Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2013 23:34 - УДОБНИЯТ МИТ, ИЛИ ЖЕСТОКАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ? Автор: nikikm
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2265 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От обичаната ми поетеса Румяна Симова. Забягнала, накрай света в Нова Зеландия. Но и там, попаднала в действителност, като нашата...

 

„В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.

 

Консерватори, лейбъри и пишман-демократи.

 

А яката ме стяга. Души ме! Души ме до бясно!

 

В средна възраст. Жена. Посред стадо примати...

 

Зад завеса живях. Закалена до синьо стомана.

 

Чоплех тухли, забити в Стената.

 

И градих, и руших от идеи „велики" пияна.

 

Марширувах, навита с ключе. Знамената

 

по пилоните сменяха смисъл и гербове.

 

По трибуните блясваха нови лица,

 

замазнели от алчност, от похот, от мерзости.

 

Марширувах и виках безумно – Ура!

 

Механизмът в душата ми скръцна със зъб и запече.

 

Аз отворих от болка очи и видях –

 

покрай себе си глутница псевдо-човеци,

 

оскотели от дрога, пиянство и страх.

 

Бягах дълго. Без сили и мисли останах.

 

Спрях накрая на тъжния свят.

 

И си рекох – „Е, стигнах до края на драмата,

 

Няма никога вече да срещна примат!"...

 

Но – не би! На пръв поглед спокойно и тихо,

 

Щом разровиш – безкрайно, жестоко смърди!

 

Консерватори, лейбъри и ездачи на китове...

 

Ляво, дясно... Души ме яката. Души!

 

Безработица – двайсет и седем процента!

 

Сто процента измама на всяко ниво!

 

А души се продават за няколко цента...

 

Да... Души, непознали човешка любов...

 

В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.

 

Консерватори, лейбъри и пишман-демократи.

 

А яката ме стяга. Души ме! Души ме до бясно!

В средна възраст. Жена. Посред стадо примати..."

..............

Неделя, 14 Април 2013 23:04 Светослав Атаджанов  http://www.forumat-bg.com/obshtestvo




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28376404
Постинги: 4303
Коментари: 7561
Гласове: 8248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930