Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2011 20:45 - Хенри Форд: АЛКОХОЛ, ХАЗАРТ, ПОРОК, КОНТРАБАНДА И КОРУПЦИЯ
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 2721 Коментари: 0 Гласове:
1



“За да не допуснем гоите да мислят за себе си, ние ще отвличаме вниманието им с развлечения, игри, забавления и всякакви вълнуващи начинания.
Създавайки у тях разни интереси, напълно ще отклоним мисленето им от въпроси, по които ще се наложи да водим борба с тях. Отвиквайки ги все повече от самостоятелно мислене, хората ще се изказват в унисон с нас, защото ние самите ще предлагаме
нови направления в мисленето – разбира се, чрез личности, които те няма да считат за свързани с нас по какъвто и да е начин”
- Тринадесети протокол


Евреите са най-голямата загадка на света. Бедни в по-голямата си част, те все пак контролират световните финанси. Разпръснати навсякъде, без държава или официално правителство, показват такова расово единство, до което нито един друг народ не е достигал. Живели векове наред при законови ограничения в почти всички страни, те се оказват реалните властници, стоящи зад много (всички) тронове.
Единственото определение, което касае по-голям процент хора при евреите, отколкото при която и да е друга раса, е това:
те са в бизнеса. От продажбата на стари дрехи до контрола на международната търговия и финанси, евреинът показва изключителна дарба за бизнес. Повече, отколкото която и да е друга раса, той демонстрира решителна неприязън към индустриалното предприемачество, която компенсира с еднакво решителна
приспособяемост към сферата на търговията.
Нееврейското момче живее с нагласата, че трябва да се труди, приемайки работа в добивната промишленост или производството; еврейчето обаче предпочита да започне като продавач, касиер, чиновник или каквото и да е, стига да бъде свързано с търговската страна на бизнеса.
В Америка повечето от големите бизнеси, тръстове, банки, националните ресурси и главните селскостопански продукти
– особено тютюн, памук и захар – са под контрола на еврейски банкери или техни агенти. Тук еврейските журналисти са голяма и могъща група. Огромна част от Универсалните магазини се държат от еврейски фирми и много от тях, ако не и повечето, работят под нееврейски имена.
Евреи са както най-крупните, така и най-многобройните собственици на застроена жилищна територия в цялата страна. Те
са начело на развлекателния бизнес. Те контролират абсолютно всички публикации в страната. По-могъщи от която и да е друга
раса сред нас, евреите получават ежедневно от пресата голяма доза благосклонно отношение, което би било невъзможно, ако
сами не притежаваха средствата (медиите)за създаването му.
Вернер Зомбарт, един про-еврейски настроен автор, в своята книга “Евреите и съвременният капитализъм”, казва:
“Ако условията на живот в Америка продължат да се развиват според същите тенденции, както при последното поколение,
ако се запазят същите статистически данни за имиграцията и раждаемостта при всички националности, въображението ни би
могло да нарисува Съединените щати след 50 или 100 години като страна, населена само със славяни, негри и евреи, сред
които евреите, естествено, ще заемат позицията на икономически господари.”
Евреите са единствените интернационални капиталисти, но като правило предпочитат да не разкриват този факт.

ЕВРЕИТЕ И КОНТРАБАНДНОТО ЗЛО
Твърдението, че евреите са раса от трезвеници, може и да е вярно, но то не може да засенчи други два факта, свързани с тях: те съставляват масата от търговците на алкохол в страните, където живеят, а в Съединените щати са единствената раса, за която не е в сила законът за "сухия режим". В общи линии, евреите стоят на страната на алкохола и винаги са стояли. Те са най-стабилните пиячи от всички.
Ето защо успяха да си осигурят преференция пред закона: нали религиозните им церемонии ги задължават да изпиват количество, което се изчислява на около 10 галона на година.
По този начин законът за сухия режим, който е част от Конституцията на САЩ, става съвсем официално неефективен по
отношение на евреите, обаче в рамките на 10 галона годишно. Те не се противят на закона, понеже периодът на забрана се оказва печеливш за тях. Никак не е трудно да прекараш 100 галона през “пролука” в закона, позволяваща 10. На практика, милиони галони контрабанден алкохол бива прекаран през тази “пролука”.
За американския народ бе голяма изненада, че бизнесът с алкохол в целия свят е в ръцете на евреи. В Съединените щати
този бизнес беше почти изключително в еврейски ръце още 25 години преди Запрещението. През този период търговията с алкохол даваше основание да бъдат въведени най-строги забрани от страна на закона.
В публикуваната от “Фънк и Уогнълс” книга “Завладяващият евреин”, Джон Фостър Фрейзър  пише:
“Евреите са господари на търговията с уиски в Съединените щати. Осемдесет процента от членовете на Националната асоциация на търговците на алкохол са евреи. Цифрите показват, че 60 процента от бизнеса по дестилиране и продажба на едро на уиски е в ръцете на евреи.Чрез посредници те контролират винарската продукция на Калифорния. Евреи посещават щатите, в които вирее тютюн, и го изкупуват почти всичкия на листа, така че големите компании, произвеждащи тютюневи изделия, да бъдат принудени да купуват суровините от тях. Те държат здраво и търговията с пури.”
Последното се оказа в сила и за Европа, особено в Русия, Румъния и Полша. Еврейската енциклопедия посочва:
“Установяването на държавен монопол върху алкохола (в Русия през 1896 г.) лиши хиляди еврейски семейства от поминък”.
Те контролират вноса и износа на алкохол. В Русия бизнесът с водка се превърна в голям проблем. В Румъния целият “еврейски
въпрос” си беше изцяло “алкохолен въпрос”. Същото важи и за Полша. В Съединените щати уискито стана притежание на
евреите през 19. век.

КАК РАБОТИ ЕВРЕЙСКИЯТ АЛКОХОЛЕН
ТРЪСТ
Да се произведе алкохолен дестилат от зърно, може при всякакъв климат и по много начини. Неутралните спиртове,
високоградусовите вина и алкохолът не са рядкост никъде по света. Те могат да бъдат произведени в мазето или някоя задна
стаичка на къщата за много кратко време. Изискват се съвсем малко грижи. Има обаче и смес от химически вещества и спирт,
оцветена и догодена на вкус, на която мошеници слагат етикет “уиски” и я продават на бара, а това вече е престъпление срещу дестилирането, срещу човешката нервна система и срещу обществото изобщо. Още през 1904 г. д-р Уайли, тогавашен шеф на Бюрото по химия на Съединените щати, говори много по въпроса. Малцина му обърнаха внимание, защото той не посочи, че злото, против което се бори, се разпространява благодарение на една определена класа хора, залагащи изцяло на печалбата, с цената на съсипването на цяла американска индустрия и безброй хиляди американски граждани. Обществото тогава предположи, че д-р Уайли обсъжда чисто технологичен метод, който касае само дестилаторите. Можеше да бъде предизвикан доста по-голям интерес у хората, ако някой беше дръзнал да изложи открито голямата еврейска конспирация с уискито (всичко с което се занимава организираното еврейство, е част от голямата конспирация - развращаване, ограбване и заробване на народите).

ИЗКУПУВАНЕТО НА СТАРИТЕ МАРКИ
Еврейският характер на бизнеса с уиски, датиращ от Гражданската война, може да бъде разкрит лесно, ако само отбележим колко много от най-известните марки в различно време са попаднали под техен контрол. Списъкът е стряскащ.
Всеки гражданин на който и да е град, независимо колко голям, не би се затруднил да потвърди становището, че повечето от
дестилатори, търговците на едро и посредниците в бизнеса с уиски в неговия град са били и все още са евреи. От значение е не само фактът, че бизнеса с алкохол се контролира от евреи, а също и това, че из цяла Америка се е разпрострял механизмът на една порочна система, която освен че е предназначена да съсипе истинския алкохолен бизнес, съсипва също така стотици хиляди граждани, които вярват, че думите - “чисто и неподправено” - са истина. Разбира се, съдържанието на шишетата е “чисто и неподправено”. Обаче такава е и карболовата киселина – но тя не е уиски.
Запрещението помете старите пивници (saloons), но не лиши евреина-спекулант от неговите печалби. Организираното мошеничество преодоля и този закон.

“НЕГЪРСКИ” ДЖИН
През 1908 г. в “Колиърс Уикли” се появиха някои неоспорими истини, доказващи какво се върши на практика. “Колиърс Уикли” беше първото списание в страната, което отпечата имената на евреи, свързани с извращаването на алкохолния бизнес у нас. То проведе целенасочена унищожител-
на атака срещу т.нар. “негърски джин” – особено долнопробна напитка, предназначена да въздейства върху чернокожия по най-зловещ начин. Авторът, Уил Ъруин, нарече този джин “най-грубото злодеяние на упадъчния алкохолен трафик в Съединените щати”.
Този автор и списанието подхванаха по съвсем нов начин проблема, давайки публичност не само на имената на някои
марки алкохол, но също и на имената на хората, които го произвеждат – и всичките бяха евреи! Производителят на една от
марките “негърски джин”, благодарение на която някои негри бяха подтикнати към чудовищни престъпления, беше някой си
Ли Леви. Г-н Ъруин описваше в детайли някои от заключенията, до които бе стигнал, изследвайки джина, продаван от няколко
компании, всичките носещи еврейски имена. “Джинът беше евтин, а етикетите му съдържаха похотливи внушения, съпът-
ствани от крайно неприлични снимки на бели жени. Тази марка никога не съм я виждал да се продава в кръчма, където достъпът
на негри е забранен”, пишеше той. Масовата продажба на разни марки евтин вреден джин и други алкохолни напитки, произвеждани и продавани безсрамно под еврейски имена, доведоха дотам вестниците и полицейските доклади да бъдат изпълнени със сведения за някаква “особена разюзданост сред негрите”.
Във връзка с “негърския въпрос”, този т. нар. “негърски джин”, продуктът на отровителските еврейски фабрики за алкохол, се превърна в твърде провокативен елемент.
Времето на появяването му на пазара в Съединените щати съвпада с периода, когато негърските бунтове и последвалите
ги линчувания добиха твърде голяма сериозност. А и районите, в които се продаваше такъв джин, бяха същите, в които безредиците преобладаваха.

ДОБРЕ ОБМИСЛЕНИЯТ ОТГОВОР
Древната еврейска политика “разделяй – завладявай – унищожавай” служи като обяснение на историята с трафика на
алкохол. Еврейското влияние, упражнено между дестилирането и смесителството, изтласка дестилаторите и в крайна сметка
унищожи трафика, съществуващ под формата на законно начинание, отваряйки път за масово организирана контрабанда,
гангстерство и тотално беззаконие, изпълващи със зло днешния свят.
Изключително просто е – толкова просто, че е останало незабелязано. “Разделяй и владей” е формулата на живота, така
както я възприемат еврейските водачи и така, както тя е постановена в Протоколите. Обществото бива мамено постоянно,
че всъщност нещата били твърде сложни, а това изобщо не е така. Когато успееш да откриеш комара, пренасящ заразата,
жълтата треска вече не представлява никаква загадка. Онова, което подлежи на пълно юдеизиране, както еврейските водачи
си представят нещата, може би заслужава да бъде унищожено.
И основанието за неговото унищожение може да се корени в самата възможност то да бъде юдеизирано.
Поддържането в съзнанието на хората, на идеята, че трябва да се пие, се дължи изцяло на еврейската пропаганда. Днес
на сцената или екрана няма диалог, който да не изобилства с дрънкане за пиене. Идеята за злоупотреба с пиенето би била
подкрепяна и поддържана с всички средства на еврейската сцена, в еврейския джаз и еврейските комикси, докато някой не се
нахвърли върху нея, обявявайки я за предателска.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28376662
Постинги: 4303
Коментари: 7561
Гласове: 8248
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930