Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2019 19:04 - Не съм €нтелегентна, и все пак..защо Скрудж се радва и весели?!! недоумявам ...
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 951 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 16.07.2019 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image



„С радост ще разкрия подробности за този пробив, така че вашето корумпирано правителство да не лъже аудиторията ви“, започва новото съобщение от анонимния хакер, цитирано в сайта на Нова телевизия.

"Данните са хаквани и през 2012 г."

„Този теч се случва от 11 години насам. Ако корумпираното ви правителство разкрие уязвимата система, ще можете да видите тази информация в Web Archive (Internet Wayback Machine). Данните са хаквани и през 2012 г. Тогава никой не разбра, че сме успели да инфилтрираме 30 GB информация”, твърди още хакерът.

В новото му съобщение се казва още, че родителите на съпругата му живеят в България и „със собствените си очи съм виждал колко прецакана е държавата ви”.

"Глупавите ви правораздавателни органи няма да открият нищо"

„Глупавите ви правораздавателни органи няма да открият нищо. Просто ще прикрият истината. Ако това се случи, аз лично ще кача информацията в руски и български торент тракери, така че всеки ще може да я свали свободно. Ако медиите, с които влизам в контакт, публикуват невярна информация, ще разкрия още два масива от данни – отново от Министерството на финансите”, предупреждава неизвестният мъж.

 

https://www.svobodnaevropa.bg/a/30058276.html




image


??????!!!!!!!  ко, става..ей,Българи?
вече и публично ви таковат...




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - това е..путКинска провокация../ на Високо държавно равнище
16.07.2019 19:10
де факто, всичко е ..онлайн/ може и никаква
хакерска атака да няма...
да, не е извършвана..
Кой, ще го докаже?
..имало мейл,изявление в Пресата..дупката на геврека...и "горещ препечен вятър"..
.ха ха хаа хохохо , и...хихихи...
не,че..някой ВИП Танчо Панчо, ще се скрие..нейде си, под опашката на коня..
цитирай
2. eva666 - чак толкозз тъпи троли, и У Сибир, немат /ама, поне имат външни WC)
16.07.2019 19:26
4. vasilisa1917 - .
19:11
дюло, вампиринке, не се притеснявай, никой няма да ти
открадне социалната пенсия и бараката с външния кенеф

.....тук даже, липсват наченки на няква мисла, била тя и молодоя Крассноя..
цитирай
3. peperutka - предателите/ и плоските дИМбили/сами се подписват..
16.07.2019 19:39
аз съм..просто транслатор..
бабо Ласса, я да ми кажеш,как започва ВСВ..М?
без Интернета, если сможешь ))
цитирай
4. saankii - къде е моят любим ММ68, той от Сичко..фаща..
16.07.2019 20:00
даже и от Държавен/китайски капитализъм))))
и, от корейско 69.. хахах..
Мери,нали ти разказвах миналата година:
кой и как ,и защо/ то ясноо, де...
прави Плана за Трите Световни войни..
де факто, ние "сме" в Третата ( хибридна)
тя е ..навсякъде, и най вече..в нашите глави...
нали, Мери мила?
цитирай
5. peperutka - :-))))
16.07.2019 20:04
Не съм €нтелегентна, и все пак....

гуспожа Цеца Владова, Гадостина Раса/ Фейкова/ е по стюпид и от пипирУтката ми@...
цитирай
6. eva666 - етооо..бай €конома, вече се размислил..
16.07.2019 20:21
с 1/10 от аморфната мозъчна амалгама в КраниУма))
че, аз съм нещо...за боко банкянското шарено говедо...ТАМ е леля Босса..
как мое чак такъв несекващ 10г м-у блоков примитивизъм, и простакизъм..

Хакерите са ..навсякъде, и никъде батка...
/ ПутКин го каза по Канал Первой....
цитирай
7. peperutka - моля ,моля...и без лилипУткински номера..
16.07.2019 20:47
аз не съм.."гумена лисица"...
аз съм жива, реална,топла...гореща...чак бясна..
на Камерното Тролско безпомощно братство..
гумен си ти.../познай ,защо
или..потърси Василка Общата за менталическоя Первоя помочь
ее. не можах да го забравя тозз...русский,родной..
цитирай
8. vmir - Сайта на НАП може наистина да не е хакван.
16.07.2019 21:00
Нима само аз си спомням, че този сайт е правен от програмистите на ВВ1951???
Кой ще хаква сайт, на който знае паролата? Все едно Кумчо Вълчо да пази овцете от кучетата.
цитирай
9. peperutka - да даа, Венцо..се хвалеше..но, на мен ми прилича повече..
16.07.2019 21:15
vmir написа:
Нима само аз си спомням, че този сайт е правен от програмистите на ВВ1951???
Кой ще хаква сайт, на който знае паролата? Все едно Кумчо Вълчо да пази овцете от кучетата.


на онзи виц за @ах сестра ти..
ноо, аз нямам сестра..)
за мен ,е нещо скалъпено..
и не ,че всички дРъвници , не са продажни и доволно тъпи..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 529245
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031