Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 22:38 - Как се оправиха междудържавните ни отношения с Македония, и кой колко допринесе за това
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 8245 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Откъдето и да го погледнем, колеги, посещението на премиера на държавата ни в Република Македония е успешно. Погледнато от гледна точка на това, което медиите пуснаха, и което успях да прочета днес, въпреки, че признавам си, в началото се поядосах, както и медиите у нас, на това, дето "Борисов казал" да забравим, че сме били "велики" - http://dnes.dir.bg/news/makedonia-boyko-borisov-%D0%97oran-%D0%97aev-kabinet-borisov-3-strumitza-26620156?nt=4, това посещение ще се помни и от двете страни, въпреки думите на премиера, дето "Тайната, поне за нашата политика е, че тя не е насочена нито към трети страни, а точно обратното - да направим така, че всички на Балканите да получим поравно и достатъчно, както и да бъдат столиците ни ПРИСЪЕДИНЕНИ (курсивът мой), за да дадем възможност на хората да пътуват, да правят бизнес и да се движат свободно.", хихи. Евалла на Външно, колеги, как работят тия хора там, все йе от полза, ако да има и вреда, то поне, полза има, некой работи, аз лично, като прочетох, останах доволна. Въпреки, че за заблуда на противника, нашият премиер изброява в своето изказване точно четири държави, с които България има да прави отношения, а не три, тойест - Велика Сърбия, Велика Албания, Велика Македония и кой беше още,  то все пак, това е отново за заблуда на противника, мислим ний, Външно пуска димки, верно, в детайлите, ама то там най-боли.... 
Жалко само, дето леко предава фронта г-н Борисов, на въпроса на македонските медии, за македонския език, е, Външно няма как да се намеси тук, премиерът не йе филолог, ама пък, поне това требаше да го очакват от Външно - от такава млада нация, с такъв млад език, мислим, произлязъл от някои си Чирило и Методие, да задедат точно такъв въпрос, а на таквиз хора, в никакъв случай отговорът не биваше да завършва, мислим, с "винаги може да се намери нещо, за което да се скараме", нищо, че вече си фърлил димката с държавите... Тц, колеги, мислим още, дето премиерът е изпуснал нещо важно - вместо да димят там "великите" държави, требаше, за чест и слава на Външно, да обявят, дето стига само Александър Велики да се махне от наште отношения, щото, да ме прощавате, тоя е ходил и в България, и в Черна Гора, и в Сърбия, и в Македония, има няма преди две хиляди години, не стига, че  навсекъде поразии правил,  ами и в днешни дни, що пари се изпраха в Скопие да му дигат паметници, и накрай зарад него, да тормозят тролите у нас, че не требало да бъдем велики, дето и без това не сме.
Ама се пак, се появяваме в таквиз заглавия, надигаме глави. 






Гласувай:
2



1. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
24.11.2017 18:53
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
2. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
24.11.2017 18:54
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
цитирай
3. anonimapokrifoff - Станков е некадърен и луд графоман.
24.11.2017 20:11
Станков е некадърен и луд графоман.
цитирай
4. eloiz - Чу, съжалявам приятелю,
25.11.2017 15:33
изтрих те. Това не е по темата. А иначе Варна е хубав град).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651327
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031