Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 15:26 - Олга Четверикова: Искаш ли да победиш врага, стани възпитател на децата му! logoslovo.ru
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1853 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.09.2016 15:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Против нашата страна се води война с най-изтъчени технологии. Не става дума за военно-силово превземане, — това едва ли ще им се удаде, — не става дума и за информационно-психологическа война, а за поведенческо противоборство. А какво е това и какви са последствията за нас, разказва кандидатът на историческите науки, доцент на МГИМО Олга Николаевна Четверикова.

image


Какви са целта и задачите на преустроството, което се извършва в нашето образование и наука? Понеже преустроството се извършва във всички сфери — икономическата, политическата, социалната, научната… това значи, че на силните в този свят им е нужно преустройство и на цялата система на ценностите. Затова сферата на образованието се превръща в ключова, понеже бъдущето на Русия зависи от това, как ще бъдат възпитани децата ни. Както е казано, «искаш ли да победиш врага — възпитай децата му». Подкопавайки образованието, врагът подронва нашия научнен потенциал и светоглед, свойствени на руската цивилизация.


Съзнанието на нашите деца не се преустройва частично, а в ход са дълбочинни процеси — с използване на биологични, информационни и нано технологии. Т.е. ако преди технологиите променяха условията на труда и условията на живота ни, към по-добро, то сегашните технологии са насочени към изменение на самия човек. Старият мироглед на човека, водещ корените си от хуманизма на християнската етика, вече не е нужен на господарите на света, и даже е вреден, защото духовният, интелектуално развит и нравствен човек, не може да е обект на прилагане на новите технологии. От гледна точка на
(създателите на) новите технологии, човекът е несъвършен, и телесно (смъртен, боледуващ), и интелектуално (не може да обхване необятното). Значи, с помощта на генетични преустройства и имплантанти, човек трябва да е интегриран с тези технологии. И това е основното развитие в науката, което се утвърди през 90-те години на XX век, когато трансхуманистичното движение отначало беше създадено в САЩ, - а после стана глобално.


Какви основни насоки в трансхуманизма се реализират днес? Всевъзможни химически препарати за промяна на състоянието на човека, и генна мутация. Под благовидния предлог за лекуване на страшните болести се създава нов вид генномодифицирован човек. Следващият етап е, създаване на хора-киборги: - в хората ще имплантират чипове и имплантанти, позволяващи да се заменят органи или да се контролира работата им. А после — създаване на човекоподобни роботи, аватари. И накрая, създаване на безсмъртен свърхчовек с изкуствен свърхинтелект. Предполага се, че човешкият разум може да се пресели, не в друг биологичен обект, а в компютър. Това ще е дигитално (цифрово) свърхсъщество, супермозък, което щело да бъде създадено към 2045 г. и ще започне да се занимава със всичките научни разработки. И човекът ще се окаже излишен?
(А всъщност, целта е, под тираничния диктат на биороботите, човекът да бъде доведен до свърх-робство, за да е безпрекословен обект на юдосатанински ритуали /развлечения, издевателства, кървопийство и човекоядство!/, които не са се прекратявали от хилядолетия, насам, - навсякъде, където са се разселили евреите.)

Всичко това щеше да изглежда като проказка, ако за тази цел не работеха цяла мрежа институти, в т.ч. Институтът за Сингулярност в САЩ.  

Обществото на бъдещето ще е информационно общество под тотален информационен контрол, когато всеки човек ще е свързан с Интернет, в световна мрежа. И които не поискат да бъде свързани с Интернет, ще подпаднат под подозрение, понеже с безконтролността си, ще са опасност за властелините на света.


Интересното е, че Институтът за сингулярност е там, където са, и институтите на НАСА, и щаб-квартирата на Google (те финансират създаването на Института за сингулярност), там наблизо са, и Силиконовата долина, и Холливуд, който с филмите си показва части от тайните на новите технологии, с което фактически ни показва бъдещето на човечеството. Там, в Калифорния, е и щаб-квартирата на окултното ”движение” Ню Ейдж — религията на «новата ера» — и сектата на сатанистите. Забележително съседство, нали!


Създаването на новия човек изисква сериозни изменения в системата на образованието. Така, нашите геополитически противници преминават на нови метод за водене на война — т.н. поведенческо противоборство. Поведенческата война означава изменение или разрушение на системата на базовите ценности, стереотипите на поведение и нормите в живота. А ценностите се формират в религията и в системата на образованието. И затова православието за тях е — враг номер едно, а доброто традиционно образование е — враг номер две. Затова и бият по тях
(с обновленчеството в църквата и с безкрайните унищожителни реформи на образованието, а и на всичко друго!).

Западът е заделил огромни пари, за да замени нашите учебници по история. Бяха съкратени или премахнати уроците които не са в интерес на световните господари. И накрая беше разрушено единното образователное пространство.

А преди, образованието даваше на всеки, целия образователен минимум. И чак после, всеки вече можеше да получава нужните му професионални знания в техникумите, институтите и университетите. Т.е нашето образование беше елитно за всички!


А сега, вместо такова елитарно образование, са въведени задължителни федерални образователни стандарти, и вместо знания, наложиха понятието – компетенция
(да умееш да натискаш едно копче, и друго нищо да не знаеш, и да не те интересува!). Появиха се частни, платени образователни услуги. Така започна приватизацията на образованието. И благодарение на това, в средните училища вече е ликвидиран образователният минимум. Този процес тръгна и във вишето образование. Елитарното образование стана достъпно само за избраните.


Защо и от кого бе извършено всичко това? Центърът на всичките реформи и преобразования е САЩ, където повечето университетиы се занимават с разработки на технологии, поръчани им от частни
(еврейски) корпорации. На базата на такива университети, винаги така се е развивала науката в САЩ, за разлика от нашата наука, която се развиваше в системата на Академията на науките. Нашите висши училища бяха общообразователни и подготовяха висококласни специалисти, умеещи самостоятелно да мислят, да решават най-сложни задачи. Но на Америка са нужни управляеми работници с тесен профил.

Всички, които се устройват според световния общообразователен стандарт, работят за интересите на САЩ. Нашето висше училище започнаха да го преустройват по тези стандарти, от 19 септември 2003 г. Когато Рсусия се присъедини към Болонския процес в Берлин, по време на срещата на европейските министри на образованието. Целта на Болонската система е, създаване на общоевропейско образователно пространство, с преход към западните стандарти на обучение. Но нали е ясно, че всякакъв национален суверенитет е немислим, без запазване на духовния суверенитет, който, на свой ред, е невъзможен без суверенна система на образованито. В Русия образованито винаги се е разглеждало, като усвояване на системни знания, плюс духовно-нравственно въспитание и национална идеология. А сега образователните стандарти, и програмите, и методите на обучение, ни се задават отвън.

Преди държавата поръчваше специалисти, но сега държавният сектор на икономиката почти е изчезнал, и заявител стана крупнният бизнес, и той диктува, какви специалисти са му нужни. А на него, т.е. на тях, са им нужни, не личности, а хора-изпълнители, имащи компетенците, които са нужни на господарите на пазара.


После бе приета програма «5-120», съгласно която, пет наши вуза трябваше да влязат между стоте най-добри вузове в света. А тази програма «5-120» се управлява от Съвета по конкурентоспособност; в него влизат представители на Русия и чужденци, и в частност, Ед Кроули — професор в Масачузетския технологически институт, служител на НАСА, а НАСА е свързана с Пентагона. Този Съвет по конкурентоспособността определя стандартите, по които трябва да се развиват руските вузове. В програмата влязоха нашите най-добри технически вузове, които благодарение на новата система се изземват от сферата на интереси на руската икономика и подготвят специалисти, които после отиват да работят на Запад. Т.е. Русия се използва като площадка за подготовка на кадри за Запада. И президент на нашия университет Сколково, разработващ нови технологии, ще стане американецът Е.Кроули…


И така, като разрушха средното ни образование, нашите противници преустроиха висшето ни образование, според своите интереси. И в Руската Академия на Науките, според техния замисъл, трябва да останат само тези отдели, които се вписат в потребностите и интересите на западната общност.

2013 г. беше нанесен удар и по предучилищното образование. Във федералните общообразователни стандарти, за предучилищното образование пише, че детето може самостоятелно да определя съдържанието на своето образование. А предучилищното образование обхваща децата до 7 години. И какво могат да избират те? Освен това, се разбива традиционната семейна йерархия: баща, майка, дете. И вече родителите и детето се разглеждат като партньори. Детето може да предяви иск към родителите си, ако те «нарушат правата му». Детските градини минават на нова методика на обучение, изключваща морала и нравственоста. Незабележимо, за 3—4 годни прекарани в детската градина, детето получава напълно чужд набор от ценности. И всичко това е в съгласие със законите на поведенческата война, която води от Западът, против нас.

В бъдеще образованието ще е кастово — за богатите, а бедните ще ги обучават, като  «човек с едно копче» – за включване и за изключване. Общуването с преподавателя ще е достъпно само за богатите, а останалите ще преминат на онлайн-обучение, т.е. дистанционно. Мозъкът на човека ще е включен към компьютъра, за да може да се управляват даже и емоциите на хората.


За да се спре този разрушителен процес, трябват извънредни мерки. Трябва напълно да се смени държавната политика, за да стане държавата господар на образованието. Нужно е включване на широката общественост и формиране на движение, насочено към запазване на нашето образование. И както се казва:

Който е предупреден, той е въоръжен!


Источник:
http://www.ruskalendar.ru/news/detail.php?ID=18662

 

Превод с малки съкращения, Григор Симов, от:

http://www.logoslovo.ru/forum/all_1/topic_15077/

 




Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 13266169
Постинги: 3681
Коментари: 6608
Гласове: 7526
Архив
Календар
«  Февруари, 2020  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829