Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 09:56 - "Атака" е това, което крепи БСП и ДПС на власт, заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов пред Нова телевизия. Веселина Йорданова
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 14467 Коментари: 41 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По думите му, ако депутатите от партията на Волен Сидеров не влязат в парламента и ГЕРБ не влезе, няма как да бъде приета актуализацията на бюджета и правителството ще падне. Борисов обаче смята, че Атака ще подкрепи БСП и ДПС за редакцията на основния финансов закон след частичното вето на президента Росен Плевнелиев.

image

image Бойко Борисов. Снимка: архив, БТА
Председателят на парламента Михаил Миков беше насрочил извънредно заседание за 30 август, но вчера той разпрати писма до парламентарните лидери за нова по-скорошна дата. Както Dnes.bg съобщи, късно снощи лидерът на ГЕРБ заяви дата 11 или 12 август.

Ако е вярно, че ветото на президента е катастрофа, утре се събира парламентът, БСП, ДПС и „Атака” си гласуват, както първия път и ветото на президента вече не играе никаква роля, каза още лидерът на ГЕРБ. „За два дни действащо вето на президента, няма да им обърка никакви сметки”, коментира той.  Борисов посочи, че парламентът може да се събере още в понеделник и да отхвърли ветото.

По думите му, ако не го направят, това значи „върл популизъм“ от страна на правителството и на техните лидери, значи, че искат да прехвърлят вини на президента във времето.

Лидерът на ГЕРБ обаче предположи, че депутатите не може да се съберат, защото почиват в чужбина, на екзотични места. „Трябва да са 121 депутати. И тук „Атака” няма как да избяга, Волен Сидеров, защото той е патерицата на ДПС и БСП", каза Борисов.

Той заяви, че никога не се е готвил за никакъв пост, включително за нов премиерски мандат, а хората са го избирали. Във всички случаи съм много по-подготвен от това, което има в момента на пазара на труда за премиер, неслучайно Станишев избяга от тази отговорност, добави той.
 
Борисов писа на Миков: Депутатите в НС на 11 или 12 август

9 авг 2013 22:33 147 Миков свиква извънредно парламента следващите дни 9 авг 2013 19:26 44


 

По публикацията работи: Веселина Йорданова



Гласувай:
3



1. grigorsimov - Копирано от:
10.08.2013 09:59
http://www.dnes.bg/politika/2013/08/10/ataka-e-tova-koeto-krepi-bsp-i-dps-na-vlast-otseche-borisov.196011?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=headerbanner
цитирай
2. silentfuture - Всички срещу Волен
10.08.2013 11:48
Всички партии са срещу Волен,прочети му в сайта на атаката програмата за спасяване на България на партията и виж ако има еднолична власт като бате си Бойко дали би изпълнил програмата си.Човекът е обвиняван и оплюван без да има мнозинство в парламента.
Може да е просто като другите,но докато еднолично не е управлявал всичко са догадки.Интересното е,че се гласува отново за партии и хора,които вече са ни навредили,но се оплюват тези,които са нямали шанс дори да управляват.
Никой враг на Волен не коментира програмата на партията му и това,че само той и партията му говорят за колониалното робство,против чужденците в България,никой.Ако говорят за това означава да му направят комплимент.Ако кажат истината,че той сам не решава,само може да подкрепя БСП,ДПС или да не работи с тях пак зле.Каквото и да направи Волен той е нарочен за виновен.Просто е неудобен.Но никой не коментира програмата на Атака,защото в тази програма е показана причината за сриването на България и нейната икономика.
цитирай
3. grigorsimov - на silentfuture: Криптоевреите, са най-опасните и най-вредни юдейски агенти, особено, като националисти!
10.08.2013 13:45
Много ще се радвам, ако намериш и публикуваш основните фамилни биографични данни на Волен. Какъв е по народност, какви са били, по име, по народност и по професия роднините му, по възходяща линия. И ако се оказва, че крие народността си и играе поверената му роля, преди, на демократ, а сега на националист, и дали пак ще мислиш, че това е нормално, и е геройство.
А относно програмите, книгите и публикациите му, те са едно, а делата - съвсем друго. Защото, не е проблем да се напише програма, но е проблем да се изпълни. И дали още при писането не се е знаело много добре, че въобще няма да се стигне до изпълнение на пропагандираните цели.
Освен това, антитурската пропаганда на Сидеров може радва мнозинството от поддържниците му, но на практика, турците в България, а и в Турция, нямат никакво отношение към политиката, но всичките злодеяния, и по Османско време, и днес - на ДПС, са чисто еврейско дело, не скритите турско-български евреи - дьонме. И още по-точно, всички ръководители и народни представители на ДПС са криптоевреи, независимо дали са с турски или български имена. И излиза точно така, както доказваше една квитанция издадена от ДПС, за платени милиони на Сидеров, за антитурска пропаганда, за да може Доган и онези зад него, да държат в страх и подчинение, мюсулманите в България.
И освен всичко това, което е и най-важното, ще ти спомена и за един личен опит със Сидеров, когато беше главен редактор на в. Демокрация:
Със Волен сидеров се познавахме от преди десети ноември, от Дружеството за правата на човека. И веднъж, може би 1991 г. занесох на Сидеров едно "открито писмо" (по аналогия с "Откритото писмо - апел" за човешки права, от преди десети ноември), с което аргументирано настоявах да се отворят архивите на ДС за да се види Кой Кой е, за да могат хората реално да избират. Но след като прочете апела ми, Сидеров вече не ме познаваше, и за да се измъкне, казана на секретарката си, че излиза, и замина нанякъде.
А и какво е българско в името му?!
цитирай
4. silentfuture - За Сидеров или Желязков
10.08.2013 14:32
Сидеров може и да е бил агент на ДС,по принцип хората хващани в престъпления е нормално да са били притискани да сътрудничат за да не страдат.
За фамилията му-вероятно идва от гръцкото "сидеро",което означава желязо.Ако беше с фамилия Желязков какво щеше да е различното?Да,думата не е гръцка,но българска.Всяка националистична партия е ксенофобска и само чужденците може да ги е яд от това,не виждам как ще ги е яд българите
Всъщност нямам данни на Волен Сидеров и произходът му на родата му.Програмата казва истини за България и политиката в нея,за реалността покрай нас.Това само по себе си е добро.
Знаеш ли кое е интересното-той и партията му нямат мнозинство в парламента!
Никой не би могъл да бъде сигурен дали Волен Сидеров би могъл да изпълни програмата заложена в сайта на партията му,докато той и партииците му не управляват с твърдо мнозинство.Никоя друга партия дори не е говорила истини за състоянието на България!Дори това,камо ли дела.
Ако ти знаеш нещо повече за произходът на Волен Сидеров и дали е криптоевреин,за произходът и професиите на роднините му моля те напиши го!Ако не знаеш,значи предполагаш и спекулираш.Ако имаш доказателства-излоги ги.
Не съм фен на Сидеров и партията му-фен съм на истините,които казва!Дори това е нещо!
А аз да те попитам,понеже турците не ги интересува политиката и са ангели небесни и са просто едни жертви на лошите евреи...ти патил ли си си от турци?Имаш ли личен опит с тях?
Знаеш ли колко човека от вашето независимо дружество са били агенти от Държавна сигурност,колко са били етнически българи и колко са били турци,помаци,цигани?Ако знаеш-кажи да се знае.Ако произходът и професиите на Волен Сидеров и родата му имат значение то значение имат и произходът,професиите и родата на други хора също.
Казвам това,защото мразя двойните стандарти,недомлъвките и недоказани твърдения,особено по важни теми.
Истината и справедливостта са на първо място.
Та чакам доказателства за произходът на Волен Сидеров,за неговите роднини и техните професии.
цитирай
5. silentfuture - Съгласен съм за някои неща
10.08.2013 16:06
Съгласен съм за някои неща с теб.Съгласен съм и за това,че ДПС е реално еврейска партия,зад която стоят и американосите.
Съгласен съм с нещата писани от Сидеров и програмата на партията му,съгласен съм с откритите му намерения.Неговите дела не съм ги видял изразени чрез политическа власт.Той просто е нямал шанс.
За турците-чужденци са в страната ни,чужденци са и в днешните земи на Турция.
Не са невинни душички,независимо кой е горе в ДПС турците имат облаги от тази партия.Паля се срещу турците,защото съм бил дискриминиран от такива в собствената си страна!Имам реален жизнен опит.Евреите имат своята вина,но това не оневинява самите турци.
Самата Турция служи на турците за сметка на коренното население в големи части от земите им-кюрдите,арменците.Това,че по върховете има еврейски слуги съм съгласен,то си личи от политиката им и досега.
Това,че ти наричаш Сидеров криптоевреин не го прави такъв.Трябват доказателства.
Не каза от какъв произход са били членовете на независимото ви движение за правата на човека-имало ли е турци,цигани,помаци?Какъв процент от общите членове?В друг текст си писал,че си усещал още в затворът,че определени кръгове на запад са подкрепяли комунизмът,но сте търсели подкрепа от запад,понеже сами сте нямали шанс.Това го разбирам.А ти разбираш ли,че добра империя няма?Сега българският народ и страните от бившият соц лагер ядем попарата на същият този "демократичен Запад"
Също така питах кои от членовете на движението ви са били агенти на ДС.Или поне са имали връзки с агенти от ДС.Ти не отговори на тези важни въпроси.Е,аз ще ти помогна с едно име-Ангел Грънчаров-Елтимир.
Сам си го призна наскоро със статията си:
http://eltimir.blog.bg/politika/2013/07/24/nai-posle.1133040
Човекът си пие ракията с д-р Симеон Войнов от Държавна Сигурност,но все пак Войнов е от свестните :D
Та приемам,че Сидеров евентуално е агент на ДС,но по същата логика приемам,че и той може да е от свестните.А сред другите членове на НДЗПЧ имало ли е хора с връзки към ДС???
цитирай
6. silentfuture - Да продължа за Сидеров
10.08.2013 16:18
Аз не претендирам да знам какъв му е произходът на този човек,но ти като по-запознат би ли ме светнал с документални източници на данни.Не ми трябват писаници в стил "вервайте ми",говоря за реални доказателства.Също така ако един човек носи вина за произходът си,ако родителите му са от определен произход,евентуално еврейски защо да не питаме и за други хора какъв е техният произход,произходът на родата им?За професията и делата на роднините им също е редно да попитаме.Все пак комунистите са трепали и затваряли хора с "фашистка рода".
Та интересно ми е за Сидеров и искам да науча,понеже не знам.Искам да науча обаче и за членовете на вашето НДЗПЧ.Търся факти,не търся емоциите на някой човек.
Един Виктор Орбан се качи на власт в Унгария и веднага ревнаха срещу него от "демократичният Запад".Значи човекът е читав,понеже онези,които го плюят не са.Елементарно Уотсън.Ако Волен Сидеров-Желязков се качи на власт с партията си и предприеме политика за България и етническите българи "демократичният Запад" веднага ще го оплюе като Виктор Орбан.
Ако Волен Сидеров е мекере и предател,това също ще си проличи.Но делата му в политиката просто не са факт!
Забелязвам,че проруската пропаганда преекспонира влиянието на евреите,но няма проблеми с руснаци,турци и сърби и техните дела срещу българите и България.Дори и преди стотици години пак са били виновни "евреите и криптоевреите".Евреите и техните престъпления трябва да бъдат заклеймявани винаги,но това важи и за всички други,важи и за престъпленията и предателствата на българи спрямо българи!Ако държим на истината и справедливостта!Аз държа на истината,затова питам за факти!
А за Ангел Грънчаров-Елтимир,прочети и в двата му сайта как си признава сам.А мама и тате са били комунисти,щом произходът на Сидеров е важен и на Ангел Грънчаров е важен.А други агенти имало ли е сред антикомунистите?Кои са те?Какъв е техният произход?
Разбираш ли,аз не знам,затова питам.Но отговори няма.
цитирай
7. silentfuture - Лошият Волен
10.08.2013 16:46
Лично според мен проруското лоби и прозападното лоби се бори за влияние в България.Имам съмнения,че сметките на ток бяха завишени от проруското лоби за да падне проамериканското,разбирай проеврейското лоби от власт в България.
Мисля си,че партията на Бойко Борисов,който също се моли на стената на плача в Израел,на Симеон Дянков-американското мекере,на американското мекере Цветан Цветанов прави тези излишни напрежения и медийна пропаганда за да се преувеличи адски много влиянието на Атака и Волен Сидеров във властта.Вестници,сайтове,блогове са впрегнати за целта.
Споменават се и БСП и Станишев,но някак си мимоходом,ДПС незаконната етническа партия също се споменава мимоходом,без дори да се обърне внимание,че ДПС дори няма право да съществува!!!Основните атаки отново са срещу Сидеров.Ако не участва във властта е лош.Ако гласува с другите две партии пак е лош.Но никъде в критиките срещу него не се говори за програмата на партията му,никъде!Ако това се коментира означава другите партии да си направят антиреклама и да направят реклама на Волен Сидеров.
Имаше изказвания,че бил като Хитлер,имаше изказвания,че бил психически нестабилен,че бил луд.А другите кои са-Бойко Борисов-комунист,мутра,престъпник начело със своите мекерета.Сергей Станишев,който не е българин дори,политиката му я знаем.Доган,който не е българин,партията му дори не е разрешена по закон,политиката му я знаем,поне спрямо българите и България.
Важно е да се види не само какво се пише за някого,но и какво се пропуска да се напише!Важно е да се види какво се пише по дадена тема,но и какво не се пише.
Това последното е абсолютен ориентир затова кой какво представлява.Ако едни хора могат да се променят и да променят своите политически убеждения и това се приема справедливостта изисква и други хора да могат да променят политическите си убеждения.
Клатенето на правителството ще продължи,докато падне.Това ще стане на всяка цена.
цитирай
8. silentfuture - Без отговор на въпросите ми,няма такъв
10.08.2013 20:49
Любимият ми Волен го подлагам на съмнение като всеки друг.Лобито в целият свят не е едно,иначе нямаше дори да можем да си пишем в интернет.Световното правителство не е факт,затова се борят да го наложат.
За данните на Волен Сидеров-явно не знаеш какъв му е произходът,иначе щеше да кажеш,не да ме караш да търся.Явно ти не знаеш истината,но само предполагаш."Независимите журналисти" мълчат не само за него,мълчат за доста други хора.Клатенето на правителството го имаме с едни измислени протести,ако всички партии са единни и интересите им не са противопоставени защо след влизането на Атака в състав на управляващо правителство имаме толкова продължителни агитки?Чак сега?
А нещо за членовете на НДЗПЧ мълчиш?Какъв е техният произход?Изтървал си две турски имена в друг свой пост,колко човека сте били и колко са били българи и колко от друг етнически произход?
А нещо по темата за хортуването и връзките на член от НДЗПЧ Ангел Грънчаров с агент на ДС д-р Симеон Войнов да кажеш?Това не са догадки,човекът сам си го е споменал.
Аз намирам винаги истината по това,което търся,но когато излагам теория (недоказано твърдение,лично мнение) без подходящият доказателствен материал гледам да си проличи,че само предполагам.
Твърденията са едно,фактите са друго.Та вашето дружество е било обречено на провал,някои от антикомунистите сте били овързани с Държавна сигурност,което не искаш да го коментираш.Волен Сидеров е лош,но май лошотията му се изразява в това,че не сте приятели и не е вършил работа с теб,а?
Етническият произход на едни има значение,но на разни тъмнеещи антикомунисти и други няма значение?
Има разлика между вярата и между знанието,знаеш ли каква е тя?Световното правителство ще дойде само след трета световна война,6.7милиарда не можеш да ги владееш и да искаш,с никакви средства.Дали това ще стане ще се разбере като започне.
Но това няма значение,нали септември идва слънчев апокалипсис?:)
На една друга тема те порязах-копираш статии,които са дори без автор.Тук липсват факти.
цитирай
9. staler - . . . фючъ, какво си се заял с човека, ...
10.08.2013 21:36
...фючъ,какво си се заял с човека,не е нужно да си напрегащ мозъка излишно--дружеството за правата на човека е творение на дс и там няма един читав.ако са оставяли някои да бръмчи свободно,без да е на щат,то е единствено защото са го преценявали като "полезния идиот" .ето ти жив пример--автора.да твърдишнепрекъснато че всичко лошо на този свят идва от евреите,че всеки които управлява е евреин или криптоевреин е все едно,да накараш нормалните хора,да се смеят на доказани факти за напъните на банкерско-финансовия елит/главно от евреи деиствително/да яхнат света.нещо като писаниците на аик---излага достоверни факти за империята на ротшилдовци и подобни,и накрая като плесне това че са гущери които се превръщат в хора и обратното--и обикновения човек си казва--боже какви измислени конспирации.
цитирай
10. silentfuture - Главният въпрос -Защо питам настоятелно?
10.08.2013 22:02
Ами създаването на опозиция е описано още в книгата на Джордж Оруел-"1984",в която авторът адски проницателно прави описание на тоталната диктатура във всичките и аспекти и на практика пророкува бъдещи реални събития в отделни страни.
Та и с въпросното НДЗПЧ е същата история.Аз за себе си знам истини,но за пред хората задавам въпроси,за да може повече хора да си ги зададат същите и евентуално да узреят за доста истини.Службите си имат сайтове за дезинформацийка и жълти новини,но това не стига,трябват подходящи хора провокатори,които да привличат недоволни хора и да се излагат мисленето,мнението,емоциите на тези хора."Говорете,говорете-властта трябва да знае какво мислят хората."
Най-дълбокият ми мотив за цялото писане е-да накарам хората,които ще прочетат тези редове да нямат допир до провокатори във връзка с ДС,днешното НСС.Разграничаването на хората "кой кой е и какво представлява" е важно за едно общество.
Типичната проруска пропаганда е в крайният антисемитизъм,който оправдава руснаците и тяхната политика срещу други народи.Евреите и криптоевреите са навсякъде и оттърване няма.Същите тези хора не искат да говорят за любовта към руснаците в Прибалтика и страните от бившият соц.Въобще нашите "православни братя" са "безаналогови" във всяко отношение.
Другите пък са "демократичните"-биха ви освободили всякак-духовно,финансово,ако това не помогне дори физически.
Национализмът,расизмът,ксенофобията са имунната система на всеки народ и точно срещу тези неща има специално прокарани закони по света.Защото обърква намесата на чужди сили във вътрешната политика на дадена страна.
Националистът не прави "евала" на никой чужденец,но на някои чужди етнически елементи това не им харесва,било е крайно и показва "липса на толерантност".А аз казвам-на всекиму дължимото,всеки да си гледа в неговата паница.А също и-добра империя е нямало,няма и няма да има.
Нека хората се ориентират-който човек плюят най-много,замислете се дали не е свестен.Може и да греша,но поне се замислете.

цитирай
11. grigorsimov - Откритото писмо и следващият документ на МВР, копирам от книгата си "Срещу течението"
11.08.2013 00:41
СТРОГО СЕКРЕТНО! МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ

ИНФОРМАЦИЯ
ДО ЧЛЕНА НА ПОЛИТБЮРО И СЕКРЕТАР НА ЦК НА БКП - ДР. МИЛКО БАЛЕВ
Относно пропагандни спекулации срещу НР България

През март т.г. (1987) на заседание на Виенската Среща, представител на американската делегация съобщил, че в посолството на САЩ в София, бил получен „Апел – открито писмо“ от шестима „политически затворници“ в НРБ. Подписалите апела твърдели, че в България няма сигурни гаранции за защита правата на човека, и предлагали Виенската среща да упражнява контрол в това отношение.

Непосредствено след това изложение на запад е направен опит да се раздуха случаят и да се организира антибългарска пропагандна акция. Френският вестник „Кутидиен дьо Пари“ публикувал клеветнически материал, а радиостанциите „Свободна Европа“ и Би Би Си излъчили четири провокационни предавания. Специално се акцентирало на два момента – за първи път, отправяни официални протести от български граждани, не били анонимни, и второ, макар да не ставало дума за дисиденти от ранга на Сахаров и Солженицин, важен е самият факт за „потърпевши“ заради техните убеждения, лица, независимо от тяхното обществено положение.
Установено е, че „Апелът“ е написан ноември 86 г. От Григор Симов Божилов – 35- годишен, от с. Парамун, Пернишки окръг, многократно осъждан за нелегално преминаване на границата и за шпионаж. Под него се подписали също Илия Стоянов Минев – 70-годишен, от град Септенври, бивш легионер, два пъти осъждан за създаване на противодържавни организации, и Цеко Кръстев Цеков, – 30-годишен, от с. Клисурица, Михаиловгадски окръг, осъждан като ръководител на нелегална група.
На 19 декември м.г. Божилов предал материала в посолството на САЩ, където го посъветвали да намери и други съмишленици, които да подкрепят протеста. Впоследствие към апела се присъединили, с писма пуснати в пощенската кутия на Американското посолство, Едуард Генов – 41-годишен, от София, профилактиран като ръков
цитирай
12. silentfuture - Подкрепа от геноцидният Запад
11.08.2013 01:18
Търсели сте подкрепа от тези,които са правили геноцид по света?Сащ?Не сте ли знаели за поне няколко техни воини по света срещу други държави?Особено като се има в предвид плюенето от "враговете" им тогава?Нищичко не сте знаели?Не сте ли осъзнавали,че добра империя няма и сега берем плодовете на тези,до които сте се обръщали?
Това,което сте направили тогава е било похвално,но безплодно.Било е обречено на неуспех поради играта на "доброто и лошото ченге" в международната политика.В краят на 1989 година падат комунистическите режими на няколко места.Дирижиран процес.Да ви напомня и нещо друго-през соцът е било на мода всичко руско,изучавал се е и руски език.Сред болшевиките е имало адски много евреи и с това съм съгласен.Това,с което не съм съгласен е да изключвате престъпленията на руснаци,турци,цигани,сърби,гърци,англичани,"американци" спрямо нас.Щях да забравя бившите българи,наследници на римляните с фалшивата история и полатинчен български език-румънците.
Хората се трепят,правят си мръсотии от хилядолетия,борят се за ресурси и власт.Едни са жертви на други.Вие изкарвате евреите някакви супермени.В това последното не ви вярвам.Вие нямате факти,вие предполагате.Правилен въпрос-защо няма биография на произходът на Сидеров.И аз бих искал да знам.Липсата на отговор обаче не означава,че е криптоевреин.И ако е криптоевреин и е в комбина с другите политици защо е най-оплюваният човек на политическата сцена още преди той и партията му да влязат в парламента?А сега бива оплюван от хора с повече депутати в парламента,които са слезли от власт след доказано лоша антибългарска политика?Но тъй като имате зъб на Сидеров заради лични причини,отказ от работа с вас преди години няма проблеми да цитирате Бойко Борисов щом той плюе човекът,който искате!
Няма проблеми,но никъде не се цитира за програмата на партията му!Това,че е срещу джамиите и новините на турски език?Не ви ли харесва?Турчин ли сте?Бих ви разбрал,но аз съм българин и не искам ислямска инвазия!
цитирай
13. silentfuture - Принципност или опортюнизъм?!
11.08.2013 01:37
Явно съм наивен,защото с цитирането на апели до чужбина от НДЗПЧ няма да бъда впечатлен.Това,което ме впечатлява е постигането на целите на всяка цена с оглед на всякакви средства и в съюз на принципът орел-рак и щука.В борбата си за човешки права заедно с турци а може би и цигани не сте ли прочел историята на България за това,че 5 века сме били под турско иго?Ние и други народи покрай нас?И ако отделни евреи в самата империя са правили своите злини,то другите какви са били?Не сте ли чел за основаването на "майка тюркие"без оглед на правата на кюрди и след клането над арменци?А циганите и тяхното изгонване от Индия и това,че на Запад преди векове са имали закони да ги трепят?Тяхната природа и това,че сред тях тези,които са по-свестни първо гледат да не са в гетата и гледат да учат и работят.Но мнозинството не стават за нищо и никога няма да гледаме в една посока заради различният си етнически произход и различните ни култури,гени и качества!Расизмът и ксенофобията ги и ма по целият свят,защото са нещо естествено и напълно логично.Това са едни от главните реални пречки пред НСР.Затова има специални закони против тях.Гаргамелите си направиха собствен бизнес с измисленият "холокост",който ще се случи по примера на приказката за лъжливото овчарче-в края на приказката никой не му вярвал и лъжата станала действителност!Хубави или лоши хора са емигрантите и черните нации като цяло,запазването на народът и генът изисква запазване на чистотата.Чуждото население изисква и оформя своя власт при критична маса в дадена територия и изземва земята на която е.При малко население над дадена земя се провокира военен конфликт и земята са анексира в полза на агресорът провокатор.Това е стратегия,която работи ако страната агресор е по-силна от нападнатата.
Всички неща по-горе ги казах,за да ти обърна внимание,че Хитлер и политиката му са преследвани отвсякъде и досега,защото той е бил прав!Създаването на съюзи с чужденци на своя земя не води до нищо добро!"Гражданин" не е народност!
цитирай
14. silentfuture - Принципност или опортюнизъм?!
11.08.2013 01:59
Пак си затвори очите за агентът Ангел Грънчаров,но аз вече сто пъти изясних,че той е такъв.Движението ви е било пробито отвътре и реално апелите ви не са променили с нищо паданато на комунизЪмът.За да не изглежда падането на соц особите прекалено явно малко преди ноември се е създало "Екогласност" и някаква измислена опозиция.Защо говоря за предварителното падане на комунизмът и постепенното отпускане на хватката на властта и допускането на западно влияние в България,особено след средата на -80те години?За да спомена и така нареченият Възродителен процес!Имало е наченки пред 70-те,но голямата екскурзия и гърч са станали през -80те години.Щом комунистите са знаели,че ще минат към западното влияние защо са искали да създават бъдещи етнически проблеми?За да може да се обърне историята и от палачи турците да се превърнат в жертви!!!Смяна на имената,а ти работил ли си с потурчени българи,искрено ненавиждащи българите?Аз познавам такива,има и с български имена,не можеш да ги различиш освен в мъжката баня като разбереш,че отдолу са "рязани"!Осъзнаваш ли какво добро прикритие са тези сменени турски имена,особено за тези от "турците",които изглеждат като нас и говорят като нас български?Видя ли какво стана на запад от нас?Какво се случи на сърбите?Какво стана през 2001-ва в Македония от албански терористи с подкрепата на "демократичният Запад"?!?Косово?Но как да ги свържеш с Турция?През България и Гърция!!!Наскоро даже имаше новина за турските географски карти с територии на Турция и Гърция включени в тях!Да не говорим за отцепването на Кипър от Турция през 1974г.,обучението на терористи срещу Сирия сега,ресурсните претенции на Турция над части от гръцка територия-сега!Ще кажеш-евреите са виновни,но турците печелят ли от всичко това?Печелят!И го подкрепят,иначе нямаше да поддържат тази ДПС в България,да четат тези карти с чужди земи на тях,нямаше да влизат в български и гръцки земи и да живеят и точат ресурсите им!Ама се борили за човешки права,питай къде в Европа ги обичат!
цитирай
15. silentfuture - Принципност или опортюнизъм?!
11.08.2013 02:28
Чест ти прави,че си се борил против онази човеконенавистна система и си си патил и си лежал по затворите.Това,на което наблягам аз е кои и какви са били хората до теб.Сред всеки народ има добри и лоши хора,навсякъде в историята и реалният живот е пълно с примери за това,дори не е нужно да давам конкретни факти,всеки човек е изтъкан от добро и лошо.Борбата срещу злото винаги е за възхищение,но аз за разлика от теб съм опознал християнството и влиянието на религиите по света и съм разбрал как са се използвали и използват те от хората по света,както и политическите идеологии-за налагане на контрол и социална несправедливост!В дъното на всеки проблем винаги стой човекът или така нареченият човешки фактор.Не партиите са виновни,хората в тях.Не комунизмът и демокрацията са виновни,виновни са хората,които ги изповядват.При монархията и модерната монархия-диктаторската власт е същото.Важни са делата,целите,но и начините за постигане на тези цели!Това,което може да осъществи една идея може и да я срине.Пак стигаме до човекът.
Да се прехвърля цялата вина на една власт и на единици фигури е нереално.Номерът с оневиняването на собствените грешки не минава.Евреите ще пожънат това,което са посели,което е един от основните закони-аксиоми в света.Властта им е голяма,но не е всеобхватна и световна.Ял съм попарата на чужденци,бил съм дискриминиран не един път и не може целият свят да са евреи,разбираш ли?Житейски опит,плюс примери от историята.
Насреща ми ти не опроверга фактът,че един от антикомунистите Грънчаров/а не е само един/ е имал връзки с Държавна Сигурност и е доносник.Той сам си го е признал!Факт,но ако лъже за това,лъже и за други неща!
Сидеров може да е евреин,може и да не е!Факт е,че говори истини за оправянето на България,факт е,че много политици и платени журналисти са срещу него!Няма мнозинство в парламента,не е като Борисов,който го плюе и го предаде,но затова мълчиш!Плюеш Сидеров,понеже имаш лични мотиви,затова забравяш за Бойко Борисов и използваш негова статия!
цитирай
16. staler - г-н симов, моите уважения за дис...
11.08.2013 06:08
г-н симов ,моите уважения за дисидентската ви деиност.това което твърдя е че тя е била възможна само и единствено защото дс го е допускала с оглед подготовката за перестроиката.това е минало,по важно е друго--материалите които сега публикувате в голямата си част са верни и актуални,но усилията ви в коментарната част да представяте света в бяло и черно са контрапродуктивни и работят в полза на тези срещу които воювате.евреите/говоря за тези които са в играта/ нямат абсолютната власт,иначе нямаше да можем да ви четем публикациите ,нали така?второ--невъзможно е навсякъде по света да бъдат инсталирани евреи/криптоевреи/за управляващи,нито пък това им е необходимо--те просто се опитват да наложат в световен мащаб един политико-икономически модел според които корумпираните местни елити им играят по свирката управляваики зомбираното ,безнационално,кредитно-консуматорски модифицирано местно население.и в това не са успели на 100%.опитаите да бъдете малко по самокритичен--да громите сидеров позоваваики се на борисов /по зависим политик и по зависимо правителство от това на последния не сме имали/е меко казано пробита кауза.
цитирай
17. silentfuture - Обобщено казано
11.08.2013 12:16
Няма,няма да обърне внимание г-н Симов на приятелчето си Грънчаров дето в статията си "Най после" от 24 юли тази година си признава,че си пиел ракията с агенти от ДС Симеон Войнов.Ако казва истаната-много зле.Ако лъже-лъже за кво ли не?Ама нали Грънчаров му се писал приятел и го цитира чат пат.Щот и двамата една майка ги раждала-евреите това,евреите онова.Световно правителство,тотолен контрол.Ама няма трета световна,как се управляват 6.7 милиарда души?С магическа пръчка!Накрая,понеже не мога да мразя всички хора от даден етнос,щото някои или повечето били гъзове аз едва ли не ставам техен защитник.И въпреки,че съм расист и ксенофоб /с което се гордея!/ не казвам,че всички цигани са лоши,въпреки,че тея цигани реално се плодят в България и не само и правят реални проблеми!Сега в Бургас имало доста руски заселници,които искали даже даскали по руски език да им се осигурят от правителството,безплатно разбира се.Но те пак били евреи,разбирате ли,които се криели като руснаци.За по-голяма конспирация даже настояват да си изучават руският език за наша сметка.Но понеже руснаците са ангели небесни и те ще ни спасяват пак техните изцепки и претенции нямат значение.Турците и техните джамии,новини на турски,териториални претенции и презрение към нас нямат значение,явно и те са криптоевреи?!?
Значи да не се обръща внимание на чужденците,които се държат в България като у дома си?Ей затова българите станахме чужденци в собствената си държава!!!И ни хвалят чужденците колко сме гостоприемни,пък то всичкото цирк.
Пък за политиката и България-реално армията трябва да обяви военно положение и да разкара бандитите от властта,тогава няма да има значение кой е Сидеров,кой е Борисов,Станишев,Доган,Местан,НикиМинаж пардон Младенов.За да не се случи това,което се случи съвсем скоро в Египет армията ни е намалена повече от 4 пъти!!!Армията винаги е спасявала народът си при нужда.Българинът масово е страхливец и истинските борци са били разни горяни дето са се трепали с комунистите,не с думи!
цитирай
18. staler - засягаш теми които не могат да се ...
12.08.2013 09:23
засягаш теми които не могат да се обсъждат в формат 30тина реда.но хаиде да опитаме:кое те притеснява в това мое твърдение?това което казвам е че контрола над политическите беше железен.защо не направихте комитета 75та например?сега знаем с сигурност че лупинга наречен демократичен преход е планиран дълго и внимателно от т.н .близко обкръжение на вождовете.нали си го изпитал на гърба си?волно или неволно всички участвахме в тоя театър--от изтъкнати борци-дисиденти като твоя милост,до обикновени сиви броики от тълпата като моя милост.и сега ще ти кажа нещо от името на останалите българи към които безусловно принадлежа:никога не бих писал писма до хелзингски комитети.никога не бих тичал с тях по чужди посолства.никога не бих се напъвал да браня правата и свободите на хора от турския етнос.дори и дс да не съществуваше.защото соц пропагандата ако и да лъжеше за гениалността на вожда и предимствата и неизбежната победа на комунизЪма ни беше осведомила че наи великата капит.страна е водила над 100 и кусур завоевателни воини в краткото си съществуване,че е направила над 20/или30 не помня вече,/опита да очисти баи фидел,и ни беше светната че в цяла беломорска тракия няма нито едно бълг.село,нито един местен жител- етнически българин.същото е и в гърция между другото.живеем на балканите и наи здравословно е да го караме по балкански-не е ли така ,г-н симов?защо вие истинските ,автентичните дисиденти не успяхте,бяхте избутани,игнорирани,смачкани от подготвената фалшива опозиция?1.никои от власт имащите -на изток и наи -вече на запад не ви е слагал в сметките.напротив -на вас са гледали като опасност,отклонение от договорения сценарии.2.самите вие не сте надрастнали полит.-наивните искания за права и свободи,защото подобни искания без да са основани на конкретна политическа платформа,програма,конкретен полит.дневен ред, са нищо.3.типично българския синдром--много вожд,малко индианец.--още не се утвърдили като полит.субект и вече се разцепили на три.и т.н. историята .....
цитирай
19. staler - . . . . . историята нататък е всеиз...
12.08.2013 09:57
.....историята нататък е всеизвестна--опозиция,конструирана в кабинетите на дс и на западните департаменти и служби,овцете като моя милост на площадите--радост радост,сдсееее и т.н.докато съвместно с бсп и антураж,успешно построиха неолибералната мечта на всяка плутокрация.....и така г-не,лежали сте по затворите и карцерите,писали сте писма,апели,правили сте сдружения,борили сте се и прочие..па кога доиде ред да надраскате три листа политич.програма,па се явете на изборите с биографиите си и с полит.намерения които да ми уидисват на мене ,овцата от стадото,никакви ви няма..
цитирай
20. grigorsimov - Отговарям ви накратко, въпреки явната ви тенденциозност и пренебрегването на фактите
12.08.2013 10:05
Публикувам доказани и доказуеми неща и никого насила не карам да вярва, особено ако не иска.
А за Световното еврейство съм изнесъл толкова документи и толкова техни доброволни самопризнания, че само малоумен или заинтересован няма да разбере голата истина.
От многословието на silentfuture прочетох само първите редове, а за повече нямам време, и отговарям накратко.
Тогава, за разлика от сега, нямаше свободно разпространяване на вестници, списания, радио и тв. програми, но най-вече, нямаше интернет, и за онова време е простено човек да не знае много, много неща за света, за демокрацията, за капитализма и единствените капиталисти - шепата евреи - банкери, членове на юдейския световен синедрион, или както и да се нарича. И не вярвам да мислите, че тогава, по времето на комунизма, не е имало за какво да протестираме и за какво да се борим. И ако не сте съгласни с мен, посочете ми една дума от Откритото писмо, която да не е вярна или уместна.
И пак повтарям, че изброяваните от вас народи, реално нямат никаква вина, за това, че са въвличани във войни, планирани, подготвяни и провокирани от еврейството, което е било и е начело на всяка власт и на всяка държава, и всички други обяснения са детинщини.
А на staler, отговарям, че така или иначе, комунизма бе в идеологическа несъстоятелност, по отношение човешките права, с които тогава Западът го притискаше, и ние, и в частност аз, заложихме на човешките права, първо, защото това на-пряко ни засягаше и подтискаше, и второ, че настояването за човешки права, с моралната подкрепата на запада, беше несравнимо по-приемливо, като начин на борба за свобода, независимост и права, отколкото въоръжената борба, която освен че беше напълно безнадеждна, щеше да донесе и сериозно влошаване на живота на хората. Което до голяма степен ще обезсмисля, и усилията, и жертвите, вкл. на невинни хора, а положителното ще е само това, че ще покажем че не приемаме доброволно и овчедушно комунистическата тирания, която Западът реално толерираше.
цитирай
21. silentfuture - Да не се обожествява,да не се демонизира
12.08.2013 10:08
Нито нашите комунисти са били читави,нито тези на запад са били читави.Да се търси помощ от нехора не е правилно,също и защитаването на турският и други етноси в България.И то етноси,които са ни навредили неизмеримо много през цялата ни история.Ние също носим някаква вина за това,говоря за тези от нас,които в позата на жертва чакат своят спасител-голяма част от българите,с които съм говорил вярват в мантрата "за нищо не ставаме,нищо сами не можем да постигнем".Търси се спасител,но това е някаква сила извън нас самите като етнос.Дори в народните ни приказки е залегнал мотивът за юнакът,който спасява селото от лошият змей-отново чакане на външна сила,спасителят.Няма кой да ни спасява,сами на себе си сме и не отстояваме ли интересите си няма кой да го направи вместо нас.Много удачно бяха споменати гърците-заради етническият им произход се правят такива реверанси към тях-от фалшивата история и създаване,до неизброимите помощи във всяко едно отношение,до откъсване на цели територии с излаз на Бяло море и асимилационна политика-"гърците" в Беломорска Тракия носят мартеници и имат нестинари за БОГА!Бели,някои цветнооки,хората,носиите,храната им е като нашата.Земята им ражда за да дава на циганите в южна Гърция,където заради изсечените гори и почвата е ерозирала и нищо качествено не расте,но там е високият стандарт на живот.Осъзнавате ли излаз на Бяло море какво ни дава-независимот от Босфорът и Турция,независимост от Гърция също,независимост от "приятелите ни,братушките с дръпнатите очи от Русия",независимост от Западът!Никой от "нашите приятели" е нямал интерес ние да запазим земите си и с това много по-голямото си влияние и независимост!Турците,тези "наши приятели",които са създадени върху чужда земя с геноцид и незачитане правата на коренното население-кюрди и арменци,отделно,че и ние сме имали население в части от нея-те ли ще ни бъдат приятели?
Истински опасните са били тези,през 1965 с опитът за преврат срещу Живков,монархистите,които са клани,горяните в горите...
цитирай
22. grigorsimov - А ако желаете да добиете представа за еврейството, потърсете следната публикация:
12.08.2013 10:15
"На кой господ всъщност се кланят евреите - кратко, ясно и неопровержимо"
Тази моя публикация е включена и в Пета част на книгата ми "Срещу течението". В тази, Пета част съм се постарал да събера документи за еврейството, публикувани от световно известни и уважавани политици и личности. Затова, потърсете в интернет, книгата "Срещу течението, където ще намерите отговори, реално, на всичките поставяни от вас въпроси и съмнения, в коментарите ви.
И понеже всичко това е публикувано и е достъпно, затова не е разумно да се разпростираме безгранично в коментарите.
цитирай
23. silentfuture - Да не се обожествява,да не се демонизира-продължение
12.08.2013 10:20
Комунистите са изклали интелигенцията и тяхната рода-знаели са много добре защо се преследва и родата-генът запазва качествата на предците в бъдещите поколения и потомците на интелигенцията естествено,при нормални условия стават пак интелигенция.За една враждебна власт,дошла с преврат от болшевики евреи е странно как обаче се е държало и на българският фолклор и етническият произход и сме били делени на българи и всички останали.В паспортите е бил обозначен етническият произход на всеки,нали?Затворените граници са били огромно зло,но пък са спирали западното влияние.Сега границите са отворени,всички сме български граждани,но справедливост пак няма.При възможност да държим на българите,на българската култура отново залитаме по чуждото,този път не руско,но западно културно и друго влияние,не отстояваме интересите си и оставяме чужденците да се държат с нас като с втора ръка хора.От тук идва големият ни расизъм и ксенофобия-излезте на улицата и питайте хора покрай вас кой обича турци,цигани,гърци?Питаите и за сърби,"македонци",руснаци?Всеки без смесен произход,без илюзии и патриот би държал само на българите.Българите,които станаха "гърци" с асимилация сега се държат с нас като българите от "Македония".Расизмът и ксенофобията са големите оръжия на националиста срещу чужденците.Ако на последните не им е приятно в страната ни,то няма да имат диаспора и сфери на влияние при нас,какво остава за политиката.От нас зависи да спрем да бъдем в позата на "жертви" и да хванем оръжията-затова ни разсипаха армията и право на оръжие нямаме дори са самозащита-изродите,които ни управляват знаят как се взима и дава власт и са го казали отдавна-с кръв!Сайтът на блог.бг се следи много здраво,но мен не ме е страх да нося отговорност за думите си,защото винаги и във всичко трябва смелост,най-вече ако искаме да живеем достойно и да запазим България и българите от асимилация и изчезване!Затова-никакво уважение към чужденците при нас,имат си родина!Не и след толкова жертви,кражби,унижения!
цитирай
24. grigorsimov - Че били затворени границите, сме били предпазени от западно влияние!?
12.08.2013 10:57
То, самият комунизъм е най важната рожба на запада, и ние сме били изолирани, по волята на запада. И когато комунизмът изигра разрушителната си роля, бе заместен със следващата, още по-разрушителна глобализаторска, либерална демокрация.
А ако някой каже, че това "не е демокрация", той ще е толкова заблуден, колкото комунистите които твърдяха, а някои и сега твърдят, че онова "не било комунизъм".
А всъщност, това е демокрацията, и това е комунизма, всичко друго са илюзии и нови заблуди.
цитирай
25. silentfuture - Да и единствено физическият отпор ги плаши
12.08.2013 17:37
Единствената ефективна борба срещу враговете е физическата.Накрая винаги се стига до това.Затова ни сринаха армията,затова достъпът ни до оръжия е един от най-трудните в света.Когато се вдигнем срещу антибългарската власт тогава и ще се оправим.Приказките са си приказки,делата са дела.Това,което разделя героите от хората е саможертвата.И тъй като е казано "всяко зло за добро" нека да мине нова година и да премахнат ограниченията за работа на българи и румънци в страните от ЕС.Надявам се да няма удължаване на забраните за да може циганите ни да заминат поголовно на запад,да ги "интегрират",понеже "ние не знаем как".Надявам се и турците да изчезнат натам,тъй като и там са "толерантни".Няколко милиона турци,цигани и други мюслита в Германия,Франция,Жалкобритания са по-малко опасни от няколко стотин хиляди до границите на Турция.Анексирането (отнемането) на територия става чрез критична маса диаспора на страната "агресор" на тази територия или чрез операция "под фалшив флаг" се имитира престъпление,геноцид над родното население след което армия навлиза да "спаси" родното си население от "лошите".Турците са клали и изселвали българи преди векове а от преди век и арменци,гърци от земите си за да нямат проблеми в днешна Турция с тях.1974 година трябваше да "защитят" турците си за да лапнат половин остров Кипър.Сега активно помагат за трепането и изселването на мюсюлмани алевити,мюсюлмани шиити и най-вече трепането на православни християни (близо два милиона преди "революцията за демокрация" в Сирия),сега в пъти по-малко.Местното население над поне 1/3 от земята на днешна Турция пък-кюрдите никой не ги пита какво мислят по въпроса и те са клани наред с другите в Сирия.Дали и тези кланета не са за да се лапнат ценни на газ и петрол земи от днешна Сирия?Какво направиха чеченците преди да обяват независимост от Русия-разкараха руската диаспора,която нямаше място там.Руснаците ги клаха за отмъщение,за да може отново да си върнат земите.Как махнаха сърбите от Косово-етнически!
цитирай
26. silentfuture - Да и единствено физическият отпор ги плаши-продължение
12.08.2013 17:54
Как махнаха сърбите от Косово,преди да обявят "независимост" на тези земи от Сърбия.Няма сърби (след кланета и геноцид по тези земи над тях),как може да искат Косово и Метохия да си останах към Сърбия?Е,защо ли западът взе страната на албанците,не защото ги обича,но за да срине силната дотогава Сърбия и защото албанците са мюсюлмани а планът за белите в Европа е да бъдат завладени от мюслита и черни.Ако на западът му пукаше за Албания щеше да им даде Косово към Албания,не да е отделна "държава" сега!Важното е да има американско-израелска територия за обучение на терористи и производство и разпространение на супер печелившата дрога.Албанците да го ду?ат,сърбите също,и ние да не останем по назад!Та гаргамелите и техните пудели във властта ще направят всичко възможно да гонят потурчените цигани и турската диаспора обратно по земите ни в България за да може Турция да анексира земи от България и северна Гърция,където в последната текат подобни процеси на местно,гръцко "ДПС"и все повече маймуни при белите хора и по един или друг начин ще се създаде агресия ако мюслитата не преобладават над белите да се имитира расово насилие и все пак да влязат турците и да анексират земи.Ако трябва изкуствено ще им наливат пари само и само да останат в югоизточна България и бивша беломорска България,днешна Гърция.Вече са го правили много пъти,дадох примери от близкото ни минало,исторически примери от Балканите и Кавказ!Ако на запад спират нашите мургави събратя активно и ги връщат на всяка цена,ако умишлено правят всичко възможно да ги връщат и удължат законовите пречки за работа след 31.12.2013 година значи планът за ислямизация и отнемане на земи ще продължи!Затова споменах,че комунистите са направили Възродителният процес умишлено,знаейки за идването на "демокрацията" за бъдещи отстъпки към турците и умишлено да има етническо напрежение между нас.Независимо дали Сидеров е истински националист или само се преструва той говори истината и създава етнонапрежение.Затова искат да го махнат!
цитирай
27. silentfuture - Да и единствено физическият отпор ги плаши 3 част
12.08.2013 18:14
Ако е истински националист и наистина е неудобен на враговете български то той ще бъде премахнат на всяка цена,но физическото му отстраняване ще засили неимоверно много национализмът като идея.Затова той бива дискредитиран,изкарван луд,с досие в ДС,психически нестабилен и всякакъв.Цели се свалянето му от политическата сцена,казва прекалено много истини и по прост,разбираем за масите начин.Леа Коен и други гаргамели се изказаха против него и "антисемитските му изяви".Ако всичко е нагласен цирк,напрежението се покачва и отново малцинствата и богоизбраните влизат в ролята на "жертви" а национализмът и българите родолюбци в ролята на "палачи" и се смачква идеята и нашето самочувствие.Единствено жертви и търпение от българска страна не са допуснали косовски сценарии по земите ни и враговете ни знаят това много добре.Не случайно има толкова отстъпки към небългарските елементи в България.
Близките месеци и отношението на страните от ЕС към нашите работници, "български граждани" ще покажат дали съм прав.Също така и интереса на Доган към водните басейни (тези,чието взривяване е можело да наводни настъпващите мангали от югоизток) също не е случайно.А руската диаспора в и около Бургас,близо до земите на Лукойл (близо до аллахакбарите,с излаз на море,много важно!) веднага ще е повод за "безаналоговите" да дойдат на помощ,да "спасяват своите".Странно много факти навързах,изводите са супер лесни!
Да,идеологиите,религиите-всичко цели контрол,красиви идеи-грозна реалност.За независимостта са важни хората,не идеологиите-срещу независимите правителства по света са правят опити за подкуп,ако не помогне опит за атентат,ако не помогне пак,накрая търговско-икономическо ембарго ако няма официална причина (и възможност) за истинска война и сваляне на правителството.Историята е такава,фактите са такива.Българите пак ще минем метър:)
цитирай
28. grigorsimov - Но ти silentfuture не знаеш,
12.08.2013 23:19
Но ти не знаеш, че както всичките политически идеологии, така и национализмът е юдейска измама - провокация, от времето на френската еврейска революция, и робуваш на самоунищожителни идеологеми! А най-убийствената националистическа измама е, че в една държава всички са една нация!? Което редовите националисти го считат за добро, защото си мислят, че думата "нация" е равнозначна на "българската народност". А всъщност, нация е сбирщината от народи и малцинства, независимо, кой народ в момента е мнозинство. И на убедените националисти им изглежда напълно естествено да си вярват, че една нация, означава, че всички в България са българи, но не си задават елементарния въпрос, а в съседните държави, нали според същата националистическа идеология, всички задължително трябва да са сърби, македонци, гърци, молдовци, и т.н.
А в действителност, не може в България малцинствата да са българи, а в съседните ни държави, българите пак да са си българи, а не, да речем, сърби, както би следвало от националистическата идеология. Но най-важното е, че - никой, нито може, нито трябва да променя народността, т.е. гена, на никоя друга народност или раса. Така че, например, циганите никога няма да станат българи, па било то и "по дух(!?)", даже и сами да си повярват, че са българи. Но за нас най-важното е, че приобщаването или формалното побългаряване, независимо, насили или доброволно, на небългарски малцинства, особено от друга раса, е най-голямо престъпление срещу българския народ, а в други държави, срещу тамошния "държавотворен" народ. Тук не казвам "срещу България", защото както стоят сега нещата, съвсем, съвсем скоро, българите ще сме малцинство, и тогава няма да имаме никакви права и привилегии, каквито сега се дават на малцинствата, защото привилегиите за малцинствата сега са само с цел - унищожаване на основната народност - българите, и когато това е постигнато, политиката към малцинствата веднага ще се преобърне наопаки...
– "Мисленето освобождава"!
цитирай
29. staler - фючъ, достатъчно осмърдя под тоя ...
12.08.2013 23:51
фючъ,достатъчно осмърдя под тоя материал.вземи си братко,расизма,ксенофобията и въоръжената борба и обратно към началниците.на г-н сидеров,г-н симов,г-н сталер или които и да е г-н българин,не му трябват тия лаина,а спешна доза здрав,прагматичен национализъм влючващ конкретни практични мерки в икономиката,политиката ,социалната сфера и пр.,така че да ни има и след като разните глобало-инженер-конструктури потънат в фекалното си бъдеще/shetfuture/.
цитирай
30. silentfuture - Всичко,което казвам е истина
13.08.2013 15:01
Всичко,което казвам е истина и е основано на здрава логика,исторически факти.
"А в действителност, не може в България малцинствата да са българи, а в съседните ни държави, българите пак да са си българи, а не, да речем, сърби, както би следвало от националистическата идеология. Но най-важното е, че - никой, нито може, нито трябва да променя народността, т.е. гена, на никоя друга народност или раса. Така че, например, циганите никога няма да станат българи, па било то и "по дух(!?)", даже и сами да си повярват, че са българи. Но за нас най-важното е, че приобщаването или формалното побългаряване, независимо, насили или доброволно, на небългарски малцинства, особено от друга раса, е най-голямо престъпление срещу българския народ, а в други държави, срещу тамошния "държавотворен" народ."
Нетърпимостта към чуждите,небългарски гени е това,което е здравата основа на национализмът.Аз не искам циганите и турците да бъдат наричани българи,нито дори български граждани.Това,че българи са асимилирани в съседните ни страни и се наричат "сърби","македонци","гърци" това е тяхна политика против нас.Кръвта не се променя,но се работи срещу съзнанието.
Сталер,тея "лайна" и моето осмърдяване казват нещата много по-истински и качествено,отколкото много "блогъри" биха могли да се изразят,въпреки техните сайтове.Иска се акъл да видиш реалният живот покрай теб-питай българите покрай теб колко и кой обича "българските граждани" от "небългарски произход".Спешната доза здрав,прагматичен национализъм включва и изолирането и пръсването на човеконенавистните хора извън нашите земи,което ще укрепи и облекчи от грижи всички българи по кръв,независимо дали се водят комунисти,демократи,монархисти.Самите "дискриминирани" участват във властта,където никъде по света го няма това-колко африкански депутати има в Западна Европа?Колко арабина във властта има?Колко турчина има в Германският парламент?Никаква власт,никакво влияние,никакви НПО-та за тях.Наказание и за нашите българи,национални предатели!
цитирай
31. silentfuture - Всичко,което казвам е истина 2
13.08.2013 15:16
Ксенофобията и расизмът са нещо естествено,което да попречи на омесването на народите и НСР,което ни се готви.Тези "дискриминирани" в България-мангали или "хитреци" от гръцки не са ли расисти?Пробваите да си вземете циганка за жена,не за проститутка да видите дали са расисти.Това теоретично,не си правя илюзии,че ще паднете до там.А самооизолирането им в махали,гета?Турчолята са същите-турчин с двойно гражданство няма!А идват да гласуват при нас.
Нарочно ни разсипаха армията и част от нея носи дамски превръзки,разпродадоха ни оръжията и техниката,ракетите и за това мълчание.Огромна кражба и оголване на защитата ни.Кой ще ни пази от мангалите-НАТО ли?Колкото опазиха гърчолята навремето.Затова последните само на хартия са в НАТО и нямат един войник пратен на мисия.
Гаргамелите също са едни от най-големите расисти,само че за "гоите" не е разрешено да са,а?Точно срещу Хитлер,учението му,расизмът,ксенофобията,измисленият "Холокост" има специално създадени закони по света за да се преследват здравомислещите хора от бялата раса!Хиляди филми и осмивания има,защо?А черните са изкарвани супергерои и интелигентни учени от гаргамелската холивудска пропаганда?
А "въоръжената ми борба" staler е само на думи,защото в България има много страхливци и комформисти!Истинските революции и сваляне на правителствата по света са били само с кръв,много или малко,чети историята!Затова промените при нас са бутафорни,даже и румънците застреляха своят Чаушеску!И сега се лее кръв,но кой да види?!Страх ви е дори да се говори за това,затова се говори за "демокрация" и политически "промени",които не водят до никъде.Защо комунистите са клали за да дойдат на власт,проамериканските марионетки какво правят-честни избори ли?Или преврати и воини?
А кой помни горяните-борци срещу комунистите при нас и героите от опита за преврат над Живков днес?Смелите,интелигентните масово са клани и гонени или бягали,но пък страхливите знаят как става на думи!Затова сме зле,само приказки от народът!
цитирай
32. silentfuture - Всичко,което казвам е истина
13.08.2013 15:36
"Но ти не знаеш, че както всичките политически идеологии, така и национализмът е юдейска измама - провокация, от времето на френската еврейска революция, и робуваш на самоунищожителни идеологеми! А най-убийствената националистическа измама е, че в една държава всички са една нация!? Което редовите националисти го считат за добро, защото си мислят, че думата "нация" е равнозначна на "българската народност".
Истинският националист трябва да иска да запази генът на народът си,генът и произходът!Точно там идват расизмът и ксенофобията,не толкова като лично чувство,колкото като тактика на поведение!Тактика на поведение,за да могат малцинствата да отидат там,където са толерантни към тях.
Едно време на Запад от Османската империя са имали закони срещу цигани и евреи и те са се обърнали към братчедите си,които са ни владяли на Балканите,защото произходът,кръвта им е близка и подобното привлича подобно!
Агресорите народи,"великите сили" в своите колонии-англичани,турци,араби,руснаци,гърци,сърби са тези,които са имали интерес от фалшивият национализъм,които нарича всички в територията им както коренното население-съответно англичани или американци,австралийци,канадци,араби с различни названия народи завладени от тях по райони,"турци"(независимо дали си кюрд,арменец,българин,грък,арабин,иранец...според фалшивият им национализъм си "турчин" каквото и да значи това),при руснаците е същата мешавица и руснаците имат интерес всички завоювани от тях народи да се зоват "руснаци",сърбите и гърците също са трепали и асимилирали наши,по кръв българи за да се уголемят на територия и сила!
Кой национализъм е правилен за българите-този на народ-жертва от народите агресори покрай нас или този национализъм на народ агресор,какъвто не сме били!Има голяма разлика г-н Симов от единият и другият национализъм!Чеченците как обявиха независимост-гонейки руската диаспора по земите им за да няма претенции за земята!При нас турците как се държат с българите там,където преобладават?Бъдещето чака...
цитирай
33. staler - тезите ти са по детински смешни и ...
13.08.2013 18:22
тезите ти са по детински смешни и могат да се отнесат или към категория тъпа провокация или към-тинеиджърски бълнувания.понеже говориш за реалността около нас-я си представи че на някое правителство у нас му хрумне да изселва малцинства например.давам му наи много седмица живот.истинския национализъм е нещо много просто--политика насочена към интересите на държавата и населението което я обитава./забележи-даже не казвам -българското население което я обитава/.ето ти прост пример-- демогр.разцвет при циганите.достатъчно е да се направят няколко на брои изменения в законите касаещи соц.подпомагане,достатъчно е да се прилагат и сега деистващите закони ЕДНАКВО И В ПЪЛНА СИЛА по отношение на всички граждани на бг и от този разцвет за 2-3 години ще остане само спомен.смея да те уверя че по сега деистващите закони/само на хартия за съжаление/около 4/5ти от циганите подлежат на глоби и затвор--като започнеш от адресната регистрация,доходите от незаконна и престъпна деиност и т.н. та до закона за защита на детето.по отношение на асимилацията на малцинствата която безспорно е здравословна за бедещето на една нация----наи-сигурния,доказано многократно,път е пътя на икономическия и социален просперитет.защо,маина,още едва слезла на америк.земя,многонацион.паплач,започва да вее баирячета и да се зове -америкън.защото,маина,интереса клати феса---амер.държава е намерила начин/друг е въпроса какъв и дали се харесва на останалите по света/да им осигури един приличен стандарт и спазване на закона/на битово ниво говоря/.
цитирай
34. silentfuture - Не можеш да ме обориш...
14.08.2013 20:06
Тезите ми са много правилни!Не са детински,не са смешни.Нашето и което и да е правителство по света няма да направи това,за което говоря,защото това означава веднага да влязат "демократите" с демократичните си самолети,бомби и други оръжия и ще станем само на демократи!Чист страх държи нашите политици от всички цветове и идеологии,отделно са парите и компроматите срещу тях,но първо е страхът!
А мерките при циганите няма да ги променят,само ще ги държат тихи и кротки.Тези примери,които даваш с циганите и с емигрантите в САЩ-ако знаеш английски език можеш да провериш някои сайтове свързани с BRA - black run america и да видиш дали паплачта вее американските знаменца или това е само лицемерие и цирк!Защо бели,черни,азиатски,латино общности се делят?Защо отделните народи от тези расови общности още повече се делят?Интересът клатил феса викат глобалистите и тези,които искат да ни омешат като кайма,но нещата не стават така,хората не променят гена си!Поинтересувай се и за емигрантските общности в Европа и дали емигрантите се цепят от местните и местните се цепят от емигрантите.Не че няма смесени бракове,не че няма приятелства,не че няма международни фирми,но масово го има това деление.Ако си излизал,"майна" извън България или пък поне четеш английски в Интернет ще видиш това,което ти говоря.
Умерената политика спрямо черните не се спазва по указание на международното хазарско,сатанистко,банкерско,нечовешко лоби,което иска да намали бялата раса като цяло до санитарен минимум!
Виж,майна,тези,които лобират срещу белите,вкарвайки всякакви емигранти в САЩ,Канада,Австралия!Прочети,майна мненията на белите хора!За това как умни и кадърни бели хора трябва да се съобразяват с неграмотните и ниско интелигентни негри,за които се лобира за повече работа и дори за шефски позиции,защото трябва да има равенство?!Привидната борба за равенство е всъщност борба за превилегии!От френската революция,през свалянето на независимите монархии,през комунизмът,правата на жените и гейовете...
цитирай
35. silentfuture - Не можеш да ме обориш 2
14.08.2013 20:19
Та всичките борби за равенство и равно отношение между мнозинство и малцинства,борба за равенство между половете,борба за недискриминиране на хората с нестандартна сексуална ориентация,на равенство между земляни и марсианци и така нататък винаги е била борба за превилегии.Идеята е всичко нормално да се приеме за ненормално,но всичко ненормално да се приеме за нормално.Всичко наопаки,разбиване на обществото,разбиване на семейството,разбиване на морал,разбиване на ценности.
Същите хора,които дават превилегии на негрите,на арабите мюсюлмани в САЩ,Канада,Австралия,ЕВропа същото международно лоби се бърка и в България и дава права на циганите.А номерът с Възродителният процес вече го казах-набиване на историческа вина,за да може след промените да си имаме ДПС,позата на жертви от страна на турците и постепенно изтласкване на българите от земите до Турция чрез качествено отношение.
Тук идва расизмът,ксенофобията изразена не чрез конкретни физически действия,но чрез всякакво спъване на двете етно групи,които изброих...
Това няма да е повод за демократизиране с бомби и патрони от нашите "партньори",но ще бъде ефективно.Но това няма да стане,докато националните предатели и политици чужденци не паднат от власт.А с избори те няма да паднат.Пак се връщаме на физическият отпор и на армията ни,част от която носи дамски превръзки,щото нали жените били равни на мъжете и други там басни.Равни,но различни!Та уж всички сме равни,но сме различни.
Та как се решават проблемите по света-с политика или с насилие?Винаги с известна доза насилие,та прилагането на законите ни също е насилие,към тези,които са престъпили законите има отнемане на свободи,често и насилие!И не съм говорил за изселване на малцинства директно,но чрез невъзможност за нормален живот,не съм говорил за геноцид,знам какво ще стане ако тръгнем така.Само руснаци и американци могат да правят геноцид,защото са силни военно,капиш?!?И евреите разбира се.Чети повече и пак се върни да говорим.
цитирай
36. staler - прочетох и се върнах. нашите мал...
14.08.2013 23:16
прочетох и се върнах.нашите малцинства не са привнесени от 85та насам/ откогато глобализаторите си развяват коня /.харесва ли ти или не- в българия има турци и цигани и ако искаме да оцелеем ,да се развиваме и благоденстваме ще трябва да го правим с акъл.не е твое откритие че цялата деиност на нпо-тата на държ.департамент ,сорос или цру ако повече ти харесва,е насочена към създаване на някакви специални права по етнически,сексуален и пр.признак,което е по същество нарушение на конституцията и заплаха за нац.ни сигурност.т.е.тази деиност е противозаконна.отделно цели да блокира деиността на държ.органи доколкото въобще я има."невъзможност за нормален живот"има на корем и в момента--резултата е капсулиране,оскотяване,радикализиране,толериране от държавата на безнаказаността на малцинствата,паразитирането им на наш гръб и разбирасе циганизация и на етническите българи.всеобща деградация.обратното---строгото,повсеместно прилагане на съществуващите законите/и разбира се допълване с нови- целесъобразни в тоя контекст/по отношение на малцинства,мнозинства,нпо-та и т.н.ще ни извади от блатото...за сащ---не ми се налага да чета.расовата омраза и подозрителност я има,но която и печка да попиташ--казва-американ/не конгоанец,занзибарец..../които и реднек да попиташ--американ-не ирландец,германец,поляк...по отношение на генната чистота--желая ти успех в туи безумно начинание.както виждаш генетичните изследвания показват че и без патриотарски напъни геномът ни се е рапазил достатъчно различен от този на 5вековния ни поробител.
цитирай
37. silentfuture - Естествено
15.08.2013 00:25
Да,съгласен съм,малцинствата ни са отдавна по земите,но това не оправдава тяхното оставане и нашата търпимост към тях.Естествено с подходящата тактика.Например в една Гърция си имат "хриси авги" или златна зора и гледат да палят и разбиват магазините или друг бизнес на чужденци,боят и работата за без пари са за добро утро.Полицията разследва,но хайде сети се как разследват?Действията на "златните" не са добри сами по себе си,но инвазията на емигрантите не е спирала и няма да спре.Тук идва оригиналният национализъм,истинският-женете се помежду си,но не и с чужденци,за да се запази нацията.Но при гърчолята не се получава,жените им не струват и оттам и Гърция на практика е загубена като ген.А нашите жени зорлем се мъчат да ги продават курви или да правим смесени бракове.Това с петвековният поробител и "който е минал през нас си е оставил семето" знаеш ли,че съм го чувал на живо от "колоритни българи" ,с видими тридесет бани по рождение.
Осъзнавам,че тази част от българите,които са със смесен произход ще ми се обидят,но съм видял манталитет,отношение и официално поведение на тези "българи" към другите.То не бяха басни за "славяни",то не бяха "ирански произходи" и други фалшификации.Тези със смесените бракове трябва да си носят кръста като са решили да бъдат с чужди.Генът ни се е запазил,жените ни са взимани насила преди,не с добро.Сегашните продажници често ходят и в чужбина за брак,тях не ги пиши местни освен по лична карта.
Хубаво горовиш за равно отношение и еднакви,справедливи закони,но не е реално.Никога хората не са се държели един с друг като с равни,колкото и официално на права всички да сме на кантар.
Представи си обезправени турци,цигани-без преференции за работа,без далавери,без субсидиране,без НПО,без социални-поводи за отказ много,без право на майчин език.Представи си случайни палежи,побой,"разследвания" от полицията,стигащи под кривата круша.И Европа не,че не може да ги приеме,сам каза-те са пречка,проблеми,пари за нас и онези имат интерес да ги държим тук
цитирай
38. silentfuture - Фалшивият национализъм,двоините гражданства
15.08.2013 00:49
Фалшивият национализъм или защо не може съюз на принципът "орел,рак и щука".Асимилационен или имперски национализъм-страна А завладява територии от страна Б и почва да тормози,трепе,бие,заплашва,асимилира население.Защо,асимилира-готови поданици,повече ресурси.От гледна точка на едно правителство,на една власт хората са ресурси.По-качествени хора,по-скъпа валута,ако е уместно да направя такова сравнение.За съжаление в България хората имат потенциал да бъдат качествени,но малко могат да го развият.Средата ни не струва,политиката е такава,че с акъл не можем да се развиваме.Иска ми се едни политически избори и дадена партия да променят нещата,но това няма да се случи.
Точно тази радикална несправедливост по света и борбата срещу бялата раса(да,борбата срещу белите българи в България е само част от тази борба)ще доведе до радикални реакции от страна на белите хора срещу малцинствата.Напълно физически ответни реакции,както винаги е било.Да,с акъл,но и с подходящият калибър.Виж случаят Андерс Брейвик и по какви е стрелял!Срещу мултикултурализмът,тоест глобалното общество,тоест скрито,но агресивно превземане на белите народи от черни маймуни,мюсюлмани.Защо?По-примитивни,лесни за контрол от белите.Най-опасното нещо е интелигентността,от нея следва действието и неговата е-ф-е-к-т-и-в-н-о-с-т!
Имах два,три циганина за приятели,после се прояви позитивен расизъм към мен,вече нямам.Имах цигани и турци колеги,мислех,че ни имат за равни,грешах жестоко.
Защо ли в САЩ надрусани и програмирани килъри са повод за забрана на огнестрелните оръжия от Обама?И хората не искат да се разделят с пушкалата,защото те са станали най-добрите им приятели в "модерното,мултикултурно общество"?
http://stuffblackpeopledontlike.blogspot.gr/
Само един от сайтовете за цветнокожите в Америка (не индианците,РЯПАрите) и други от Близкият Изток и Далечният Космос...после защо крайният национализъм взима връх?Няма друго лечение,освен 3420мг или по-големи антибиотици.Просто хората имат страх,разбирам...
цитирай
39. staler - за довиждане/наспамихме доста...
15.08.2013 07:49
за довиждане/наспамихме достатъчно/ще ти кажа че международното положение никак не пречи на унгарци,чехи,словаци,хървати и пр.да сирешават проблемите и се развиват.тихо,упорито и педантично си строят стени,стерилизират или каквото там е необходимо.точно излишната риторика на сидеров и компания както и сцените с кръчмарския патриотизъм които демонстрира ,отблъсква хората от национализма.нормално националистите биха получили подкрепа не по малка от тази за бсп и герб.толкова си му е акълеца и жизнените кръгозори--да запени пуберите и тук таме некоя дърта откачалка,да си получи 5-6те процента и после 4 години рахат в парламента.още не е свършил нищо значимо,реално,а в ес говорят за него като за прокажен.надеждата е че ще се намери някои по умен и хитър които да докара нещата до реални резултати.
цитирай
40. marystaneva - grigorsimov:
16.08.2013 20:27
"Борисов обаче смята, че Атака ще подкрепи БСП и ДПС за редакцията на основния финансов закон след частичното вето на президента Росен Плевнелиев."

И позна! За съжаление...
Срам и позор за управляващите и техните поддръжници!
Със 130 гласа от БСП, ДПС и партия ЮРУШ ветото на президента върху актуализацията на бюджета беше отхвърлено. Този път от "Атака" няма как да отрекат, че са част от новата, макар и необявена официално, Тройна коалиция. Цели 11 атакисти гласуваха заедно с ДПС и БСП. Позор! Само че това нас няма как да ни сгрее... :(
Да ни е честит новия дълг от 1 000 000 000 лв, който всички ние ще трябва да връщаме... :(
Лесно се купува подкрепа с пари, взети назаем. Но някой ще трябва и да ги връща... С лихвите. :(

http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/08/16/sram-i-pozor-za-upravliavashtite.1140089
цитирай
41. silentfuture - Поредните кукли
19.08.2013 00:39
Значи са поредните кукли на конци.Ако Сидеров и компанията му са същите нещастници остава вероятното,че освен военен преврат друг изход за България няма.И ако това не стане етнически ще бъдем прочистени без да се разбере нищо.Щом при управляващите няма реакция на чужди етнически партии смисълът е никакъв.
А сталер това за чехи и унгарци-малко им е по-лесно щом не са до черни изроди като нас-три ислямски държави-Албания,Гърция,Турция.Да,и Гърция-тея ги броя мюслита щото определено не са християни,те хора не са...
Отделно са нашите ни мангали и турци.Колко силни могат да бъдат хората щом се гласуват за партии,които са се дънили по 1 път вече?Животът е прекалено кратък за да се дава втори шанс и то на управляващи.
Този страхлив народ ще се вдигне на гражданско неподчинение,когато нямат друг избор.Тези управляващи трябва да бъдат драни живи.
При нормално управление се анулират заемите,които са взимани без народно съгласие.Но при нормално управление,не при това.Тези са ни продали на чужденците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28314257
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031