Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2013 11:12 - Последните двама евреи в Афганистан! Автор: narodovazpitatel
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2222 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както казваше един покоен приятел монах: "Най-голямото нещастие за евреина е когато... няма кого да мрази, липсва му обект, но дори и само един да си намери ще му е достатъчен."
Преди 12 години мислех, че просто се шегува, но скоро след това разбрах какво е имал предвид.
Искам да ви покажа един уникален исторически видеодоказателствен материал, за който съм убеден, че един ден ще бъде показван в бъдещите електронни учебници по история. Не мога да ползвам лаптопа пълноценно тъй като нямам място да сваля видеото и да кача субтитри, затова ги предлагам тук. На клипа са заснети последните двама евреи в ... Афганистан :) и отношенията помежду им, те са във вражда. Буквалният превод на заглавието е "Последните двама афганистански евреи воюват помежду си".
Те са оцелелите от войните, които световният банкерски картел води там, изпращайки частната си американска държавна армия да защитава хероиновата реколта от унищожение от муджахидините, които са многобройни и няма как да бъдат подкупени изцяло.

На този фон е куриозно съжителството между последните двама оцелели евреи, които изразяват близостта си чрез...омраза :)

 Видеоклипът заснет от журналиста на Бет Целем - Дан Алекс:

http://www.youtube.com/watch?v=b4fx6BjWEqk

Старият евреин с мъка се оплаква зад гърба на другия, който не е в стаята:

"...ТОЙ ПРОГОНИ ВСИЧКИТЕ МИ КЛИЕНТИ!!!"

(оттук подразбираме, че върти някаква дребна търговия, заради която не се е махнал от мястото на сраженията :)

"...ВСИЧКИ ОНЕЗИ ХОРА, КОИТО ТИ ЗАСНЕ МИНАЛАТА  ГОДИНА...КОЛКО БЯХА, ТРИМА, ДВАМА?..."

журналистът му отговаря: "ДВАМА"

Старият евреин спомняйки си продължава: "ДВАМА МУЗИКАНТИ. ЕДИНИЯТ СВИРЕШЕ НА БАРАБАНИ, А ЗА ДРУГИЯТ НЕ ЗНАМ..."

журналистът го прекъсва, припомняйки му: "НО ТИ КАЗА, ЧЕ ТЕ НЕ СВИРИХА МНОГО ДОБРЕ? ПОМНИШ ЛИ?"

Старият евреин се сеща, че е говорил лошо и за тях и се опитва да се оправдае:
 
"КАКВО МОГА ДА НАПРАВЯ?!...ТЕ НЕ СЕ ВЪРНАХА ПОВЕЧЕ"

(оттук подразбираме, че е имал търговски взаимоотношения с тях и покрай това ги е поканил да му свирят лично, от което не е останал доволен, или се е престорил, че не е, за да не им плати :)

Продължава да съчинява:

"ТЕ БИХА ИСКАЛИ ДА СЕ ВЪРНАТ И ДА МЕ ВИДЯТ" :) НО СЕ СТРАХУВАТ ОТ ЗАВУЛОН (младия евреин)

онзи отвън си чува името и се обажда: "КАКВО ГОВОРИШ ЗА МЕН, ДЪРТ НЕГОДНИКО? ДА ТИ пикая  НА БРАДАТА И НА БРАДАТА НА БАЩА ТИ (древни еврейски благословии :)

старият евреин възмутено се провиква: "КАКВА ТИ Е РАБОТАТА ДА СЕ НАМЕСВАШ В РАЗГОВОРА МИ, ЗАВУЛОН?!"

на което младият евреин отговаря като се провиква с нова обида: "КАКВИ МРЪСНИ НОМЕРА ГОТВИШ (вместо ястие) КОВАРЕН ДЪРТАКО?"

старият евреин решава да прекрати репликирането със Завулон и превантивно го лъже: "АЗ ИЗОБЩО НЕ ГОВОРЕХ ЗА ТЕБ. ГОВОРЕХ САМО ЗА МОИТЕ КЛИЕНТИ, КОИТО НЕ СЕ ВЪРНАХА ПОВЕЧЕ..." (индиректно го обвинява)

но младият евреин усеща намерка и веднага репликира: " ТИ ГИ ИЗМАМИ С ТВОИТЕ МОШЕНИЧЕСКИ ТРИКОВЕ И МАГИИ"

старият евреин пак се опитва да прекрати заяждането на Завулон :) и се приближава до прозореца да се провикне: "АЗ ИЗОБЩЕ НЕ ГОВОРЕХ ЗА ТЕБ! НИЩО НЕ СЪМ КАЗАЛ ЗА ТЕБ!"

но явно младият го познава добре и го нарича : "ДЪРТ ДОНОСНИК, ДОЛЕН И МРЪСЕН ИНТРИГАНТ"

старият евреин заема поза на "обиден" и "несправедливо обвинен", и просейки съчувствие се обръща към журналиста: "СЕГА ВИДЯ КАК ТОЙ СЕ ДЪРЖИ С МЕН! след това, поучително се провиква към младия: "ВНИМАВАЙ КА СЕ ДЪРЖИШ (в смисъл не се излагай) ДАН Е ТУК И ЩЕ ЧУЕ ВСИЧКО, КОЕТО ГОВОРИШ!"

младият евреин пак се провиква с обида и обвинение, че старият злослови за него, на което старият отговаря със старата лъжа: "НИЩО НЕ СЪМ КАЗАЛ ЗА ТЕБ. ЕЛА И ПИТАЙ ДАН!" (знаейки, че младият няма да дойде и да провери :) , на което Завулон понеже го познава отвръща : "ТИ СИ ГОЙ" (тоест - животно, обида с която наричат всички неевреи, тъй като според евреите всички, които не са евреи са животни, т.е. - целия свят, затова тази дума употребена от някой евреин спрямо друг се възприема като най-ужасна обида, за този към когото е адресирана).

чувайки тази квалификация спрямо себе си, старият евреин се връща обратно към прозореца и се обажда:
"ЗАВУЛОН, ТИ ЛУД ЛИ СИ? АЗ ИЗОБЩО НЕ СЪМ ГОВОРИЛ ЗА ТЕБ." (в смисъл - "Не съм злословил по твой адрес" :) и продължава: "ДАН Е ТУК И МОЖЕ ДА ГО ПОТВЪРДИ, АЗ САМО ПРИГОТВЯХ ОБЯД ЗА НЕГО"

на което младият евреин отвръща с нова злобна реплика: "КОВАРНО И ПОДЛО ЖИВОТНО-ГОЙ"

чувайки върховната обида спрямо евреин, старият мошеник се увлича в спора: "ТАКА ЗНАЧИ, ГОЙ СЪМ БИЛ!...И КАКВО ДРУГО (следва изреждане на всичко, от което се е обидил през годините) "ДОНОСНИК, СВОДНИК, ЧЕРНОМАГЬОСНИК, НЕГОДНИК, ТАКЪВ ЛИ СЪМ?! КЪДЕ ОТИДЕ НАШЕТО ПРИЯТЕЛСТВО??? НИЕ СМЕ ПОСЛЕДНИТЕ ЕВРЕИ!!! РАДВА ЛИ ТЕ ДА МЕ УНИЖАВАШ ТАКА?! АЗ БЯХ ДОБЪР СПРЯМО БАЩА ТИ, МАЙКА ТИ И БРАТЯТА ТИ" (оттук подразбираме, че не са живи) и продължава нататък с "възмущението си": "А ТИ ТАКА ЛИ МИ СЕ ОТПЛАЩАШ?"

на което младият евреин, усещайки (или добре знаейки), че това е лицемерие, "утроява" обидата и му казва "ТРИ ПЪТИ ГОЙ" :) на което старият евреин отговаря "ДОБРЕ, ГОЙ ДА СЪМ ТОГАВА! ДОВОЛЕН ЛИ СИ СЕГА? АЗ СЪМ ВСИЧКО ОБИДНО, С КОЕТО МЕ НАРЕЧЕШ! ТИ СИ ДОБРИЯ, А АЗ СЪМ ЛОШИЯ!..."

тук журналистът се намесва и се опитва да отклони старият евреин и да си продължи интервюто с него като му казва "СПРИ ДА ГО СЛУШАШ, НЕ МУ ОБРЪЩАЙ ВНИМАНИЕ!"" на което старият контрабандист отговаря: "ВИДЯ ЛИ КАК МЕ ТРЕТИРА? ДОРИ ПО-ЛОШО ОТ КУЧЕ!"

журналистът му повтаря "НЕ ГО СЛУШАЙ ПОВЕЧЕ!"
и ето тук идва същността на това, върху което исках да акцентирам с този клип, старият евреин съвсем искрено и убедено заявява пред свидетеля в стаята: "АЗ ДОРИ НЕ ГОВОРЕХ ЗА НЕГО. ТОЙ ОБИЖДА ВСЕКИ И ВСИЧКИ, И ЖИВИТЕ И МЪРТВИТЕ".

В собственото си съзнание старият евреин е...невинен. Отричайки очевидното, той не осъзнава нищо от това, в което го обвини другия, и което очевидно е вярно. За да стане по-ясно ще илюстрирам тази аномалия с един исторически пример. Става въпрос за записан и архивиран разговор между майка и син евреи в една от руско-турските войни. Един евреин, който нямал късмета да се откупи и да избегне записването си в руската армия, след първата седмица получил писмо от майка си, в което пишело: "КАК СИ СИНКО? ПРЕСТОРИ СЕ НА СМЕЛ, ЗА ДА ТЕ ПОМИСЛЯТ ЗА ПОЛЕЗЕН НА ВОЙСКАТА, ТОКУ-ВИЖ ТИ СЕ ОТВОРИЛА НЯКОЯ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ТЪРГОВИЯ. ЗАТОВА СУТРИН КАТО СТАНЕШ СЛЕД ЗАКУСКА НАПРАВИ ТАКА, ЧЕ ДА ТЕ ВИДЯТ КАК ПРЪВ УБИВАШ НЯКОЙ ТУРЧИН. НАОБЕД ПАК ИЗЛЕЗ НАПРЕД И ПРЪВ УБИЙ НЯКОЙ ТУРЧИН, В СЛЕДОБЕДНОТО СРАЖЕНИЕ УБИЙ ТРЕТИ, И ВСЕКИ ПЪТ СЕ ВРЪщАЙ НАЗАД БЕЗ ДА ТЕ ЗАБЕЛЕЖИ НИКОЙ!"

на това писмо евреинът отговорил лаконично:

"МАЙКО, ИДЕЯТА ТИ Е ДОБРА, НО КАЖИ МИ КАКВО ЩЕ СТАНЕ, АКО ИЗЛЯЗА НАПРЕД, КАКТО МЕ СЪВЕТВАШ, И НЯКОЙ ТУРЧИН, КОГОТО СИ НАБЕЛЕЖА ЗА ЖЕРТВА, МЕ ИЗПРЕВАРИ И МЕ УБИЕ?"

старата еврейка записала своето учудване:

"КАК ТАКА ЩЕ ИСКА ДА ТЕ УБИЕ, КАКВО ЛОШО СИ МУ СТОРИЛ?"

Става дума, за освободено от вина съзнание. В собствената си представа за превъзходство, тези същества изпадат в анекдотични ситуации, и не осъзнават, че причиняват и извършват реални злини. И колкото по-големи възможности имат за това, толкова по-големи разрушения и бедствия докарват, чрез инфилтрационния си механизъм, който за над две хилядолетия ги издигна над всички народи по света.

Комичното в случая с последните двама евреи в Афганистан е, че старият злосторник и контрабандист на хероинов мак под прикритието на амбулантна търговия, призоваваше другия за ...добрина, а същевременно се обижда от това да го наричат ГОЙ . Двамата последни расисти в Афганистан ще си отидат с мисълта, че са "богоизбрани" и "висша" "раса".


Тагове:   клип,   омраза,   евреи,   измама,   гои,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28319492
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031