Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2012 09:39 - Тайните ционистки протоколи. протоколи 13 - 18
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 3435 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Въпросите на политиката не са достъпни никому, освен на ония, които са я създали и от много векове я ръководят!
ПРОТОКОЛ №13. 
Нуждата от насъщния хляб принуждава гоите да мълчат и да бъдат наши покорни слуги. Гоите – агенти на нашия печат, ще обсъждат по наша заповед това, което е неудобно сами ние да изнасяме чрез официални документи. В същото време, всред развълнуваното обществено мнение, ние ще прокараме желаните от нас мерки и ще ги поднесем на публиката като свършени факти. Никой не ще посмее да иска повече от направеното, или отменяне на взетите мерки, тъй като всичко ще бъде представено като по-добро от миналото. А освен това печатът ще отвлича вниманието към нови въпроси – нали ние научихме хората да търсят все новото. С обсъждането на тези нови въпроси ще се заловят ония безмозъчни общественици, които никога няма да разберат, че нищо не разбират от онова, което се залавят да обсъждат. Въпросите на политиката не са достъпни никому, освен на ония, които са я създали и от много векове я ръководят.

 

ЮДЕИТЕ ЩЕ ВЛАДЕЯТ МИСЪЛТА НА ТЪЛПАТА.

От всичкото това вие схващате, че като спечелим мнението на тълпата, ние облекчаваме само хода на нашия механизъм; вие забелязвате също, че не с дела, а с думи, пуснати по един или друг въпрос ние търсим одобрението на тълпата. Ние постоянно ще разгласяваме, че във всичките си мероприятия се ръководим от надеждата, свързана с убеждението ни, че служим на общото благо.

 

ЮДЕИТЕ ОТКЛОНЯВАТ ВНИМАНИЕТО ОТ ВАЖНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ.

За да отвлечем по-безпокойните хора от обсъждане на политически въпроси, ние ще изнасяме за обсъждане нови на глед политически въпроси – въпросите за индустрията. Нека гоите да беснеят на това поприще. Масите са съгласни да бездействат под предлог, че си почиват от политическите борби, на които ние ги приучихме, за да ги използваме в борбата си с гоевските правителства; те са склонни да насочат вниманието си към други обществени дейности, които ние ще им покажем и ще ги убедим, че са също от политическо естество.

 

ЮДЕИТЕ ЩЕ ОТКЛОНЯВАТ ОБЩЕСТВЕНОТО ВНИМАНИЕ ОТ СЕРИОЗНИТЕ ВЪПРОСИ.

 

За да не би сами гоите да си поставят някои цели, ние ще ги отвличаме с увеселения, игри, забави, сензации, с публични домове... Скоро чрез печата ще почнем да предлагаме конкурсни състезания в изкуството и спорта. Тези интереси окончателно ще отвлекат умовете от въпросите, по които би могло да се създаде стълкновение между нас и тях. Като отвикнат все повече и повече да се занимават с обществени работи и да мислят самостоятелно, хората ще заговорят в унисон с нас, защото ние еднички ще останем да им предлагаме нови насоки на мисълта...

Разбира се, това ще направим посредством такива лица, с които никой не ще помисли, че сме се предварително уговорили.

 

В ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО ПРОГРЕСЪТ ЩЕ ИЗЧЕЗНЕ.

 

Либералните утописти ще завършат своята роля, когато нашето управление бъде признато, а дотогава те усърдно ще ни служат. До този момент ние няма да престанем да насочваме умовете към всякакви измислици на фантастични теории – нови и на глед прогресивни. Досега ние напълно успяхме да замаем празните глави на гоите с теорията за прогреса и няма между гоите ум, който би забелязал, че думата “прогрес” е само примка, която отвлича ума от истината и го насочва към разновидностите на материалните изображения. Истината е една единствена и в нея няма място за прогреса. Прогресът е лъжлива идея, която служи да затъмни истината, за да не я узнае никой, освен нас – Божите избраници, които сме нейни пазители.

Когато ние се възцарим, нашите оратори ще тълкуват великите проблеми, които вълнуваха човечеството и го доведоха в края на краищата до нашето благодатно управление. Кой ще се усъмни тогава, че всички проблеми са съставна част на нашия политически план, който никой не е подозирал през течение на много векове?

 

ПРОТОКОЛ №14

ЮДЕИТЕ ЩЕ НАЛОЖАТ НА СВЕТА СВОЯТА РЕЛИГИЯ.

Когато се възцарим, не ще е желателно да съществува друга религия, освен нашата, в единния Бог, с когото нашата съдба е свързана поради избранничеството ни и чрез когото ние сме свързани със съдбините на света. Затова ние сме длъжни да разрушим всички религии. Ако от това се народят съвременни атеисти, това положение ще бъде преходно и не ще попречи на нашата цел; те ще пропаднат и ще послужат за отрицателен пример на поколенията, които ще слушат нашата проповед за религията на Моисея, която със своята устойчива и обмислена система принуди всички народи да ни се поклонят и покорят. Ние ще подчертаем мистическата правда, върху която се основава цялата й възпитателна сила.

 

В НОВОТО ЦАРСТВО ЮДЕИТЕ ЩЕ ЧЕРНЯТ СТАРИТЕ УПРАВЛЕНИЯ И ЩЕ ВЪЗВЕЛИЧАВАТ ЮДЕЙСКАТА ВЛАСТ.

При всеки удобен случай ние ще публикуваме статии, в които ще сравняваме нашето добро управление с миналата власт. Благоденствието и спокойствието, които макар и изтръгнати с вековни вълнения, ще дадат хубавия облик на новото управление. Ние ще описваме грешките на гоевската администрация в най-черни багри; ще посеем към миналото такова отвращение, че народите ще предпочетат спокойствието в робство пред прословутите права на свободата, които толкова ги измъчваха. Тази “свобода” изтощи изворите на човешкото съществуване, защото народите бяха под гнета на тълпа пройдохи, незнаещи какво вършат... Безполезните смени на управленията, към които ние тласкаме гоите, за да подкопаваме техните държавни организации, дотолкова са омръзнали на народите, че те ще предпочетат да търпят от нас всичко, само и само да не рискуват отново да изпитат преживените вълнения и несгоди. Ние особено ще подчертаваме историческите грешки на гоевските управления, които толкова векове измъчваха човечеството с несъобразни мероприятия към всичко, което е засягало истинското благополучие. Увлечени, след всевъзможни фантастични проекти за социални блага, гоите не забелязваха, че тези проекти все повече влошават вместо да подобряват условията, върху които се създава добър човешки живот...

Цялата сила на нашите принципи и мероприятия ще изпъква, когато ги издигаме и тълкуваме като ярък контраст на прогнилия стар обществен строй.

Нашите философи ще обсъждат недостатъците на гоевските вярвания, но никой от гоите никога не ще е в състояние да обсъжда нашата вяра от гледна точка на истината, защото никой основно не ще я узнае освен синовете на Израила, които никога не ще посмеят да издадат нейните тайни.

В тъй наречените напредничави страни ние създадохме безумна, мръсна и отвратителна литература. След като вземем властта, ние само за кратко време ще продължим да насърчаваме съществуването на тази литература, за да се очертае по-релефно контрастът между нея и програмите, които ще се разнесат от висините, където стоят нашите мъдреци. Нашите умни мъже, възпитани за ръководители на гоите, ще съчиняват речи, проекти и статии, с които ще влияем на умовете, като ги насочваме към набелязаните от нас понятия и знания. 

 

ПРОТОКОЛ №15

ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО ЩЕ СЕ СЪЗДАДЕ ЧРЕЗ ЕДНОВРЕМЕННИ ПРЕВРАТИ ВЪВ ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ.

Когато най-после окончателно се възцарим чрез едновременни държавни преврати, които ще се извършат, когато всички съществуващи правителства бъдат признати за негодни, а до тогава ще мине още доста време, може би и цял век – ние ще вземе мерки, за да не се правят срещу нас заговори. Затова най-напред безмилостно ще наказваме всички, които посрещнат нашето възцаряване с оръжие в ръка.


В ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО МАСОНИТЕ ЩЕ БЪДАТ РАЗГОНЕНИ.

Участниците във всяко новообразувано, каквото ида е тайно общество, ще наказваме със смърт, като тези, които сега членуват в съществуващите, създадени по наше внушение, тайни организации, които ни служат и са ни служили, ще разтурим и изпратим в далечните от Европа континенти. Така ние ще постъпим с ония масони, които искат да знаят повече от онова, което ние сме им определили, а ония, които по някаква причина ще помилваме, ще се намират под постоянния страх от заточение. Ние ще издадем закон, според който всички, които са участвали в тайни общества, ще подлежат на изгонване от Европа, която ще бъде център на нашето управление.

ЮДЕИТЕ ЩЕ СЪЗДАДАТ РЕД, НО С БЕЗОГЛЕДНИ ПО ЖЕСТОКОСТ МЕРКИ.

Решенията на нашето правителство ще бъдат окончателни и безапелационни. В гоевските общества, в които посяхме дълбоко корените на разложението и на постоянното бунтарство, ние ще въдворим реда само с безпощадни мерки, които ще свидетелстват за твърда и експедитивна власт. Няма да гледаме жертвите, защото те падат за бъдещото благо. Да се постигне доброто, макар и по пътя на жертвоприношението, е дълг на всяко управление, което съзнава, че съществуването му се състои не само в привилегиите, но и в задълженията. Най-важното нещо за едно здраво и трайно управление е да закрепи ореола на своето могъщество, а този ореол се създава само чрез величествена непоколебимост на властта, която носи върху себе си мистична неприкосновеност – Божието избраничество. До последно време такова беше руското самодържавие – единствения в света наш сериозен враг, ако не считаме папството. Спомнете си как залятата в кръв Италия не докосна нито един косъм от главата на Силла, който проля тази кръв. Мощният Силла бе боготворен от народа, който, макар и изтерзан от него, го счете за неприкосновен поради мъжественото му възвръщане в Италия. Народът не се докосва до оногова, който го хипнотизира със своята храброст и сила на духа.

 

ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ МАСОНСКИТЕ ЛОЖИ.

Засега, докато се възцарим, ние ще създаваме и размножаваме франкмасонските ложи във всички страни на света, като привличаме в тях всички, които биха могли да бъдат и които сега са проявени като забележителни деятели, защото тези ложи ще представляват главното справочно място за обществените прояви и инструмент за изпълнение на нашите решения.

 

МАСОНСКИТЕ ЛОЖИ СА ПОДЧИНЕНИ НА ТАЙНОТО ЮДЕЙСКО ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ.

Ние ще централизираме управлението на всичките масонски ложи под едно управление, което ще бъде известно само на нас, като за всички други ще остане напълно невидимо. Това управление ще се състои само от наши мъдреци. В ложите то ще има свой “таен” представител, който ще служи за прикритие на управлението, което чрез него ще издава паролата и ще диктува програмата. Тези ложи ще бъдат котилото на всички революционни и либерални начинания. Техния състав ще се подбира от всички слоеве на обществото. Най-тайните политически замисли ще ни бъдат известни и ще попадат под нашето ръководство в самия ден на тяхното възникване. В числото на членовете на тези ложи ще приберем почти всички агенти на международната и национална полиция, понеже полицейската служба е незаменима за нас с възможността си да се справя по своему с непокорните, да прикрива нашите деяния, да създава поводи за недоволства и пр.

 

КАЧЕСТВА И РОЛЯ НА МАСОНИТЕ.

Обикновено в тайните общества постъпват най-охотно аферистите, кариеристите и въобще хора, които преди всичко са лекомислени, с които не е трудно да се ръководи делото и навива механизма на проектираната от нас машина. Ако светът се развълнува от незадоволства, то това ще рече, че нам е било нужно да го разбунтуваме, за да разстроим твърде голямата му солидарност. Ако всред него възникне заговор, то начело на него няма да застане друг, освен някой от нашите най-верни слуги. Естествено е, че никой друг, а само ние можем да направляваме масонските действия, защото само ние знаем къде ги водим и ние знаем крайната цел на всяко действие. Гоите нищо не знаят. Те не могат да знаят дори най-близкия непосредствен резултат на каквото и да било, проведено от нас действие. Те и не подозират, че всичко, което днес вършат по своя инициатива, го вършат по наше внушение. Обикновено гоите вършат всичко от дребни увлечения, да удовлетворяват своето самолюбие.

 

Гоите отиват в ложите или от любопитство, или с надежда чрез ложите да се доберат до обществената трапеза. Някои отиват там, за да имат възможност да изказват пред публиката своите неосъществени, празни мечтания. Те жадуват само за успехи и за ръкопляскания – неща, на които ние сме твърде щедри. Ние им даваме тези успехи, за да ги направим самонадеяни, а със своята самонадеяност те незабелязано възприемат нашите внушения. Напълно уверени, че във всичко следват собствените си мисли, те и не допущат, че могат да се подадат на чуждо влияние.

 

ПСИХОЛОГИЯТА НА МАСОНА.

Вие не можете да си представите, как самоувереността може да доведе и най-умните гои до безсъзнателната наивност, при която твърде лесно, при най-малкия неуспех, дори с прекратяване само на аплодисментите, гоят-масон се обезкуражава и изпада в робска послушност, стига да му се обещае, че ще му се възобнови успеха. Колкото при прокарване плановете си, ние, юдеите пренебрегваме популярността, толкова гоите са готови за нея да пожертват своите планове, стига да печелят евтини успехи... Тази тяхна психология значително облекчава нашата задача да ги направляваме, както желаем. Те имат външност на тигри, но душите им са овнешки и в главите им духат противоположни ветрове.

 

ИНТЕГРАЛНИЯТ КОЛЕКТИВИЗЪМ Е ВНУШЕН ОТ ЮДЕИТЕ.

Ние залъгахме гоите масони с мечти за някакъв си символически цялостен колективизъм. Те не са в състояние да разберат, и никога не ще разберат, че това е само една въдица, че идеята за цялостния колективизъм е нарушение на най-главния закон на природата, която от сътворението на света е създавала неприличащи един на друг индивиди, т.е. установила е закона за индивидуалността...

И ако ние можахме да заслепим гоите до такова безумие, то не е ли очевидно, че умът им е съвсем неразвит в сравнение с нашия ум?! Ето кое, именно, най-много гарантира нашия успех.

 

ЮДЕИТЕ НЕ СЕ СПИРАТ ПРЕД НИКАКВИ ЖЕРТВИ, ЗА ДА ПОСТИГНАТ СВОЯТА ЦЕЛ.

Колко нашите древни мъдреци са били предвидливи, когато са казали, че за да се постигне една сериозна цел, човек не трябва да се спира пред средствата, нито да държи сметка за числото на жертвите!

...Ние не сме държали сметка за жертвите, дадени от скотското семе на гоите; не са малко и нашите жертви, но в замяна на тях ние дадохме на синовете на Израила такова привилегировано положение на земята, за каквото те не са могли дори да мечтаят. Със сравнително малко жертви от наша страна ние не само запазихме народността си от гибел, но печелим победата на световната арена.

 

ЮДЕИТЕ ПО МИСТЕРИОЗЕН НАЧИН УБИВАТ ВИНОВНИТЕ МАСОНИ.

Смъртта е неизбежния край за всекиго. По-добре този край да се приближи към ония, които пречат на нашето дело, отколкото към нас, които създаваме това дело. Ние наказваме масоните по такъв начин, че никой освен братята, дори самите жертви, не подозират откъде идва наказанието. Когато е нужно да умрат, те умират винаги като че ли от нормално заболяване и когато братята масони узнаят за това, не смеят да протестират. С такива мерки ние сме пресушили в средата на масонството всяка възможност за протест против нашите разпореждания. Ние проповядваме на гоите либерализъм, но своя народ и нашите агенти държим в абсолютно послушание.

 

ЮДЕИТЕ УБИХА ПРЕСТИЖА НА ЗАКОНИТЕ.

По наше влияние гоевските закони почти не се изпълняват. Ние внушихме свободното тълкуване на законите и с това подронихме техния престиж. По най-важните принципни въпроси и дела съдилищата решават така, както ние им предписваме. Те виждат нещата в оная светлина, в каквато ние ги осветляваме чрез гоевската администрация и чрез подставени лица, с които ние наглед нямаме нищо общо. Ние оставаме скрити зад мненията на вестниците и на другите издания. Дори сенаторите и висшата администрация сляпо приемат нашите съвети. Простият, животинският ум на гоите не е способен нито за анализ, нито за наблюдения, нито пък да предвиди към какво води известна постановка на даден въпрос.

ЮДЕИТЕ СЕ СЧИТАТ ЗА НАЙ-СПОСОБНИ.

При съществуващата разлика между нашите умствени способности и инстинктивния животински ум на гоите, ясно се вижда печата на нашето избраничество и човечност. Гоите гледат, но не виждат и не изобретяват, освен само материални неща. Това показва, че самата природа ни е предназначила да ръководим и управляваме света.

 

БЪДЕЩИТЕ ЮДЕЙСКИ ЗАКОНИ.

Когато дойде нашето открито управление и се почувства неговата благодатност, ние ще променим цялото законодателство. Нашите закони ще бъдат кратки, ясни, трайни, без всякакви тълкувания, така щото всеки да бъде в състояние да ги знае. Главната черта, която ще се прокара в тях, ще бъде пълното и безпрекословно послушание към началството. Тогава всички злоупотреби ще изчезнат, понеже всички до един ще бъдат отговорни пред най-висшата власт на върховния началник.

 

Всяка злоупотреба с властта, която лежи по-долу от тази на върховния владетел, ще се наказва така безпощадно, че у всички ще изчезне охотата да излязат вън от рамките на закона. Зорко ще следим за всяко действие на администрацията, от която зависи вървежа на държавната машина. Разпуснатостта на администрацията поражда разпуснатост навсякъде в живота. Нито един случай на злоупотреба и беззаконие не ще се остави без примерно наказание.

Укривателството и взаимните отстъпки по службата, тези големи злини между служащите по администрацията, окончателно ще изчезнат още след първите примери на сурово наказание. Ореолът на нашата власт изисква целесъобразни, жестоки наказания и на най-малкото користно престъпление, което уврежда големия престиж на властта.

 

Пострадалият ще изтърпи наказанието, макар и несъразмерно с вината, като войник, който е паднал на своя пост за защита на властта, принципа и закона. Това са устои на управлението, които не позволяват на управляващите обществената колесница да напускат пътя на обществения дълг за лични изгоди. Например: нашите съдии ще знаят, че ако пожелаят да похвалят глупавото милосърдие, те нарушават закона за правосъдието, който е създаден не да даде възможност на съдиите да показват високите си духовни качества, а за да наказват примерно престъпленията за назидание на хората. Нека съдиите проявяват хуманните си качества в частния живот, а не на общественото поприще, което представлява възпитателната основа на човешкия живот.

 

ПРЕДЕЛНА ВЪЗРАСТ ЗА СЪДИИТЕ И ЧЕСТОТО ИМ СМЕНЯВАНЕ.

Новият, назначен от нас съдебен персонал ще служи най-много до 55-годишна възраст, защото първо – старците по-упорито се придържат в предвзетите мнения, по-малко са способни да се подчиняват на нови разпореждания, и второ – защото с това ще ни се даде възможност по-лесно да разместваме персонала. Разместването на персонала е средство за давление над него. Който иска по-дълго да държи своето място, ще е принуден да ни се подчинява сляпо, за да заслужи това. Изобщо, ние ще си избираме съдии само из средата на ония, които добре знаят, че трябва само да прилагат законите и да наказват, а не да мечтаят, за своя либерализъм във вреда на държавно-възпитателния план – качество, което много често се среща у гоите.

Страхът от преместване подронва колективната солидарност у съслуживците и ги привързва към интересите на правителството, от което зависи тяхната съдба. На младото съдийско поколение усилено ще се внушава да не допуска злоупотреби, които биха могли да нарушат законно установените норми във взаимоотношенията на нашите поданици.

 

КАКВИ СА СЕГАШНИТЕ СЪДИИ И ЧИНОВНИЦИ.

Сега гоевските съдии правят компромиси при всички престъпления, защото нямат правилна представа за своето назначение. А и сегашните управници, при назначаването на съдиите, не се грижат да им внушат чувството на дълг и съзнание за работата, която се иска от тях. Както животните пускат малките си да търсят храна, така и гоите назначават своите партийни съмишленици на доходни служебни места, без да им разясняват за какво са създадени тези места. С това гоите със собствената си администрация рушат управлението си. Нека от горното да извлечем още един урок за нашето управление.

 

В ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО ЛИБЕРАЛИЗМЪТ ЩЕ БЪДЕ УНИЩОЖЕН.

Ние ще изкореним либерализма от всички важни средищни постове на нашето управление, от които зависи възпитанието на служителите на нашия обществен строй. На тези постове ще се назначават само лица, които ние сме подготвили и възпитали за административна работа. Възможно е да ни се забележи, че уволнението на старите служащи ще струва скъпо на държавната хазна. Ще отговоря: преди всичко в замяна на службата, която уволнените губят, ще им се намери частна работа и после ще забележа, че тогава всичките пари ще са в наши ръце и няма защо правителството да се плаши от големи разходи.

 

В ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО ЩЕ ЦАРУВА АБСОЛЮТИЗМЪТ.

Нашият абсолютизъм ще бъде прокаран в целия живот така, че всяка проява на нашата велика воля ще бъде уважавана и всичките ни постановления безпрекословно изпълнявани. По този начин ще се отстрани всякакво роптаене и недоволство, а ако случайно се проявят, ще бъдат наказвани примерно.

Ние ще премахнем касационното право, като го включим във властта на управляващия, защото не трябва да допуснем народът дори да помисли, че поставените от нас съдии могат да вземат несправедливи решения. Ако ли пък се случи нещо подобно, ние сами ще касираме решението и така ще накажем съдията, който не си е разбирал от работата, че да послужи за пример на всички други. Повтарям: ние ще знаем всяка стъпка на нашата администрация. Ще я напътстваме така, че народът да е доволен от нас. Народът с право иска от доброто управление добри чиновници.

 

БЪДЕЩОТО ЮДЕЙСКО УПРАВЛЕНИЕ.

Нашето управление ще излъчва патриархална бащинска грижа. Еврейският народ и поданиците ни гои ще виждат в лицето на нашия върховен управител баща, който се грижи за всичките им нужди и дела, който бди за взаимоотношенията между поданиците един към друг и между поданиците и управляващите. Тогава всички ще свикнат с мисълта, че мирният и спокоен живот е възможен само при това опекунство и това ръководство.

Те ще признаят самовластничеството на нашия върховен управител с голямо благоговение, близко до боготворене, особено когато се убедят, че назначените от нас началници не упражняват своя лична власт, а само сляпо изпълняват заповедите на върховния владетел. Те ще бъдат честити, че тъй хубаво сме наредили всичко в живота им, както това могат да направят само добрите родители, които възпитават децата си в чувството на дълг и послушание. Що се отнася до тайната на нашата политика, която дава тези благодатни резултати, народите, както и техните управници никога не ще са в състояние да я узнаят.

 

ПРАВОТО НА СИЛНИЯ Е ЕДИНСТВЕНО ПРАВО.

Както виждате, аз изграждам нашия деспотизъм върху правото и върху дълга. Правителството, което чувствува своя дълг, като баща към своите поданици, има за това най-важната длъжност да принуди всички да изпълняват дълга си. То има право да се ползува от силата, защото се стреми да приучи човечеството към определения му от природата обществен строй – подчинение на една власт. Всичко в света се намира в зависимост и се подчинява или на хората, или на обстоятелствата, или на своята натура, но във всички случаи – на най-силния. За доброто на света този най-силен фактор сме ние. Ние сме длъжни без колебание да жертваме всички отделни личности, които нарушават установения строй, понеже великата възпитателна задача лежи в примерното наказание на злото.

 

ЮДЕЙСКИЯТ МОНАРХ ЩЕ БЪДЕ СВЕТОВЕН ПАТРИАРХ.

Когато царят израилев сложи на свещената си глава короната, която Европа ще му поднесе, той ще стане патриарх на света. Необходимите жертви, които той целесъобразно ще принесе за благото на народите, никога няма да достигнат числото на ония жертви, които гоевските правителства в течението на вековете са принасяли от манията си за величие. Нашият цар ще бъде в постоянно общение с народа. Той ще му говори от трибуната слова, които още същия час мълвата ще разнася по целия свят.

 

ПРОТОКОЛ №16

БЪДЕЩОТО УНИВЕРСИТЕТСКО ОБРАЗОВАНИЕ

За да унищожим всички колективни сили освен нашите, трябва да обезвредим основата на колективитета – университетите, на които ще дадем нова насока. Университетските управници и професорите ще се подготвят по подробни тайни програми, от които безнаказано не ще могат да отстъпват нито буква. Те ще се подбират особено внимателно и ще се намират в пълна зависимост от правителството. Ще премахнем от университетските програми държавното право и всичко, което се отнася до политическите въпроси. Тези предмети ще се преподават на много малко, избирани с големи способности лица, и то из числото на посветените. Университетите не бива да пускат в живота недозрели хора, както досега, които съчиняват планове за конституции и се занимават с политически въпроси, от които и бащите им никога нищо не са разбирали.

Когато много хора безразборно се занимават с политически въпроси, явяват се утописти и лоши поданици. Сами можете да забележите това, ако се вгледате в общото възпитание на гоите. Ние внесохме в тяхното възпитание всичките ония начала, които извънредно много разнебитиха обществения им строй. Когато ние вземем властта, ще отстраним от възпитанието всичко, което смущава душата и ума. Младежта ще обърнем в послушни деца, на които ще вдъхнем обич към управляващите, за да гледат на тях като опора и надежда на мира и спокойствието.

 

НОВАТА ЮДЕЙСКА НАУКА

Класицизмът и всичко от древната история, в която се срещат повече лоши, отколкото добри примери, ние ще заменим с нова програма на бъдещето. Ще заличим от паметта на хората всички нежелателни за нас факти от миналите векове, като оставим само ония, които рисуват грешките на гоевските правителства. На първо място в учебната програма на всяка наука ще бъде поставено учението за практическия живот и задължителния обществен строй, отношенията на хората един към друг, порицание на лошите и егоистични примери, които сеят заразата на злото и други подобни въпроси от възпитателен характер. Върху тази възпитателна основа ще се създадат науки за всяко знание по отделно. Тази постановка на въпроса е от особена важност.

 

ЮДЕИТЕ ЩЕ РАЗГРАНИЧАТ НАЙ-СТРОГО СТЕПЕНИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ИЕРАРХИЯ.

Хората от всяка обществена категория трябва да бъдат възпитани при строго разграничение на тяхното назначение и труд. Случайните гении всякога са успявали и ще съумяват да се вмъкнат в други категории. Но ще бъде голямо безумие, поради такава рядка случайност, да се създава възможност на бездарници да прескачат в чужди редове и да изтласкват от там ония, които по рождение и по подготовка са предназначени за там. Вие сами знаете до какво положение дойдоха гоите, които допуснаха тази въпиюща безсмислица.

 

ЮДЕИТЕ ЩЕ ИЗДИГНАТ АВТОРИТЕТА НА СВОИТЕ УПРАВНИЦИ.

Ние ще премахнем всякакво свободно обучение. Учащите се ще имат право заедно с родителите си да се събират в учебните заведения като в клуб. По време на тези събрания в празнични дни, преподавателите ще четат свободни лекции за човешките отношения, за значението на личния пример, за наказателните мерки, които се вземат за нарушение на правомерните отношения и най-после за философията на ония нови теории, които още не са известни на света. Ние ще издигнем тези теории в догми на вярата, като преходен етап към нашата вяра.

След като до тук изложих нашата програма за действията ни в настоящето и в бъдещето, сега ще ви съобщя основата, върху която тя е изградена.

 

СЕГАШНОТО НАГЛЕДНО ОБУЧЕНИЕ ЩЕ ПРЕВЪРНЕ ХОРАТА В ПОСЛУШНИ ЖИВОТНИ.

Хората живеят и се ръководят от идеи, които се закърмяват от възпитанието, което действува успешно във всички възрасти, разбира се, чрез различни методи. Това е потвърдено от многовековен опит.

Като знаем това, ние най-внимателно ще следим за всеки проблясък на независима мисъл у гоите, за да я насочваме – което вече от скоро вършим – към обекти и идеи, които са нам полезни. От друга страна, внушената от нас на гоите система, която обуздава свободната мисъл е вече в действие. Това е така наречената система за нагледно обучение. Тази система има за цел да превърне гоите в немислещи и послушни животни, които без нагледност не ще пожелаят нищо да предприемат. Един от най-добрите ни агенти във Франция е г-н Буржуа, който е провъзгласил вече новата програма за нагледното обучение.

 

ПРОТОКОЛ №17

БЪДЕЩЕТО ЮДЕЙСКО ПРАВОРАЗДАВАНЕ

Адвокатурата създава студени, жестоки, упорити и безпринципни хора, които във всички случаи застават на безличната чисто законна почва. Те са привикнали при съдебните процеси да употребяват силите си само в полза на защитата, която са поели, без да се интересуват от социалните последици. Нормално, те приемат защитата на всички престъпления и, стремейки се на всяка цена да оправдаят своите клиенти, се залавят за най-малките възможности и с това деморализират съда. Ето защо ние ще поставим тази професия в тесни рамки и ще я включим в кръга на изпълнителното чиновничество. Както адвокатите, така и съдиите ще бъдат лишени от правото да влизат във връзка с тъжителите. И едните, и другите ще изучават делата само в заседанията на съда и по документите. Защитата на клиентите ще става, след като последните бъдат разпитани от съда, т.е. по изяснените вече факти. Адвокатите ще получават възнаграждението си без да се гледа каква е била защитата. С други думи, те ще бъдат прости докладчици по делата, но в полза на правосъдието, в противовес на прокурора, който ще бъде докладчик в полза на обвинението. Това ще съкрати съдебния процес. По този начин ще се установи една честна и безкористна защита, водена не за частен интерес, а по убеждение. Между другото, с това ще се премахне подкупа, който сега се практикува и с който се дава възможност да спечели делото оня, който плати най-много.

 

ЮДЕИТЕ ПОДРИВАТ ХРИСТИЯНСТВОТО.

Ние вече се погрижихме да дискредитираме гоевското духовенство, а с това и да разстроим делото му, което би могло да ни пречи твърде много. Влиянието на духовенството върху народа се понизява всеки ден. Свободата на съвестта сега е провъзгласена навред, и следователно само няколко години ни отделят от момента, в който християнската религия ще рухне. С другите религии ние ще се справим още по-лесно, но да се говори за това е още рано. Ние ще поставим християнството и духовенството му в такива тесни рамки, че тяхното влияние ще тръгне по обратния път на предишното си движение.

 

Когато настане времето да се унищожи окончателно папският двор, показалецът на една невидима ръка ще посочи на народите пътя към него. Тогава народите ще се хвърлят върху му, но ние ще се явим като папски защитници, за да не допуснем да се отиде до голямо кръвопролитие. Тази диверсия ще ни даде възможност да се промъкнем в недрата на папския двор и няма вече да излезем от там, докато не подчиним всичките му сили.

юдейският владетел ще бъде истинският вселенски папа. Той ще бъде патриарха на интернационалната църква.

Но докато превъзпитаме младежта в новите преходни вероизповедания, а след това и в нашата вяра, ние няма открито да засягаме съществуващите църкви. Ще се борим с тях чрез критика, която да предизвика разкол.

Въобще, ръководеният от нас съвременен печат ще изобличава държавните работи, религиите и бездарността на гоите по начин, който без да почива на някакви принципни положения, само ще ги унизява всячески, за да ни даде възможност да ги унизим така, както умее само нашето гениално племе.

 

БЪДЕЩАТА ЮДЕЙСКА ПОЛИЦИЯ

Нашето царство ще бъде апология на Бога, в когото то намира своето олицетворение. Нашите сто ръце ще държат пружините на социалната машина. Ние ще виждаме всичко, без да имаме нужда от помощта на официалната полиция, която в сегашната си форма, изработена от нас за гоите, пречи на правителствата да виждат. Според нашата програма, една трета от поданиците, водени от чувство на дълг, от съзнание за необходимост, като доброволни разузнавачи, ще следят за останалите поданици. Тогава не ще се счита за нещо срамно, ако човек бъде шпионин и доносник. Напротив, това ще бъде нещо похвално. Неоснователните доноси, обаче, ще бъдат жестоко наказвани, за да не се злоупотребява с изпълнението на полицейския дълг.

Нашите агенти ще бъдат хора както от висшето общество, така и от нисшето. Между тях ще има хора от всички среди: веселяци, административни чиновници, издатели, печатари, търговци, работници, файтонджии, лакеи и т.н. На тази безвластна полиция ще поставим задача само да докладва и да свидетелства. Проверката на нейните показания и арестите ще зависят от отговорните контрольори по полицейските дела. Самите арести ще се извършват от полицейските корпуси и градската полиция. Всеки, който чуе или види нещо из областта на политиката и не съобщи за това където трябва, също така ще бъде подведен под отговорност за укривателство.

Също както нашите братя сега, под страх от отговорност, са задължени да донасят на кагала за всичко, каквото забележат против юдейската община, така и при нашето всемирно царство всички наши поданици ще бъдат задължени в това отношение да изпълняват дълга си към държавата.

Една подобна организация ще бъде в състояние да изкорени злоупотребите с властта и силата, да унищожи подкупа и всички пороци, които ние, с нашите съвети и теории за свръхчовешки права, утвърдихме като навици у гоите... Та и как иначе би било възможно да създадем повече поводи за безредици всред гоевската администрация, ако не по този начин?!... В числото на гоевските навици има един особено важен – това са проявите на агентите на реда, които сме поставили в такова положение, че да имат възможност да развиват лошите си наклонности: своенравие, своеволие и на първо място подкупничество.

 

ПРОТОКОЛ №18

ОХРАНАТА НА ЮДЕЙСКАТА ВЛАСТ И НА ВЛАДЕТЕЛЯ

Когато стане нужда да усилим суровите охранителни мерки, които са най-страшната отрова за престижа на властта, ние, със съдействието на добри оратори, ще устроим привидни безпорядъци или прояви на недоволство. Тези оратори ще се подкрепят от нашите съмишленици. Това ще ни даде повод да извършим обиски и да наложим надзор с нашите агенти, които имаме в гоевската полиция...

Понеже по-голямата част от заговорниците действуват от любов към изкуството, само за да се приказва за тях, то докато не преминат към действие, ние няма да ги тревожим; ще вмъкнем само в тяхната среда лица да ги следят. Трябва да се помни, че престижа на властта намалява, когато често открива против себе си заговори, тъй като това е косвено самопризнание, че е безсилна, или което е още по-лошо, че не е права.

Известно ви е, че ние убихме престижа на владетелите чрез честите покушения върху живота им. Това правихме и правим чрез нашите агенти, слепи овци, от нашето стадо, които можем лесно, с няколко само либерални фрази, да подтикнем към политическите престъпления. Ние принудихме управниците да признаят своето безсилие, щом открито обявиха мерките, които трябва да се вземат за охрана на властта. С това ние ги подведохме сами да погубят престижа на своята власт.

Нашият управител ще се охранява от невидима сила. Ние няма да допуснем дори мисълта, че срещу него може да съществува недоволство, с което той не би могъл да се справи, та да става нужда да се пази. Ако ние допуснем тази мисъл, както това вършеха и вършат гоите, то с това бихме подписали присъдата, ако не на него самия, то в недалечно бъдеще на неговата династия.

Нашият управител строго ще спазва закона и ще използва властта си само за доброто на народа, съвсем не за свои или династически изгоди. Безспорно, ако това се изпълнява, неговата власт ще се уважава и охранява от самите поданици. Те ще я боготворят, защото ще мислят, че с нея е свързано благополучието на всеки гражданин и на държавата, и че от нея зависи реда в обществения строй...

Да се охранява владетелят открито, значи да се признае, че организацията на неговата сила е слаба. Нашият цар винаги ще бъде заобиколен с тълпа, уж любопитни мъже и жени, всъщност наши агенти, които ще изглежда, че съвсем случайно заемат първите редове около него. Другите ще бъдат държани по-далеч под предлог да се запази редът. Това ще послужи за пример на сдържаност за останалите. Ако в народа се забележи просител, който се провира в редовете, за да подаде прошение, то от първите редове трябва да се вземе това прошение и пред очите на просителя и на всички да се даде на владетеля. Така всички ще знаят, че просбите стигат до местоназначението си и че следователно има контрол и от страна на самия владетел. За да се запази ореолът на властта, необходимо е народът да може да каже: “Ако царят само знаеше това...“ или “Царят ще узнае това...”

 

Когато се учреди официална охрана, изчезва мистичния престиж на властта. Всеки, който много или малко е смел, се счита за фактор и води борба с властта. Размирникът съзнава своята сила и при удобен случай дебне момент да я прояви. Не ще съмнение, че на гоите ние проповядвахме съвсем друго и сега можем да видим докъде ги е довела откритата охрана на владетеля.

 

ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ЩЕ БЪДАТ АРЕСТУВАНИ ПРИ ПОДОЗРЕНИЕ.

 

Престъпниците у нас ще бъдат арестувани още при първото много или малко основателно подозрение. Не бива от страх, че ще стане грешка, да се дава възможност да избяга някой, който е заподозрян в политически простъпки или престъпление. За такъв страх ще наказваме безпощадно. Ако при простите престъпления все още би могло да се вземат под внимание подбудителните причини, то за политическите престъпления подобно нещо няма оправдание, защото, освен правителството, никой нищо не ще разбира от политика... А даже и не всички правителства ще разбират истинската политика.




Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 13743406
Постинги: 3705
Коментари: 6663
Гласове: 7600
Архив
Календар
«  Септември, 2020  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930