Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09 15:22 - Глас от народа... Писмо до редакцията на 3rm.info
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 500 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Простете, но като виждам, как на хората им е безразлично случващото се в Църквата, не мога повече да мълча и ви моля, ако е възможно, да публикувате писмото ми. Спаси Господи!

Господи, прослави Името Си Свято!
Аз не ходя вече в храма, откакто лъже-патриархът Кирил се целува с папата римски в Хавана, и с това официално узакони съществуването на още някакви църкви. Ако прочетете хаванската декларация, за да добиете обща представа, нищо особено няма да срещнете, понеже политтехнолозите не напразно получават заплатите си. Но ако се замислите над казаното, ще се хванете за главата. Мнозина ще се съгласят, че ние вече сме свикнали да гледаме, как патриархът пътува по света, присъства на срещи в рамките на Световния Съвет на Църквите, приветства там, разни шамани и нарича еретиците «скъпи братя». Ние свикнахме с беззаконието и погазването на апостолските и съборни правила! И ако не беше гласът на йеросхимонах Рафаил (Берестов), мнозина, и до сега, заедно с патриарха Кирил, щяха да продължават да погазват догматите и каноните.
image
 
Публикацията на йеросхимонаха Рафаил (
https://3rm.info/mainnews/61549-otstupnik-patriarh-kirill-zaklyuchil-uniyu-s-satanoy-video-foto.html) е призив, да се замислим за извършеното отстъпление, да се отворят очите на мнозина и те да се изпълнят със сълзи. В публикацията му, не е казано конкретно, да ходим ли в храма или не.
Аз видях предателството на патриарха и на целия епископат, който подписа документите за подготвяния тогава критски събор, в които се говори и за някакви други църкви.
Тогава аз малко зароптах срещу отците, Рафаил и Онуфрий (скъпи отци, простете ми), за това, че те не казаха конкретно, какво трябва да правим? Но сега разбирам, колко мъдро са постъпили те, понеже всеки трябва сам да разбере, да осъзнае и да си направи изводи. И аз сама започнах да търся отговора.
Като четете правилата на светите апостоли, за Вселенските събори и наставленията на светите отци, никъде няма да срещнете призиви за единство с ереста и за «диалог». Напротив, за всяко побратимяване с еретиците, следва строго наказание: «да бъде извержен», «да бъде отлъчен». И аз ясно разбрах, че в храма повече не мога да ида.
В частност, решаващи станаха следните думи: «За свещеника православен, който, макар и поради страх от гонения, поменава епископа-еретик... пак ще кажа: ако той не служи (и не е служил!) заедно с еретика и ако няма (и не е имал) общения с такива хора, такъв трябва да се приема в съобществото, при псалмопенията и при благославянето на ястията (но не и като действащ свещенослужител!), и то, само по икономия (т. е. по снисхождение), но не при божественото причастяване». Значи, щом аз не мога да се причастявам при свещеника, само затова, че поменава еретика, и не мога по принцип да го възприемам като действащ свещеник, значи, и в храма не мога да ида.
Срещах хора, които в социалните мрежи наричат патриарха, глава на Църквата, и се стараят да затворят устата на всеки, който посочва подробности от неговата дейност. Наверно, това е свързано с боязън да се осъди свещеника, но между осъждане и изобличаване има разлика, нали. Особено ако се отнася, не за неговите лични грехове, а за предаване на Православието, - предаване, на части, с които се строи «църквата» на антихриста».
За прилагане правилото на свети Теодор Студит, трябва да се разбере, действително ли патриархът е еретик? За което трябва да си отговорим на простия въпрос: екуменизмът ерес ли е? Даже «Уикипедията» казва, че това е «идеология за всехристиянско единство», а «…какво общуване има между правдата и беззаконието? Какво общо има между светлината и тъмнината? Какво съгласие може да има между Христа и Велиара? Или, какво общо има верният с неверния? Каква прилика има между Божия храм и идолите? » (2Кор. 6:14).
А патриархът ни учи, че:
- католиците, мюсулманите и евреите хасиди, са ни братя, след като самият той, така ги нарича;
- че християните и мюсулманите имат един и същи Бог;
- че именно патриархът е глава на Църквата и трябвало строго да се изпълнява всичко, което той нарежда (а това премахва съборността в Църквата);
 - че има и други Църкви, в частност, Патриархът нарича католическата организация - «църква», което той засвидетелства с подписа си, заедно с римския папа, под хаванската декларация, и всичките архиереи изразиха своето съгласие, като подписаха документите за критския събор.
И с невъоръжено око се вижда, че патриархът ни учи на единство и братство, не само с католиците, но и с иноверците, което допринася за построяването на «църквата» на антихриста. И думите на патриарха не се разминават с делата му. Всичко, което той говори за братството с еретиците, се подтвърждава документално, с постъпките му, с братските срещи и съвместните молитви (с католици и протестанти), и с благословенията за провеждане на различни конференции, съвместно с католиците.
image
Но освен измененията в учението на Църквата, за отношението към иноверците и еретиците, патриархът променя и Символа на Вярата, като ни преподнася, че уж «Единната Света Съборна Апостолска Църква» била продукт на обединението на Православната Църква с неразкаялите се и некръстени католици. 
И чак по-късно узнах, че поменаващият архиерея си, е «съучастник в неговата вяра». Така че, продължавайки да поменава лжп. Кирил, като Велик Господин и Отец, човек не само нарушава правилата на Църквата, но и става съучастник във вярата на поменавания, например в това, че у християните и мюсулманите Богът е еднин и същ. Но аз нямам нищо общо с мюсулманите, аз вярвам в Пресветата Троица, която те не признават, а това значи, че аз не мога да влизам в евхаристично общение с патриарха.
След акто беше подписана декларацията в Хавана, хората се питаха един-други: «Може ли все още да се ходи в храма?». А защо не, кой ни забранява, - казват мнозина? Но вие сами си отговорете! Вас не ви ли засяга това, което патриархът върши? Той обещава на хасидите (на юдеите) да им изпълни мечтите, а на православните отне поместните събори, та никой да не смее да гъкне. Той говори и за някакъв диалог с еретиците? А на мен лично, диалог с католиците изобщо не ми е нужен. За какво можем да говорим с враговете на Господа?
След хаванското предателство, нашият местен свещеник каза, че на великото ектение ние се молим «за съединяване на всички», изобщо на всички. И значи ли това, че след като патриархът нареди, а свещеникът го е повторил, аз трябва да плюя на правилата на Църквата, да забравя за Великата схизма от 1054 година и да възприемам католиците и протестантите, като братя, като Църкви? Не! Аз съм православна и няма да предам Господа и Неговата Света Църква, макар да ме призовават към това, патриархът и свещениците.
Това разкол ли е?
След като престанах да ида на църква, започнаха да ме наричат сектантка и разколник. А какво е разколът? това е отделяне от юрисдикцията на Църквата и образуване от отделилите се християни, на отделно, самостоятелно общество...».
Но трябва да напомним, че Църквата и храмът са различни неща, - аз не съм напускала Църквата и нищо ново не съм създавала. Обратното, - аз съм против съвместните молитви с еретиците, против концертите и театралните постановки в храмовете и т.н.  Църквата  напускат тези, които се стремят към обятията на «братята-католици» и другите еретици и иноверци. А аз не ида на църква, за да не влизам в евхаристическо общение с еретици, и да защитя себе си и Църквата. Това е временна мярка, докато дойде Царят и не въведе ред, както в страната, така и в Църквата.
Архиереи и свещенници, какво правите?

image

Православното духовенство въвежда в заблуждение хората, като се побратимява с католиците и мюсулманите (и с юдеите!). Вършат се съвместни молитви, «братски» срещи, поздравления за празниците и обмен на подаръци. По правилата на Светите Апостоли, това води към отлъчване и извержение от Църквата. Наистина, нашият архимандрит, на предложението на една от прихожанките, да реши възникналия проблем, на основата на апостолските правила, каза за правилата: «А кога е било това?». И какво? Щом архимандритът не признава авторитета на апостолските правила (понеже били приети много, много отдавна), тогава и миряните ли трябва да плюят на тях? А какво ще кажем после пред Бога?
Обща чаша с католиците
Хората си казват, че «у нас в храма всичко е канонично», «в нашия храм католици няма», «обща чаша с католиците няма». Грешите.  Обща чаша с католиците вече има. Това го заяви митрополит Иларион (Алфеев). По неговите думи, ако католикът няма други варианти, той може да се причасти от православен свещеник. При това, не трябва да се кае за ерестта си и да се кръсти (понеже таинствата на еретиците са не действителни, католиците не са кръстени, но митрополит Иларион говорит за признаване на еретическите им таинства). А понеже Църквата Христова е единен организъм, и православните са единни /независимо къде се намира човек/, то причастието на католици в московския храм засяга и всичките приходящи, в храма на село Малые Бирюльки, и всички православни храмове.
А как да се причастяваме?
Когато разказваме на хората за отстъплението на патриарха, и на духовенството, често чуваме: «А как да се причастяваме? Нали аз отивам в храма при Бога, а не при патриарха». Но такива хора, не са ли забравили Бога, за да задават подобен въпрос? Всъщност, ако човек съзнава, че се нарушават Апостолските правила, но заради причастието пак отиде на църква, той би трябвало да говорина Господа, ето така: «Аз наруших Апостолските правила, в които е Твоята Воля, признах, че еретика ми е Отец и Патриарх, и аз единомислено с него изповядвам, че с мюсулманите «… ние се молим на идин и същи Бог-творец», и така се съгласявам с учението на патриарха, за Бога-творец...», и сега идвам да се причастя: - причасти ме Господи! Аз не защитих Твоята Свята Църква, понеже Поместният Събор, който патриархът отмени, не е осъдил патриарха. Аз зная всичко това, но го погазих, за да ме причастиш, Господи»... - Не ви ли прилича на абсурд, такова поведение?
Личните грехове 
Като не желаят да променят привичния си начин на живот и да започнат борба за чистота на Православието, повечето хора се оправдават, че «това е личен грях на патриарха, и той сам ще си отговаря». Безусловно, той сам ще си отговаря. Но личен грях е само този, заради който още преди години,  него го наричаха «митрополит содомски и гоморски». Това наистина е личен грях, макар че с такива грехове той, по правило, не може да е патриарх. Но някак си, всички се смиряват. А въвеждането на учението за братството с еретиците и съществуването и на други «църкви» се разпространява над всеки, понеже всеки, който признава патриарха Кирил за своой «Отец и Господин», с това свидетелства, че е съгласен с него. Но Църквата не е абстракция, а е жив, единен организъм, и ние всички сме обединени и «единомислено го изповядваме».
Йеросхимонах Рафаил (Берестов) от много години призовава хората да спасяват безсмъртните си души, да не приемат цифрови имена (ЕГН-та и електронни документи) и да защитават Православието. Той учи хората да вървят след Христа, да са верни, да стоят в истината, и да се учат, винаги да си повтарят наум Иисусовата молитва. А от както, още преди много години, аз научих за отец Рафаил, неговата позиция си остава неизменна.
И ето че се появи някой си Георгий Максимов, и в отговор на призивите на отците Рафаил и Онуфрий, да пазим душите си, да защитаваме Православието и да се борим с ерестта, той изкарва, че тези отци си имали свой бизнес, че са разколници и че отец Рафаил изобщо не е старец, и даже пада до личното, и устройва разбор за произхода на фамилията му, и повтаря, колко му било противно всичко това.
image

Но клеветите срещу отците Рафаил и Онуфрий явно са му малко, и той съчини лъжата за паспорта на схиархимандрит Кирил (Павлов). Вие сами преценете, кой тук защитава вярата, а кой, еретичестващия патриарх? Или, заради клеветите му, и аз трябва да престъпя апостолските правеила и да започна да се стремя към единство с еретиците, да ги наричам братя, като патриарха, да признавам таинствата им, да смесвам Православието с ерестта и да продавам Църквата?..
Доколкото зная, свещениците Рафаил и Онуфрий предупреждават паството за опасностите за душата, независимо дали става дума за личните пороци на отделен човек, или за насаждане на ерес. Отец Рафаил винаги постъпва така, и сега не въвежда нищо ново. Той не е разколник. А стремежът да се очерни този, който буди народа, в защита на Православието, макар да не е нещо ново под слънцето, но съвсем явно, не е характерна черта за православен свещеник. Не се съмнявам, че мнозина следват препоръките на отец Георги, и ми е тъжно, че на хората им е по-лесно да изгасят светлината, отколкото да разсеят тъмнината. Но мнозина остават в истината и не вярват, ни на клеветите на Максимов, ни на лжеучението на  п. Кирил. Слава Богу, православни има!
О. Георгий съветва да мислим, какво е имал предвид партиархът, когато е учил народа за «един и същи Бог-творец». Но това патриарх ли е, или художник-символист? Патриархът прочел проповед, и народът трябва да се замисля, какво всъщност значат неговите думи. И да не възприемат казаните от него думи, буквално! Интересно, нали. Но още по-интересно ще е, какво ще каже о.Георгий за решението на синода на РПЦ, да не се поменава вече Константинополския патриарх Вартоломй, заради създаваната от него автокефалия в Украйна. А нали Вартоломей, както и патриарха Кирил, не е Съборно осъжден. Мен ме наричат разколник, понеже отказвам да поменавам еретика, патриарх Кирил, като «Господин и Отец». А сега се оказва, че и цялата РПЦ, заедно с о.Георги, вече са разколници (щом призоваха, да не се поменава Константинополския Патриарх Вартоломей)? 
Всеки от нас има свободна воля, която не нарушава даже и Господ Вседържител. Отците Рафаил и Онуфрий само посочват възникналия проблем, понеже ние сме свикнали с недостойното поведение на патриарха. Те ни разясняват катастрофичността на протичащите събития и ни призовават да опазим верността си към Господа Иисуса Христа и Светото Православие.
Нататък нека всеки сам си прави изводи. На мен ми се наложи да анализирам случващото се, да изуча съборните и апостолските правила, ученията на светите отци, и да се запозная  с документи и видео, потвърждаващи предателството на патриарха и на отделни архиереи и свещеници. И тези, които сега спокойно наричат лжп. Кирил «господин и отец», и не искат да си помърднат пръста, за съхраняване чистотата на Православието, няма да могат да се оправдаят пред Бога, с това, че слепо са изпълнявали чужда воля.


  грешната рабиня Божия Елена
https://3rm.info/main/72532-glas-iz-naroda-ja-bolshe-ne-mogu-molchat-pismo-v-redakciju.html


Превод, Григор Симов


Господи помилуй! Господи, благослови!



 

 






Гласувай:
1
0



1. radostinalassa - Патриарх Кирил е казал за славяните
20.09 16:35
Кои са славяните - това са диви хора, почти диваци, варвари. Сам се обижда някак.
цитирай
2. radostinalassa - Евреите ешкенази в Русия са Р1а1
20.09 18:03
Затова са умни и разумни като славяни. Но възпитаването им в това, че само те са хора, а гоите са животни е порочно.
цитирай
3. nikikm - Това че,
20.09 18:26
не споменава българомразеца вартоломей е до някъде добро,защото той е вероотстъпник,масон и работи за световната църква. Иначе и двамата са крипто и икуменисти! И на двамата Анатема!
цитирай
4. radostinalassa - Църквата има голяма сила
20.09 21:58
Ако тя призове хората да не приемат биочиповете, като знак на дявола, те ще я послушат. И тогава няма да могат да ни броят и командват като овце.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 11766546
Постинги: 3591
Коментари: 6444
Гласове: 7275
Архив
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031