Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 22:28 - ГЛАС БЕЗ ПОМОЩ, ГЛАС ВЪВ ПУСТИНЯ - ДЕЛО №4/1990 год - Автор: jivko1128
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 3201 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.01.2010 22:32


ДО МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ, НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ, ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ

ДО Г-Н ГЕОРГИ ПЪРВАНОВ, ПРЕЗИДЕНТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ                           

ДО Г-Н БОЙКО БОРИСОВ,МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ    

ДО Г-Н ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ,МИНИСТЪР НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ                                                                                                                                                  
НА ВНИМАНИЕТО НА ДЕПУТАТИТЕОТ ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЪРВО НАРОДНО СЪБРАНИЕ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                                                                     Уважаеми госпожи и господа,
УВАЖАЕМИ ГОСПОДА ДЕПУТАТИ – ДЕМОКРАТИ,

Във връзка с подадената ми жалба до Вас и отговора от Министерството на вътрешните работи, Ви уведомявам следното:
От извършената проверка от САД „Информация и архив” изкарват баща ми че е бил по КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ в „Лагерите на смъртта” но никога не ми е отговорено на това което искам в реалност, за да се опровергаят  моите  истини!!!

Как след двайсет години действат остатъците от държавна сигурност в България?

Баща ми е задържан на 02.02.1959г. заедно с мене, сложени му са белезници веднага и сме отведени в околийското.На 03.02.1959г. от околийското ме завеждат в къщи като ми казват че баща ми има работа с тях и повече да не го чакаме. От приятели на баща ми е казано че баща ми е убит по жесток начин.

Питам в момента Министъра на вътрешните работи следното:
1- Защо майка ми е принудена от прокуратурата и от ДС да се разведе, и след развода баща ми е арестуван.
2- Защо след като е арестуван на 02.02.1959г. заповедта е издадена за въдворяване на 05.02.1959г.
3- Защо ми е изпратено копие от заповедта което не отговаря на оригинала а е преработвано, това е системата от ДС която е в сила и към момента, да не се предоставят оригиналите.
4- Защо списък №7 от 14.10.1959г. не е в оригинален вид, а ми е изпратено копие, което е подправено, това е видно от различието от шрифта, тогава пишещите машини бяха с друг шрифт.  Аз точно такава имам и мога да докажа че това не отговаря на оригинала.
5- Защо под №108.е записано Желю Иванов Бъчваров роден на 22.10.1922г. и живее на ул. В. Коларов №31, когато нищо не отговаря на истината а това доказва че всичко е написано много по късно от убийството на баща ми. А ще допълня че със същата фамилия има друга жертва и тя отговаря на присъдите и годината на раждане, но хубаво направиха че  имам техните подправени копия които са доказателство за метода на работа от остатъците на ДС.
6- Защо след като искам да ми бъдат предоставени двата смъртни акта на баща ми, не ми предоставят нито един.
Питам Министъра, къде са издадени смъртните актове, къде е погребан баща ми, на това нямам никакъв отговор.
7- Защо е записано че е осъждан девет пъти когато не може да ми го докажат, - това е машината на ДС, пише така и мисли, че ще заблуди врага си, но се лъже. В отговор на присъдите, като негов син, ще  кажа, и това маже да се потвърди от ВКС с доказателства:
По първото дело е осъден на шест месеца, на основание чл.313 НЗ през 1950г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 20.03.1950г. освободен от затвора на 20.05.1950г. лежи два месеца и е пуснат, защото по подправените копия от ДС, е криминален престъпник.
Второто дело е осъден на една година на основание чл.126 НК през 1953г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 23.11.1953г. освободен на 29.08.1954г. лежи осем месеца.
8- Питам само едно да ми кажат, лежал ли е в ТВО. Какво време е бил, след като се твърди че е изпратен за една година, и убит ли е, и къде. Ако не ми бъде отговорено правилно на запитванията, то ще следва че Мирчо Спасов, Тодор Живков, Андрей Луканов и други знайни и не знайни комунисти че са убити от днешната измъчена демокрация.
10.12-2009г.
Гр.Сливен


Народ без история не е народ, а е варварин на собствения си народ.
ПОМОГНЕТЕ НИ В ИМЕТО НА ДНЕШНАТА ПОТЪПКАНА ДЕМОКРАЦИЯ

Да осъдите зверствата, извършени от комунистическия режим и геноцида в лагерите на смъртта. Нека не оставим безнаказани подобни античовешки действия. Аз, който зная какво се е случвало, очаквам справедливост и действия от Ваша страна господа от управлението на страната ни…

ЖИВКО ЖЕЛЕВ БЪЧВАРОВ


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
image
image

image

image
 
Автор: jivko1128



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28313123
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031