Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2018 17:26 - Да спиш с член на Ислямска държава
Автор: rougealevre Категория: Тя и той   
Прочетен: 1421 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.09.2018 19:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това, че живея в мултикултурен град като Париж, никога не ме е притеснявало. Обаче, когато бях тийнейджърка много ме дразнеха хората, които не мислеха като мен. Дори си спомням, че си го бях написала на чина в гимназията: Мразя хората, които не мислят като мен! Сега ме е срам, че някога изобщо съм си позволявала да имам подбно мото!

Давам си сметка колко е важен социалният фактор, възпитание, среда... Без да се старая да правя каквито да е дръзки заключения, смятам, че проблемът на повечето хора, ограничени от ксенофобски, хомофобски и други възгледи от тази графа, се дължи на фактa, че въпросните никога не са имали допир до тези, към които е насочена омразата им. 

Вероятно комплексността на мегаполисa и случайните и умишлените ми сблъсъци с хора от най-различен социален, икономически и културен бекграунд ме направи по-отворена и приемаща хората с всичките им различия. 

Никога не съм го търсела целенасочено, но някак си природната ми промискуитетност ме вкара в леглата на една разнородна гама мъже. Опит, който ми даде материал и вдъхнови за настоящия блог. 

Типичното за мегаполиса е забърността и нямането на време. Нямаме време да се опознаем, да си разкажем откъде идваме и какви сме мечтали да станем като деца, нямаме време да споделим ежедневието си и какво ни е накарало да се просълзим напът за работа. Нямаме време за обикновен човешки контакт, а само за задоволяване на животинския нагон. Понякога го осъзнаваме, но нямаме време да мислим върху това; често първичният инстинкт и задоволяването му се вписва неусетно в живота ни и бързият неангажиращ секс се превръща в нещо като полуготовата пица, която изяждаме накрак уморени вечер, след като сме взели горещ душ и преди да си легнем в студените ни завивки. Цъкаме в дейтинг аповете механично докато си проверяваме мейлите и отговаряме на SMS-и...и всичко това се е превърнало в чарк от машината живот. 

Проверявам небрежно каквo e положението в Тиндър, докато съм пуснала уж да гледам "Мостовете на Медисън", филм, който разказва ситуация толкова далечна от ежедневието ми, че някак искам несъзнателно успоредно с това да правя нещо, което ме връща към моята си реалност. Оп! Имаме съвпадение с един приятноизглеждащ младеж, който веднага започва да ми пише, пита ме какво правя, разменяме банални фрази. Задаваме си и отговаряме на банални въпроси. Иска да знае дали съм възбудена. Казвам му да вземе презервативи. След половин час е при мен. Отново small talk, след което правим секс. Симпатичен е, има хубаво тяло и малък, но хубав член. Самоуверен е. Това ме възбужда. След първия акт лежим един до друг и едва сега подхващаме някакъв, да го наречем по-дълбок разговор. Понеже аз съм по-любопитната разбирам, че е арменец, казва ми, че е мюсулманин (добре. Мислех, че арменците са християни,но вероятно има и изключения!) След това обаче споменава, че всъщност майка му е испанка. Проявявам любопитство как така е мюсулманин при положение, че никой от родителите му не е и добавям наблюдението, което имам за необрязания му пенис. Родителите ми така и не ми дадоха религиозно възпитание, оставиха ме сам да избера и на мен Коранът ми допадна, просто обясни той. 

Не навязох по-дълбоко в житеската му история, понеже той вече беше готов да влезе отново в мен.

Докато се обличаше ми обясни, че ще бърза да се прибере и да се наспи, че утре е на работа. По професия е пилот. 

Докато го изпращах до паркинга си мислех, че искам единственият контакт помежду ни да е Тиндър, и се молех да не ми потърси телефона, понеже нямах желание да ме търсят от полицията и да се налага да дадвам обяснения за контактите си с член на Ислямска държава. 





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rougealevre
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9586
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031