Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2015 22:40 - КОЙ И ЗАЩО ПРЕВРЪЩА ДЕЦАТА В РОБОТИ-ИДИОТИ? Автор: lyubomircholakov
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2941 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Винаги ми е било интересно защо думата "учение" беше заменена с "обучение".
Когато се учи - човек получава знания.
За света като цяло. И най-важното - за осмислянето на света.С други думи: насочва се да търси отговор на най-важния въпрос: защо живея?Когато се "обучава" - получава умения.
Сръчност на ръцете. А в мозъка му влиза само онова, което подпомага сръчността на ръцете. И което винаги се свързва с нещо материално.
С други думи, обучава се да отговаря на второстепенния въпрос: как живея?

image

Този въпрос е второстепенен просто, защото обслужва главния: ЗАЩО ЖИВЕЯ? И винаги ми е било интересно защо демокрацията замени главния въпрос с второстепенен... Освен това, често в българското публично пространство се срещат оплаквания, негодувания и понякога направо ругатни срещу странните явления в нашето образование: от нескончаемите "реформи" през изумително некадърно написаните учебници, до най-важното - явно анти-българските и анти-национални идеи, които се пробутват в тях и превръщат децата в някакви неопределени същества, без съзнание за род, националност, народност, историческа култура, чувство за език и духовност. Но все така си остават загадка механизмите, които причиняват тези тежки деформации и поражения върху българските деца.
Л. Ч.
Днес в Западния свят се води жестока и безмилостна война против традиционните, нормални човешки ценности: обичта към Родината и семейството, нормалните отношения между мъже и жени, желанието да се раждат деца, стремежът към живот според духовни, а не само материални изисквания и т. н. За целта се използват най-рафинирани технологии, характерни за т. нар. "мрежови войни". Тези технологии са твърде ефикасни поради обстоятелството, че нападат основните човешки духовни ценности - като целта е ценностите на човечеството да бъдат променени според стандартите, които западната олигархия налага на Запада, а оттам и на целия свят. Това се признава от самите западни политици, които открито заявяват, че днес основната битка на чове­чеството била между онова, което те наричат "толерантност" (на практика - разрушаването на обществото чрез несъпротивляемост на внушаваните му смъртоносни идеи) и т. нар. "фанатизъм" (тоест - привързаността към нормалните човешки разбирания за Добро и Зло). Понеже от световните религии именно Православието е запазило в най-голяма степен тези нормални, традиционни от хилядолетия човешки ценности, затова и често се случва да чуем от политици с различен ранг на Запад, че Православното християнство представля­вало най-голямата опасност за днешната консумативна и атеистична западна цивилизация. Пределно ясно е, че никакъв национален суверенитет не може да има без духовен суверенитет /и особено - без финансов! Г.С./. Тук спор няма: ако един народ не успее да запази езика, културата, традициите и религията си, рано или късно ще бъде претопен от други народи, които по-агресивно от него налагат своя език, своята култура, своите тради­ции и своята религия. (Лесно е да забележим, че именно това се случва днес в България, който процес се разгръща активно и с огромни финансови ресурси от страна на американски и западноевропейски фондации, институти и отделни личности - бел. прев.).
До неотдавна образованието винаги бе разглеждано като единство между обучение и възпитание. Ако една от тези две съставки липсваше, не можеше да се говори за "образование". Днес обаче първо беше про­гонено възпитанието от образователните заведения - а сега въпросните западни агенти на влияние се опитват да го прокарат отново като елемент от образованието, но вече наситено с нови, западни т. нар. "ценности", както например насаждането на "джендърни" теории, чрез които сред младите хора се пропагандират промискуитета (безразборните полови връзки), педерастията, лесбийството, травестизма, "еднополовите" т. нар. "семейства" и др. полови извращения (феноменът на "чалгата", както и неотдавна приетият от българския парламент закон за "третия пол" са характерни примери в това отношение - бел. прев.). Нанася се тотален, съкрушителен удар върху традиционната система от ценности, която бива заменена от т. нар. "толерантност" (отказ от защита на собствената култура и подчиняване на чужда такава). Всичко това е глобален процес, който е организиран и стартиран не днес или вчера, при това на най-високо възможно ниво: ООН и подчинените й организации.
ПРОДЪЛЖАВА ТУК...



Гласувай:
0
0



1. nikikm - до Г-н Чолаков!
30.03.2015 23:29
Има много във Вашите публикации,което е достойно за одобрение,възхищение,ако щете и подкрепа,но дали за уважение? Лично мен ме дразни непрекъснатото,бих казал търговско натякване за задължителното позоваване на името на този,който превел или пък препратка към друг сайт на собственика!Досещам се!Слава,броячи,тежест в пространството,вероятно реклами и ..кой знае какво,не съм навътре в тези неща! Но се губи главното,ако изобщо то е било в основата на публикациите!ИДЕАЛИЗМЪТ СТАВА ЖЕРТВА НА ЕГОТО И МЕРКАНТИЛИЗМА! КЪДЕ Е БЪЛГАРИЯ,ТОГАВА? Задължително трябва да се пише авторът,хората трябва да знаят,кой работи за българското,но другото е от дявола.Спирам,темата не е довършена,нито съм перфектен в изблика си..Поне съм честен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 13571918
Постинги: 3705
Коментари: 6661
Гласове: 7587
Архив
Календар
«  Юли, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031