си..."
цитирай
51. grigorsimov - Ето ви и цитати за евреите, и от други, достатъчно известни и уважавани хора:
15.03.2012 16:40
Шопенхауер наричал евреите „отпадък на човечеството“ и „опасни мошеници“.
А Гьоте е казал: „Ние не понасяме евреите сред нас“. Тяхната религия ги стимулира да ограбват неевреите. За тази изтънчена мошеническа раса има един принцип: – където има ред, там за тях далавера няма... Аз се отказвам от всякакво сътрудничество с евреите и техните помагачи“.

А че, вместо името ми, често в коментарите ми пише - анонимен, вината не е моя, а вероятно на "техниката", защото пиша в моя блог, на своя компютър, и в блога ми пише: "Здравей, Григор!", което означава, че съм регистриран, както винаги!?
И защо бих се криел зад анонимност, когато съм писал и публикувал всичко което мисля и в което съм напълно убеден?

И пак ви насочвам към публикациите:
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2010/02/16/neka-ne-si-zatvariame-ochite-zashtoto-istinata-shte-ni-sydi.494808,
и :http://grigorsimov.blog.bg/politika/2009/12/05/protokoli-na-cionskite-mydreci-ot-svetovniia-cionistki-kongr.449274,
Също и книгата ми: Спомени от затворите и Независимото дружество за защита правата на човека: http://eltimir.ucoz.ru/load/0-0-0-34-20
цитирай
52. vmir - 51. grigorsimov,
15.03.2012 19:09
Защо, ако тези прословути протоколи са автентични, досега не са инкриминирани както всеки друг текст, прокламиращ расово нераравенство и етническа нетолерантност? Не приемам обяснения от сорта: "защото евреите са мошеници", защото мошеничествата подлежат на изобличение и осъждане. Евреите отричат протоколите, които им се приписват.
цитирай
53. watchtowerman - Има комунисти,
15.03.2012 19:36
които са българи. Това означава ли, че всички българи са комунисти?!
Имало е, има, и ще има евреи сатанисти. Но от това не следва, че всички евреи са сатанасти.
Вярата и служението в Бога на Всемира, както и вярата и служението в Противника на Бога - сатана, не е въпрос на националност, етнос, раса, а е въпрос на споделяне на ценностите на едната или на другата вяра и служение. Затова аз ще се стремя да защитавам всеки човек, независимо от каква националност, етнос или раса е, стига да има вярата и служението в името на Бога на Вселената.
цитирай
54. анонимен - на коментар 52:
15.03.2012 21:21
"Евреите отричат протоколите, които им се приписват"!?
Естествено че ще ги отричат. Кой измамник и злодей не се стреми със всички сили и средства да запазаи в тайна своята същност, и да отрича и даже да напада всеки, който привежда доказателства против него?
Още автомобилостроителят Хенри Форд, когато са го нападали и ругаели евреите, че разпространява протоколите им и всичките им други мафиотски, сатанински мърсотии, начело с "банковото дело", накрая е написал:
– "Не зная автентични ли са протоколите, но всичко написано в тях се потвърждава в живота"!
Освен това, който сериозно проанализира протоколите (от един световен ционистки конгрес, от 19-ти век - не помня годината) сам ще се увери в думите на Форд, и ще констатира още, че такъв текст, нито има кой да измисли, нито има някакъв интерес. Интерес имат само създателите им, защото протоколите напълно съвпадат с целите на еврейската религия и на еврейството - въобще, за завладяване и поробване на целия свят, както техният господ им бил обещал, и от която цел те никога не са се отказвали.
А защо не са инкриминирани?
– За да не се повиши интереса към тях и да не си казват хората, че: ето забраниха ги, значи са истински!
А те няма как да не са истински. Всичко, и световните войни, и революциите, и всички днешни тенденции в света потвърждават, че протоколите са програма за действие, която методично се осъществява и днес е изпълнена поне 95 процента.
цитирай
55. grigorsimov - на коментар 53: Естествено че не всиички евреи са сатанисти.
15.03.2012 21:53
Има безброй евреи, които разобличават най-активно сатанинската същност на световното еврейство. Ще ти посоча само един съвременник от САЩ - както самият той пише - бивш евреин, сега православен монах - уличен евангелизатор. Потърсете активния му сайт - The real jew news.
И не всички българи са били комунисти, но в Политбюро на БКП, "случайно" почти всички са били евреи, нищо че са с български имена. Вижте днешното им "демократично" обществено и финансово положение и може би ще се уверите.
А за вярата и ценностите – няма друга вяра, освен еврейската, която да е сатанинска. И както често пъти се налага да пиша: "Нека не си затваряме очите"! Кой печата доларите, чия е т.н. Банка на Федералния Резерв в САЩ и чий е знака с пирамидата, и окото на върха и, на еднодоларовата банкнота.
Кой мислите подготвя електронните микробиочипове, с които скоро, масово ще бъдат "чипирани" земните жители. На чий Ню-Йоркски небостъргач, най отгоре стоят трите огромни шестици - числото на звяра.

"Ето и първите три точки от слвовто на равина Райхорн, произнесено 1859 г. в Прага:
1. На всеки сто години ние, мъдреците на Израил, обикновено се срещаме в синедриона, за да разгледаме нашия напредък по отношение господството ни над света, което Йехова ни е обещал, и нашето завоевание над неприятеля – християните и християнството.
2. Тази година, събрани около гроба на нашия велик Симеон-бен-Йехуда, ние можем да обявим с голяма гордост, че изминалото столетие ни доведе много близо до нашата цел, и че тази цел много скоро ще бъде постигната.
3. Златото винаги е било и ще бъде непреодолима сила, и манипулирано от наши експерти, то винаги ще бъде най-полезния лост за тези, които го притежават, и обект на завист за онези, които го нямат. Със злато ние можем да купим и най-упоритото съзнание. С него можем да определим всеки стандарт, точната стойност и настоящите цени на продуктите. Със злато можем да субсидираме всички държавни заеми, за да държим държавите под наша власт"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28314607
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031