Прочетен: 1743 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 21.10.2015 09:06
Христос никога не е и намеквал, че трябва да обичаме хора, които никаква обич не може да отвърне от непреклонната им решимост да отровят нашето тяло и душа. И самият Христос не се е опитвал да прави това.
http://www.zarubezhom.com/eckart.htm
Глава 4
– Има едно нещо, което трябва постоянно да помним. – прогърмя той. – Не трябва да забравяме думите на Шопенхауер за евреите, за да не се окажем отново глупаци: – „Велико мошеничество!“ ...
Всеки, който се е сблъсквал с тях, го казва – от фараоните, до Гьоте, в нашето време. Това е казано на всеки език... Ще си помислите, че това всеобщо осъждане ще е някакъв намек за нашите политически дейци да се позамислят. Къде ти! Самият Христос нищо не е можал да им докаже. Той стоел сред тази еврейска тълпа, и неговите думи падали върху тях, като удари на бич: – „Вие сте от баща си – дявола, и неговите похоти искате да задоволявате. А той беше убиец от самото начало и не се поддаваше на истината, защото в него истина няма... защото е лъжец и прародител на лъжата“! ...
– А Христос никога не е бил друг, освен искрен и прям – продължи той, с повишен тон.
„Горко вам фарисеи и талмудистки евреи – лицемери! Вие прекосявате морета и страни, за да обърнете поне един в юдаизма...“ (т.е. в сатанизма и в сатанинската им масонска мафия, за което са им били нужни местни, покорни слуги, които под формата на търговци и търговски представители, каквито са били гърците, да разширяват подмолната им мрежа за експлоатиране, поробване и унищожение, и повсеместно налагане на скритата им сатанинска власт! Г.С.).
Новият завет ясно говори:
... За евреите, Галилея е била страна на неевреи, чието население, според тях, е било невежествено. Те казвали: „Какво хубаво може да излезе от Назарет?“ „Ти от Назарет ли си? Търси и гледай: никой от Назарет не е бил пророк“.
Евреите дотолкова били убедени в нееврейския произход на Иисус, че го считали за ненавистен Самарянин. Четете Новия Завет, там има много примери.
– Да се позволи на отделния човек да има свое лично спасение, по собствена воля, е политика, която никога не може да бъде препоръчана от евреи – подчертах аз – скромното предположение за такава политика включва в себе си и – честно разкаяние и истинска вяра, - което въобще не може да допусне евреинът. Това различие е трябвало да бъде подчертано отдавна. Но това не е направено, и затова религията на лихварите се сдобила с привилегии, от криво разбраната търпимост към тях. Христос не е бил толкова толерантен, а с бича си, сложил край на бизнеса, на „децата на дявола“, макар че е казвал „обичайте врага си“.
– Да – отвърна той (Хитлер) – но ние трябва да помним, какво е разбирал Христос, под „враг“. Ние може да обичаме честния и открит враг, даже и да е жесток, но искрен и открит във враждебността си. Защото го познаваме.
Но! Христос никога не е и намеквал, че ние трябва да обичаме хора, които никаква обич не може да ги отвърне от непреклонната им решимост да отровят нашето тяло и душа. И самият Христос не се е опитвал да прави това. Напротив, той удрял с бича си, със всичка сила. И думите които Христос е хвърлял в лицето на еврейската тълпа, сами по себе си говорят, за пълната му непримиримост към тях. Лично според мен, Христос е действал напълно адекватно, когато е основавал новата религия: – няма никакво противоречие между проповедите и делата му...
Баварската Работническа партия, например, прекрасно знае, че ние защищаваме Християнските основи на нашата нация, без всякакво „но“. Те знаят, че ние няма да тръгнем на съюз с тях, докато те водят тази своя политика. Тогава те ще се обърнат към евреите, надявайки се с тяхна помощ да останат на власт. Но ще бъдат неприятно изненадани, ... когато евреите ги унищожат, след победата си.
– Да, това е неизбежно – съгласих се аз – Те не биха се сблъскали с такава изненада, ако биха направили съюз с нас. Защото ние не продаваме и не убиваме собствената си кръв и плът, за моментни изгоди. За нас даже би било добре, ако Баварската работническа партия запази властта си, за да могат да очистият своя свинарник и да признаят колко прави сме били. Ние не се боричкаме за властта, но искаме германизма, искаме истинско Християнство, искаме ред и здрави основи, и искаме това да се вкорени така, че даже нашите деца и внуци да не могат да изменят тези устои.
– Те мислят, че това е невъзможно – каза той – затова считат нашата програма за празни брътвежи, подобни на техните собствени. Но нашите цели, не само са възможни, но и са предопределени, даже и да не можем да направим това още утре. Но трябва да се направи първата крачка. Никога, никъде до сега не е съществувала истински социална държава...
– Решително, ние сме против левите и десните. Странна ситуация: Ние се отбраняваме от противници, които сами се бият помежду си. Червените викат че сме реакционери, а за реакционерите сме червени. Тоест, евреинът ни напада от две страни. Низките слоеве все още не могат да го разпознават и затова ни ненавиждат с цялата си тъпота. Горните слоеве го знаят. Но се надяват че той може да е полезен за техните интереси, и затова поради практичността си, ни стрелят в гърб. В тези условия трябва да имаш непоколебима вяра, за да запазиш мъжество.
– Каквато ние имаме, слава Богу – каза той, усмихвайки се – Но нито една друга дума на Христос не се отнася за нас така, както думите: „Не бой се! Нямай страх!
Това може ли да го каже евреин? Когато самите те са източниците на страха!
Глава 5
– Всеки път, когато се появява нещо ново и плодоносно, евреинът веднага е готов да го разкъса – започна той. – Евреинът проявява направо кучешки нюх към всичко, което може и най-малко да го заплашва. Откривайки го, той използва цялата своя хитрост, за да го овладее, да го изврати, да му измени природата или май-малкото, да го отклони от целта. Шопенхауер наричал евреите „отпадък на човечеството“, отродие и „велико мошеничество“.
– И как отвръщат евреите на Шопенхауер? – Учередяват Шопенхаурско общество! Също и Кантовото „общество“ е дело на техните ръце! И то, въпреки, или именно затова, че Кант заявил пред всички, че евреите са мошеническа нация. ( Immanuel Kant “ Antropologie in pragmatischer Hinsicht . Konigsberg 1798)
Също такова е и „обществото“ на Гьоте. „Ние не понасяме евреите сред нас“ – казал Гьоте. (Goete “ Das Jahrmarkt zu Plundersweiler”). „Тяхната религия ги стимулира да ограбват неевреите“ – е писал Гьоте, пак там: „За тази изтънчена (мошеническа) раса има един принцип: където има ред – за тях няма далавера“.
Гьоте подчертавал: „аз се отказвам от всякакво сътрудничество с евреите и техните помагачи“ (Goete “ Tag- und Jahresfeste”).
Но напразно – „Обществото Гьоте“ си съществува. То ще съществува, даже и ако Гьоте със закон е забранил създаването на такова измамническо „общество“.
– Със същите такива цели – намесих се аз – ние и двамата можем да постъпим в Талмудическо Общество. Но какво лицемерие е нужно за това. Това просто е непостижимо (за нас)!
– Но само не и за евреите – възрази той. – Те могат да мислят само в категориите – полезно или безполезно, загуба или печалба.
– Всичките наши политически дейци се поддават на въдичката им. Даже Гьоте, Кант и Шопенхауер не са можали да се оправят с тях – присъединих се аз.
– Какъв ти Гьоте! – Прекъсна ме той, с насмешка – самият свети Тома Аквински не е можал да се мери с тях. Бащата на Християнската Църква е описал своите отношения с евреите, във вид на пътуване с кораб. Евреите се качили на кораба, с единствената цел – докато Християните управляват платната, евреите да грабят складовете и да провъртат дупки в дъното на кораба. Свети Тома Аквински нарежда да им се отнеме ограбеното и да бъдат приковани към веслата. Какъв ужас! Никак не е по християнски! Бедните евреи, от които може толкова да се научи! ... А светът продължава да си съществува по законите от времето на Йосифовия Фараон.
– Да. Управляващите – довърших аз – са толкова заети с управлението, че не забелязват, че управляват не те, а други. Вземете цар Николай Втори, който също се е занимавал със самозалъгване, докато не получил куршум в главата. Даже и министър-председателят на Англия (евреинът) Дизраели, в 1843 г. ни е намекнал, какво да очакваме: „Загадъчната руска дипломация, изцяло се организира от евреите. И великата революция в Германия, която се извършва сега, също се върши под ръководството на евреите“. ( Benjamin Disraeli “ Conningsby” London 1844).
– Повечето революции – каза той – независимо от началната си цел, са се развивали под еврейско ръководство. Те инспирират и поставят всичко на служба, на дявола.
Ето, започнало да се заражда младото Християнство, и евреите вече са там. Вижте апостол Павел, който всъщност е Саул (Савел), който се учел за равин. Този Савел, отначало избрал звучащото по римски, име – Саулус, а после бързо променил името си на Паулус. Което трябва да ни навежда на размишления! Освен това, нали имено той е преследвал младата християнска община, с ужасна жестокост. Как масовият убиец, впоследстие се превъплаща ва в светия... Не са ли много чудесата за един човек? ...
Бидейки евреин, Павел е знаел, че от всички хора на земята, именно евреите, на първо място са се нуждаели от спасение за душите си.
„Иди, не при неевреите, а при загубените овце от коленото Израилево“ – изисквал Христос.
– Винаги съм мислел – продължих го аз – за изумителния господин Левин, от вестника “Berliner Lokalanzeiger”. Веднъж той, като в откровение, заявил: „Само евреин е можел да го извърши, с нахалството на Павел, да се намести в центъра на Рим и да провъзгласи доктрина, която е носела разрушение на Римската империя“! Ето какво е казал дословно Левин. И до сега го помня точно.
– Това определено ще е удар в десетката – съгласи се той. – Много време е трябвало да мине, та Християнството да се съвземе от апостол Павел. Какви доверчиви души сме ние! Евреите убиват огромно количество Християни. След което виждат, че останалите стават още по-ревностни Християни. След това, известната на всички, светлина, озарява Павел, той се преструва, че се е преобразил, заема нужната поза, и гледайте: въпреки че извращава учението на останалите апостоли, ние с внимание слушаме проповедите му.
Простото учение на Христа, което може да разбере всяко дете, трябва задължително да ни бъде обяснено от евреите, и трябва да бъде добавено от евреите към евангелията, като пояснение. Сами, без поясненията на евреите, ние не можем да четем думите на Христа!
... И формално те са прави. Един тип, по фамилия Голдщайн, веднъж се хвалеше, че евреите проповядват на германския народ „духовност“. ( Moritz Goldstein, “Kunstwart” March 1912.) ... Добре, че винаги се намират хора, които ще четат Гьоте през очите на самия Гьоте, а не през мътните очила на господин Голдщайн... Такива хора никога няма да се свършат и те ще съхранят оригиналния Гьоте. А евреите ще внедряват „нов Гьоте“. Те няма да се откажат от него.
(Това което впоследствие се случи с композитора Вагнер. Ако Екарт е можел да знае как след това са извратили оперите на Вагнер и Байрот, той би се разстроил още повече, от възможността да се „интерпретират“ произведенията на Гьоте) – Преводачът.
– Не е такава душата на чистите души – засмя се той. – На тях душите им са толкова пълни, и сърцата толкова чисти, че е безполезно да им се набива в главите каквото и да е. Те винаги ще чувстват само със сърцето. Те интуитивно чувстват, кое е истина и кое, не. Те правилно чувстват това, което умните никак не могат да разберат с ума... Може да им заблудят главите, но никога няма да овладеят сърцата им.
.......................
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata