Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2017 14:43 - Асандж: Живеем по-лошо от 1984 на Оруел
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 908 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Асандж: Живеем по-лошо от 1984 на Оруел Публикувано на 01.11.2017  в Свят  „Живеем в свят, който много прилича на романа 1984 на Оруел, но е много по-сложен”, заяви в програмно интервю шефът на Уикилийкс Джулиан Асандж.

Технологиите дадоха на властите невероятни възможности за наблюдение на масите. И докато в 1984 Големият брат следи само действията на хората, сега са наясно и с намеренията ни.

Разбира се, за наблюдаваните също се съкрати времето от намерение до действие, така че технологиите всъщност дадоха възможност за сблъсък между двете сили. Аз съм част от това”, заяви пред известния руски журналист Познер основателят на най-силната разследваща медия в света. И даде пример:

Великобритания харчи десетки милиони годишно да ме следи, да ме снима, да ме подслушва, има цяла група агенти в съседния с еквадорското посолство в Лондон, където живея, магазин Хародс, притежаван от катарското кралско семейство. Всичко това, независимо, че в момента няма обвинения към мен от Швеция, от Великобритания или от САЩ, където срещу мен работят 12 служби и органа, а има 2 решения на ООН в моя полза. И въпреки наблюдението и всички технологии, аз не само живея и работя ефективно, но ни се удаде да изведем Сноудън от Хонконг от лова, на който го бяха подложили няколко огромни и смятани за всесилни служби – разузнавателни, наказателни, дипломатически”. 

Според Асаднж: „Най-страшно за човечеството и за порядъчността изобщо е съчетаването на уникален изкуствен интелект с глупавите органи на службите – те си остават глупави, независимо, че разполагат с толкова хитра техника”, добави той.

Основателят на Уикилийкс е категоричен: „Враговете му нямат нищо срещу Тръмп, освен една данъчна декларация и запис от автобус с шега към неизвестно коя жена”. /19MIN.BG/




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39897629
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930