Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12 10:21 - Разговор за ел.картите и ЕГН-тата, с кавказки отшелник, подвизавал се повече от 35 години в планините на Абхазия
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 222 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.12 11:13


Говорейки за последните времена, Господ наш Иисус Христос ни предупреждава в Евангелието, че много хора няма да са готови за Неговото страшно Второ пришествие: Ядеха, пиеха, женеха се, посягаха… тъй  ще бъде и в оня ден, когато се яви Син Човешки (Лук. 17, 26–30).
За съжаление, суетното всекидневие на нашия живот наистина скрива от нас лукавството на сегашните сложни времена, макар че, вършените днес беззакония надминават всички мислими и немислими предели. Врагът на рода човешки се старае да направи всичко, за да прелъсти, ако може, и избраните (Мат. 24, 24), затрупвайки ни с лъжи и коварство, хилядолетия натрупвани от него. А ние прекарваме дните си в духовно безгрижие, малко се молим, малко внимание отделяме на главното – спасението на своите души. Но въпреки това, милостивият Господ, не искащ нашата гибели, не ни оставя, вразумява ни и ни предупреждава за опасностите, раскрива ни уловките вражески, чрез Своите любими чада – монасите, живеещи в послушание по Нговата воля и възприемчиви към заветите Му.
В редакцията ни предадоха аудиозапис на разговор с монах Константин, повече от 35 години подвизаващ се в горите на Абхазия. Отец Константин разказва за духовните последствия, от въвеждането в Русия на  универсалните електронни карти (и паспорти). Неговото слово укрепва и настройва за духовна борба, и ни убеждава в спасителността на строгия живот по Евангелието.
 
– Христос Воскресе!
– Отче Константине, наистина ли приемането на  електронните карти, въвеждани сега в Русия, е душепагубно?
– За да не говоря от себе си, ще кажа така, както е написано у Светите Отци. На православните вярващи е известно житието на преподобния Василий Нови, в което ученикът му Григорий е описал митарствата на блаженната Теодора и Страшния Съд, и как Господ му открил това. И колкото да е странно, още тогава, в X век, Спасителят явил такива подробности, които ние преживяваме сега в XXI век, – за електронните (лични и банкови) карти.
«След това Господ отдели много от намиращите се от левата му страна, и ето дойдоха лукавите; те бяха по-лоши от другите. Очите им бяха по-тъмни и мрачни, отколкото на другите, на челата на всеки от тях имаше надпис на сатаната, в ръцете си държеха дъсчици (лични карти?), на които беше написано - отхвърлени. Към тях Господ се обърна с думите: „О, нечестиви, защо Ме оставихте и Моето Свето Кръщение осквернихте, и към антихриста се обърнахте, и на него, чакащя вашата гибел, се отдадохте? Какво добро от него очаквате? (Затова сега) Заедно с него ще ви пратя да се мъчите. Понеже много го възлюбихте, ето ви и наградата за това!"...  (За лукавите и отреклите се; извадка от "Чудното видение на Григорий, ученик на преподобния Василий Нови, за Страшния Съд Христов и бъдещия Вечен Живот"). (В книжното издание на български, На Страшния Съд Божий, цитираният откъс е веднага след подзаглавието: ЗА МЪЧИТЕЛИТЕ И ОТМЪСТИТЕЛИТЕ)
Нас ни интересува в дадения откъс това, че в десните си ръце хората (душите на умрелите) държели дъсчици, на които било написано - отхвърлени. Мисля че е ясно, че дъсчиците, най-вероятно са, именно елетронните карти – подобни на дъсчици, както ги е видял и разказал тайновидецът, на които било написано нещо, което им давало възможност да получават некои земни блага, понеже Господ казва: «... какво добро очаквате да получите от него». И наистина, в съвременното общество, именно, с помощта на картите с личнен номер (ЕГН) хората могат да удовлетворяват житейските си потребности. Аз мисля, че това е едно от най-важните, неоспорим и ясни свидетелства, че приемането на (електронни) карти с универсален код (ЕГН), е богопротивно и душепагубно.
Второто извънредно важно свидетелство по темата на разговора, намираме в т.н. «Малък Цветник», издаден XVII век, където са записани въпросите и отговорите на монаха Зиновий Мних: «ВЪПРОС: С кои неща иска да свърже човешкия ум, Божият противник? ОТГОВОР: С тези неща: когато видите непреодолимите му коварства и различните напасти, тогава ще заповяда на слугите си, да им дадат три печата, та без един (от тях?) да не могат. Така, доброволно ще отидат да му се поклонят.
ВЪПРОС: Какъв е замисълът с печатите? ОТГОВОР: Първо: да се повдигне люто гонение срещу православните християни, да няма къде и глава да подслонят (о. Константин: мисля, че това вече е било по съветското време), и когато вече няма да може да преодолява по-силните, тогава ще заповяда на слугите си, да престанат да мъчат хората. И ще им даде друга заповед да изпълняват, та всичи принудително да приемат трите печата: (о.К: т. е. дадоха свобода, но при тази свобода, принуждават хората, да приемат трите печата) ще им нареди да пишат някакви неща на картите, с тайно име, та без тях, да не могат да пътуват, и да е ясна личността на хората, та проверяващите лесно да ги разпознават, и без проблеми да минават проверките по пътя си.
Второ: ще има написано свое тайно име, което никой от земните няма да може да види, с тези числа – „666" (това вероятно е баркодът, който винаги съдържа и трите шестици? Г.С.).
Трето: в купуването и продаването печатът му ще се разпространи (о.К: това ще е вече печатът, който ще бъде нанесен на тялото). И хората доброволно ще приемат печата, без мъчения и без принуда, а не приемащите печата, от липса на продукти ще приемат смъртта (о.К: т. е. ще умират от глад).
ВЪПРОС: Ще могат ли да избегнат този печат, поне некои?
ОТГОВОР: Малцина некои, не обвързали се със суетите на този свят, и плюли на благата му, но в света живеещи, тях няма да прелъсти противникът (на Бога и на хората)».
И още: «Пазете се от три неща: звериния образ, карти(чки)те, а най-вече, от – душепагубния печат, понеже с  него няма покаяние... Приелия печата, сатана го вписва в своята всепогубваща книга, като Юда, понеже в живота си се отрекоха от Светата Съборна Църква» (Това беше извадка от: "Пророческие откровения  за сущности печати антихриста". Некоторые вопросы и ответы из редкостной славянской книги Зиновия Мниха. Гл. 14, 16).
Така че, не трябва да се съмняваме и да твърдим, че още е рано да се съпротивяваме срещу въвежданите сега методи за идентификация. Гореказаното се потвърждава и от следното изречение, по нататък в текста, от книгата на Зиновий Мних: «който не внимава, бесовете веднага ще запишат на челото му "отрекъл се от Христа". Внимавайте братя, още и много други неща ще ви предложат, печат или карта да приемете, но и кръв да пролеете, или от имот да се лишите, но с радост претърпете, само да не се поклоните на многото им измами. За което ще получите големо въздаяние: ще бъдете пшеница Царска» (отделена от плявата пшеница).
Виждате ли, какво сериезно и ясно предсказание: «Зрите, братие, аще и много понудят вас печать или карту прияти…(превода е даден по-горе. Г.С.)», – т. е. няма духовна разлика, за спасението на душата, кое ще приемете (и кое ще отхвърлите): печата или картата – понеже съпротивта срещу едното и другото (или приемането на едното или другото. Г.С.) ще има еднаков значение, но трябва да се решите да идете на смърт. «Аще и кровь пролияти» – т. е. ще бъдат унищожени някак такива хора, и «имения лишитися» – т. е. ще бъдат изгнаници, лишени от материални блага.
Затова, съпротивата, както срещу номерата (ЕГН), така и срещу електронните карти и срещу печата, е равноценна и равнозначна за спасението на душата...  Ето каква сериезна информация ни е дадена за това, което преживяваме сега.
Мисля че мнозина са чели и поученията на стареца Паисий Светогорец, на тази тема, и аз ще ви приведа само едно негово изречение, че «приемането на електронен паспорт е равнозначно на отричане от Христа». Това мнение не е ново и то, може да се каже, е мнение на Църквата, а не на частно лице.

– Какво ще кажете за влиянието на електронните технологии, на душите на православните вярващи, и в какво то се изразява?
– Това вличние става възможно, поради отстъплението на човека от евангелските и светоотеческите заповеди. Некои, казват: Нали Господ е заповядал да даваме кесаревото на Кесаря, и ето сега – кесар ни дава номер (ЕГН) и ние го приемаме, за да постъпваме по заповедите. Но това е груба грешка, понеже в Евангелието е казано: дайте кесарю кесаревото, а Божието, Богу (Мт. 22, 21), а не приемайте, още повече, в нашата ситуация, защото, не цар Кесар днес управлява света, а тайно правителство.
... в Посланието на апостол Павел към Коринтяните е казано: Не преклоняйвайте глава под чуж ярем с неверници, понеже какво е общото между правда и беззаконие? Какво общо има между светлината и тъмнината? Какво съгласие може да има между Христа и Велиара? Или какво общо има верният с неверния?… Затова, излезте от средата им и се отделете, казва Господ, и до нечисто се не допирайте (2 Кор. 6, 14–17), -(в дадения случай, - до номера ЕГН).
А в Посланието към Римляните е казано: Не се съобразявайте с този век, но се преобразуйте с  обновление на ума си (Рим. 12, 2). Мисля че, приемайки номер (ЕГН), ние се съобразяваме с този век, понеже приемаме ново (цифрово) име от електронната система (и се отричаме от собственото си име, дадено от Бога! Г.С.), и, следователно, признаваме господството на тази система над себе си.
И в 10-та глава на Евангелието от Йоана, четем, че добрият пастир познава овцете си по име и ги извежда, и върви пред тях, а овцете вървят след него, понеже познават гласа му. А след чужд, не вървят, но бягат от него, понеже не познават чуждия глас (Ин. 10, 4–5). Господ ни е дал при Кръщението свето име, а крадецът и разбойникът /световното правителство/ ни дава цифрови, чужди, имена. Светото Писание казва, че овцете не познават чуждия глас и бягат от него. Така, и ние трябва да бягаме от чуждото цифрового име, натрапвано на всеки човек, като ЕГН, застрахователен или данъчен номер, а и електронните карти, които съдържат в чипа си ЕГН (и дяволското цифрово име 666, и мого други, недостъпни за нас, дяволски символи и знаци. Г.С.).
И на мен се е случвало да ми казват: какво значение има, как ме наричат там, с какво име или номер, – за мене това няма никакво значение, и това не може да влияе на духовния ми живот. Но говорещите така, просто не са се занимавали с този въпрос. Защото, ако се обърнем към Светото Писание, с което трябва да сверяваме всичките си мнения, ще видим, чеоще в древността, Бог е казал на Аврам, че вече ще се нарича Авраам. Т. е. само една добавена буква, вече свидетелства, че човекът променя начина си на живот и отношението си към Бога. Затова, с приемането на нови цифрови имена, и факта за приемането им, свидетелстват готовност за служене на друг, нов господар, княза на този свят, на когото служат сега масоните, изграждащи т.н. Нов световен ред. Така че приемането на електронна лична карта е свидетелство, че човек не изпълнява заповедите от Евангелието, отстъпва от тях и влиза в новата антиевангелска, антихристиянска система, която оглавяват враговете на Кръста Христов, и наши врагове, служителите на сатаната, искащи гибелта на човешките души.
– Защо сега в Русия се въвеждат електронни карт?
– Главната причина е страшната злоба и ненавист на враговете на Църквата и Православната вяра, към човека. Защото всичко върви натам, хората да изгубят човешкото в себе си. Както е казвал преп. Нил Мироточиви, «хората ще станат по-зли от бесове, и това ще е най-голямата радост за антихриста».
– Какво ще посъветвате православните христяни в тази ситуация, с въвеждането на универсалните електронни карти?
– Нищо ново, а само това, което четем в Евангелието. Първат евангелская заповед е - покайте се и вярвайте в Евангелието (Мк. 1, 15). Ето с тази заповед трябва да започваме: да се каем, да се поправяме, да се молим и да изпълняваме заповедите Божии, т. е. първо е покаянието, а после: блажени нищите духом, блажени плачещите и т.н.  Да се каем, да плачем за греховете си, и тогава ще постигнем смирение и благодатта на Светия Дух, която ще ни преобрази, и ние ще придобиваме нови свойства, с чиято  помощ,  и на първо място, с помощта на благодатта на Светия Дух, ние ще можем да се противопоставим на света  и на всичките му съблазни, ще стоим мъжествено в борбата против своята плът, против света и дявола. Ето това са трите наши врагове, които воюват против нашето спасение. Но трябва да помним, че всеки случай от живота ни се дава, за да отхвърлим волята на падналото, грехолюбиво наше естество и да изпълним волята Божия, т. е. да постъпим по заповедите: на просещия – дай; от взелия твоето, не си го искай назад; искащия да се съди с тебе, и да ти вземе горната дреха, дай му и ризата си, и т.н., за да живеем по съвест. Тогава, като видим греховността си и немощите си, ще се каем и ще се молим по-искрено.
И когато, по тоя начин узнаем греховността си, не трябва да се плашим, да се отчайваме и да мислим, че няма да се спасим, поради многото грехове, злоба, ненавист и други страсти... Именно като осъзнаем своето бедственое състояние, трябва по-здраво да се хванем за Христа, т. е. да търсим Господа.  Затова, каквито и грехове и страсти да открием в себе си, не трябва да се отчайваме, но по-силно да се стремим към Христа, нашия Спасител, и тогава ще има, и молитва, и покаяние, и смирение, и изправление, и неосъждане на ближните. И ако всеки от нас започне така да се занимава със себе си, тогава ще започнем да се изправяме и да привличаме към себе си благодатта на Светия Дух, която и е Вечнният Живот, още тук, на земята, а още повече Там, във Вечността, където ще преминем след смъртта... Помогни ни, Господи, да постигаме благодатта на Светия Дух!
Трябва да се спасяваме с усърдна, покайна и смирена молитва, и да участваме в църковните Таинства, особено в Таинствата Изповеди и Причастие, и да ипълняваме заповедите евангелских. Когато ви приведат в синагогите, при началствата и властите, не се грижете, какво ще говорите или как ще отговаряте, защото Светият Дух ще ви научи в същия час, какво да говорите (Лк. 12, 11–12)...
Трябва да имаме решимост  да претърпим всякакви скърби, заради чистотата на християнската ни съвест, заради Бога и Неговите свети заповеди, и тогава ще получим утешението на Светия Дух...
– Какво да правят семейните хора, пенсионерите и всички, които се решат на изповеднически подвиг, - ако се откажат от електронните карти и другите ел.документи, но се плашат, дали ще устоят, поради душевните си страсти и неочистените си сърца?
– Господ е казал: Ако някой иска да върви след Мене, нека се откаже от себе си, да вземе кръста си и да Ме следва. Защото, който иска да спаси душата си, ще я погуби; а който погуби душата си заради Мене, той ще я спаси (Лук. 9, 23–24). Така че, всички трябва да се стараят да изпълняват тази заповед, независимо от социалното положение, пенсионер ли си или семеен, или игумен на манастир, или епископ. Заповедта е дадена за всички. Да си спомним и други заповеди: Не се съобразявайте с този век, но се преобразявайте с обновлени на ума си, за да познаете, каква блага, угодна и съвършенна е волята Божия, (Рим. 12, 2). И така ще узнаем волята Божия, в частност, за електронните карти, и трябва да я изпълнявме, въпреки всичко.
Да, семейните хора имат деца и се плашат за тях. Но нали, не случайно в Църквата, на всяка служба Великата ектения завършва с думите: «Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную, Славную Владичицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию, со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и вес живот наш Христу Богу предадим».
Ако светските хора се оправдават: «Ние имаме деца», така и игуменът на манастир може да каже: «А аз имам братя монаси», а свещеникът може да каже: «Аз имам енориаши»; епископът: «Аз отговарям за цялата епархия, и ако не изпълнявам нарежданията на властите, може да ме сменят». И всеки може да намери някакъв предлог, но не това е пътят Христов. Христос е сказал: Вземи кръстаси и Ме следвай. Но ако, да кажем, игуменът не изпълнява заповедите и прави компромиси, тогава и той самият ще поеме по широкия път към погибел, и своите духовни чада, ще поведе там. Ако епископ не изпълнява заповедите, на него ще подражават и свещениците, и миряните, и той самият ще тръгне по просторния път към погибелта, и цялото си паство ще поведе там. Ако родителите не започнат да изпълняват заповедите, уж от любов към децата, и правят разни отстъпки на този век, също няма само те да погинат, но и децата си ще отклонят от спасителния път, и после вечно ще се мъчат и ще плачат.
По този повод, старецът Паисий Светогорец привежда разказ за епископа Паисии Кесарийски: «…На мен ми направи голямо впечатление разказът на един епископа о Патриаршията. Аз им казах в началото: „Какво се върши сега? От една страна се надига екуменизмът, от друга – ционизмът и сатанизмът. Скоро вместо двуглавия орел ще въздигаме за почест двурогия дявол!"  А той ми отговори: „Днес не е лесно да се намери такъв епиекоп, какъвто е бил Паисий II, епископ Кесарийски". Когато отивал с молби към султана, той се препасвал с въженце, т.е. предварително се подготвял, че турците може да го обесят. Така, той все едно казвал на султана: „Не търси въже и не губи време. Ако искаш да ме обесиш, въженцето е тука". Него го пращали при султана по опасни въпроси, и често в трудни ситуации той спасявал Патриаршията.  Видждате ли? Успявал, понеже предварително бил решен, да иде на смърт. А ни си ли решен на смърт, нищо няма да постигнеш».
Така и всеки християнин трябва да се реши да изпълнява заповедите, даже и до смърт. А останалото зависи от Происъла Божий. Ние не призиваваме, необмислено да се иде на безсмислени страдания или смърт, но призоваваме, да се изпълняяат заповедите и да се живее по Евангелието. А главното е, човек да се реши да пази съвестта си чиста и да е готов да умре за всяка заповед Христова, както ни учат Светите Отци. А Господ със Своя премъдър Промисъл, ще дава на такъв човек всичко, което му е нужно за неговото спасение...
..............
И еще едно изречение от Паисий Светогорец: «Настъпват тежки времена, нас ни чакат големи изпитания. Християните ще понесат голямо гонение. Но е очевидно, че хората и не разбират, че ние вече преживяваме знаменията на последните времена, и че печатът на антихриста става реалност. Но все едно нищо не се случва. Затова Светото Писание казва, че ще се прелъстят (ще се излъжат) даже и избраните. Полека-лека, след въвеждането на електронните лични и други, карти и удостоверения, т.е. след създаването на лично досие, властите по лукав начин ще пристъпят към поставянето на печата. Зад „съвършената система с кредитните карти и зад „компютърната безопасност" се крое световна диктатура, крие се игото на антихриста. Затова,  да прогоним от себе си стремежите, за по-добро устройване! Но каквото и да се случва, трябва да се молим, да мислим и да действаме. Най-добре е винаги да се стараем,  в трудни ситуации да противостоим духовно... Страхът Божий прави юнак, даже и от най-големия страхливец».
– Некои архиереи и наместници на манастири, да принуждават паството си, да принемат електронните карти, ЕГН-та и новите руски паспорти. Така, например, архиепископ Алексий Орехово-Зуевский, а сега – Костромски и Галички, принуждавал монасите да получават новите паспорти и номерата (ЕГН), а за несъгласните казвал, че трябва да се изгонват от манастирите, като бунтовници, едва ли не, екстремисти. Как да постъпват вярващите, в т.ч. монасите и свещениците, които отговарят не само за себе си, но и за своите духовни чада, в случай на принуждаване към приемане на електронните карти?
– Разбира се напълно е възможно, че некои епископи, игумени и свещеници ще убеждават паството си, в безвредността, и даже полезността, не само на номерата (ЕГН) и картите, но и на имплантираните чипове. Но такъв архиерей или друг човек, имащ свещенически сан, ако е член на Руската Православна Църква, трябва да действа в съответствие с официалната й позиция, изразена и в решението н VII пленум на Синодалната Богословска комисия, посветена на проблема с въвеждането на индивидуалните номера на данъкоплатеца. Първа точка от изводите на документа от пленума гласи: «Приемането или неприемането на индивидуални номера, в никакъв случай не е въпрос на изповедание на вярата или греховно деяние» (с която оценка, разбира се, ние не можем да се съгласим). И по нататък: «Това е въпрос на личен избор, и няма религиозно значение». Но щом това е въпрос на личен избор, следователно, никой няма право да диктува своята воля, на друга свободна личност. И ако някой принуждава някого, да приема номер или карта, той нарушава правото му на личен избор, нарушава и първа точка от изводите на Богословската комисия, нарушава и четвърта точка от същия документ: «Напълно недопустимо е да се налагат от пастирите, църковни забрани, за приемане или за неприемане на (лични) данъчни номера». Така че, ако архиепископ Алексий е налагал забрани и е гонел монаси от манастирите, поради отказа им да участват в процеса на глобализацията, той е постъпвал незаконно. А освен това, ако към приемане на номера е принуждавал монаси – това е двойно беззаконие, понеже монахът се е отрекъл от света и от всичко в света, и има ангелски образ. А за  човек, имащ ангелски образ, да приема номерно име от антихриста е въпиюще беззаконие.
 
Искам да завърша нашия разговор с думите на свети Игнатий (Брянчанинов): «Истинното християнство и истинното монашество се състои в изпълнението на евангелските заповеди. Където това не се изпълнява, там няма, ни християнстов, ни монашество, каквато и да е показната  външност». Помогни ни, Господи, в изпълнението на заповедите Евангелски!
Но, за да не ни смущават помисли за тежкото ни греховно бреме, нека помним думите на преподобния Исихий Йерусалимски: «Смирението и злостраданието освобождават човека от всеки грях». Нещо повече, човек се сдобива с прощаване на греховете, след като се реши да угажда на Бога, до края на живота си или до смърт. За това говори и преподобни Антоний Велики: «Ако твърдо решиш да изпълняваш всичко (чак и до полагане на живота си), то бъди уверен, че предишните ти грехове вече са простени».
Още по-многозначителни са думите от Откровението, където Господ казва на Ангела на Филаделфийската Църква: Ти нямаш много сили, но опази словото Ми, и не се отрече от името Ми (Откр. 3, 8). Да, ние чувстваме нашата немощ, но ако опазим словото Му и не се отречем от именто Му, т. е. от християнското си име, получено от нас, при Светото Кръщение, и не го заменим на цифрово анти-име, което ни предлага антихрист, за нас ще се изпълни следващото слово Господне: Побеждаващия ще го направя стълб в храма на Бога Мой, и той вече няма да излезе вън; и ще напиша на него името на Бога Мой и името на града на Бога Мой, новия Йерусалим, слизащ от небето, от Бога Мой, и име Мое ново (ще му дам?) (Откр, 12). Църквата казва, че тук всичко има дълбок духовен смисъл. Помогни ни, Господи, да го разберем и да проявим верност към Тебе!
Христос Воскресе!

Източник: Газета "Православный Крест"

Превод, със съкращения, Григор Симов, от:
https://3rm.info/publications/27757-my-togda-tolko-vzyschem-spasitelyakogda-uvidim-svoyu-pogibel-beseda-s-kavkazskim-otshelnikom.html



Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 11921551
Постинги: 3615
Коментари: 6475
Гласове: 7316
Архив
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31