Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2021 10:27 - Както си спи човека..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 342 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 потънал в някакви битовизми...и изведнъж Баааммм, някакви промени чукат на вратата..и то не една, а няколко накуп.: ))) Е да де, ама това ме вади от релси..Жалвам се на хлапенце....а то.."ееее маме, стига си спала". :))) Ама то везна, въздушно и никак не разбира, че острите завои са ми сложни..и че при мен е бавно и полека..и едно по едно..а то всичко накуп ми се събра..
Та, темата ми е за промените..как се справяте с тях....
А сега ви споделям една картинка..от нета..впечатли ме..и ме усмихна..

image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Здравей, Ани!
23.09.2021 11:56
Интуицията винаги ни нашепва правилните неща и е добре да се вслушваме в нейните тихи съвети.
п.п На път съм да оздравея, благодаря за съпричастието!:)
цитирай
2. pvdaskalov - * 0 *
23.09.2021 12:04
Смених * ! * с * 0 *, за да не се брои моето мнение за първо. Ще правя палачинки и след това ще се върна за коментар... Момент. Имам въпрос към всички с котки, котета и котараци. Сериозен въпрос, животоспасяващ. Моето котараче мърка, като го галя. Добре, това е естествено. Дори само идва да ми покаже, прозявайки се без лапа пред зейналата паст, че има гласни струни. Но забелязах, по-скоро чух, че като му сипя готовата котешка кисийка с храна, то лапа без почивка и пак мърка, ядейки. Как е възможно, каква е технологията на котешкото мъркане, няма ли да се задави, трябва ли да го водя на ветеринар? Някои човеци също могат да правят 2-3 неща едновременно - да лежат, да спят и да похъркват, ама не могат да дъвчат и да хъркат. Най-много да преглъщат и да Ммммм-учат от удоволствие... Отивам за мляко до магазина, но дано не се спъна. Тази загадка трябва да бъде решена на всяка цена. Да не извади и мен от релсите, че депата за излезлите от релсите са в окаяно състояние в Обединена и Независима България. Броих, броих, стигнах до 240...
цитирай
3. anetta - Здравей...
23.09.2021 12:20
valeska написа:
Интуицията винаги ни нашепва правилните неща и е добре да се вслушваме в нейните тихи съвети.
п.п На път съм да оздравея, благодаря за съпричастието!:)

Изключително се радвам, че се оправяш..
Да, интуицията е много важен фактор, ама тя се замъглява от разума..Просто изневиделица се случват нещата...
цитирай
4. anetta - : )))
23.09.2021 12:28
pvdaskalov написа:
Смених * ! * с * 0 *, за да не се брои моето мнение за първо. Ще правя палачинки и след това ще се върна за коментар... Момент. Имам въпрос към всички с котки, котета и котараци. Сериозен въпрос, животоспасяващ. Моето котараче мърка, като го галя. Добре, това е естествено. Дори само идва да ми покаже, прозявайки се без лапа пред зейналата паст, че има гласни струни. Но забелязах, по-скоро чух, че като му сипя готовата котешка кисийка с храна, то лапа без почивка и пак мърка, ядейки. Как е възможно, каква е технологията на котешкото мъркане, няма ли да се задави, трябва ли да го водя на ветеринар? Някои човеци също могат да правят 2-3 неща едновременно - да лежат, да спят и да похъркват, ама не могат да дъвчат и да хъркат. Най-много да преглъщат и да Ммммм-учат от удоволствие... Отивам за мляко до магазина, но дано не се спъна. Тази загадка трябва да бъде решена на всяка цена. Да не извади и мен от релсите, че депата за излезлите от релсите са в окаяно състояние в Обединена и Независима България. Броих, броих, стигнах до 240...

Ейййй...това е най естественото нещо, като яде да мърка. Имам две бебета и като нападнат майка си..и се чува само едно мър-мър..мър-мър..а пък мама котка..вече дърта магарица..и до ден днешен и е любимо..като лежа, да се качи на мен, да мърка и да ме тъпче с крачета..за нея е кеф, ама пуска ноктета..и на мен хич не е..и не можем да се разберем и това е..А имаше периоди когато спеше и върху мен..особено нощем, ама се възползва, че аз спя..
Моят мъжки мъж е болен..нещо става с крачето му..но иначе яде, пие водичка..но си влачи крачето..ще го наблюдавам днес, утре..и ако не се пооправи отива на лекар.. Хич не ми се иска да го стресирам с превоз, лекари..ама ако се наложи, ще ходим.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315019
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930