Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 23:14 - СИЛАТА НА КРЪСТНИЯ ЗНАК...
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1242 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.04.2020 23:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Известният в Русия езичник-окултист Торсунов разказва на ВИДЕО, как го сгърчил кръстният знак на една бабичка, та завинаги му се изпарило желанието да се занимава с окултизъм. 

"Аз съм тъп като овен и разказвам на хората за мистиката, и те, вместо да мислят за чистото предание, за което също се говори, започват да мислят за съвсем друго, по време на моите лекции. А човек който през цялото време мисли за мистика, се озовава в тяло на привидение, за да плаши хората. 

Аз в младостта си, още 18 годишен, се занимавах по системата на Кастанеда, и се научих да ставам сутрин (да излизам от тялото си), във финото си тяло.  После започнах да подскачам, после започнах да летя. Започнах да изследвам този свят и се научих да преминавам през стените. И започнах да наблюдавам, как живеят храта. И това така ме увлече, че лежейки на деветия етаж, летех нагоре и надолу по етажите. И така се увлякох, че веднъж влетях при една бабичка, видях я, че спи, и така ми се прииска да я уплаша, та с разперени над нея ръце, извиках, - "Ааааа...".  Тя веднага се събуди, потръпна уплашена, но веднага ме прекръсти с ръка. И аз моментално се опомних в леглото си. Опитах пак да се "измъкна" във финото си тяло, но... въпреки всичките ми напъни, не се получаваше. 

И от тогава изгубих всякакъв интерес към тези опити, и само като помислех да се занимавам с това, веднага започваше да ми се гади, понеже бабичката добре ме бе прекръстила...

https://3rm.info/main/79619-sila-krestnogo-znamenija-izvestnyj-jazychnik-rasskazyvaet-kak-ego-skorchilo-ot-kresta-video.html


Превод, Григор Симов 








Слава Отцу и Сину и Светому Духу, и нине, и присно, и во веки веков, 



Господи, Иисусе Христе, Сине Божий, помилуй нас грешните! 


Амин!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28319105
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031