Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2017 19:55 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 4011 Коментари: 29 Гласове:
6

Последна промяна: 17.08.2017 20:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Легнах си на шкембака.

 

Доста време се мъчих и предполагам вие, с обявените но не работещи функции на блог.бг. Но не всичко не работеше въпреки че имаше и много куци, една от които беше автостартирането във флаш-обекта /флашплеъра/ което никога не е работило. Същия плеър в който преди вкарвах и документи на PowerPoint /ppt/ mp3 и други които Р А Б О Т Е Х А!!! Да, колкото и да започнат сега да ме обсъждат опонентите ми – това работеше въпреки една от малките особености която е генерална за блога. И тя е, ограниченото пространство с което всеки разполага на сървъра. Единствено трябваше да си качиш файла някъде другаде и да ползваш линка към него. Ако някой реши да опонира, имам пример и мога да подкрепя думите си.

Като казах куци, сега ще дам още един пример със същата опция „флаш-обект“. Въпросния можеше да просвирва и мп3-ки, колкото и да ви е странно но можеше – но нечия ръка отново се бе намесила в кода и ... ако аутоплея не работеше при видеата, то при mp3-ките не можеше да се спре. Това възпрепятстваше използването на повече от една mp3-ka в пост защото настъпваше хаос .... пуснете си няколко песни едновременно.

Таблици .... тези които никой не използваше, а сега изведнъж някой реши че са абсолютно излишни – вероятно е някой спечен който никога не се е гъбаркал докато направи нещо свястно в блога си тук и не познава особеностите му. Но друга гъба бе цвета на рамка на таблица, клетка и картинка – УЖАС! В интернет експлорера колкото и да си накрасил поста си, това не излиза. В Хрома и Мозилата – да, но със сбъркан цвят?!!! Казваш му синьо, излиза ... кафяво. Добре, дори да нацелиш цветовете правейки това имаш само една гаранция .... че потребители които разглеждат поста ти от друг браузър ще видят ..... НЕ ЗНАЙНО КАКВО!!!

Ами таговете /абсолютно безполезни!/, а другите .... . До сега блога беше пъстър, в него имаше тръпка /всъщност това бе и целта на малцината които вършеха работата на "незнайните зад завесата" които за толкова години не направиха един свестен хелп/ сигурно щото не знаеха какво предлагат!

Сега, след нечии напъни за технологично надмощие с цяла тумба клакьори повечето от които клонинги, вече няма да има препирни. Ще се пускат постове само с текст и картинка /бъдете благодарни че остана картинката/, ще ги четете редом с на zahariada и няколкото поети, няколкото полит. трола, копирайдърите и тези на едноръките вече вехти селски клюкарки ..... и тук-там някой древен левент без перчем.

Аз тук при вас остарях, да – при вас загубих петилетки.

 

И ако за в бъдеще това ще е лицето блога, то ще ви оставя този ми профил да виси като паметник само с последните осакатени постове та който види някой от тях да се пита – „къде е останалото“.

 

Защото в останалото се съдържа отговора – „ ... това е останало“.

 

 


/пп. Това е първия нескопосан пост който пиша, моля всички да пишат, да пишат, да пишат ... /
 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Закси,
17.08.2017 20:15
Недей така, едва ли е за винаги това, предполагам е временен технически проблем, и се надявам да го оправят...
Така е доста постно, без цвят и опция за линк, и без възможност за подреждане на текста...
цитирай
2. zax - 20:20 - А, да - да не забравя. . . от: ...
17.08.2017 20:32
20:20 - А, да - да не забравя...
от: starforlife За постинг: :)
Все тая дали ще допуснеш или не коментара ми.
Все тая, ако го допуснеш - дали ще ми отговориш.
Няма да се върна.
Одобри | Изтрий

_______________________________

Ти винаги се връщаш, без мен не можеш да дишаш! :))))

Досетлив си, .... и паталогично нагъл. А такива не търпя!
цитирай
3. tikoev - 20:20 - А, да - да не забравя. . . от: ...
17.08.2017 20:42
zax написа:
20:20 - А, да - да не забравя...
от: starforlife За постинг: :)
Все тая дали ще допуснеш или не коментара ми.
Все тая, ако го допуснеш - дали ще ми отговориш.
Няма да се върна.
Одобри | Изтрий

_______________________________

Ти винаги се връщаш, без мен не можеш да дишаш! :))))

Досетлив си, .... и паталогично нагъл. А такива не търпя!

Няма да миряса този наглец! :))) Вече ще преглеждам да не се е заврял под завивката! :))))))))) Хах! :)
цитирай
4. anin - Ха!
17.08.2017 20:44
Открих опция за гласов запис, и направо ми идваше да запея:
"Не надо слов, не надо панике,
мы все вместе на Титанике!" ;))))
цитирай
5. zax - 20:20 - А, да - да не забравя. . . от: ...
17.08.2017 20:48
tikoev написа:
zax написа:
20:20 - А, да - да не забравя...
от: starforlife За постинг: :)
Все тая дали ще допуснеш или не коментара ми.
Все тая, ако го допуснеш - дали ще ми отговориш.
Няма да се върна.
Одобри | Изтрий

_______________________________

Ти винаги се връщаш, без мен не можеш да дишаш! :))))

Досетлив си, .... и паталогично нагъл. А такива не търпя!

Няма да миряса този наглец! :))) Вече ще преглеждам да не се е заврял под завивката! :))))))))) Хах! :)



А-ха, проверявай щото 'апе дето свари :)))
цитирай
6. anin - Ахаа,
17.08.2017 20:49
Може да ни "наказват" заради шарените, мърдащи топки на Гогича! ;))
цитирай
7. zax - Открих опция за гласов запис, и н...
17.08.2017 20:51
anin написа:
Открих опция за гласов запис, и направо ми идваше да запея:
"Не надо слов, не надо панике,
мы все вместе на Титанике!" ;))))


Да не е от телефона ти?
цитирай
8. anin - Да,
17.08.2017 21:15
От таблета, става качване на гласов запис.
п.п.
от опцията качване на снимки.
Качва обаче само до Избор на файл, и после не ще да праща в Сървъра :))
Пести се място явно, да не го товарим,
че кой ще префърля на дискове ;)))
цитирай
9. zax - Може да ни "наказват" ...
17.08.2017 21:18
anin написа:
Може да ни "наказват" заради шарените, мърдащи топки на Гогича! ;))


Не съм виждал този номер, да не е нещо великденско. Различно ли са боядисани ... :)))
цитирай
10. tikoev - Една блогерка ми каза, че Жорето ...
17.08.2017 21:30
Една блогерка ми каза, че Жорето няма топки, а нещо подобно....:))))))
цитирай
11. tikoev - Стоименов, на твое място щях да се ...
17.08.2017 21:31
Стоименов, на твое място щях да се замисля изобщо защо съществувам на този свят.
цитирай
12. zax - Една блогерка ми каза, че Жорето ...
17.08.2017 21:43
tikoev написа:
Една блогерка ми каза, че Жорето няма топки, а нещо подобно....:))))))

А-а-а, не почвай с "една блогерка каза" щото сега всички /работени и недообработени/ ще се разделят на два лагера и това което баба ти изприказва за него последните години /което странно защо не се помни/, ще е нищо пред това което ще изговорят. От сега мога да ти кажа кои ще са първите върли защитнички.
Пробвай, напиши пост по темата и отвори за коментари ;))))
цитирай
13. cinderellathespy - Тъжно
17.08.2017 22:01
Яко ни осакатиха...
Тъжна работа... :(
Направо не ми се отваря блог-а...
Незнам дали ще продължа да упорствам тук
или ще си се прибера за постоянно в космоса...
Благодаря ти за ценните съвети и приятелската позитивна помощ, zax!
Приятна вечер,

Ели
цитирай
14. tikoev - Една блогерка ми каза, че Жорето ...
17.08.2017 22:17
zax написа:
tikoev написа:
Една блогерка ми каза, че Жорето няма топки, а нещо подобно....:))))))

А-а-а, не почвай с "една блогерка каза" щото сега всички /работени и недообработени/ ще се разделят на два лагера и това което баба ти изприказва за него последните години /което странно защо не се помни/, ще е нищо пред това което ще изговорят. От сега мога да ти кажа кои ще са първите върли защитнички.
Пробвай, напиши пост по темата и отвори за коментари ;))))

Още отсега мога да ти кажа, че никоя баба няма спомен от виртуалните му похождения по простата причина, че за това се иска пръчка която да не се влияе от гравитацията. Мога да бъда по-многословен от теб г-н Стоименов. Страхувам се само да не ти залепне релето, че 112 не работи!
цитирай
15. anin - Айдее, заплахите почнаха!
17.08.2017 22:17
ко стана с отговора.. (ново)

анкей, ако още се набутваш м-у гого и закса, още крошета ще яядеш,толкоз си ми лесна...че умирам от кефф..не напразно писах за Курника на анканали ме познаваш долу горе, за 2 ст ще станешайде,дрънкай още недомислици от тъпи сапункикака ти..Изпратено: 22:10 От: miladyИзтрий | Отговор

Така процедират онези, със заплахи и обиди, а това показва колко им липсват убедителни аргументи, необходими за един нормален диалог. Пращам копие до админите на Блог.бг!
цитирай
16. zax - Яко ни осакатиха. . . Тъжна работа. . ...
17.08.2017 22:44
cinderellathespy написа:
Яко ни осакатиха...
Тъжна работа... :(
Направо не ми се отваря блог-а...
Незнам дали ще продължа да упорствам тук
или ще си се прибера за постоянно в космоса...
Благодаря ти за ценните съвети и приятелската позитивна помощ, zax!
Приятна вечер,

Ели


Значи совалката ни чака, сигурно ще има и други. :)
цитирай
17. zax - 15. anin - Айдее, заплахите почнаха!
17.08.2017 22:51
Това не са заплахи, а празни приказки. Ако не ти харесват, не ги чети. :)))
цитирай
18. zax - ко стана с отговора. .  (ново) ...
17.08.2017 23:29
anin написа:
ко стана с отговора.. (ново)

анкей, ако още се набутваш м-у гого и закса, още крошета ще яядеш,толкоз си ми лесна...че умирам от кефф..не напразно писах за Курника на анканали ме познаваш долу горе, за 2 ст ще станешайде,дрънкай още недомислици от тъпи сапункикака ти..Изпратено: 22:10 От: miladyИзтрий | Отговор

Така процедират онези, със заплахи и обиди, а това показва колко им липсват убедителни аргументи, необходими за един нормален диалог. Пращам копие до админите на Блог.бг!


__________________________________________________

Аз ги трия, а ти що - не?
цитирай
19. anin - Хм,
18.08.2017 09:40
Тази е лепка голяма, и като ме е аресала, няма отърване от нея :)
цитирай
20. zax - Лелката с детенцето? А не видя ли ...
18.08.2017 15:33
Лелката с детенцето? А не видя ли когато Гогич каза че му е дала паролата си уж да и направи красоти в някакъв пост.
цитирай
21. anin - Не те разбрах,
18.08.2017 16:38
zax написа:
Лелката с детенцето? А не видя ли когато Гогич каза че му е дала паролата си уж да и направи красоти в някакъв пост.

За Юла ти казвам. че ме дебне като сянка, друго занимание няма ли си...чудя се,
като ме няма скучае без мен, като съм тука ме обижда, и тя не знае какво иска :)))
А за лелки с деца и пароли не съм запозната ...
цитирай
22. vesever - Здраво, приятели! Аз днес се п...
18.08.2017 18:14
Здраво, приятели!
Аз днес се прибрах и наистина ма доста орязани неща в блога, какво става, някой знае ли?
Още не мога да вдяна..
цитирай
23. zax - Е, тя е лелката. . . сети се сама за ...
18.08.2017 18:21
Е, тя е лелката ... сети се сама за детенцето. :))
цитирай
24. zax - 22
18.08.2017 18:29
Като чуя "Здраво" ми се обръщат червата!

А иначе, иди до аптеката и си вземи симпатил, глътни 2-3 апа и си разгледай блога. Посмей се, щото вече ще знаеш че и при другите ще видиш същото.
Така е, в България всеки труд е хвърлен на вятъра, всяка идея все ще се намери някой да я провали. За това няма нищо скопосано!
цитирай
25. vesever - Добре де, няма здраво, а Привет!...
18.08.2017 18:48
Добре де, няма здраво, а Привет!:)
Тъкмо си разгледах блога, да, странно е защо се унищожават добрите идеи, в това няма никакъв резон!
цитирай
26. zax - Май ще летим на юг. А тук ще оставим ...
18.08.2017 19:49
Май ще летим на юг. А тук ще оставим само квачките с пиленцата на полога. :)
цитирай
27. vesever - Ще летим, как иначе! Съм силно ЗА, ...
18.08.2017 20:49
Ще летим, как иначе!
Съм силно ЗА, и с двете криле ;))
Вярно е, че блогът не е това, което беше...пък и щом като човек не може да си твори на воля...знам ли...какво следва.

цитирай
28. anin - Съвет,
19.08.2017 09:10
На леля ти Юла, най-слабото място й е скуката и липсата на комуникация,
направо превърта и почва да апе безогледно ;))
цитирай
29. vesever - Ан, моето мнение е, че хора като нея ...
20.08.2017 12:33
Ан, моето мнение е, че хора като нея си заслужават самотата. Колкото и да е тъжно...но все пак, дано намери начин да се нормализира - толкова много помия е насъбрала в душицата си, че ми е жал за нея.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2154682
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7466
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол