Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 17:56 - Разговор с Хитлер - 1923 г - последна, четвърта част
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2232 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2015 09:52


Всички евреи имат основание да хвалят Лутер и да игнорират неговия антисемитизъм. Защото без да иска, той направил мост и прокарал път за юдаизма...! И колкото евреите повече хвалят Лутер, толкова по-малко ще помни човечеството за неговите грешки. Разбира се, че по късно той ги нарекъл „чума“, но колко хора реално знаят за това Лутерово проклятие към евреите?

– Евреинът Голдман – продължих го аз – е формулирал ясно и кратко причините за възхвалите към Лутер: „Мартин Лутер отново постави Стария Завет на пиедестал“!

(Наум Голдман, водещ ционист от руски произход, провъзгласил: „Евреите считат, че нито една страна в света няма право да разглежда еврейския въпрос, като своя вътрешна работа“.)

– Вместо да свалят Стария Завет от пиедестала, – отговори Хитлер – преводът на Стария Завет от Лутер, на германски, ... крайно подрони способността на германския народ за разпознаване (ориентиране). Господ Вижда с какъв ореол той обкържава Сатанинската Библия...

– Шпоенхауер е говорел същото – потвърдих аз. – Той казал, че за да се разбере Старият Завет, трябва да се чете гърцкият оригинал. Той има съвършенно друг тон и смисъл, без всякакво предчувстване на Християнството! ... Лутер си е позволил интерпретация на Стария Завет, която при друг случай би могла да се нарече фалшифициране.

– Това не е направил Лутер! – Повдигна той показалеца си. – Това са направили равините, които са му „помагали“ в целия превод, и са вмъкнали преправки и фалшификации. Еврейският език е труден език. Лутер, примерно, превежда „расов съплеменник“, но равинът казва, че това се превежда „ближен“. И ние четем в превода му: „Обичай ближния, като себе си“! А в оригинала е: „Обичай расовия си съплеменник, като себе си“! Само един малък фокус, е достатъчен, за да представи юдеизма, за хуманистична религия.

– Да, даже Лутер е измамила „избраната раса“, – отвърнах аз. – В резултат Лутер е гледал на Стария завет, като на Божие откровение. Отнасял се към него с въсторг, убеден, че е абсолютна ценност. Той виждал в книгата грозни неща, изумявал се и не можел да повярва, и мислел, че тук трябва да има някакъв друг, хубав смисъл. Макар, че такова нещо няма.

Навсякъде Лутер се изхитрял да открива в Стария Завет, предвъзхищение към Иисус Христос, но стремежите на съставителите на Сатрия Завет са били съвсем други. Еврейският Месия, не само че не е Христос, но е неговата противоположност. Еврейският Месия е принцът на СВЕТА (звярът – Антихрист) бултериер, който ще завоюва целия свят за евреите (с измама и жестокост). На всяка страница в Стария Завет пише: „Веи ще ядете от богатствата на неевреите, и с тяхната слава ще се хвалите“...

А доверчивят Лутер виждал всичко в доста розова светлина. Четейки изразите: „Вие няма да имате постоянно местожителство сред другите народи, и за краката ви няма да има отдих“, и „Вие ще сте отвращение за другите народи“, Лутер го обхващало състрадание към евреите и си казвал: „Евреите са се отклонили от верния път, но те пак ще се върнат на него“. Той не разбирал, че тези заплашителни проповеди в Стария Завет, имат за цел, именно, утвърждаване в грешния път, на „избрания народ“.

От друга страна, много пасажи с украсени думи, служат за защитно прикритие (на истинските цели). По късно Лутер разбрал еврейската тактика, но само от живите евреи, а не от Библията. „Евреите се стремят да вършат всичките си дела двусмислено, та никой да не може да каже нещо определено за тях“, – казал Лутер.

Ако някой им посочи крайно неприятно място в Стария Завет, те му посочват поетически възвишен цитат, от друго място в книгата. Хайне, например, пише гадости за Германия, в едно свое стихотворение, но в следващото изведнъж започва да я хвали до небесата. Въпрос на настроение ли е? О Господи! Така може да повярваш, че стара улична проститутка, също, често идва в настроение да пее „Аве Мария“, или обратното, – че на честно момче, често му идва настроение да открадне нещо. Що за глупости!

– Прав си – каза той. – Евреинът се преструва на благодетел, само за да постигне деструктивните си цели, без да привлича вниманието. Винаги е било така.

– Това е двуличие – завърших аз. Даже у Барух Спиноза (еврейски философ) може да се срещне. Едва ли можем да си представим по-смел и откровен поглед върху света, от неговия. Но етиката му може да уплаши даже и свиня: „Във всичко търси изгодата“ - е същността на етиката му. Типичен еврейски морал.

– Да, това е трагедия – каза той, тъжно, – че Лутер носи цялата отговорност за това кошмарно развитие на събитията, - следствие на неговите дела, извършени в пълно неведение, а в резултат, днешното човечество се намира в ужасно състояние. Един от най-великите Германци, е причина за днешното падение на Германия. Лутер, могъщият опонент на евреите, е човекът проправил пътя им, със своите ръце. Непостижимо, казвам ти, непостижимо! Късно прозрение. Да е било десет, двадесет години по-рано. Разбрал е евреите малко преди своята смърт, когато вече нищо не е можело да се направи!

(Мартин Лутер починал 1545 г. Двете негови книги "За евреите и техните лъжи" (Von den Juden und ihren Lugen), и “ Vom Schem Hamphoras”, се появили 1543 г.

А възхалаяващия евреите трактат той написал 1523 г.)

.......................

... За тези 400 години много вода е изтекло. Трябва да си даваме сметка, че тогава здравият народен инстинкт е бил доста по-изразен, отколкото в наше време, Тогава недоверието към евреите е било в кръвта на хората. Лутер е бил като всички, син на обикновени хора. Неговите предположения за евреите, нищо не са му подсказвали. Трябва да отчитаме определена степен на наивност и липса на светски опит, резултат от продължителното пребиваване в манастир.

Основният извод тук, както и навсякъде е: прекалено многото учение лишава хората от чувство за реалност. Но въпреки това, Лутер е бил велик човек – гигант. Озарило го е като мълния, и той започнал да вижда евреите, такива, каквито ги виждаме днес. Но за нещастие, доста късно, – те вече са били нанесли смъртоносен удар на Християнството. Ако е бил разбрал евреите в младостта си, той не би нападнал Католичеството, но би нападнал евреите, които са стояли зад Католицизма и са го извращавали. Защото евреите в католичеството са организирали убийствените за християните Кръстоносни походи, евреите са организирали инквизицията, за да унищожават истинските християни, евреите са организирали продаването на християните, на индулгенции. И даже изгарянето на Жана Дарк неможе да се разбере, ако не се знае, че евреите в католичеството са изгорили народната героиня на Франция, веднага след великата и победа над врага.

Вместо безогледното осъждане на цялата църква, Лутер, в неговите подпалвачески речи, тогава е щял да напада истинските виновници за злото. И вместо да възпява Стария Завет, е щял да го зазклейми, като инструмент на Антихриста! И евреинът тогава би бил изложен в цялата му отвратителна голота, като вечно предупреждение. Евреина тогава щяха да го изхвърлят от Църквата, от обществото, от дворците на принцовете, от замъците на рицарите, от домовете на гражданите. Защото Лутер е имал сила, мъжество и завладяваща воля. Тогава Църквата никога не би се разцепила и никога не би започнала ужасяващата тридесетгодишна война, в която се леели реки от кръв на милиони Християни, според желанието на евреите.


Глава 7

„И ще насъскам египтянин, против египтянин; и те ще се бият, - брат против брата, и всеки против съседа си“ – произнесе той – Що за чудовищна омрази към хората, що за дяволска, демонична ненавист! Това не може да произлиза от човека. Тогава от кого?

– Това, скъпи мой приятелю, е „гениалността на сърцето“, за която споменава Фриц Кан, чрез която „Израел станал етническата материя на човечеството“. Тези момчета наистина са гениални в своето нахалство и безкрупулност. Този Кан наричал Мойсей, „уникално явление в историята на цивилизованите народи", и "национален герой без оръжие“... Просто се удивлявам, какво мисли той, че е употребил Мойсей, ако не оръжие, за да изколи първородените деца в Египет. Може би са ги избили с конфети, или са се задушили от еврейската любов?

Не, цялата тази пасмина използва едни и същи способи. Те даже нищо не опровергават, а просто до край твърдят точно противоположното.

Тази тактика изглежда работи прекрасно по отношение нашите учени хора – каза той. – Каквото и да напишат евреите, каквото и да измислят, – за нашите учени мъже, това е „евангелие“. Те даже не се и досещат, поне нещо да проверят.  Фактът че се появява отпечатано, им действа магически. Една еврейка нарече Талмуда, „грандиозно, монументално творение на човешкия дух, с героически, монументални идеи, където хилядолетията вдъхват вековния опит“ (Doris Wittner “ Ostjudisches Anlitz”. № 252. 1920).

И който и да е германски професор, щом открие тази перла, на следващия ден, веднага ще накара студентите да го научат наизуст. Ето такъв е характерът на обучението в нашите училища и институти. Всички те са загрижени да произвеждат учени и гении, а накрая се получават само послушници и лакеи.

– Достатъчно е само да прочетем малко от Талмуда – продължих аз – и по отношение евреите изчезват всички съмнения. Съвсем разбираемо е, защо те така се валят с тази книга. Когато те се вглеждат в тази книга, то, от там ги гледа собствената им душа, което само посебе си предизвиква в тях най-велика радост. Така че, в своята дълбока същност, всеки евреин по душа е Талмудист, даже и никога да не е поглеждал в него. Тяма никакво значение кога е написан Талмудът, можало е и въобще да не го пишат – защото всеки евреин е негово въплъщение. Еврейските лидери разбират това и говорят за него образно. „Талмудът е неоспорим авторитет!“ – провъзгласил равинът доктор Гронеман пред Хановерския трибунал 1894 г. „Юридическите доктрини от Талмуда имат ръководно значение“ – казал поучаващо професор Коен, пред наказателния съд в Марбург 1888 г. И добавил – „Запомнете внимателно, че и много невярващи евреи предпочитат да останат в еврейската община, защото те признават ръководството на моралните доктрини от Талмуда“.

Виждате че те все са си евреи, макар и невярващи. От време на време евреите проговарят за някои свои реални секрети, но ние просто не им даваме ухо.

Що се отнася до Талмуда, то ние признаваме че той има върховенство, пред Стария Завет и закона на Мойсей“ – провъзгласила в 1860 г. групата на т.н. „реформирани евреи“, в пълно съгласие с ционистката организация „Алианс Израелит“. А равинът д-р Рамер, написал в Pierer’s Encyclopedia, че Schulchan Aruch, "част от Талмуда, е взета на въоръжение от еврейските общини, като авторитетно ръководство в религиозната практика".

– Да, – каза той – този, който не се „шашне“ след близко запознаване с Талмуда, него могат да го показват в цирка.

– И в цирка не всички уроди могат да бъдат показвани. Там се подвизаваше с успех един млад човек, който наведнъж поглъщаше половин дузина гадни жаби. Но нито един нормален човек не може да „смели“ и откъс от Тлмуда: „Равинът Йоханан казал, че „членът“ на равина Ишмаель, бил голям колкото 12 литров винен мех, но според други, само колкото 6 литров мех. А „членът“ на равина Папа, бил толкова голям, колкото кошницата на един жител на Гарпания“. (Talmud, Baba Mecia, 84a.) Интересно, че в последното издание на Талмуда, думата „член“, е заменена с „талия“!).

Високопарното съревнование между тези трима равини, в този спор, може да накара да падне от стола всеки неподготвен човек.

– Да, могат да се намерят много подобни бисери в Талмуда. Това е удивителна „религиозна“ книга. – Каза той, с отвращение – Но истински бисер е, където едва тригодишно нееврейско момиченце се признава за желан полов обект, за равините, защото Мойсей е написал: „Всичките неизбити момичета трябва да се оставят за сексуално задоволяване на равините“. (Talmud, Jabmuth, 60b).

Най- ужасни извращения и най-ужасна жестокост, на едно място. Наистина, какво става в еврейските глави, наистина е странно!

– Те, в това отношение, имат друго мнение, – възразих аз – иначе Талмудът нямаше да ни казва, че „Израелтяните са по желани за Господа Бога, и от самите ангели“; че „целият свят е създаден само заради израелтяните“; или че, „слънцето свети на земята и дъжд я полива, само заради едните израелтяни“, и така нататък, все в този скромен дух. (Talmud, Jabmuth, 60b).

– Не зная има ли някакъв медицински термин, даващ диагноза на еврейското влечение към мегаломания, – каза той – но е удивителен талантът им да я прикриват!

– Книгата Талмудът “Sirach”- завърших аз – призовава: „Тероризирайте всички народи; убивайте другородците, защото те може да поискат вашата власт. Пламъкът на вашата ярост трябва да ги изгаря. Разбивайте главите на принцовете им, понеже са наши врагове, поначало!“ А книгата Schulchan Aruch, от Талмуда, злобее: „Излей Господи цялата си ярост върху неевреите, които не те знаят, и върху царствата, които не призовават името ти. Преследвай ги във ярост и ги изтреби от поднебесието“! ( Schulchan Aruch, Orach Gaijim, 480)...

– И с такова отвратително морално учение, чудото на съвременното еврейство, Мойсей Менделсон, –каза Хитлер – има нахалството да твърди, че господството над света е право на евреите, вследствие тяхната религия!

Като професионален Талмудист, Менделсон е знаел всичките тайни на еврейските дела, от които ние тук споменахме само малко...

– ... Те непрекъснато се хвалят, че религията им е уникално явление. Тогава да покажат своя Талмуд на всички!

Той съдържа цялата еврейска религия, в най-чиста форма – теология, догматика, всичко на едно място. Защо евреите нервно крият тази книга зад гърбовете си, ако наистина е шедьовър? Хайде всички да се приобщим към този живителен източник! Като благодетели на човечетвото, те отдавна трябваше да споделят със всички, своето учение. Но се оказва, че Талмудът даже още не е преведен напълно. Но и това, което е преведено, само оправдава църквата, че го е горела на клади.

Религията юдаизъм, това е валяне в мърсотия, в ненавист, в гадост и мерзост, в зло, във високомерие, в лицемерие, в подстрекателство към измами и убийства! И това се нарича религия?! Значи никога не е имало по-религиозно същество, от самия дявол! Това е и еврейският характер, и еврейската същност, – точка!

Лутер – прекъснах го аз – е изразил мнението си достатъчно ясно. Той ни призовава да горим синагогите и еврейските училища, и да засипваме пепелищата с пръст, та нито един човек да не може повече и камък върху камък да види. Бог ще ни прости, че досега сме търпели това, поради нашата нелюбознателност. Лутер е писал: „Аз самият не съм знаел това, но сега, когато знаем какво става, в името на всичко свято, не трябва да защищаваме тези здания, където те ни се подиграват, хулят ни, проклинат ни, плюят върху нас и върху Христа, поравно“ ( Martin Luter “Von den Juden und ihren Lugen”).

„Продължим ли да ги защищаваме – казва Лутер – ще е равнозначно на съучастие в цялата тази оргия на злото.

Лутер също призовава да разрушаваме домовете им, понеже те вършат там същото, каквото вършат в училищата и синагогите си. Лутер се оплаква: „На некои може да се струва, че аз съм прекалено жесток, но всъщност аз съм мек, понеже съм чел техните книги“. (Лутер „За евреите и техните лъжи“)

Нашите училищни инспектори видно не са в течение, също както и нашата интелегенция, и нашите учени хора.

– Да се горят синагогите им, ще има малка полза – повдигна рамене той – Даже и да предположим, че няма синагоги, няма еврейски училища, няма го Старият Завет, няма го Талмудът, то еврейският дух, все едно, си е тук, и тук, и ще продължава своето действие. Хайне, например, беше един от най-интелегентните евреи, но в него има толкова ненормално високомерие, колкото и в най-мърсния молдавски евреин. Мойсей Менделсон достигнал до самата еврейска истина, и какво открил? Той бил поразен, че евреите все още не владеят света, който им принадлежал!

Имайки дълъг опит, Достоевски обрисувал цялото мошеничество на руските евреи, от което косите ти се изправят. ( Ф. Достоевский «Дневники писателя»)

В продължение на дълго време той живял заедно с различни видове престъпници, включително евреи, и спал с тях на едни нарове. Той казва, че към евреите се е отнасял дружески, даже без да се възмущава от дивия им начин на молене. Руснаците мислели, че това си е техен маниер и не се намесвали. Но евреите, точно обрартното, обиждали руснаците, не искали да се хранят заедно с тях, презирали ги. И къде е било това? В Сибир! На Каторга! По цяла Русия, Достоевски виждал тази антипатия и ненавист на евреите, към руснаците. Но никъде руснаците не се обиждали на това тяхно поведение, търпеливо вярвайки, че просто религията им е такава.

Да, и що за религия – каза тъжно той – Характерът на хората определя тяхната религия, а не обратно.

Достоевски е бил самото състрадание – продължих аз – но по отношение на евреите, той, както и Иисус Христос, правел изключение. С неприятно предчувствие Достоевски се питал, какво ще стане с Русия, когато евреите вземат властта в ръцете си. Ще дадът ли същите права на руснаците, каквито и те ще имат? Ще разрешават ли на руснаците да се молят по своему? Или просто ще грабят всичко от тях? Или те ще унищожат руснаците, както често са правели с много победени от тях народи, в историята?

Не биха ли могли нашите работници да споделят тези предчувствия на Достоевски, особено тези, които чакат спасение от комунистите! – извика той – Глад, масови гробове, робство, бичовете на евреите комисари, в модерни кожени куртки. "Който стачкува, на бесилката". „Цялата власт на Съветите“!

– Броят на избитите руснаци, от началото на революцията, по най-скромни оценки, се оценява на 30 милиона (1923 г.) – отговорих аз – Тези, които не били масово разстреляни, загинали от глад и болести. Това били буржоа! Средна каласа? – Само идиот може да повярва на това.

Кои страдат най-вече? Капиталисти почти няма сред хилядите хора, които всеки ден се строяват на опашките за хляб. И никой не казва, че между тях няма нито един евреин! Това не достига до нашите работници. В сляпата си вяра, че са пролетарии – "господари на своето положение", те позволяват да ги въртят около пръстите си.

«Ebert, (Fridrich Ebert ( 1871-1925) марксистки лидер от социалдемократите. Той сътрудничел с други предатели, за да предизвика катастрофата на Германия 1918 г. и да стане Райхс-Пресидент при новия режим 1919 г.) цял живот продирал въздуха с речите си против капитализма. Сега, когато е президент, банките се размножават като гъби, на всеки ъгъл. Това е факт! Всеки може да го види. Но навежда ли някого този факт на наякаква мисъл? Нищо подобно!

Първото което направи Айзнер, след революцията, бе да задължи армията да охранява банките. (Курт Айзнер – еврейски журналист, превратаджия и президент на Червена Бавария 1919 г. Разстрелян от патриоти, същата година. - от преводача)

И докато капиталистите, месеци наред извозваха парите от страната, той пръста не си помърдна за да ги спре...

Същият този Айзнер – викна той – в началото на войната засипваше останалите политически лидери с телеграми, молейки ги да останат верни на клетвата и на Кайзера. Той призоваваше да не се забива нож в гърба на Германия (за да бъде омаломощена Русия във войната, и да стане жертва на еврейската болшевишка революция) И това продължаваше все до Брест-Литовския мир.

(На 3 март 1918 г. руските евреи, в лицето на Троцки, набързо подписаха мир, договаряйки се с германските евреи, защото в противен случай германската армия вече се сражаваше с комунистическата еврейска власт в Русия, а руските комунисти, до този момент даже още нямаха армия. До този момент германските евреи бяха убедени монархисти, но тук, веднага се обърнаха на 180 градуса. Мавърът Кайзер изпълни своята задача, да съкруши царска Русия, и сега можеше да умре, а да воюват против евреите комунисти в Русия, на германските евреи и през главата не им минаваше.)

След това последва тишина. Евреите установиха своята власт в Германия, и заграбиха в ръцете си всичко.

Ех работници! Да позволите така да ви измамят! Нещата не са такива, каквито си ги представят целомъдрените и искрените. Комунистическата партия в Германия има 250 хиляди членове, но владее половината вестници.

Какви финансови разходи са това, просто немогат да се изчислят! Милиони. Как се плаща всичко това? Ние, национал-социалистите едвам издържаме един вестник.

Ако се договорим с евреите, веднага ще имаме възможност да издържаме толкова вастници, колкото са ни нужни...

И, гледай, просто да не повярваш: те знаят, че зад всичко стоят евреите, а действат, все едно че не е така. Нима това е нормално? Нима ще доведе до нещо хубаво? Едно е, нищо да не подозираш и да вървиш срещу смъртта, а съвсем друго, да да го правиш напълно съзнателно, сътрудничейки при това, с враговете.

– Бих искал да знам – отбелязах аз – какво биха казали нашите другари (работници), ако им предявиме ясни доказателства, че юнкерите-помещици и крупните капиталисти (евреи), още от незапомнени времена имат тайна, дяволска, гнусна философия, – тогава те биха се разсърдили силно.

Тогава всички щяха да завикат: „С такива принципи, не е чидно, че ни мъчат дяволи“. Представете си това! Как могат да бъдат толкова зловредни? Да се унищожат всички, майка му стара!

От друга страна, когато им доказват още по-лоши неща за евреите, които просто легално си имат и следват доктрина, водеща до изтребление на всички неевреи, тогава нашите другари веднага губят всякакъв интерес.

– ... Всички социални несправедливости в света, както по-рано, тка и сега, проследени, произтичат от вредната дейност на евреите. И парадоксът е, че работниците (мамени от евреите) се опитват с помощта на евреите да се избавят от злините, на които източник са самите евреи.

И можете да си представите, що за помощ те им оказват.

– Полюбувайте се на скромния Йосиф – присъединих се аз – Неговото влияние над Фараона донесло на египтяните неизмерими страдания, от които те се надявали да се избавят с помощта на друг евреин – Мойсей (Моше).

Хората постоянно се подлъгват по едни и същи еврейски хищници, и това не ги учи на нищо. Който желае, може да види в това и определена доза черен хумор.


Глава 8

Вярно – казах аз – както ти беше писал веднъж, че евреина може да го разкодираш, ако знаеш крайната му цел. А целта му, освен господство, е унищожение на този свят. Евреинът е дължен да покори останаля свят...

Претендирайки че той води човечеството към прогрес, евреинът мъчи човечеството до болка, до побъркване и до унищожение. И ако не бъде спрян, той ще унищожи всички хора. А него го подтиква към това цялата му природа, даже и ако самият той подозира, че това ще доведе, в крайна сметка, и до смъртта на самия него. За евреина няма друг път. Той е обречен да постъпва така. И това осъзнаване на зависимостта на неговото съществуване, от броя на неговите жертви, струва ми се, е основната причина на неговата ненавист.

Да е задължен да ни унищожава, със всичките свои сили, и в същото време да чувства, че това за самия него няма да завърши с нищо добро, – в това и се заключва същността на проблема, или, ако по ви харесва, трагедията на Луцифер!
.............................

Тук прекъсва безценният ръкопис на Дитрих Еккарт.


Превод, Григор Симов, от:

http://www.zarubezhom.com/eckart.htm


Ето адресите на предишните две части:

1 част:

http://grigorsimov.blog.bg/politika/2010/01/18/cionizmyt-ot-moisei-do-lenin-d-ekart-razgovor-mejdu-hitler-i.475114

2 част:

http://grigorsimov.blog.bg/politika/2009/04/06/prodyljenie-na-razgovora-mejdu-hitler-i-ekart.318519







Гласувай:
0



1. grigorsimov - За тази публикация
10.04.2009 00:05
Опитах многократно да публикувам целия текст в един постинг, но за съжаление, неможа да се помести!
цитирай
2. анонимен - Нищо, така е по-добре. Пускай по ...
10.04.2009 10:00
Нищо, така е по-добре. Пускай по малко, ама редовно. Ако може всяка вечер. Благодаря ти за труда по превода, който влагаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28353821
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930