Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2019 19:33 - КАКВО ЩЕШЕ ДА СТАНЕ С ЧЕРВЕНИТЕ "ВЕЛИЧИЯ",АКО ЖИВЕЕХА В ДРЕВНА БЪЛГАРИЯ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 4719 Коментари: 44 Гласове:
21

Последна промяна: 26.06.2019 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        КАКВО ЩЕШЕ ДА СТАНЕ С ЧЕРВЕНИТЕ "ВЕЛИЧИЯ",АКО ЖИВЕЕХА В ДРЕВНА БЪЛГАРИЯ


    Тук предлагам малко да пофантазираме и да си представим какво щеше да се случи с червените "величия",ако попаднеха в ръцете на древните Българи. Примерите,които давам имат потенциал да изиграят важна роля в превъзпитанието на бетонните глави и да ги научат,че предателствата и унищожаването на милиони невинни Българи,извършени от техните любимци няма да бъдат простени и забравени. Законите и правилата за живот в древна България не са познати добре но онова,което знаем позволява да направим някои заключения. Ако живееха в древна България,с червените "величия" щяха да се случат следните интересни неща:

1. Езикът на Маркс щеше да бъде изтръгнат за лъжа а той- продаден в робство на хазарите.
2. Сталин щеше да е принесен в жертва на Марс,а Българите щяха да пият вино от главата му.

image

3. Ленин и Димитър Благоев щяха да бъдат принесени в жертва на Сатурн,а преди това щяха да им отрежат езиците за лъжа.
4. Мао и Хошимин щяха да бъдат дадени за крепостни селяни на някой областен управник.
5. Георги Димитров щеше да бъде обесен,а народът щеше да избие целия му род.
6. Васил Коларов и Орешарски щяха да бъдат продадени в робство на печенегите или татарите.
7. Езикът и ръцете на Кимон Георгиев щяха да бъдат отрязани,а с него щеше да бъде избит целия му род.
8. Тодор Живков щеше да бъде осъден на смърт заедно с целия му род,а преди това щяха да му отрежат езика за лъжа.
9. На Жан Виденов и Вълко Чевенков ще им се случеше същото,което и на Кимон.
10. На днешните червени водачи щяха да им изтръгнат езиците за лъжа и да им отрежат ръцете за кражба. Същото щеше да стане и с водачите на ДПС,което е филиал на червената партия.
11. Българите щяха да изпият тонове вино с главата на Леонид Брежнев.
12. Тито щеше да бъде принесен в жертва на Марс и оставен да гние на открито,а нашия велик княз щеше да пие вино от главата му на всеки важен празник.

                                                image

13. Маршал Толбухин и Альоша щяха да са обезглавени,а телата им оставени да гният на открито.

                         image

  Такива били простите,но железни правила на древните Българи и ако те пипнеха споменатите личности,точно такива неща щяха да им се случат без съмнение. Тук може да бъдат дадени примери с турските султани,от чиито глави дедите ни ще пиеха вино заедно със своите васали но няма да се разпростирам нашироко,понеже нещата и без това са ясни.


П.С. Изказвам искрена благодарност на добрия приятел,който ме снабди с приложените изображения.



Гласувай:
23


Вълнообразно


1. 1997 - Не съм изненадан от невежеството ти bojilе
22.06.2019 21:08
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?
цитирай
2. bojil - Марс, Сатурн и ...
22.06.2019 22:34
1997 написа:
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?

Той постъпил като божествен владетел,държащ всеки да слуша неговата дума- не ломотенето на псевдоводачи като Чърчил или Сталин!
цитирай
3. krumov - Абе
23.06.2019 08:14
Абе, а гербаджиите кво?
цитирай
4. missana - Поздравление за чудесния материал!
23.06.2019 08:46
Казват, че когато Господ раздавал акъл, военните били на маневри. Бих допълнил, че по същото време червените буклуци били на Бузлуджа.

По времето на древните българи не би се пръкнал комунист. Както по онова време не е имало роми, така не е можело да има и червени боклуци. Те са произведени в кремълските лаборатории - по съветски почин. Но ги размножиха повече и от хлебарките.
цитирай
5. radostinalassa - 1. 1997
23.06.2019 09:42
Това е резултат от борбата за насаждане на чуждата религия у нас. Винаги сме били управлявани от чужди владетели.
цитирай
6. radostinalassa - 2. bojil
23.06.2019 09:43
Не видях да пишеш за сините водачи. Те са под немско влияние, а немците под американско.
Как са се отнасяли древните българи с индусите ?
цитирай
7. universalnoto - Они бъйли не болгаръй, а славянъй
23.06.2019 11:04
1997 написа:
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?

Слива на - Путе дай си и дава ми.
Извинете за нецензурния език, но цитирам оригинала не не преиначеното за учебниците. Избил ги с целия им род. Определено не му трябвало тор за българската раса...
цитирай
8. radostinalassa - 7. universalnoto
23.06.2019 13:46
Това не е възможно. Значи Борис е изклал 50 болярски рода , защото са били славяни. Може би им е направил генетично изследване? Смях в залата.
Та славяни, българи , траки са европеиди. Пълен шаш.
цитирай
9. pompadurdebil - А Курнела щяха да я разпънат между ...
23.06.2019 15:28
А Курнела щяха да я разпънат между два коня.
цитирай
10. bojil - Абе, ...
23.06.2019 20:22
krumov написа:
Абе, а гербаджиите кво?

Това изследване не се отнася за тях- те днес са тука утре не се знае,а онези гнусотници ще ги има докато я има и Русия,сиреч още няколко века!
цитирай
11. bojil - Казват, че когато Господ раздавал ...
23.06.2019 20:28
missana написа:
Казват, че когато Господ раздавал акъл, военните били на маневри. Бих допълнил, че по същото време червените буклуци били на Бузлуджа.

По времето на древните българи не би се пръкнал комунист. Както по онова време не е имало роми, така не е можело да има и червени боклуци. Те са произведени в кремълските лаборатории - по съветски почин. Но ги размножиха повече и от хлебарките.

Прав си- кремълци ги намножиха и продължават да ги бутат напред,а омразата им към България се измерва с реакциите на най-проклетите македонисти!
цитирай
12. bojil - Това е резултат от борбата за нас...
23.06.2019 20:30
radostinalassa написа:
Това е резултат от борбата за насаждане на чуждата религия у нас. Винаги сме били управлявани от чужди владетели.

Изобщо не е винаги- напротив,крайно рядко се е случвало това!
цитирай
13. bojil - Не видях да пишеш за сините водачи. ...
23.06.2019 20:33
radostinalassa написа:
Не видях да пишеш за сините водачи. Те са под немско влияние, а немците под американско.
Как са се отнасяли древните българи с индусите ?

Сините водачи са епизодично явление в новата ни история,онези са постоянно- значи е ясно за кого трябва да пиша! А индусите били почти непознати за дедите ни- няма документ който да доказва,че те въобще са виждали такива след Рождеството!
цитирай
14. bojil - Марс, Сатурн и древните българи Ха- ...
23.06.2019 20:35
universalnoto написа:
1997 написа:
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?

Слива на - Путе дай си и дава ми.
Извинете за нецензурния език, но цитирам оригинала не не преиначеното за учебниците. Избил ги с целия им род. Определено не му трябвало тор за българската раса...

Изобщо няма да се учудя,ако сред тях е имало и "славяни"- много логично е даже!
цитирай
15. bojil - Това не е възможно. Значи Борис е ...
23.06.2019 20:36
radostinalassa написа:
Това не е възможно. Значи Борис е изклал 50 болярски рода , защото са били славяни. Може би им е направил генетично изследване? Смях в залата.
Та славяни, българи , траки са европеиди. Пълен шаш.

Европеиди са разбира се,но си имали някои дори и малки етносни особености.
цитирай
16. bojil - А Курнела щяха ...
23.06.2019 20:37
pompadurdebil написа:
А Курнела щяха да я разпънат между два коня.

:) Изобщо няма да се учудя,ако се случеше точно това!
цитирай
17. bojil - Безбожния ...
23.06.2019 20:39
krumbelosvet написа:
Безбожния "Божил" е за лудницата. Чеше си "човека" психо-крастата, че го мъчи ден и нощ. Но добър е Господ, Ина гърбавите гърбицата се оправя...

Аз ли съм безбожен или оня текерлек Сталин,който разруши хиляди църкви и манастири и може ли да е уравновесен човек,който говори и мисли като тебе ??!!
цитирай
18. radostinalassa - 14. bojil - А индусите били почти непознати за дедите ни- няма документ който да доказва,че те въобще са виждали такива след Рождеството!
23.06.2019 21:23
Напротив, има документи , защото съм ги чела.
След потопа част от българите стигнали Индия. Имали са специфичен генетичен маркер, който е открит у брамините. Когато някои се смесили с местното население се родили деца , които не ставали за войници. Въобще не ставали за нищо. Тогава са въвели кастите, които отделят белите, индийците в отделни групи. Дедите ни са били по - умни от сегашните толерасти.
цитирай
19. radostinalassa - 13. bojil - Това е резултат от борбата за нас...
23.06.2019 21:26
Тук много бъркаш. Религията е в основата на всичко. По - точно чрез нея се прокарва стремежа да се унищожат православните. Убийството на 50 богомилски болярски рода, Инквизицията / папата е Господ / , кръстоносните походи за завладяване на чужди богатства.
цитирай
20. radostinalassa - Европеиди са разбира се,но си имали някои дори и малки етносни особености.
23.06.2019 21:27
И какви са тия етносни особености?
цитирай
21. radostinalassa - Аз мисля следното
24.06.2019 18:30
Хаплогрупата показва, че човека е европеид. Напр. Р1а, Р1б, И2, Н1с1.
Но когато се направи изследването на Манойлов, или официалното изследване на тъканната съвместимост при трансплантации вече може да кажем дали детето е наше, дали органите ни са съвместими. Такова изследване съм цитирала два пъти, и то показва , че македонци, българи и руси са съвместими.
Аспарух е дошъл тук и никой не се е бил с него по тая причина.
цитирай
22. bojil - Абе, а гер...
26.06.2019 13:33
krumov написа:
Абе, а гербаджиите кво?

Изтрих без да искам твой коментар,но той беше и твърде обиден- ако го пуснеш с нормален текст,в който да няма обиди веднага ще го пусна!
цитирай
23. bojil - Напротив, има документи, защото ...
26.06.2019 13:36
radostinalassa написа:
Напротив, има документи , защото съм ги чела.
След потопа част от българите стигнали Индия. Имали са специфичен генетичен маркер, който е открит у брамините. Когато някои се смесили с местното население се родили деца , които не ставали за войници. Въобще не ставали за нищо. Тогава са въвели кастите, които отделят белите, индийците в отделни групи. Дедите ни са били по - умни от сегашните толерасти.

Това е вярно,но е било много отдавна- преди хиляди години и дедите ни,които се озовали на Балканите след IV-V в. не са помнели това време.
цитирай
24. bojil - Тук много ...
26.06.2019 13:40
radostinalassa написа:
Тук много бъркаш. Религията е в основата на всичко. По - точно чрез нея се прокарва стремежа да се унищожат православните. Убийството на 50 богомилски болярски рода, Инквизицията / папата е Господ / , кръстоносните походи за завладяване на чужди богатства.

За религията съм съгласен но с 50-те рода бъркаш: не са 50-те рода проблемни а 300-те болярски рода,избити от Светослав преди неговото оттегляне от България както и масовите кланета,извършени от неговата разбойническа шайка на разни места в страната ни. Не забравяй,че само в Пловдивско тя е избила 300 000 Българи- това в днешен мащаб е близо 2 милиона и ако тези хора бяха живи,никога нямаше да допуснат България да падне под "византийско",турско или руско робство! Затова се вгледай в 300-те рода- не в 50-те,които са скромна цифра в сравнение с жертвите на мародера Светослав!
цитирай
25. bojil - И какви са тия етносни особености? ...
26.06.2019 13:44
radostinalassa написа:
И какви са тия етносни особености?

Те са като ония особености,които правят "разликите" между шопи, македонци, мърваци, мияци, торлаци, помаци, ахряни и пр.
цитирай
26. bojil - Хаплогрупата показва, че ...
26.06.2019 13:47
radostinalassa написа:
Хаплогрупата показва, че човека е европеид. Напр. Р1а, Р1б, И2, Н1с1.
Но когато се направи изследването на Манойлов, или официалното изследване на тъканната съвместимост при трансплантации вече може да кажем дали детето е наше, дали органите ни са съвместими. Такова изследване съм цитирала два пъти, и то показва , че македонци, българи и руси са съвместими.
Аспарух е дошъл тук и никой не се е бил с него по тая причина.

Няма лошо и така да бъде- ако има такива прилики,нека да ги използваме в наша полза- не да позволяваме на другите да ги използват за тяхна и да спекулират на наш гръб,че сме били някакви измислени "тюрки", "монголи" и "славяни"!
цитирай
27. radostinalassa - 23. bojil - Напротив, има документи, защото ...
26.06.2019 14:45
Разбира се, че са помнели. Първо знам, че те са оставили Мадарския конник, за да се ориентират. По - късно е имало търговски връзки между нас и Изтока. И търговците са ни виждали, говорели са на един език.
цитирай
28. radostinalassa - 26. bojil - Хаплогрупата показва, че ...
26.06.2019 14:48
То си е видно, че не сме тюрки и монголи. Но славяни сме. Пайсий пише История Славянобългарска , нали ? Славянската общност се явява общност по езика, но той върви и с други прилики.
цитирай
29. bojil - Разбира се, че ...
27.06.2019 12:24
radostinalassa написа:
Разбира се, че са помнели. Първо знам, че те са оставили Мадарския конник, за да се ориентират. По - късно е имало търговски връзки между нас и Изтока. И търговците са ни виждали, говорели са на един език.

Търговски връзки между Рим и Китай е имало още тогава,но почти никой римлянин не бил виждал жив китаец.
цитирай
30. bojil - То си е видно, че не сме тюрки и мон...
27.06.2019 12:25
radostinalassa написа:
То си е видно, че не сме тюрки и монголи. Но славяни сме. Пайсий пише История Славянобългарска , нали ? Славянската общност се явява общност по езика, но той върви и с други прилики.

Права си че това е видно но твоите Кремълски приятели не са на това мнение и енергично отказват да го признаят!
цитирай
31. radostinalassa - Ние сме изнасяли сол и метали на изток
27.06.2019 14:38
Какво би могъл да изнесе Рим ? Само кръстоносци, които са грабели богатия Изток и Север.
Скоро чух Клесев да казва, че българите били смесени с турците. Това не е вярно. По - скоро в Турция има голям % европеидни гени. Всеки греши, а и той не е изследвал нашите гени.
цитирай
32. get - До 1. 1997 - "Не съм изненадан от невежеството ти bojilе" Отговор: НЕВЕЖАТА СТЕ ВИЕ ДРУГАРКО!
27.06.2019 14:48
1997 написа:
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?


Защото БАСНЯТА ЗА ИЗКЛАНИТЕ N-рода от българската аристокрация БЕ НАЛОЖЕНА С ВЪЗПРИЕМАНЕ - СЪВЕТСКИЯ УЧЕБНИК ЗА "Истироя на България и българите" !
А това става през 1943 год., след възлагане от Сталин, Державин да напише Учебник по история на нас българите!

Борис-Михаил е постъпил НЕ КАТО КОМУНИСТ или АНТИКОМУНИСТ - А КАТО РЕВИЗИОНИСТ - подменяйки по-старата ФОРМА НА НИКЕЙСКИЯ СИМВОЛ НА ВЯРАТА присъщ за нас БЪЛГАРИТЕ! ... които за разлика от МОНОФИЗИТИТЕ-АРИАНИ са изповядвали КОМПРОМИСНОТО - ПОДОБОСЪЩНОСТ ЗА СИНА БОЖИЙ, като ИЗТОЧНИК НА ДУХ БОЖИЙ?

Именно ПОДМЯНАТА НА ТАЗИ САКРАЛНО-КОНЦЕПТУАЛНА ДОКТРИНА възприета от КИЕВСКАТА и от нея преминало по-късно в РУСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА - довежда до масови преследвания на ВЯРВАЩИ ПО СТАРИЯ КАНОН и тези от НИКОНИАНСКИ/ВИЗАНТИЙСКИЯ нов-КАНОН - по времена на Петър Първи, започващи още от баща му Алексей?
Именно от този момент нататък в РУСИЯ СЕ ПОЯВЯВАТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "СТАРОВЕРИ" и начева ВИЗАНТИЗМА НЕ САМО В РЕЛИГИЯ А И В ПОЛИТИКО-ДОКТРИНАЛНИТЕ СХВАЩАНИЯ ЗА РУСИЯ - под вида на НОВИЯТ РИМ или още НОВАТА ВИЗАНТИЯ ... първоначално звучащо "Нов Иерусалим"?

Ма какво ли ви обяснявам за неща - които за вас КОМУНООНАНИСТИТЕ=безродници, до преди 10 Ноември - бяха Терра Аустралис/още й/Ингогнита - и/или още презирахте, като "попщини" и "опиум за масите" ?

Толкова сте тъпи кремълофилите - та още вярвате, като подобната Ви заарка "Рада/Талаша" - че е имало "народ славяни" - въпреки че до 18-ти век, го няма никъде упоменат, В НИТО ЕДИН ИСТОРИЧЕСКИ ИЗВОР!?

Кой ви направи толкова, до безумие тъпи ? Ами същите тези ИМПЕРСКИ БОГООМРАЗНИЦИ - на които в момента не само сте готови, а и ... седалищата им целувате!
ИНТЕЛЕКТУАЛНИ РОБИ - и с природа на майцепродавци нещастни!
цитирай
33. get - До 26. bojil - Божиле ТАЗИ С РУСКАТА ХАПЛОГРУПА ... ?
27.06.2019 14:56
bojil написа:
radostinalassa написа:
Хаплогрупата показва, че човека е европеид. Напр. Р1а, Р1б, И2, Н1с1.
Но когато се направи изследването на Манойлов, или официалното изследване на тъканната съвместимост при трансплантации вече може да кажем дали детето е наше, дали органите ни са съвместими. Такова изследване съм цитирала два пъти, и то показва , че македонци, българи и руси са съвместими.
Аспарух е дошъл тук и никой не се е бил с него по тая причина.

Няма лошо и така да бъде- ако има такива прилики,нека да ги използваме в наша полза- не да позволяваме на другите да ги използват за тяхна и да спекулират на наш гръб,че сме били някакви измислени "тюрки", "монголи" и "славяни"!


... не по физиологичен а по ментален път МОЗЪКА СА И ТРАНСПЛАНТИРАЛИ - та от Българка и Европейка е почнала да вярва, че е Фино-угърка и "славянка" :)) !

СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ НА БАЗА ЕЗИК - е измислена от Австрийската и Руската имперска наука ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА ПОДЧИНЕНИЕ НА ТЕЗИ НАРОДИ С БЛИЗКИ ЕЗИЦИ - с което тези две импери са искали да ПОДЧИНЯТ ПОД ИМПЕРСКИЯ СИ СКИПТЪР!!

Който иска да е РОБ НА ИМПЕРИЯ - нека си вярва в СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ!
Това е все едно Германия или Великобритания - да започнат да Прогласяват претенции "да обединяват под скиптъра си" КЕЛТСКАТА ОБЩНОСТ :))) ?
цитирай
34. radostinalassa - Като махнем обидите на селяндура , остава следното.
27.06.2019 19:25
Паисий не е написал История Сламянобългарска. Ге.чо е над Паисий. Той е военен историк. Славяните не са имали своя Всеясветна Грамота от 117 букви.
Какво да кажат еверите с техните 1 гласна и 17 букви, които са заели от нас, без да плащат наем.Всеясветна простотия, нали ? Че как биха могли да произнесат те , също и семитите гърци напр. Ж ? Затова са нарекли бог Жива Зевс.
Или мъже - проломотили са само мизи. Къде им са буквите Ж, Ш, Щ, Б и др. За това се иска говорен апарат на чисто бял човек, славянин, а не смесен подсой.
Славянин значи - слава на ин и ян. Някои работят за еверската кауза и търбуха си. Дано не експлодира.
цитирай
35. dadide - Стига вече!
28.06.2019 07:59
"Но славяни сме. Пайсий пише История Славянобългарска , нали ? Славянската общност се явява общност по езика, но той върви и с други прилики."
Паисий е написал "ИСТОРИЯ СЛАВНО БОЛГАРСКА" ! Стига с тези славяни и славянски езици, общности и славянски измислици!
И се научете да пишете правилно името на ПАИСИЙ!
цитирай
36. bojil - Какво би могъл да изнесе Рим ? Само ...
28.06.2019 13:09
radostinalassa написа:
Какво би могъл да изнесе Рим ? Само кръстоносци, които са грабели богатия Изток и Север.
Скоро чух Клесев да казва, че българите били смесени с турците. Това не е вярно. По - скоро в Турция има голям % европеидни гени. Всеки греши, а и той не е изследвал нашите гени.

На Клесьов му е смесена главата- половината му мозък е заместен от заднична тъкан,затова говори така! Той не греши а направо лъже- ако бе сериозен учен и искаше да каже истината,първо щеше да провери нещата и после да говори. Той обаче постъпва ортомашки и не като учен,а като случаен напиткаджия в селска механа: първо удря няколко водки,после говори наслуки каквото му хрумне,накрая пада под масата и си доспива. Затова никога повече не вярвай на такива мужици!
цитирай
37. radostinalassa - Тази блогърка не вярва в случайните грешки? Неин проблем.
28.06.2019 15:17
Винаги ще вярвам на Клесев. Най - почтено казах за твърдението му за турците. У нас има помаци, които са етнически турци. Клесев не е правил тук изследвания. Той каза само това изречение, а филма си беше за русите. Ти не си запознат с него , така че си мълчи. Наистина мисля да ви напускам, защото не сте сериозно заведение или учреждение. Ще пиша собствени исторически постове.
К. Костадинов разбива на пух и прах идеята, че Паисиевата история е Славно българска. Той е историк, а не соросоид.
цитирай
38. bojil - Винаги ще ..
28.06.2019 22:27
radostinalassa написа:
Винаги ще вярвам на Клесев. Най - почтено казах за твърдението му за турците. У нас има помаци, които са етнически турци. Клесев не е правил тук изследвания. Той каза само това изречение, а филма си беше за русите. Ти не си запознат с него , така че си мълчи. Наистина мисля да ви напускам, защото не сте сериозно заведение или учреждение. Ще пиша собствени исторически постове.
К. Костадинов разбива на пух и прах идеята, че Паисиевата история е Славно българска. Той е историк, а не соросоид.

С кой акъл ще вярваш на Клесьов след като в два реда ти доказах,че е отявлен лъжец и мошеник- нима обичаш да те лъжат и мамят? А "историка" Костадинов разказа ли на Българските читатели как Русия измисли лъжливата македонска "нация" и как ни я натрапи,без да се интересува колко ни боли от подлата руска измяна?
цитирай
39. bojil - Марс, Сатурн и древните българи Ха- ...
28.06.2019 22:37
get написа:
1997 написа:
Марс, Сатурн и древните българи Ха- ха.

Една по- любопитна аналогия: Борис I изклал българските семейства. Като комунист ли е постъпил или като антикомунист?


Защото БАСНЯТА ЗА ИЗКЛАНИТЕ N-рода от българската аристокрация БЕ НАЛОЖЕНА С ВЪЗПРИЕМАНЕ - СЪВЕТСКИЯ УЧЕБНИК ЗА "Истироя на България и българите" !
А това става през 1943 год., след възлагане от Сталин, Державин да напише Учебник по история на нас българите!

Борис-Михаил е постъпил НЕ КАТО КОМУНИСТ или АНТИКОМУНИСТ - А КАТО РЕВИЗИОНИСТ - подменяйки по-старата ФОРМА НА НИКЕЙСКИЯ СИМВОЛ НА ВЯРАТА присъщ за нас БЪЛГАРИТЕ! ... които за разлика от МОНОФИЗИТИТЕ-АРИАНИ са изповядвали КОМПРОМИСНОТО - ПОДОБОСЪЩНОСТ ЗА СИНА БОЖИЙ, като ИЗТОЧНИК НА ДУХ БОЖИЙ?

Именно ПОДМЯНАТА НА ТАЗИ САКРАЛНО-КОНЦЕПТУАЛНА ДОКТРИНА възприета от КИЕВСКАТА и от нея преминало по-късно в РУСКАТА ПРАВОСЛАВНА ЦЪРКВА - довежда до масови преследвания на ВЯРВАЩИ ПО СТАРИЯ КАНОН и тези от НИКОНИАНСКИ/ВИЗАНТИЙСКИЯ нов-КАНОН - по времена на Петър Първи, започващи още от баща му Алексей?
Именно от този момент нататък в РУСИЯ СЕ ПОЯВЯВАТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "СТАРОВЕРИ" и начева ВИЗАНТИЗМА НЕ САМО В РЕЛИГИЯ А И В ПОЛИТИКО-ДОКТРИНАЛНИТЕ СХВАЩАНИЯ ЗА РУСИЯ - под вида на НОВИЯТ РИМ или още НОВАТА ВИЗАНТИЯ ... първоначално звучащо "Нов Иерусалим"?

Ма какво ли ви обяснявам за неща - които за вас КОМУНООНАНИСТИТЕ=безродници, до преди 10 Ноември - бяха Терра Аустралис/още й/Ингогнита - и/или още презирахте, като "попщини" и "опиум за масите" ?

Толкова сте тъпи кремълофилите - та още вярвате, като подобната Ви заарка "Рада/Талаша" - че е имало "народ славяни" - въпреки че до 18-ти век, го няма никъде упоменат, В НИТО ЕДИН ИСТОРИЧЕСКИ ИЗВОР!?

Кой ви направи толкова, до безумие тъпи ? Ами същите тези ИМПЕРСКИ БОГООМРАЗНИЦИ - на които в момента не само сте готови, а и ... седалищата им целувате!
ИНТЕЛЕКТУАЛНИ РОБИ - и с природа на майцепродавци нещастни!

Добре си им го казал на примитивите,справедливо- "интелектуални роби с природа на майцепродавци"!
цитирай
40. bojil - Хаплогрупата показва, че човека е ...
28.06.2019 22:40
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Хаплогрупата показва, че човека е европеид. Напр. Р1а, Р1б, И2, Н1с1.
Но когато се направи изследването на Манойлов, или официалното изследване на тъканната съвместимост при трансплантации вече може да кажем дали детето е наше, дали органите ни са съвместими. Такова изследване съм цитирала два пъти, и то показва , че македонци, българи и руси са съвместими.
Аспарух е дошъл тук и никой не се е бил с него по тая причина.

Няма лошо и така да бъде- ако има такива прилики,нека да ги използваме в наша полза- не да позволяваме на другите да ги използват за тяхна и да спекулират на наш гръб,че сме били някакви измислени "тюрки", "монголи" и "славяни"!


... не по физиологичен а по ментален път МОЗЪКА СА И ТРАНСПЛАНТИРАЛИ - та от Българка и Европейка е почнала да вярва, че е Фино-угърка и "славянка" :)) !

СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ НА БАЗА ЕЗИК - е измислена от Австрийската и Руската имперска наука ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА ПОДЧИНЕНИЕ НА ТЕЗИ НАРОДИ С БЛИЗКИ ЕЗИЦИ - с което тези две импери са искали да ПОДЧИНЯТ ПОД ИМПЕРСКИЯ СИ СКИПТЪР!!

Който иска да е РОБ НА ИМПЕРИЯ - нека си вярва в СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ!
Това е все едно Германия или Великобритания - да започнат да Прогласяват претенции "да обединяват под скиптъра си" КЕЛТСКАТА ОБЩНОСТ :))) ?

Браво,съсипал си ги с поредния крилат израз- "Който иска да е роб на (чужда) империя,нека си вярва в "славянска" общност!"
цитирай
41. bojil - Паисий не е написал История Слам...
28.06.2019 22:43
radostinalassa написа:
Паисий не е написал История Сламянобългарска. Ге.чо е над Паисий. Той е военен историк. Славяните не са имали своя Всеясветна Грамота от 117 букви.
Какво да кажат еверите с техните 1 гласна и 17 букви, които са заели от нас, без да плащат наем.Всеясветна простотия, нали ? Че как биха могли да произнесат те , също и семитите гърци напр. Ж ? Затова са нарекли бог Жива Зевс.
Или мъже - проломотили са само мизи. Къде им са буквите Ж, Ш, Щ, Б и др. За това се иска говорен апарат на чисто бял човек, славянин, а не смесен подсой.
Славянин значи - слава на ин и ян. Някои работят за еверската кауза и търбуха си. Дано не експлодира.

Истината е малко по-друга: "славянин" значи измислен ментак,който вярва в руски измами!
цитирай
42. bojil - "Но славяни ...
29.06.2019 02:30
dadide написа:
"Но славяни сме. Пайсий пише История Славянобългарска , нали ? Славянската общност се явява общност по езика, но той върви и с други прилики."
Паисий е написал "ИСТОРИЯ СЛАВНО БОЛГАРСКА" ! Стига с тези славяни и славянски езици, общности и славянски измислици!
И се научете да пишете правилно името на ПАИСИЙ!

Дори и да е имало нещо в духа на "славяно"-Българска при Паисий,то е плод на вкарана от чужбина заблуда- не на академично заключение,направено от ректора на Оксфордския университет!
цитирай
43. radostinalassa - Вие не сте чели Паисиевата история
29.06.2019 09:14
Твърди се, чме там много често се споменава думата славяни. Споменава я за нас и акад. Левашов. Аз ще прочета историята и ще ви разбия, защото сте мързеливи .
цитирай
44. bojil - Твърди се, ...
01.07.2019 02:16
radostinalassa написа:
Твърди се, чме там много често се споменава думата славяни. Споменава я за нас и акад. Левашов. Аз ще прочета историята и ще ви разбия, защото сте мързеливи .

Тя може да се споменава,но и там по подобие на руснаците с тази факшива дума е заместен истинския термин СКЛАВИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1777829
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64257
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада