Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2017 12:05 - С чичък (репей) се излекувал от рак, гангрена и епилепсия, израснали му нови зъби и ново око. Невероятно, но факт.
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2881 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.01.2017 14:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В подмосковско село срещнах  удивителния човек — Владимир Тимофеевич, на 85 години, суровоядец. Бил на 9 години, когато взели баща му на война, и цялото стопанство легнало на гърба на малкия ученик. Ставал в 3 всяка сутрин, извеждал 6-те коня и вършел множество друга непосилна мъжка работа, а в 8 отивал на училище. И така, всеки ден, докато не ослепял, когато бил в последния, трети (вероятно - 7-ми) клас на училището. Виждал толкова лошо, че не можел да разпознае мъж, от жена, а за да види буква в книгата, трябвало да взима лупа. След неколко години сляп живот, през което време, опипом, изучил майсторството - дърворезба («виждах, че ме чака глад, ако не се науча на нещо»), той заболял и от епилепсия.

image

И от тогава са най-ужасните му спомени… Припадъците били толкова силни, че си прехапвал езика, и всичките стени на дома му, в който живеел с жената и децата си, били окървавени. Но с това не свършили бедите му. На 40 години, Владимир Тимофеевич заболял от рак на стомаха, който бил открит в последния му стадий. А главоболието от епилепсията предизвикало загубата на десното му око. Владимир Тимофеевич лежал в болницата и се мъчел от страшни болки в окото, които «разяждала мозъка» му, и молел лекаря да му извади окото. С това око той вече изобщо не виждал, и лекарят, като се поколебал малко, направил операцията.

През тези дни, докато умирал от неизлечимата болест, Владимир Тимофеевич вече не ял абсолютно нищо, освен хапчетата, които поне малко намалявали болките. След 5 месеца в болницата, десният му крак заболял от гангрена и докторът искал да го отреже, но Владимир Тимофеевич, предчувствайки скорошната си смърт, казал: «В ковчега ще лежа с двата си крака». Неколко дни след този разговор, лекарите му написали «погребален» лист, и го докарали в дома му, понеже според тях, му оставали само още 3-4 дни. Вътрешните му органи, по това време, вече били практически атрофирали.

Владимир Тимофеевич разказва, как синовете му сковали ковчег, и той се примирил със смъртта.

image

На втория ден, откакто бил в дома си, той изпълзял навън: «Излязох да се простя с природата. Седнах на тревата в двора и мислено си говорех: Е, глухарчета, прощавайте. Седях така, около три часа, и изведнъж чух, как природата ми отговори: Не си отивай, ти си ни нужен. Ти лекуваше животните, защо не можеш да излекуваш себе си? И тогава си спомних, как леувах кравите и конете, като им наклъцвах листа от чичък (чиито множество узрели цветове се превръщат в кафяви, много лепкави топчици, колкото орехи, които здраво се лепят по дрехите и по животните)!  Накъсах от този плевел (а него го има много) и помолих близките си да го счукат, за да го ям".

Чичъкът бил непоносимо горчив, но Владимир
Тимофеевич искал да живее, като никога преди. Той разказва, колко "адски" парел чичъка в стомаха. Но той продължавал и 4 месеца хапвал само чичък, и нищо друго. И ракът с гангрената, отстъпили. Изчезнали и вените от краката му, и те станали бели, като на детенце. Най трудно било с епилепсията. Пристъпите намалявали, но окончателно отстъпили чак след неколко години.

От тогава Владимир Тимофеевич се храни само с жива растителна храна, и счита, че ако се свари — това вече ще е мъртва храна, и да се яде е безсмислено и вредно.

Той ми обясни, че замразява плодове, за зимата, тиквен сок и прокаран през месомелачка чичък. Зимата пие главно тиквен сок: «и друго не е нужно» — пояснява суровоядеца.

Научили за чудо-човека, при него идват хора, от които лекарите са вдигнали ръце, но те много искат да живеят. И оздравяват. На въпроса ми, колко може да проживее човек, отговори: «Аз съм на 85 и неотдавна ми пораснаха нови зъби. По всички закони на природата — това значи нов живот, и ми остават — следващите 85 години» — и се смее с ослепителната си здрава усмивка. Същото се случва сега с брадата и косите на Владимир Тимофеевич: между сивите косми покарва нова, черна коса. Бръчки почти няма, - само на челото. Стопанството голямо, работа много.

image

Но най-удивителното се случило не много отдавна: Владимир Тимофеевич видял, как на затворенто му дясно око се отварят клепачите и оттам гледа света, ново око!

Отишъл в полицията и настоявал да му сменят паспорта: «Сменявайте ми паспорта! На паспорта съм едноок, а сега ми се отваря второ око! Какво ще правя, ако ме спрат някъде, - кой ще ми повярва, че съм аз? Няма да ми повярват, защото, на кого му е пораснало ново око?». А те само разтварят ръце: чудо-човек?

За най-голямо зло счита месото. «Ние все едно ядем сами себе си, а после гнием от вътре» — пояснява суровоядеца.

На парцела си, Владимир Тимофеевич развъжда пчели: Меда обича много. А също, разбира се, и чичък. Даде ми да го опитам, — горчи…

            Източник.


https://www.youtube.com/watch?v=q6vqOFjIhoM

Превод, Григор Симов, от:
http://lubodar.info/sila-syroedeniya/




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28361727
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930