Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2014 21:35 - Фараонът Иво Недялков: Аз бях сред другарите, назначени за милионери, Автор: nacionallist
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1722 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.11.2014 21:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прословутите куфарчета циркулираха по няколко канала, а институциите, които управляват в момента държавата са Комсомолът и ДС...

image

 

Не е контрабанда, когато държавата стои зад теб. Имаше специфични сделки и зад тях стоеше държавата. Много хора забравят, че навремето имаше т.нар. номенклатура. Всеки партиен комитет имаше картончета с хората (т.е. - евреите), които „стават за нещо“. И аз имах такова картонче. 10 ноември ме свари като директор на „ВТО“. Това заяви пред Миролюба Бенатова кредитният милионер Иво Недялков.

„Т.нар. куфарчета циркулираха поне по няколко канала - ВТО, необезпечените кредити от банката. Аз получих кредит от банката 17 млн.лв., още края на 89-та година. Прословутата реплика „Другари, назначаваме ви за милионери“ означаваше, че ни се възлага да управляваме ресурси за милиони. Бяхме 100-150 човека, а срещата беше огласена като „среща на стопанския актив“, разказа Иво Недялков. 

„Според мен Кюлев беше в основата на всички атаки срещу мен. Стремяха се да отстранят първите играчи, за да настанят своите дружества. Ние с него се познаваме от битността му на милиционер. Скоро се виждахме с едни приятели от онова време и коментирахме, че институциите, които управляват в момента държавата са Комсомолът и ДС
“, коментира Недялков. (А Политбюро, сигурно не..., а!?

А всъщност, както и във всичките други държави, така и у нас, управлява единствено „синагогата на сатана“, т.е. юдомасонското еврейство. И всичките „герои“ - политици, бизнесмени, мутри и шоумени, - са подставени лица – назначени за управители и пазители на пари и имущество, на Световното Сатанинско Еврейство. И между тях няма нито един не-евреин! И освен техния сатанинско-масонски бизнес, няма никакъв друг, - както беше и при комунизма! И така си е в целия свят, и то... от край време.
Или: юдо-феодализъм, без край!
   Григор Симов)


Той добави, че приятелите му Димитър Дацов и Косьо Дишлиев са били убити поръчково: „Те бързаха да живеят. Казвах им – кротко, момчета. Не може за един ден да натрупаш всичките милиони на света, да имаш всичките жени.
Не ме послушаха“.
/БЛИЦ/

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28317008
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031