Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2014 18:31 - Не взимайте новите документи ! Откъс от книга на протойерей Валентин Бирюков
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1290 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.10.2014 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Есента на 2007 г. отец Валентин в разговор с игумена Петър, каза, че вестител Божий му предсказал още през 1948 г. че ще дойде такова време, когато ще има голямо колебание сред народа, поради новите документи. „Нито един от тези документи не трябва да се взима. Кажи това на всички“ – добавил Божият вестител.

ВЕСТИТЕЛЯТ

Когато се върнах от фронта, започнах работа като продавач в с. Гришкино, Томска област. А на мен много ми се искаше да постъпя в семинария или да отида в манастир. Но не ме освобождаваха от работа.

1948 г. се случи нещо, което и до сега не мога да си спомня, без вълнение. Беше 7 часът вечерта, работният ден приключи. Изведъж идва в магазина непознат човек. Не го познавах, а и до сега не зная, кой беше това, — на вид – обинковен, на около 55 години, лицето му беше много добродушно, и аз веднага се предразположих към него, - нали лицето е огледало на душата. Непознатият затвори вратата и ми каза:

— Клекни на колене, Валентине, - с лице на изток. Прекръсти се три пъти, и слушай. Ще ти разкажа досегашния и бъдещия ти живот, и за приятелите ти, които бяха с тебе, - ще ти разкажа всичко, както си е.

– Слушай внимателно.

Говореше бавно и ясно, сякаш искаше да разбера и да запомня всяка дума.
И ми разказа, къде, какво и как се е случило с мене, описа всичките места, където съм бил. Назова роднините ми и всичките ми приятели, с които живях и воювах, – за раняванията и операциите, и за бъдещтат ми болест.

Погледнах към него малко недоверчиво и си помислих:
«Не може той да знае всичко това! Откъде ли му е известно, че бях в блокада?» А когато човекът ми каза, че имам осколка (парче от шрапнел) в кръста, тогава повярвах, че той говори истината. И даже заплаках от ужас — защото тук в Сибир никой не знаеше за шрапнела, - никой!

И си помислих: Къде съм бил, може да зе научил, ако, да речем, е някакъв разузнавач. Какви награди, и за какво ги имам – също може да е научил, нали кагебейците добре работят. Но за шрапнела, който е заседнал между третия и втория прешлен на гъбначния ми стълб, аз даже на майка си не съм казвал, понеже не исках да я тревожа.

А после човека ме попита:

— Помниш ли, как се договорихте вие шестимата приятели, никога да не произнасяте ругатни, и никога да не се обиждате един-друг?
— Та, как да не помня... Помня! — и си помислих - кой, освен приятелите ми - войници, може да знае това?!.

И направо ми потекоха сълзи от ужас, че той знае всичко. Човек не може да знае такива тайни, защото никога и на никого не съм го казвал. А и кого би го интересувало?


Вие се молехте на Господа и искахте от Него да останете живи. И ето че си жив. И приятелите ти, всиките са живи. А нали видя, колко трупове лежеха около вас? Така че, ако бяхте псували и произнасяли хулни думи, — точно така и вашите кости щяха да лежат там... Ето това значат псувните — а ето какво значи молитвата... Затова кажи на всички, никога да не псуват...

Много неща каза този човек, и за бъдещето, т.е. за днешното ни време, а и за по-далечното. Предсказа, че хората ще получават заплати, по милион, и даже повече.

— И ти ще си милионер! — каза той. А аз се чудех, какво ще правя с милионите?! Защото тогава, 1948 година, получавах 48 рубли. А той продължи:

– Не се безпокой – тези пари ще са празни.

А, какво да разбирам под – празни, тогава не ми беше ясно. Как може да се повярва в нещо такова? Милион, а празен? Но той не се зае да ми обяснява на дълго:

— Тогава ще разбереш!

И ето, през 90-тте години стана ясно какви «милионери» сме станали. Просто едни празни нули!


Каза, че скоро ще се строят църкви, и кубетата ще позлатяват, но животът ще става все по-лош и по-лош. Ще настъпи такова време, когато ще настане голямо колебаене в народа, по повод новите документи (за самоличност, банкови карти и т.н.). Никакви електронни документи не трябва да се взимат. Кажи това на всички – добави Божият вестител.

Каза, че ще има последно гонение на православните, но кога ще е това, не каза и подробности не разказа. Каза само това:

— Мога да ти разкажа за всеки ден от бъдещия ти живот, но няма да го запомниш. А и не ти е нужно това...

И всичко, което ми предсказа, всичко се сбъдна. Каза ми даже и за боровете край храма в Бердск, където щях да служа като свещеник. От тези борове сега направиха аналой... А всичко това може да го знае само Божи човек. Не зная дали това беше ангел небесен, приел човешки образ, — не се наемам да съдя! Но чувствам, че той говореше истинно. Каква чистота имаше в погледа му! От него като че струеше благодат — толкова хубаво ми беше.

http://www.orthedu.ru/eparh/1077-10.html

 

image
 


http://www.logoslovo.ru/forum/all_1/topic_10233/

 
Превод - извадка, Григор Симов




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28316832
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031