Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2014 02:01 - Пояснителен постинг
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 2194 Коментари: 11 Гласове:
13

Последна промяна: 09.05.2014 07:21


Искам само да заявя от тук,от моя блог на прословутия блондин,пардон как беше bryunetsnakovalnia10,да престане да спекулира с някакви си лс от преди сто години,и да ме заплашва,защото е много грозно,недопустимо грозно да изкарваш хората какви ли не,при положение,че са били до теб,когато си правил първите си стъпки в блога...
Един долен,жалък изнудвач си,Жоро,и кви реални запознанства,кви пет лева...
Просто за себе си съм щастлива,че ОТДАВНА съм приключила с теб,и съм прекратила всякакви взаимоотношения.
Предупреждавам те,стой настрана от мен,и моя блог,както и аз правя с твоя,и не ми се прави на ощипана мома,защото един ИСТИНСКИ МЪЖ не постъпва и не използва долни прийоми,с които се изкарва светена вода-ненапита.
Доказвай своята мъжественост пред други блогърки,жени тук бол,които копнеят за внимание...
Моята цел,и мисия тук е друга,не да комуникирам и интриганствам на лс....А ПЪК НАЙ-МАЛКО МЕ ИНТЕРЕСУВА КОЙ С КОГО КОМУНИКИРА- да съм пределно ясна и точна.

Хахаха,мъже,пазете се,ако вляза в профила ви,да не ви ухапя от там:)))

Интриганта тук е друг,защото искаше да ме скараш с най--добрите ми приятелки тук,но не успя...Веселина,и Ели,и да знаеш,че въпреки всички твои простотии продължаваме да сме такива.
Злобата не е красива черта,още повече,когато я демонстрира един мъж...макар че погледнато аз в едно такова заяждане не виждам нищо мъжко,нищо почтено,и джентълменско.Но на теб тези понятия май са ти напълно чужди така както гледам.

Неволно/понеже четях коментарите при blondinkaschuk/ съм натиснала ника ти,и съм се логнала в профила ти,за което съжалявам,че толкова съм разстроила "доброто" момченце...защото ти си точно това-държиш се като сополив хлапак,на когото са счупили или отнели играчката-без извинение!!

Сбогом!
И стой настрана от мен и от блога ми,защото този път няма да бъда нито кротка,нито добра...
Да,ще бъда Жена,която защитава Честта си,ако изобщо знаеш какво означава това...аз лично силно се съмнявам.

Оставям на останалите да преценят кой какъв е,още повече,че с някои блогъри вече се познавам и реално,и знаят какъв човек съм.
Извинявам се на моите читатели за този постинг,че ще четат подобни неща,но това е временен,обяснителен пост.
Щял да се запознава реално с мен,ще ме изнудва да му звъня на GSМ-а,щял да опъва палатка пред къщата ми...
това знаете ли как се нарича,г-н Стоименов,/ако изобщо се казвате така/,това е нарушаване на ЛИЧНОТО,РЕАЛНО ПРОСТРАНСТВО НА ЧОВЕК!!
Благодаря Ви за вниманието!

пп.Какво стана с Пи-ер след вашето РЕАЛНО запознанство?!?
Аз не съм глупачка в никакъв случай,а и не желая да влизам в ролята на такава! :)




Тагове:   клевета,   обида,   интригант,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - 2.bryunetsnakovalhia10
07.05.2014 08:07
Какво ще правите във Вашия блог,г-не,не ме интересува,това си евашето лично виртуално пространство.
Що се отнася до изкарването на лс на светло,ами дерзайте,изкарвайте такива отпреди хиляда години,но зная,че ще ги изкарвате избирателно,както и зная,че това е Евтин трик чрез моя блог да си направите реклама на своя.
Скандала продава,нали,г-н Еди-кой си...

В голяма грешка сте и този път.
Аз моя пост ще го прибера точно след два дни да речем,защото не си падам по публични,още по-малко виртуални разправии.

Що се отнася до именния ви ден,ето,нали виждате даже съм забравила и че сте такъв...
Просто исках да помогна на нея,на Бло,защото зная какво е да ти досаждат на лс.

Мразя Двуличието,още по-малко дошло от човек,на когото му бях "любимка",когато прописа с ник /ох,как беше/даже съм забравила и нямам намерение да ровя в паметта си,защото ИДЕАЛНО/подчертавам/ съм си я изчистила от Вас.

Това е.
Постът стои тук още два дни и изчезва.
Няма да си цапам виртуалния си дом с подобни простотии,а още по-малко да се занимавам с хора,които,пишейки ти се ПРИЯТЕЛИ след това използват всяка казана дума против теб,изопачавайки я.
С вашия колега също сме се разбрали,и отношенията ни са перфектни на блогово ниво.
Ако той желае може да го потвърди тук с някой коментар,защото успяхме да запазим нормален,човешки тон на комуникация.
цитирай
2. paciencia - ...
07.05.2014 10:25
За мен определено не си интригантка, Хлори! Ти си една борбена жена, която отстоява правата си (не само своите) и защитава достойнството си. Жалко. че проблемът е с блогър, когото също смятам за приятел. Научих много от него, макар, че не винаги съм била съгласна с отношението му към други блогъри, в това число и към теб. Никак не харесвам изваждането на показ на лични данни, Л.С., списъци с посетител и гласували в блога и т.н. Не съдя никого, но не одобрявам това отношение. Просто бих искала да има уважение между всички!
цитирай
3. hloris - Само да вметна,
07.05.2014 11:33
че не аз избърсах двата коментара на въпросния господин-
това за четящата аудитория

Моля и Пи-ер да ме извини за това,че споменавам тук неговото име,но...аз него толкова много съм го чела,и искрено съжалявам за случилото се
цитирай
4. milady - axxx ,Хлори ...мед ми капее на Нараненото Сърце ;))
07.05.2014 13:07
< Да,ще бъда Жена,която защитава Честта си,ако изобщо знаеш какво означава това...аз лично силно се съмнявам.;))))
Станахме ДВечки ,мила ,ама има ...
има и ощее жертви тоз Мискин.
Aз съм с теб ,до теб и зад теб .
Кога ще му напукаме Манерката ...
на 09 05 в 19 00 съм на ТЕРМИНАЛ 2 / ...
цитирай
5. getmans1 - Айдее и тук, коня ойде в ряката!
07.05.2014 15:26
Абе хора, ...... време е вече ..... да идват рептилите на Розата, някои много яко закъсват със „ пролетта“, що гаче не се усещат ко им са прай и усмърдяват на вред!

hloris - :))) , хора с проблеми кой с пролетта, кой със самочувствието, кой гимназиалната си фуражка, просто спомни си „Момчето си отива“ и :)))
цитирай
6. hloris - 5.getmans1
07.05.2014 16:01
Ох,де да бяха нещата толкова елементарни,де да бяха...
нещата са къде-къде по-страшни,да,точната дума е...
страшни....няма да се впускам в подробности,но за това
понякога се стига ....много далече...

Грешиш тук...филма си го спомням,де да беше това...
нещата са по-сложни,когато става въпрос за изнудване
и измама,и...так далее...да не плашим хората тук
цитирай
7. hloris - Престани,ако обичаш да се гавриш с хората....
07.05.2014 18:23
това говори единствено зле за теб самия,че си сам,объркан,самотен,и куп други неща...
Това,че си програмист,не ти дава правото да постъпваш така,разбери?!
Насила нищо не се постига-ефекта е нулев,и винаги със знак"-"....
Винаги това работи против този,който го е създал-ВИНАГИ-ВСЕЛЕНСКИ ЗАКОН НА
ПРИРОДАТА!-единствения и най-важния,НАЙ-ВАЖНИЯ!
цитирай
8. hloris - Логни се,защото
07.05.2014 19:05
на анонимни коментари няма да отговарям по никакъв начин.
И няма да обяснявам какво се е случило с Пи-ер...просто го ЧЕТЕТЕ,
бе хора,четете го,и ще разберете всичко сами.
цитирай
9. f873 - Хлорис, блогерите трябва да знаят ...
07.05.2014 19:15
Хлорис, блогерите трябва да знаят начините за елементарна манипулация коитоса и причина да не вярвам в
1. пъррвия ти коментар - по подобе начин всеки може да коментира.
2. Във втория вариант - със скрииншотове също може да се манипулира
3. Цитат - дали от ЛК или коментар - също...

Не приемай че защитавам някой, само ти казвам - приеми малките си грешки,
.... Никой не живее толкова дълго за да ги поправи, и още повече - да ги допуска!
цитирай
10. hloris - 9.f873
07.05.2014 19:55
"Гарван гарвану око не вади"

1.Аз коментирам със сърцето си,което е подплатено с Истината на Разума,
защото дълго време съм наблюдавала/чела/ разни нещица...
Логично е да вземеш неговата страна,тази на колегата.

2.Аз не разбирам от компютри,и не манипулирам със скрийншопове...
Това,че ксоментирам при психолог,не означава,че съм добра манипулаторка.

3.Между мен и въпросният човек Няма Никакви Създадени Взаимоотношения,искам да кажа някакви по-специални.

4.Грешките неса ми малки,а ги отчитам пред себе си като огромни,щом позволих нещата да стигнат до подобен пост,който май няма изобщо да избърша...
Няма да го бърша,за да ми е пред очите всеки път,когато вляза логната в блога.
Това е.

Един съвет от мен:
Не бъди на всяка манджа мерудия!
Или и ти си ми чел МОИТЕ,подчертавам Моите лс тук?!?
цитирай
11. hloris - И да ви кажа още нещо...
09.05.2014 16:35
миналата година ми се случи същото,което се случи на Пи-ер,може да е чиста
случайност някаква,макар че аз не вярвам много на случайности...

МОЛЯ ТЕ,ОСТАВИ МЕ НА МИРА,ЗАЩОТО....АЗ ЗНАЯ КАКВО ЩЕ ПРАВЯ.
ПРОСТО МЕ ОСТАВИ!
СТАНАЛА СЪМ ТИ ФИКС-ИДЕЯ ЗА ОМРАЗА И ЗЛОБА...
ТОВА НЕ ГОВОРИ ДОБРЕ ЗА ТЕБ,ЗА ЕДИН ЗЛОПАМЕТЕН МЪЖ.
МИНАЛОТО СИ Е МИНАЛО!
ТИ НЯМАШ МЯСТО В МОЕТО НАСТОЯЩЕ И ОЩЕ ПО-МАЛКО БЪДЕЩЕ!

Това последното си го ЛЕПНИ на ТАВАНА,за да ти е пред ОЧИТЕ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229007
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930