Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
04.01.2022 09:03 - Истини, в които да живеем
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3025 Коментари: 6 Гласове:
42

Последна промяна: 04.01.2022 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз мога да повтарям онзи миг,
през който с теб издишах самотата,
през който се превърнах в стих велик
и слънцето се сгуши в необята ми.

Аз мога да повтарям онзи ден,
през който в мен звънчета ти събуди,
през който стихна вятърът студен,
в снега поръсил пъстри пеперуди.

Аз мога да повторя цял живот,
през който любовта безкрайно грее,
през който за сърцата няма брод,
а истини, в които да живеем. 

image



Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Очакваме книгата Ти!
05.01.2022 08:07
Изразявам лично мнение:
Аз харесвам повече за снимка на ника тази под стихото - ЦЯЛАТА! - ако оригиналът съществува без надписите. Лицето на човека не е симетрично и обърнато огледално, то се различава от оригинала.
Успешно прохождане и после утвържваване на новата книгорожба.
Коста
цитирай
2. wonder - Ето, авторката си е отгледала своя ...
05.01.2022 12:43
krumbelosvet написа:
Ето, авторката си е отгледала своя рай.


Истина е! ;)))
цитирай
3. wonder - Очакваме книгата Ти! Изразявам ...
05.01.2022 12:45
planinitenabulgaria написа:
Очакваме книгата Ти!
Изразявам лично мнение:
Аз харесвам повече за снимка на ника тази под стихото - ЦЯЛАТА! - ако оригиналът съществува без надписите. Лицето на човека не е симетрично и обърнато огледално, то се различава от оригинала.
Успешно прохождане и после утвържваване на новата книгорожба.
Коста

Ще я имате. Само кажи кога. Благодаря!
цитирай
4. wonder - Изразявам лично мнение: Аз ха...
05.01.2022 19:19
planinitenabulgaria написа:
Изразявам лично мнение:
Аз харесвам повече за снимка на ника тази под стихото - ЦЯЛАТА! - ако оригиналът съществува без надписите. Лицето на човека не е симетрично и обърнато огледално, то се различава от оригинала.
Коста


Върнах си старата снимка - тя е рисувана едновременно от 3-ма художници и някак ми стана любима, защото успяха да докарат фотография до графика по много съвършен начин, без да променят нито една моя черта. ;)))
Така казват за лицата - несиметрични са. Но тази снимка изглежда по този начин, защото гледа към блога. Другата го загърбва. Помня, че харесваш повече другата, която е оригиналът от корицата на "Вятърна вълшебница". :)))
цитирай
5. planinitenabulgaria - След нея захарасвах една друга, графика, от една от последните книги,
06.01.2022 19:16
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
Изразявам лично мнение:
Аз харесвам повече за снимка на ника тази под стихото - ЦЯЛАТА! - ако оригиналът съществува без надписите. Лицето на човека не е симетрично и обърнато огледално, то се различава от оригинала.
Коста


Върнах си старата снимка - тя е рисувана едновременно от 3-ма художници и някак ми стана любима, защото успяха да докарат фотография до графика по много съвършен начин, без да променят нито една моя черта. ;)))
Така казват за лицата - несиметрични са. Но тази снимка изглежда по този начин, защото гледа към блога. Другата го загърбва. Помня, че харесваш повече другата, която е оригиналът от корицата на "Вятърна вълшебница". :)))


където образът възприемам като постоянен. Тук не мога да уточня точно кой бе образът, но си спомням, че бе в началото на книгата и че тя е една от последните. Това е образът, който бих казал, ме плени.
Подрави от богатата и бездуховна Америка, но с природни расоти, доста различни от нашите - пустини със скали, моделирани от инките някога и планини, в сравнение с които нашите са мъничета.
цитирай
6. wonder - След нея захарасвах една друга, ...
07.01.2022 08:39
planinitenabulgaria написа:
След нея захарасвах една друга, графика, от една от последните книги, където образът възприемам като постоянен. Тук не мога да уточня точно кой бе образът, но си спомням, че бе в началото на книгата и че тя е една от последните. Това е образът, който бих казал, ме плени.
Подрави от богатата и бездуховна Америка, но с природни расоти, доста различни от нашите - пустини със скали, моделирани от инките някога и планини, в сравнение с които нашите са мъничета.


Това с "постоянният образ" ме усмихна. Като си до въпросната книга, ще кажеш заглавие, страница и т.н., за да се ориентирам.
Съчувствам на безцветните ти пейзажите там. ;)))
Бездуховността е толкова непрогледна, че за мен там всичко останало е невидимо. А като казваш "богатата" вероятно имаш предвид най-ниското ниво. Защото знаем, че... богатството не е в количеството пари - то е състояние на Духа. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15173211
Постинги: 3225
Коментари: 32055
Гласове: 194042
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031