Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2019 13:06 - Свидетелство на Михал Михалич, за предупреждение на Света Богородица, относно електронните документи и карти
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1114 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
2002 година пътувах в (храмово-манастирския комплекс) Почаев за да науча нещо повече, за това, - как да се отнасяме към новите електронни документи и цифровитве номера ЕГН. Още тогава се обсъждаха тези въпроси, и аз питах познати, - към кого да се обърна за по-компетентно разяснение. И те ми казаха, че трябва да се обърна към хора, които с това се занимават. Защото във всеки манастир, а още повече в такъв голям катедрален храм, може да се попадне на човек, който ще каже всичко, както трябва. И ми казаха,  да отида при отец Всеволод, който бил архимандрит. После той приел схима и сега е схиархимандрит отец Викентий. Той изповядвал свещениците в лаврата (големия "катедрален" храм).
Отидох при него и му казах, какви хора ме пращат и от къде съм. И го попитах, как да се отнасям към номерата, понеже има такова брожение, и той каза: - "Аз познавам хора, при които е идвала Царицата Небесна - Света Богородица, и им казала: - "Тези, които са приели новия паспорт, и се покаят, ще бъдат простени, а които приемат електронна карта (може би се има предвид УЕК), няма да им се прости". Аз го изслушах и го попитах: - "Отец Всеволод, може ли да предам вашите думи, на хората"?  А аз точно за това и бях отишъл. И той каза: - "Да, може".
Ето това е свидетелството ми. Господи помилуй!

После, като предадох това, на тези които ме насочиха, - още живата и здрава, духовна дъщеря на преподобния отец Кукша Одески, Маргарите, която сега е схимонахиня Вера, каза: - "Той не е искал да ти каже, но най-вероятно, Богородица при него е идвала, и за това ти казал, - "Аз познавам хора...". Това беше 2002 година.
Това беше, и благословение, и мнение, което и в почаевския (думата не се разбира) вече е написано, че "доброволното участие в построяването на антихристовото общество /царството на антихриста/, е греховно дело.
- А какво значи: - "приел и се покаял"?
- "Да, аз също го питах, какво значи това, - приел и се покаял?" И той каза: - "покаял се, значи отказал се" (от паспорта). Но който приеме карта... (а тогава, 2002 година, още не даваха (електронни) карти!)...
Това е свидетелство, че Света Богородица е предупреждавала.
Ето това, братя и сестри, е отговорът, на духоносните отци. 


https://www.youtube.com/watch?v=qy6suE4g-fs

Превод, Григор Симов



Гласувай:
1



1. grigorsimov - доброволното участие в построяването на антихристовото общество /царството на антихриста/, е греховно дело
12.02.2019 13:10
Господи Помилуй!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28312257
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031