Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 13:43 - Ваксините срещу грип са измама! Трамп заповядал на ФБР, да направи внезапна проверка в щаба на Центъра за контрол и профилактика на болестите. logoslovo.ru
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1220 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Доналд Трамп за ваксините:
«Ако аз бях президент, щях да настоявам за правилни ваксини и не бих разрешил масови ваксинации, които предизвикват аутизм».
«Здраво дете отива на лекар и получава множество ваксини, след което започва да се чувства зле, и получава — аутизм. Такива случаи има много!»
«Аз получих доказателства за массовите ваксини: — лекарите са лъгали. Трябва да опазим децата си и бъдещето им».

http://www.logoslovo.ru/forum/all/topic_15696



Само неколко часа след като встъпилия в длъжност, Доналд Трамп и директорът на Федералното бюро за разследване Джеймс Коми се прегърнаха в Белия дом, агенти на ФБР провели масирован рейд в щаб-квартирата на Центра за контрол и профилактика на заболяваията (CDC) в Атланта, Джорджия, заедно с доктора - учен, Уиляма Томпсън, известен с разобличенията си на ваксините, водещи до аутизъм.

Трамп назначил активиста на движението против ваксините Робърт Ф. Кенеди – младши, за председател на Целевата група по безопасност на ваксините (Chairman of the Golden Vaccine Safety Task Force).

Унищожителният манифест на Робърт Ф. Кенеди-младши. маречен «ЖИВАКЪТ И ВАСИНИТЕ» шокира либералните елити в Америка, които от десетилетия, умишлено тровели милиони деца.

А 1986 г. президентът Клинтън подписал закона, National Childhood Vaccine Injury Act of 1986, който изключва всяка отговорност на фармацевтичните производители, за съучастието им в “преступленията срещу човечеството“.


 

Тръмп предупреждава, че ваксината срещу грип е най-голямата далавера в историята на медицината

 

Ваксината срещу грип е измама, измислена от Фарм-Индустрията, за да печели много пари и да прави болните по-болни, - предупреди президентът на САЩ Доналд
Тръмп.

В интервю, Тръмп заклейми ваксините срещу грип като „напълно неефективни“.

„Аз никога не съм си правил такава ваксина. И досега никога не съм боледувал от грип. Не ми харесва идеята да се правят инжекции и да се вкарват вредни вещества в тялото. Ав общи линии, те правят точно това. Тази, последната ваксина, не беше ефективна от самото начало.

„Имам приятели, които с религиозна упоритост си правят такава васкина срещу грип, а след това заболяват от грип. И даже ме убеждават и мене! Аз съм виждал много съобщения, че най-новата противогрипна ваксина е напълно неефективна.“

Тръмп е прав – ваксините срещу грип са най-голямата медицинска измама в историята. Те са пълни с „лоши неща“, включително формалдехид и живак – две мощни невротоксини, – и дори индустрията за ваксините признава: – лабораторни изследвания доказват, че популярната „ваксина“ не работи.

 

http://nepoznato.energetika-bg.com/2017/01/tramp-preduprezhdava-che-vaksinata-sreshtu-grip-e-naj-golyamata-dalavera-v-istoriyata-na-meditsinata-video/




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28354016
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930