Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2020 21:17 - За уважаемия Граматик!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5756 Коментари: 30 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Милият, да бях жена, нямаше да изпитва такъв интерес към мен!?
 Може би е женомразец!? Толкова години, как не можа да намери някакво по- интересно занимание в блога? Да, специалист е по Уикипедия постинги, базирани само на нея! Ако нещо не е описано в Уикипедията, следователно- няма го, не съществува!?

Сега е захапал един мой  случай в казармата Понякога се сещам  за него и в такъв момент , съм го описал Но има сериозен недостатък! Не е описан в Уикипедията, следователно не съществува, измислен е!?

Не знам на колко години е, не ме и интересува, но при всички случаи е между пет и десет години по- малък! Преди това се занимаваше с П.В. Даскалов, който е с още десет години по- голям Е, не миряса, човекът махна с ръка и си тръгна! Заради него! Някакъв вид чувство към по-възрастните е-геронтофилия може би  или по- скоро- фобия! Да, последното е!

Освен окепазяващи и омаскаряващи постинги, нищо свястно не съм видял в писанията му Нещо ,стойностно, новост, грабващо окото? Как да напише нещо ново, като то фигурира в Уикипедия? Тя му е реферативния журнал!?  Благодарение на нея стигна до най- изумителния извод, който съм чел в блога- Че османлиите, със завладяването на Цариград, докарали капитализма в Европа?  Безкрайно интересен извод, къде се е крил този капитализъм 500 години в нашите земи, че го няма никакъв при възстановяването на държавата ни!? Може би нов вид-партизански капитализъм Че е османлийски, така си е и определен!

Е, това е само един от върховете му,като на Еверест- осемхилядници!

Описал съм действителен случай, със сто процента покритие, но , за него е лъжа!
Няма да го описвам отново, недостойно е да бъде четен от подобни хора! Няма как да го оценят! ? А пък не ми и трябва оценката им! Тя и за тоалетна хартия не става!

Иначе , от дългогодишния ми опит съм установил ,че най-  много преследват лъжата, тези ,които много лъжат или са много лъгани!?
Същото се отнася и за кражбата

Да ,тези които много лъжат,  е напълно естествено ,да подозират ,че и другите са като тях, дори и повече! На лъганите реакцията е естествена Но разглежданият случай със сигурност не е от този тип-втория!

Какво да се прави, мила родна картинка!
Защитена!



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. radostinalassa - Не бива да му обръщаш внимание...
27.11.2020 21:50
и след време ентусиазмът му ще угасне, ако не го разпалваш с отговори. Той наистина е профан в областта на генетиката, историята, а и прави граматични грешки като всеки човек понякога.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
27.11.2020 22:36
1. radostinalassa - Не бива да му обръщаш внимание...
21:50
и след време ентусиазмът му ще угасне, ако не го разпалваш с отговори. Той наистина е профан в областта на генетиката, историята, а и прави граматични грешки като всеки човек понякога.
цитирай
Изтрий

Благодаря ти за отзива и за мъжеството!
А, те, женчовците ,не се включват в тази категория, за която говориш! Нищо не помага!
Умиране има, отказване- не!
Той може да греши, прав е и когато съгреши! Другите нямат такива права!
Историк - уикипедик е! Даже и да анализира прочетеното не може!

Лека нощ!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Крадецът вика- дръжте крадеца?
28.11.2020 00:48
Докладвал постинга ми, в който правя на пух и прах простотиите му, от които сам се възхищава? И дечицата му!
И постингът ми изтрит, неговият-стои?
Но аз съм го бил докладвал? Вой до небето Излиза ,че съм докладвал моя постинг? Е, разбирам мерака му ,да изкара другите хаховци,но чак по- големи и от него-прекалено е!
Пуснал и фалшивия ми ник с две м на края? Да плати жестоко за това! Идва Видовден! Името е свещено и подобна гавра се плаща скъпо!!!!
А, уплаши се книжнияТ герой, от срещата с мен и със Стар, която аз предложих! Не за друго, ,искаше среща със Стар, да демонстрира възможностите си, да се състоят и двете! Аз пък да му покажа дипломата с оценката
Но страхът е велико нещо!
Страх лозе пази!
Можеш гаднярски да мачкаш хората ,но ,когато опре до тебе, кански вик!
Смешен ми е! Къде и по какво изобщо може да се сравнява с мен?Принуждава ме, да му напомня-Докторат ли има, публикации ли, предложения за работа у нас и в чужбина ли? И да не изреждам още!
Какво? Позорно е гонен!
Един стойностен постинг няма!
На мен тръгнал кусури да търси!?
цитирай
4. apostapostoloff - Всеки може да се занимава
28.11.2020 06:12
с каквото си ще. А ти можеш след това само да напишеш донос срещу него. Защото ти не можеш да нареждаш на хората какво да правят.

А аз и в бъдеще ще се занимавам с теб, защото никак, ама никак не те харесвам.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Правилно, брат Поли!
28.11.2020 07:27
4. apostapostoloff - Всеки може да се занимава
06:12
с каквото си ще. А ти можеш след това само да напишеш донос срещу него. Защото ти не можеш да нареждаш на хората какво да правят.

А аз и в бъдеще ще се занимавам с теб, защото никак, ама никак не те харесвам.
цитирай
Изтрий

Всяко животно никак, ама никак не е длъжно да ме харесва!
Особено пък , ако е свиня!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Куфароносачев!
28.11.2020 07:35
Занимавай се драги с паразитния си начин живот, с куфарите, Със Звездец и Граматиково
Но няма как да насърча да се занимаваш с лайняните си ръце с мен!?
Мога само да взема съответни мерки!
Казваш ,че съм донасял? И по мой донос ,както казва едно друго бет, са изтрили моя постинг!?
Комунизмът, в който си отрасъл и възпитан ,води до прогресивно полудяване на такива като тебе
А, виж, някой да не ти е срал в гащите и го обвини!
Доносникът си точно ти!!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Въпросният, прегледах набърза, за ...
28.11.2020 08:01
Въпросният, прегледах набързо, за последните 20 постинга има едва хиляда читатели Радва се на голямо внимание, наистина!
Но , ако тези хиляда бяха за един, два постинга, не за 20?
Ашколсун на самочувствието му и на късогпедството-също!
цитирай
8. nedovolen - Този път съм съгласен с ласса. Има ...
28.11.2020 10:47
Този път съм съгласен с ласса.Има доста тука, дето без доктор са си поставили диагнозата.
:)))
цитирай
9. leonleonovpom2 - Позна ли се?
28.11.2020 12:34
Не си ти !Ти не си никакъв граматик! Ти си уикипедик!

11:17 - rustam

А от минуса си направи кавал!
Може да ти потрябва!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Предупреждавам за последен път
28.11.2020 12:44
Тези, които ползват нерегламентирани методи за разправа с мен, ще получат отговор!
По законен начин! Няма да им бъда ятак, в никакъв случай! На това да не разчитат! Да внимават и после да не говорят, че те имали право, а аз, видиш ли- не!?
Знам ,че упоритостта е съчетана и с тъпотия, и с наглост- също В такива случаи!
Но, предупредил съм!
Снели ми постинга, след 30 минути живот и аз съм бил докладвал!?
Алоу, четвърти километър, 112!

Той намираше грешки и на Пискова? Да, но Пискова отдавна е забравила блога и него и даже не иска да си ги спомни!
А той тъпче на едно място!Милиметър напред няма!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави ,Николай!
28.11.2020 12:50
8. nedovolen - Този път съм съгласен с ласса. Има ...
10:47
Този път съм съгласен с ласса.Има доста тука, дето без доктор са си поставили диагнозата.
:)))
цитирай

Да, права е, но в нормалния за такива случаи вариант!
Прав съм и аз:

Едно куче, научи ли се да яде лайна, отказване няма!Кучето имам предвид!

Даже спретнал диалог между нас двамата с Радостина при Стефан Той за Радостина разбрал измамата ,но за мен се вързал ?
Бях публикувал постинг ,за този "мой" фалшив профил!
Но, явно минава!
каква е целта на този профил да ме злепостави и настрои хората срещу мен!
Пределно ясно!
цитирай
12. nedovolen - Радвай се и на минусите, Иване. Все ...
28.11.2020 12:51
Радвай се и на минусите, Иване.
Все пак са те уважили, макар и с отрицателен знак. Всяко зло за добро, да знаят.
:)))
цитирай
13. nedovolen - Истината е като шамандура, колкото ...
28.11.2020 12:53
Истината е като шамандура, колкото и да я затискат, все изплува.
:)))
цитирай
14. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
28.11.2020 13:27
12. nedovolen - Радвай се и на минусите, Иване. Все ...
12:51
Радвай се и на минусите, Иване.
Все пак са те уважили, макар и с отрицателен знак. Всяко зло за добро, да знаят.
:)))
цитирай
Изтрий

Неграмотници, пълни са в науката!
Азбучно правило е, дава се обяснение за несъгласие! Защо е неправилно и кое е правилното!
Но, откъде такива познания!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю!
28.11.2020 13:29
13. nedovolen - Истината е като шамандура, колкото ...
12:53
Истината е като шамандура, колкото и да я затискат, все изплува.
:)))
цитирай
Изтрий

Така е, извратените са любители на неистината!

Хубав ден, Николай!
цитирай
16. apostapostoloff - Граматикът и Пукът
29.11.2020 08:36
ти готвят гигантски гъзобрък. Ще те направят за 5 стотинки.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Така пи, много мило!
29.11.2020 09:28
16. apostapostoloff - Граматикът и Пукът
08:36
ти готвят гигантски гъзобрък. Ще те направят за 5 стотинки.
цитирай
Изтрий

А пък аз тебе направих на петдесетстотинкова-пробита монета!
И ще те направя на стостотинкова, набеден писателю!
Писателят пише с любов към читателя! От тебе текат само фекалии
Ти си само портьор по душа!Напиши книга на тази тема!
Тя ще е истинска!
Явно ,дълбоко съм ти бръкнал, нощем сън не те хваща Освен извратени доноси, като творчеството ти, съобщения и коментари-денонощно бълваш!
Една боклуджийска кофа съм напълнил с твоите отпадъци!
Творчески!
Не се притеснявай, скоро ще бъдеш свободен! И нещастен!
цитирай
18. zaw12929 - ЕСТЕСТВЕНА РЕАКЦИЯ които много ...
29.11.2020 12:21
ЕСТЕСТВЕНА РЕАКЦИЯ които много лъжат, е напълно естествено ,да подозират ,че и другите са като тяХ
ПОЗДРАВИ!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
29.11.2020 13:04
zaw12929 написа:
ЕСТЕСТВЕНА РЕАКЦИЯ които много лъжат, е напълно естествено ,да подозират ,че и другите са като тяХ
ПОЗДРАВИ!


Да, нормална реакция е!
Даже, другите , лъжат повече от тях!
Те, не другите, са честни в такъв случай- лъжци!

Хубав ден, Зав!
цитирай
20. jupel - Постола не е свиня, защото свинското се яде, а ТОЙ МИРИШЕ НА М...А!
30.11.2020 12:58
Подминавай го! Не си заслужава и моят профил е напълнил на лични,защото съм си блокирала коментарите заради него и Роса, но админ не разбира ,че това не го правя само в сайта.И все от едни и същи реват хората, да свестните хора, които все по-малко останаха тук.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Поздрави!
30.11.2020 20:47
20. jupel - Постола не е свиня, защото свинското се яде, а ТОЙ МИРИШЕ НА М...А!
12:58
Подминавай го! Не си заслужава и моят профил е напълнил на лични,защото съм си блокирала коментарите заради него и Роса, но админ не разбира ,че това не го правя само в сайта.И все от едни и същи реват хората, да свестните хора, които все по-малко останаха тук.
цитирай
Изтрий

Имаш право, нека си живей! Не му дишам въздуха, не му пия водата Ако има такива инсинуации, има специални медицински служби, ще го излекуват!

Лека нощ!
цитирай
22. jupel - Как им изнася да ми преправят думите...
01.12.2020 00:20
"че това не го правя само в сайта"

а бях го написала -"че това не го правя само АЗ в сайта"


"да свестните хора"

"свестните хора"

.....ГРУПИЧКА СА, НО И ТЯХНОТО ВРЕМЕ ЩЕ МИНЕ.

И ТОВА ЩЕ ПРЕПРАВЯТ СЪС СИГУРНОСТ, ТЕ ПРОСТО ТАКА ЖИВЕЯТ...КАТО СЕ ДРАКАТ, ТОВА ИМ Е ВЪЗДУХЪТ-ПРОГНИЛИ ОТ ЗЛОБА!

цитирай
23. leonleonovpom2 - Поздрави!
01.12.2020 20:22
Въпрос ,това им харесва и се хранят с него, както конете със зоб!

А, брат Поли , разгеле, гледам, че имаш сърбежи на някои места, искаш ли да загрея с една приказка ,посветена на тебе? Ще ти хареса и ти ще се харесаш не по- малко!
Но за да няма фалове, официално се допитвам до тебе
Ако кажеш - не! Няма!

Хубава вечер, Жупел

Хайде, чакам, но не много!
цитирай
24. kirk - Каче + Шевалие =
02.12.2020 23:23
Каче + Шевалие = Кашкавал?????
цитирай
25. leonleonovpom2 - Хубаво е , че можеш да четеш!Браво, възхитен съм!
02.12.2020 23:36
24. kirk - Каче + Шевалие =
23:23
Каче + Шевалие = Кашкавал?????

Но не само заради процесът на самото четене
А и да го разбираш!
Аз Българският кашкавал в предишни постинги много добре съм обяснил ,с елементи на технологията му , Българската, с Български думи, откъде идва името му! И никакви качета и коне не участват!
На самозвани " професори" няма да обяснявам подробно! Отново! Явно реотаните им не подгряват!
Качо на италиански е сирене, не е каче Сирене на кон означава качокавало Нашият кашкавал никога не са го разнасяли на кон, за продажбата му


Някакъв допълнителен въпрос имаш ли? Или като папагал повтаряш само грешно заучени фрази!
Добър папагал!
цитирай
26. leonleonovpom2 - По изключение ти допускам комен...
02.12.2020 23:41
По изключение ти допускам коментара Даже ,без да чета глупостите ти , а ти при мен, а и не само при мен, освен гига глупости друго нямаш,ще ги трия ,без да ги чета!
цитирай
27. inel379 - За арията на лъжата!
08.12.2020 20:33
Арията на лъжата е безкрайна,
за нея истината е територия незнайна.
Когато се намесят злобата и клеветата,
това пък е подсказка за низост на душата.
И колко чиста загуба на време
за глухотата на "човека",
който не желае обяснение.
А може би е ясен знак,
че да е известен с нещо
му е не по ръст мерак!:)

Добро предпразнично настроение
от все сърце ти желая!
Радвай се на това, което си постигнал
и което неоспоримо имаш!
Поздрави!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Инел!
08.12.2020 22:38
Ти си слънчев човек! Щастие е ,че те има в блога!
Благодаря ти от сърце! Желая ти всичко най добро в живота!
цитирай
29. shtaparov - Той също не е описан в Уикипедията, ...
09.12.2020 10:48
Той също не е описан в Уикипедията,но ние сме разбрани и му вярваме че го има! :)
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
09.12.2020 12:01
shtaparov написа:
Той също не е описан в Уикипедията,но ние сме разбрани и му вярваме че го има! :)


Да, на доверие в приказките му, сме приели, че е граматик!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138498
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031