Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2018 20:39 - ЕДНО ПРЕДИЗВИКВАЩО СМЯХ СВЕТИЛИЩЕ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 3973 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   В последно време постингите са ми все за сериозни светилища по Източни Родопи, за Западния Балкан поместих снимки на много обороци, но и те са сериозни. Утре заминавам за Америка и по този повод сега ще поместя снимки от едно много смешно светилище, но няма да кажа къде се намира то, защото там имаме база на Центъра. Агентурният псевдоним на "светилището" е Трите мутри. Това наименование не е съвсем точно, защото набедените за мутри са изключително красиви мъжки индивиди, които след 1989 г. станаха твърде известни. Единият от тях вече не е измежду нас, но пък паметникът му, пред който съм се снимал и ще покажа надминава по обем телесата  на министъра на войната ни, в момента поканен за преговори да работи и като реклама на гумите Мишелин. Съжалявам, че постингът ми той няма да прочете, защото има и друг проблем - дисквалифицирали са го на последното издание на конкурса "Угоен овен" и са го преместили в най-високия клас за красавци, "Морски слон" ведно с Успелия на 33, народният представител с най-плътното присъствие в парламента. 
   Докато отивах да направя тези снимки срещнах президента ни, турист с много голяма гросмайстроска сила и много уникален, който прояви интерес къде отивам. Обясних му, а той се развика: Вето, вето, вето! Тогава и аз се развиках:
    - Ти освен да повтаряш като кречетало "Вето!" можеш ли изобщо да свършиш нещо, което прави смисъл. Он се засрАми.
    Ето и снимките от смешното светилище, но ще добавя и още една, със силуета на този, който  му дърпа конците  изотзад. 

image

                     Момументът на една от мутрите....

image

        Пред монумента винаги има поклонници пред делата на мутрата..


                                               image


      Горният монумент е стърган с кремък, но този според мен е зялан с брадва.


image

Те този летеше към монумента като ракета на Путин, на аз се замислих за друго:
Кой ли стои зад него и му дърпа конците, та стана за кашмер....


                    
image


Този го удариха с тояга по главата. Има ццина и гледа мръсно.

   image

  Аз обаче забравих набързо за президента, заащо се упътих към тези две пещери.

image




Гласувай:
7



1. vesever - А, аз го знам къде е това светилище, ...
19.12.2018 22:15
А, аз го знам къде е това светилище, че и последните две пещери, ала няма да издавам, щом е секретно :)!
Хубави празници в Америка, Коста!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Предпоследната пещера е позната само на тези,
22.12.2018 02:43
които са посетили светилището Красино - юг.
цитирай
3. vesever - На мен ми заприлича на малката Ут...
22.12.2018 09:42
На мен ми заприлича на малката Утроба, но да, тази е по-тясна като че ли...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12288130
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930