Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 07:04 - ПЕТИЦИЯ - да заведем колективен граждански иск срещу правителството, водено от Сергей Станишев!
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 6805 Коментари: 21 Гласове:
10



Този постинг е посветен специално на "най-успешното правителство на БСП в последните 20 години" според преобладаващото мнение на самите комунисти - правителството на Сергей Станишев. Комунистите, разбира се, имат своите основания за да считат сегашното си управление за успешно. Нека да припомня, че предишните им две правителства (кабинетите "Луканов" и "Виденов") оставиха България в състояние на парализирана икономика, срината финансова система и хуманитарна катастрофа.  Явно за корифеите от "Позитано" 20 факта, че в момента не се изхранваме от международни хуманитарни помощи си е грандиозен успех. Аз обаче вярвам, че ние , българските граждани, имаме по-високи изисквания към нашите управници. Ето защо считам, че управлението на кабинета "Станишев" е абсолютен провал.

По тази причина създадох петицията, посочена в заглавието на поста. Тази петиция изразява желанието на подписалите я български граждани да заведем колективен съдебен иск срещу кабинета "Станишев" за:
- пропуснати ползи - към април 2009 година благодарение на действията на правителството на Република България в страната бяха усвоени едва 0.34% от полагаемите и се средства от фондовете по програмите на ЕС;
- причиняване на вреди на българските граждани - допускане на огромна по мащабите си корупция, неефективност и безхаберие на държавната администрция, абдикация пред организираната престъпност, нарушаване на гражданските права и свободи (ограничаване правото на протест, цензура, незаконно подслушване);
- причиняване на морални щети на българските граждани чрез уронване на международния престиж на България.

Ето и линк към петицията
www.bgpetition.com/grajdanski-isk-sreshtu-kabineta-stanishev/index.html Подпишете я и я разпространявайте - нека министрите от "най-успешното правитество на БСП за последните 20 години" да платят за некадърността и безобразията си!    


Тагове:   граждански иск,


Гласувай:
10



1. boristodorov56 - Идеята ти е добра - но нищо няма да се случи!
21.07.2009 07:20
Не съм сигурен може ли да се заведе колективен иск и то чрез петиция - от процесуална гледна точка.
Второ - цялата съдебна система е доволно наситена с другарчета на Умното Серги - така, че бъди сигурен - ще откажат да го поведат под отговорност под фиктивен повод.
Мисля, че на избирите тази тепиция вече я подписахме доста хора - сега е ред на ББ да докаже,
че е мъж и сезира прокуратурата за истинско разследване на золумите на лицето станишев и неговите съратници. Тъй като съм сигурен, че ББ е
въздух под налягане - това също няма да се случи.

Пак казвам - идеята е добра, но по-скоро като пропаганден ход, отколкото като възможност за
реални последици.
цитирай
2. benoa - По-добре
21.07.2009 07:33
съди арменския поп. Тезу хубавци ги е избирал БГ народ, на практика е недоказуемо кой за кого е гласувал и дали изобщо е. С какво морално, че и законово право г-н Х ще съди някой, който нито е избрал, или по-лошото, изобщо не му е пукало кой кого избира, мързейки го да ходи до изборната урна, щото видиш ли "всичките са маскари". Още по-добре си остави петицията онлайн, така че на всеки 4 години да си съдим по едно правителство, че нали на нас все някой ни е виновен !
цитирай
3. thetrooper - Целта на петицията
21.07.2009 07:35
е да обедини хората, които искаме да съдим граждански правителството. Наказателното производство е работа на прокуратурата.

Как точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
цитирай
4. thetrooper - @benoa
21.07.2009 07:37
Ние, българските граждани, сме работодатели на правителството. И ако не сме доволни от работата на това правителство, можем да го съдим за неустойки.
цитирай
5. анонимен - Тъпотия
21.07.2009 09:48
Нямаш ли си работа пич, а търсиш някаква евтина популярност. Ясно ти е, че нищо няма да направиш, защото основанията ти дори аз мога да ги опровергая още на първа инстанция. По-добре си намери гадженце и току виж ти се е туширало безцелното озлобление :)
цитирай
6. анонимен - има чридическа и пол. стойност
21.07.2009 10:21
Нак. отговорност е лична. за да се образува нак. пройзводство е необходимо: законен повод и достатъчни данни за осъществен съства от НК. Петицията си е законен повод, а и в нея се съдържат достатъчно данни за да се образува нак. пройь=зводство. така че трябва да се адресира до Главния прокурор. В хода на пройзводството ще се съберат доказателства за престъпления най-малко по чл. 282 за конкретни лица по конкретни казуси.Всъщност ако едно дело ще се разследва поне няколко поколения и няма да види бял свят, а трябва да се образуват много дела/ за всеки казус отделно дело.
политическата е,че за ГЕРБ - трябва да изпълнят обещанията си и че народа продължава да ги подкрепя.
цитирай
7. анонимен - Всички
21.07.2009 11:28
Да осъдим всички взели участие във властта през последните 20години до ниво на зам.министър.
цитирай
8. анонимен - поредната простотия
21.07.2009 14:20
На вас не ви ли писна да ревете, съдите и плюете?!
След като са избрани от народа значи няма право разни недоволстващи да коментират и постоянно да ни заливат с подобна помия, хайде сега ще видим как всичко ще потече по мед и масло1
цитирай
9. анонимен - Съгласен
21.07.2009 14:24
анонимен написа:
Нямаш ли си работа пич, а търсиш някаква евтина популярност. Ясно ти е, че нищо няма да направиш, защото основанията ти дори аз мога да ги опровергая още на първа инстанция. По-добре си намери гадженце и току виж ти се е туширало безцелното озлобление :)

цитирай
10. анонимен - Ама
21.07.2009 14:51
ти си голям тъпанар!
цитирай
11. анонимен - Пристрастност
21.07.2009 14:53
Защо пак сте селективни? Хайде да съдим всички и преди тях дето 20 г. ни дърпаха надолу!
цитирай
12. анонимен - IDIotiya
21.07.2009 15:04
tazi peticiya si ya navri nali znaesh kade
цитирай
13. анонимен - fehdf
21.07.2009 15:16
Ами за какво да се съдим?
Ще губим време. Я по- добре по почина на Хитлер и Сталин.... Днес червените, утре турците, после всички гербери. Дай боже след 1-2 поколения да внасяме чужденци да ни изтребват. До крак. Докато изчезне България. Очевидно трябва.....
цитирай
14. анонимен - жалък си
21.07.2009 15:26
доста време чета постовете ти и трябва да ти кажа, че си доста злобно копеленце, ако не си го знаеш. звучиш като партиен секретар от партията, срещу която плюеш.
цитирай
15. анонимен - Тия коментари само от комунисти ли са?
21.07.2009 20:44
Егати колко мизерници са се изплюли в тия коментари.
Абе вие у ред ли сте?
Народа бил избрал БСП да ни вкара у мизерията, та сега, видите ли, не можем да ги съдим.
Егати овцете сте станали, бе, чалга-българи.

То и новите няма да са по-добри, ама такива си ги заслужавате.
цитирай
16. thetrooper - re:
21.07.2009 20:50
@анонимни 5 и 9 (ако не сте един и същи човек) - имам си работа , и то каква (да настройвам общесвтеното мнение срещу БСП и сие, за което ми плащат от британското разузнаване, и междувременно да карам някакви анонимни нищожества да злобеят срещу мен, пишейки глупости)

@анонимен 6 - съгласен съм, че наказателната отговорност е лична. Тук обаче става дума за иск по гражданско-процесуални кодекс, а не по наказателния. Търсенето на наказателна отговорност запрестъпленията на правителството съм го засегнал два постинга по-назад.

@анонимни 7 и 11 - ами съдте и останалите, кой ви спира? На мен тройната коалиция са ми достатъчни...

@анонимен 8 - аз не съм ги избирал тия, за "народа" не знам...

@анонимен 10 - е , хайде сега - "тъпанар"... майка ти остана с по-добро впечатление:)

@анинимен 12 - да, знам къде да ти я навра... след като те открия

@анонимен 13 - след като досега не си разбрал за какво да се съдим, нямам намерение да ти обяснявам...

@анонимен 14 - не, не си го знам. Нито съм злобно (питай приятелите и познатите ми), нито съм копеленце (питай родителите ми). И какъв партиен секретар можех да бъда на 11 години, когато ме завари промяната от 10.11.1989г. А като не ми харесваш постовете, защо ги четеш - мазохизъм, комплексарщина, злоба иили какво?
цитирай
17. thetrooper - @анонимен 15
21.07.2009 21:18
И аз това казвам...
цитирай
18. анонимен - от 14. анонимен
21.07.2009 22:53
че си злобен, съдя от това, което пишеш. в теб има нетърпимост. и виждаш това, което искаш. "копеленце" в случая е дума, с която не целя да обидя родителите ти, а теб лично, защото не те харесвам.
попитали един философ дали може да вземе дете, за да го обучава. той попитал: на колко години е детето? на 7 - отговорили. късно е вече - бил коментара на философа.
ти си бил на 11, аз бях на 9. колкото съм увреден аз, толкова си увреден и ти + 2 години.
чета ти постовете, защото ги има във "свежо". скоро ще се откажа и от този сайт, защото е пристрастен.
комплекси имат всички, не вярвам аз да съм изключение. основен проблем ми е, че не вярвам на никой, защото след като аз знам, че имам комплекси, се опитвам да си представя какви комплекси имат ония, които не знаят...
цитирай
19. thetrooper - Да, в мен има нетърпимост
22.07.2009 00:07
към комунизма във всичките му проявления. Не съм злобен по принцип (даже съм много позитивно мислещ човек), а само към определени хора и техните действия (особено когато ме засягат пряко като български гражданин). Мразя комунистите за всичко, което са причинили на мен, на семейството ми и на много други българи от 1923 година насам. Мотото в блога ми е цитат от Уинстън Чърчил по времето на "Битката за Британия" - и него ли смяташ за злобен?

Повечето ми постове в "свежо" стават популярни - явно доста хора ме харесват. След като ти не ме харесваш - просто не ме чети. Така поне няма да се излагаш с неадекватни коментари. Има достатъчно други постове и автори в този сайт. И неговата "пристрастност" зависи изцяло от читателите му.
цитирай
20. bacheto1937 - Допълнение
06.08.2009 09:39
thetrooper написа:
е да обедини хората, които искаме да съдим граждански правителството. Наказателното производство е работа на прокуратурата.

Как точно да стане - това вече е работа на юристите. Затова и петицията е насочена към Софийската адвокатска колегия.
,които да изискат пълна финансова ревизия, след което да се
предадат на прокуратурата.
цитирай
21. thetrooper - Така де -
06.08.2009 18:25
да се спазаят процедурите
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054726
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031