Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 18:02 - Хенри Форд: ЕВРЕЙСТВОТО И ЦЪРКВИТЕ, и ЕВРЕЙСТВОТО В УЧИЛИЩАТА И КОЛЕЖИТЕ
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1398 Коментари: 0 Гласове:
1



Последното място, на което един непредубеден наблюдател би потърсил следи от еврейско влияние, е Християнската църква. Обаче не надникне ли там, ще пропусне много. Ако библиотеките на нашите семинарии бяха заредени добре с пълни издания на еврейските литературни “постижения” от последните няколко десетилетия и ако изучаващите теология биваха задължавани да прочетат тези еврейски излияния, щеше да има далеч по-малко глупави приказки и по-малко заобикалки по отношение еврейската пропаганда от американския амвон.
През последните двадесет и пет години всяка семинария би трябвало да поддържа катедра за изучаване на съвременното еврейско влияние и на Протоколите. Произволното твърдение, че евреите са старозаветен народ, верен на мойсеевите заповеди, би отпаднало, а пък смирените християни не биха се двоумили да заговорят истината за тях, без суеверно колебание, породено от онзи грозно преиначен текст: “Ще благословя онези, които  благословиха Тебе и ще прокълна всеки, който вас проклина”.
На духовенството му предстои мисията да освободи църквата от онова, което в Новозаветните писания се нарича “страх от евреите”. Друго задължение на християнското духовенство е също да освободи църквата от грозната грешка, че Юдея и Израел са синоними. Прочитът на Писанията, при който се бъркат племето на юдеите и израилтяните изобщо, и в който всяко произнасяне на Израел се възприема като обръщение към евреите, лежи в основите на половината неточности и объркани  моменти, които могат да бъдат проследени в християнската църковна доктрина.
Евреите не са “избрания народ”, макар практически цялата църква да се е поддала на пропагандата, според която трябвало да бъдат възприемани като такъв народ. Поради това, че през последните години еврейските мислители широко използват

Евреите са оплели църквата в една доктрина – т.нар. либерализъм, а също въвеждат налудничави и крайно нездрави социологични разделения на обществото на много класи. Ако съществува място, където би било възможно да се направи наистина обективно изучаване на еврейския въпрос, то е в съвременната църква, която несъзнателно работи предано за масовата еврейска пропаганда. Тук ние не препоръчваме някаква остра реакция. Просто става дума да се следват утъпканите пътища на нашите деди – англосаксонците – които до ден днешен са били истинските строители на новия свят, създали са градовете, търговията, бизнеса и пр., а не евреите, които никога не са били пионери или съзидатели, никога не са се опитали да се заселят в дивата природа, обаче пък винаги се възползват от труда на други хора! Може би нямаме право да ги обвиняваме, че не са съзидателни люде, но така или иначе вината им е толкова голяма, колкото и онази, която тежи на съвестта на синовете на англосаксонците, че са се отклонили от  раволинейното градивно начало на техните бащи и са склонни да приемат съмнителните юдейски идеи.

християнски постулати, християнското духовенство хрисимо  се оставя да бъде “обработвано” с еврейски твърдения.
Критичното състояние на църквата, от което толкова се оплакват имащите отношение към духовния живот съвременни оратори, не е било предизвикано от силното развитие на науката и образованието или от т. нар. “задълбочаване на човешките познания”, понеже тези неща изобщо не са антагонистични и не се изключват взаимно, а причината трябва да се търси в еврейско-германския “висш критицизъм”.
Защитниците на вярата са водили продължителна и доблестна борба срещу този “висш критицизъм” , обаче са се оказали безсилни в своята защита, тъй като не са успели да видят, че корените и целите му са еврейски.
Не християнски или германски, а тъкмо еврейски.
В пълно съответствие с еврейската Световна програма това разрушително влияние се прокарва и покровителства от евреите и пак в съответствие с техните интереси не се допуща да бъдат видяни корените му. А днес църквата става жертва и на нова атака в условията на бушуващите “социализъм” и “съветизъм”, чиито привърженици биват насъсквани срещу нея в името на лицемерни и нискоморални теории за “братство” и с оглед на нейното “преобразяване”. Самата църква вече бе принудена да повярва, че представлява форум за дискусии, а не висока трибуна за възвестяване. Практически евреите са завладели – и в личностен, и в програмен аспект – стотици американски църкви, посредством разпространение на техните подривни и невъзможни обществени идеали, а напоследък стават толкова самоуверени в своето владеене на положението, че заслужено получават неизбежен отпор.
Духовниците трябва да знаят, че 90 процента от икономическите брътвежи, които те самите изричат от амвона, са скалъпени от еврейски професори по политическа икономия и революционни водачи. Те следва да бъдат информирани, че напоследък икономическата мисъл е напълно юдеизирана, посредством един майсторски осъществяван план, основаващ се върху камуфлирана пропаганда, щото общественото съзнание или т.нар. “мислене на масите”– което ечи най-звучно от “народните” трибуни и печатните издания – практически е по-еврейско, отколкото чисто еврейското!

ЕВРЕЙСТВОТО В УЧИЛИЩАТА И КОЛЕЖИТЕ

Колежите с постоянство биват завладявани от еврейската идея. Синовете на англосаксонците са атакувани пряко в тяхната наследственост. Потомците на Съзидателите биват покварявани с философията на Рушителите! На младите мъже още в първите вълнуващи месеци на интелектуална свобода се предлагат съдържащи обещания доктрини, чиито източници или пък последствия те не са в състояние да видят.
У младежа по начало живее една естествена борбеност и желание за съпротива, която обещава прогрес. Младите хора също така имат склонност да не гледат сериозно на древни и традиционни схващания. Двете неща са прояви на здрав дух и наченки на зараждаща се умствена зрелост. И тъкмо в тези периоди, когато подрастващите съзряват най-бурно, те биват улавяни в капаните на влияния, които се таят в колежите и ги дебнат. Вярно, с годините, голяма част се осъзнават дотолкова, че да успеят “седейки на оградата, да се видят сами как минават по пътя” и се завръщат към здравия разум. Те откриват, че доктрината за “свободната любов”, например, е приятна и вълнуваща тема за в клубовете, обаче семейството – тази старомодна лоялност на мъжа и жената както един към друг, така и към децата им – е не само основна градивна единица на обществото, но и само тя гарантира човешкия напредък. Установяват, че Революцията, макар да е благодатна тема за разпалени спорове и отличен стимулант да се почувства човек поне за малко като “супермен”, все пак не е пътят към прогреса!

Процесът на объркване в колежите се развива и следва същите линии, които вече описахме във връзка с църквите. Най-напред се натъкваме на еврейския разюздан и краен критицизъм,служещ за разрушаване на чувствата на младежа към древните вековечни традиции. Сетне вече идат еврейските обществени революционни доктрини. Двете неща винаги вървят заедно! Те и не могат да просъществуват едно без друго! Понеже това са въплъщения на програмата от Протоколите: да бъде разцепено и разединено нееврейското общество посредством (рушителни) идеи.

Напразно и глупаво би било да нападаме “радикализма” на колежаните, защото той винаги е бил част от младежката незрялост. Обаче не би било напразно да разкрием пред тях, че обществения радикализъм – самата дума “радикализъм” е прекрасна, но в случая се употребява погрешно – произлиза от еврейски източник! Основната група от “червени философи” във всеки университет се състои от евреи, начело на които обаче, в ролята на прикритие или т.нар.“нееврейски фронт”,

Революционните сили, оглавявани от еврейството, разчитат твърде много на уважението, с което се удостоява тяхното движение от привлечените студенти и някои преподаватели.

Така беше в Русия – всеки знае в символ на какво се превърна названието “студент” в тази страна!

Еврейската организация Чотокуа*, която действа почти изключително в колежите и университетите, заедно с проповядване на болшевизма в изкуството, науката, религията, икономиката и социологията, е насочила дейността си срещу  англосаксонските традиции и расови характерни особености на нашите учащи. Тези “религиозни” и “литературни” кръгове са подпомагани умело от преподаватели и духовници, чието мислене е било изкривено и отровено от еврейски рушителни  влияния в обществения и стопанския живот.

стои някой заблуден професор. На част от тези професори им плащат пари “червени” организации, чиито щабове се намират извън страната! Наред с това съществуват междуколежански и  междууниверситетски социалистически общества, гъмжащи от евреи и изцяло под тяхно влияние. Еврейски преподаватели из цялата страна основават “братства” под патронажа на най-престижни обществени и университетски поддръжници. Студентските лекционни курсове са идеална среда за тази пропаганда, чиято цел е да осигурява на студентите приятното вълнение от схващането, че вземат участие в полагане основите на едно ново велико движение, съпоставимо едва ли не с извоюването на Независимостта.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28315163
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031