Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2021 04:00 - НЕОЧАКВАН ПРИЗИВ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Галатяни 6:7-10



„Има много помисли в сърцето на човека, но намерението на Господа - то ще устои!“ (Притчи 19:21)


  Докато чаках в магазина да открият документа за една поръчка, прехвърлях в ума си задачите, които трябваше да свърша през деня. Помислих си, че времето препуска бясно и че не мога да се справя по никакъв начин. Тогава чух в себе си глас: „Защо не се помолиш за хората около теб?“ Спрях да гледам часовника си и се огледах наоколо. Много хора изглеждаха притеснени, а някои бяха по-стресирани и от мен. Започнах да се моля за тях и да се усмихвам на тези, които преминаваха покрай мен. 


  Тогава се появи служителят и се извини, че са изгубили документа. „Няма проблем“ - казах аз. Вместо да се ядосам, почувствах в себе си някакво спокойствие и знаех, че времето в магазина не беше изгубено. Знаех, че трябва да променя графика си, за да живея по-пълноценно и да служа повече на Бога. Вечерта бях изпълнила всичките си планове  и не чувствах никакъв стрес.


  Оттогава докато чакам на светофара или за среща, запазвам спокойствие и се моля за хората около мен. Щастлива съм, че така откривам нови начини да служа на Бога.


  Молитва: Благодарим Ти, Боже, за неочакваните възможности да Ти служим. Нека никога не бъдем прекалено заети, за да слушаме Твоя глас и да го следваме. Амин.


  Мисъл за деня: Днес ще послушам Божия призив да се помоля за някого. Дона Елиейсън (Вашингтон)


  Да се молим за: СЛУЖИТЕЛИТЕ В МАГАЗИНИТЕ.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445181
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031