Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2012 20:34 - За мръсната политика на сегашните (Беше само въпрос на време...) Таня Георгиева. от Автор: doktora757
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 6613 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Взрив на автобус с израелски туристи в Бургас слага началото на кошмара. Не знам как да започна… Ужас, шок, вцепенение - новината за станалото мина през мен и ме изпепели. Защото се случва в моята страна! В МОЯТА БЪЛГАРИЯ!!!

От 23 години "демократичните" ни правителства по най-циничния и престъпен начин водиха външната политика на държавата така, че закономерно дойде моментът, в който през порутените врати на мизерното ни битие, поканиха "тероризма" у нас.

image

По дяволите благия тон! Аз съм Човек, аз съм Майка, аз съм Гражданин на Република България! И затова имам право да крещя сега, за да не вия от мъка после… Както майките на Сърбия, Либия, Египет , сега и Сирия, вият за смъртта на мъжете и синовете си…! Въпросът е кой ще ме чуе…

Ще ме чуете ли всички вие, на които с моя глас на всеки четири години давам работа срещу отговорността да ме пазите и защитавате, дали искам американски военни бази в моята мирна България? Попитахте ли ме дали искам с парите от данъците на моя труд да храня чужда армия, а вие да се прехранвате с човешкото ми достойнство? Попитахте ли ме дали искам да заменя мечтите си за заслужена почивка със страха и ужаса да не бъда разкъсана от бомба?

А аз ви питам: Защо ме правите съучастник в мръсните ви интриги с чужди господари? Защо залагате живота на мен и децата ми на дръвника на ново робство? Защо моята кръв и кръвта на децата ми за вас е по-евтина от уискито, с което ви черпят новите ви "шефове"?

Ще ме чуеш ли ти, министър Младенов, който не ме попита искам ли да залагаш бъдещето ни в американската (еврейска - Г.С.) рулетка за световно господство и реши да превърнеш моята България в дипломатическа лаборатория за решаване на чуждите нам сирийско-ирански проблеми…?

Аз те питам: Защо "поздрави усилията нa ливанското ръководство да изолира Ливан от събитията в Сирия…", а с действията си досега не "изолира" моята сигурност от "терористичната опасност"? Защо "отправи силно послание към ливанските партии да си сътрудничат за предотвратяване на разпространяването на конфликта в съседна Сирия извън нейните граници" (цитатите са от сайта на МВнР, (бел. ред.), а не предотврати кървавия "повод", който обрича мен и семейството ми на кошмара от вечния страх да идем на кино, театър или почивка?

Напротив – цяла България видя как, за да се харесаш (или заслужиш нещо…??? ) на "задграничните си партньори" стигна до там, на Моята Земя, прочута по цял свят с толерантност и внимание към всички етноси и религии, да правиш тайни срещи със "сирийската опозиция"…

Тогава ли решихте да обвините Хизбула, Сирия и Иран за кървавата баня на Сарафово, която нарекохте "терористичен бомбен атентат", забравяйки, че вече два пъти моята България беше въвличана в същия подъл сценарий – 1933 г. и 1981 г.?!?! Само идиот би ви повярвал, че Иран стои зад този жесток акт!!!Не и аз…

За 23 години отнехте правото ми на труд, смачкахте правото ми да се лекувам, съсипахте правото ми да образовам децата си, погаврихте се с правото ми на достойни и спокойни старини…

Сега посегнахте и на правото ми на Живот!!! За мен, майката, чиито тревоги и безсъние продадохте за жалки центове, и българката, от чийто труд живеете, остана само правото да КРЕЩЯ! Затова сега ще изкрещя: АЗ, Твоят работодател, министър Младенов, ТЕ УВОЛНЯВАМ! АЗ, Вашият Суверен, политикантчета, ПРЕКЪСВАМ ТРУДОВИТЕ ВИ ДОГОВОРИ!!!
 
Беше само въпрос на време......(За мръсната политика на сегашните)

 Таня Георгиева | 19.07.2012 | 11:06

Източник:
inews.bg/%D0%90%D0%B7-%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%8F/%D0%91%D0%B5%D1%88%D0%B5-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5-_l.a_c.155304_i.203503.html



Гласувай:
5



1. raders - Що за глупост! Не че съм привърженик ...
21.07.2012 21:49
Що за глупост! Не че съм привърженик на министър Младенов, нито пък на който и да било министър, но ми е чудно как някой - било то министър, пожарникар или шофьор - може да предотврати атентатите? Подобни атентати, че и по-страшни, се правят от разни религиозни и политически откачалки по цял свят: Мадрид, Марсилия, Москва, Йерусалим, Нюйорк, Багдат, Норвегия, Кабул, Истамбул и т.н. и т.н... Сега и в Бургас. И как да ги спрем? Да забраним на израелските туристи да идват в България ли? Да забраним вероятно и на американците да идват в България? На руснаците - също? А защо не и на всички европейци? Или може би да ударим чалмите и фереджетата и да се обявим за мохамедани, за да не ни закачат? Тук идиотизмът е в завишени дози. Нямам нищо против различните мнения, нито религии, но когато се плюе, нека поне се плюе аргументирано. А това да се обвиняват някои хора, че са виновни, защото са евреи, други американци, трети руснаци, четвърти патагонци... и т.н. си е своеобразен връх на тъпотата. Съжалявам, че трябва да го кажа открито.
цитирай
2. oranjevia - България при тази разграденост на ...
21.07.2012 22:20
България при тази разграденост на Руския двор нямаше избор.Или със запада, или разцъкана като Сърбия.Не става въпрос за самостоятелна политика,а за избор на окоп.Но можеше да води доста по-умерена политика в рамките на евросъюза.И да не се правим на големи бабаити и прекалено верни проамерикански съюзници.Чак сега руснаците започват да се съвземат от поразиите дето Горбачов направи и да показват плахо зъби.
цитирай
3. raders - България при тази разграденост на ...
22.07.2012 16:18
oranjevia написа:
България при тази разграденост на Руския двор нямаше избор.Или със запада, или разцъкана като Сърбия.Не става въпрос за самостоятелна политика,а за избор на окоп.Но можеше да води доста по-умерена политика в рамките на евросъюза.И да не се правим на големи бабаити и прекалено верни проамерикански съюзници.Чак сега руснаците започват да се съвземат от поразиите дето Горбачов направи и да показват плахо зъби.



:))))"Чак сега руснаците започват да се съвземат от поразиите дето Горбачов направи и да показват плахо зъби.[/quote] " Да бе, дип харни си бяха концлагерите на другаря Джугашвили; тоя взе, че ги премахна.
цитирай
4. анонимен - Отговор на raders:
22.07.2012 20:39
Подобни атентати, че и по-страшни, не се правят от разни религиозни и политически откачалки по цял свят, а от СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ на Исраел, с помоща или под прикритието на подчинени западни държави! Какъвто беше и 11 септември!
Такъв е и този псевдоатентат в Сарафово, чиято цел е - създаване на повод за война против когото са си намислили!
цитирай
5. nikikm - До .."1. raders - Що за глупост! Не че съм привърженик ... "
22.07.2012 22:12
Никак не е глупост,това е изсмукан от сърцето вик,отчаян вик на разочарование и протест! Ако държиш на горното ,то или глупакът си ти,или имаш намерение да правиш нас глупаци.И понеже второто не минава....
цитирай
6. raders - Подобни атентати, че и по-страшни, ...
23.07.2012 19:27
анонимен написа:
Подобни атентати, че и по-страшни, не се правят от разни религиозни и политически откачалки по цял свят, а от СПЕЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ на Исраел, с помоща или под прикритието на подчинени западни държави! Какъвто беше и 11 септември!
Такъв е и този псевдоатентат в Сарафово, чиято цел е - създаване на повод за война против когото са си намислили!


Не ми се занимава с глупости. Разказвай ги тези дивотии на внуците си!
цитирай
7. staler - радерс, нали си знаеш че си дюмне, бе ...
27.07.2012 04:38
радерс,нали си знаеш че си дюмне,бе кюпек?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28313822
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031