Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2011 23:07 - Обръщение на Адолф Хитлер към германския народ - 22 юни 1941 г. http://zarubezhom.com/antigulag.htm; The Barnes Review - September/October 2009.
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 14805 Коментари: 24 Гласове:
6

Последна промяна: 02.03.2011 23:56


Германски народе! Национал-социалисти! Прегърбен под тежките проблеми, осъден месеци на мълчание, дойде часът, когато накрая мога да говоря най-искренно. Когато на 3 септември 1939 г. Германският Райх получи декларацията за обявяване на война от Англия, отново се поднови английското старание да се направи невъзможен какъвто и да е опит за консолидиране и разцвет на Европа, чрез незабавно унищожаване на появявила се силна държава на континента.

Именно затова Англия векове громи Испания в много войни. Затова Англия води войни против Холандия. Затова по-късно - 1812г. Англия громи Франция, с помощта на силите на цяла Европа, а след това, на границата на 20-ти век, Англия започна да обкържава Германската държава, а имаше и Световна война. Но само вследствие вътрешния саботаж Германия бе разбита, с катострофални за нея последици.

(Тук и надолу, бележките в скоби и в червено са от преводача и редактор, проф. Столешникова А.П.)
(Хитлер намеква за диверсионната дейност на еврейската "пета колона" в Германия (сайяните), и метежа на еврейската "Спартакска лига" на Либкнехт и Роза Люксембутг".
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartacus_League.

След лицемерните твърдения, че войната е уж само против "кайзеровия режим", те започнаха планомерно да унищожават германската държава, веднага след като германските войници сложиха оръжие.

След пророческото изявление на Франция, че 20 милиона германци, са прекалено много; с други думи, този брой трябва да бъде унищожен с глад, болести и емиграция; което изявление беше и изпълнено, буква по буква. 
Германското национал-социалистическо движение започна своята работа по сплотяване на германския народ, и с това започна възраждането на Германия. А това възраждане на нашия народ, от пепелта, от нищожеството и срама, носеше всички признаци на вътрешно Възраждане. С което ние по никакъв начин не влияехме и не заплашвахме Англия.

Въпреки това, раждащата се от ненавистта нова политика на Англия, за обкържаване и изолация на Германия, започна отново. Вътрешно и международно, това резултира във вече добре познатия ни заговор между евреите и демократрите, болшевиките и консерваторите, с еднинствена цел да се блокира установяването на новата германска държава.

(Тук е много важно да отбележим, че у Хитлер съвсем отсъства разбирабето, че "евреи и демократи, болшевики и консерватори" - всичките те са евреи и криптоевреи (скрити евреи). Хитлер не стигна до разбирането, че видимите евреи са само върхът на огромния еврейски айсберг. Затова и загуби. Докато той воюваше с евреите, него самия го саботираха криптоевреи.)

Освен против нас, ненавистта на този интернационален заговор беше насочена и срещу тези народи, които подобно на нас, бяха подминати от щастливата съдба и бяха принудени да заработват своето препитание, в най-трудната борба за преживяване. Всички права на народите на Италия и Япония, също както и на нашия народ, да участват в справедливата подялба на благата на този свят, бяха отхвърлени.

Затова коалицията на нашите страни трябва да действа само в самозащита, пред лицето на заплашващия ги световен заговор

Още в самото начало на 1936 г. премиерът Чърчил, по показания на американския генерал Ууд (http://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_Wood ) пред американския конгрес, отново обяви Германия за доста силна и затова следвало да бъде унищожена.

(А още по-рано - 24 март 1933г., световното еврейство (Всемирната Юдея - Евреонал) обяви световна война на Германия. http://images.indymedia.org/imc/ontario/judea_declares
_war_on_germany.jpg)

Лятото на 1939 година изглежда дойде времето на Англия да започне унищожението на Германия, като завършек на политиката, на нейното обкържаване и изолация. С тази цел бе създаден план, с кампания от лъжи, съдържащ обяви че други народи са уж в опасност, които Англия омота с обещания за гаранции и помощи, както беше направено и през предишната война.

По този начин Англия, от май до авгует 1939 г., успя в разгласяването пред целия свят, че Германия пряко заплашвала Литва, Естония, Латвия, Финландия и Бесарабия, а също и Украйна.

И тези държави си позволиха да бъдат въвлечени в приемане на обещания за гаранции, и по този начин се привързаха към изолационистките сили, против Германия.

Предвид тези обстоятелства, счетох че съм дължен да приема върху себе си цялата отговорност, пред лицето на моята собствена съвест и пред историята на германския народ, и не само уверих тези страни и правителствата им, в лъжовността на английските трвърдения, но и установих строга граница за нашите сили на изток, с най тържествени декларации, относно границите на нашите интереси.

Национал-социалисти! В това време вие сигурно сте чувствали, че тази крачка за мен беше горчива и изнудена. Никога германският народ не е имал враждебни чувства по отношение народите на Русия! Обаче вече 10 години еврейските болшевики се впускаха в непрекъснати провокации да подпалят не само Германия, но и цяла Европа. В същото време германските националисти не се опитваха да променят своя мироглед към Русия, но еврейските болшевики от Москва, точно обратно, правеха всичко, опитвайки се да подгазят не само нас, но и другите европейски народи, и не само идеологически, но и с груба военна сила.

(Роза Люксембург и Карл Либкнехт с техните «спартаковци; "Съветско-Полската война" - Пробивът на Тухачевски към Берлин, в помощ на спартаковците: http://en.wikipedia.org/wiki/Polish%E2%80%93Soviet_War ; «Роте Фанне» на Ернст Телман и т.н. Въобще - "световна революция".)

Последствията от действията на болшевисткото правителство пораждат само хаос, нищета и глад във всичките страни. А аз, обратно, вече 20 години, с минимална намеса и без разрушаване на нашата промишленост, установих социализъм в Германия, който не само напълно ликвидира безработицата, но и позволи на трудовия човек да получава по-голямата част от резултатите на своя труд.

Успехът на тази политика на икономически и социални преустройства на нашето общество, посредством системното унищожаване на разликите в класите и ранговете, има крайната цел - истинска общодържавна общност на целия народ.

(Евреоналът по принцип не позволява на едноличните лидери да работят за благото на която и да е държава, понеже това ще е против благото на Евреонала. Именно затова Евреоналът приписва на всяка абсолютна власт, всички злини и я обсипва с огън и жупел. Макар да е разбираемо, че абсолютната власт може да бъде не само абсолютно лоша, както настояват апологетите на Евреонала, но и абсолютно добра. Всичко зависи от конкретния лидер и чие благо има предвид той – на Евреонала или на народа на съответната страна.)

Затова само насила аз се принудих през август 1939 г. да изпратя министъра на външните работи Рибентроп в Москва, в опит да се измъкна от клещите на английската изолация.

(Наистина, този пакт щеше да е най-страшният удар срещу англоезичния Евреонал, но само ако съветските болшевики имаха поне грам искрени намерения!)

Това направих само предвид своята отговорност пред германския народ, но още повече, с надежда за постигане на стабилно прекратяване на напрежението, и за да намаля жертвите, които в противен случай ще се изискват от нас.

В същото време, когато Германия тържествено потвърди в Москва, че изброените страни (Естония, Латвия, Финландия и Бесарабия, също и Украина), с изключение на Литва, не влизат в интересите на Германия, беше постигнато и специално съглашение, за в случай, че на Англия се удаде да принуди Полша, да провокира война с Германия. Като и в този случай германските искания бяха сведени до минимум, и без никаква връзка с успехите на германската армия.

Национал-социалисти!  Последствията от този Пакт, който и самият аз исках, и който бе сключен в интерес на германсия народ, беше много и много плачевен, особено що се отнася до германците, живеещи в гореспоменатите страни.

Повече от половин милион германски мъже и жени, мнозинството от които селяни, занаятчии и работници, бяха принудени буквално за една нощ да бягат, за да се измъкнат от новия (болшевишки) режим, който първоначано ги заплашваше с безпросветна нищета, а рано или късно, с пълно унищожение.
(Има се предвид окупирането на балтийските републики от СССР)

Още повече, че хиляди германци напълно изчезнаха. Не е възможно даже да се проследи тяхната съдба и какво става с тях сега. Сред тях бяха и 160 хиляди германски граждани. И за всичко това аз трябваше за си затворя очите. Бях задължен да мълча. В края на караищата аз сам поисках да постигна намаляване на напрежението, и ако е възможно, и пълен мир с тази държава (СССР).

Но по време на нашето общо навлизане в Полша, кремълските управници, внезапно и в противоречие с договора, поискаха също и Литва. Германия никога не е имала намерение да окупира Литва. (А Вилнюс тогава е принадлежал на Полша)

И Германия не само се оказа неспособна да предяви ултиматум на литовското правителство, но и отхвърли молбата за изпращане на германски войски, понеже това искане не съответстваше на целите на германската политика. Въпреки това аз се подчиних и на това ново изискване на Кремъл. Но това беше само началото на шантаж и все нови и нови изнудваня.

Победата в Полша, която бе постигната изключително с германски войски, ми предостави възможност още веднъж да се обърна към западните страни с предложение за мир. Това предложение за мир за пореден път бе отхвърлено, както и винаги, благодарение на интернационалните усилия на еврейските подпалвачи на войната. По това време, причина за такъв отказ беше фактът, че Англия още се надяваше да мобилизира против Германия коалиция на европейските страни, включително балканските страни и Съветска Русия. Лондон реши да изпрати за посланник в москва Крипс (английски марксист).
(Sir Stafford Cripps http://en.wikipedia.org/wiki/Stafford_Cripps)

Крипс получи ясни инструкции, със всички средства да вкара съветска Русия в проанглийската коалиция. Английската преса съобщаваше за тази мисия, понеже тя нямаше как да се скрие. Есента на 1939 и пролетта на 1940 година, се разбраха първите резултати от мисията на Крипс. Във времето, когато съветска Русия се опита да подчини с военна сила, не само Финландия, но и Балтийските страни, тя изведнъж започна да оправдава своите действия, толкова смехотворно, колкото и фалшиви бяха твърденията, че уж тя била длъжна "да защитава тези страни от външна заплаха". А тази външна заплаха означаваше само Германия. Никоя друга страна нямаше достъп до балтийския басейн и неможеше да заплашва никого. Но аз бях принуден да мълча. Но тези, които бяха на власт в Кремъл, веднага тръгнаха още по-далече.

Във времето, когато пролетта на 1940 г. Германия, в съответствие с т.н. Пакт за Ненападение, оттегли своите войски от източната граница, и всъщност по-голямата част от източната граница беше напълно очистена от германски войски, веднага започна концентрация на Руски войски на западната им граница, което вече можеше да се разглежда като целенасочена заплаха за Германия.

В съответствие със заявлението на съветския министър на външните работи Молотов, а после и на министър-председателя, направено лично, по същото време, пролетта на 1940 г., Съветският Съюз вече имаше 22 дивизии само в Прибалтика. И в същото време, когато самото съветско правителство винаги твърдеше, че войските им уж били въведени по молба на местното население на Прибалтика, целта на нейното продължаващо присъствие беше да демонстрира силата си на Германия.
В същото време, когато нашите войници, от 5 май 1940 , унищожаваха англо-френските сили на запад, концентрацията на съветските войски и техните маневри на нашата източна граница, приемаха все повече и повече заплашителни размери.

Затова, в интерес на Германия, аз от август 1940 г. вече не можех да позволя на нашите източни провинции да остават незащитени, предвид безпрецедентното нарастване броя на болшевишките дивизии.

Всичко това бе резултат от англо-съветската кооперация, насочена към създаване на такава мощна армейска групировка, та германското командване да не може да приключи блицкриига на запад с пълен разгром, особено що се отнася в частта за военновъздушните сили. И всичко това беше в съответствие не само на английската, но и на съветската политика, понеже Англия и Съветска Русия имаха предвид затягане на войната, колкото се може по-дълго, за да отслабват и ослабват цяла Европа, и да я направят напълно неспособна.

Анализирайки, атаката на СССР срещу Ромъния, също бе насочена към овладяване на важна материална база, не само на Германия, но и на всички европейски икономики; и е искала да я разруши. Гемания, особено след 1933 г. с непрекъснато търпение търсеше възможности да установи търговия със страните от югоизточна Европа. Затова ние винаги сме били заинтересовани за вътрешното спокойствие и вътрешната организация на тези страни. Съветското нападение над Ромуния и обвързването на Гърция с Англия заплашваха в кратко време да превърнат този регион в театър на война.

Напълно противоположно на своите принципи и срочната молба на румънското правителство, което само носеше отговорността именно за това развитие на събитията, аз ги съветвах да приемат съветските исканя, заради мира, и да отстъпят Молдова. Румънското правителство, обаче считаше, че може да се отчете пред своя народ, само ако Германия и Италия, като компенсация биха могли, най-малкото, поне да гарантират целостта на това, което е останало от Ромъния.

Аз се съгласих на това, с тежест на сърцето, защото по принцип ние германците, когато дадем своите гаранции - ние държим на тях. Ние не сме англичани и не сме евреи.

(Хитлер пак прави грешно разграничение, между «англичанин» и «евреин». Тази съдбовна грешка му струваше - Германия. А още по скъпо му излезе правенето на разлика между американец и евреин).

Аз до последната секунда, макар и облечен с лични отговорности, се надявах на запазване на мира в този регион. За да разреша тези проблеми и да постигна яснота в отношенията между Съветска Русия и Германия, а също и предвид продължаващата концентрация на съветски войски на нашата източна граница, аз поканих Молотов в Берлин. Съветският министър на външните работи тогава поиска от Германия разясняване на съглашението по следните четири пункта:

1). Въпрос на Молотов: насочени ли са германските гаранции към Ромъния против СССР, в случай на повторно нападение на СССР срещу Ромъния?

Моя отговор: Германската гаранция има общ характер и безусловно ни натоварва със задължения. Съветска Русия, обаче, никога не ни е обявявала, че има и други интереси в Ромъния, зад пределите на Бесарабия. И самата, вече извършената окупация на Северна Буковина от съветските войски, вече излезе зад пределите на съветските уверения, затова аз не мислия, че Русия в даден момент ще има още по-далече идещи намерения против Ромъния.

2). Втората точка на Молотов: Съветска Русия пак чувства заплаха от Финландия. Кремъл определено не може да търпи това. Готова ли е Германия да не оказва помощ на Финландия, и още повече, незабавно да отзове германските войски, вече намиращи се във Киркенезе?(http://en.wikipedia.org/wiki/File:Petsamo.png)

Моя отговор: Германия няма абсолютно никакви интереси във Финландия. Но нова война на СССР против малкия фински народ, вече не може да се разглежда от германското правителство, като нормално явление; също така, ние никога няма да повярваме, че Финландия по какъвто и да е начин може да заплашва СССР. При никакви обстоятелства ние не желаем нов военен театър на Балтика.

3). Третата точка на Молотов: Готова ли е Германия да се съгласи, че съветска Русия може да даде гаранции на България, във вид на изпратени там свои войски, във връзка с което, той Молотов е готов да увери Германия, че Кремъл няма да сваля царя на България?

Моя отговор: България е суверенна държава. И аз нямам информация, че България някога е искала гаранции от Съветска Русия, подобно тези, които Ромъния поиска от Германия. Още повече, аз не съм готов да отговоря на този въпрос, без консултации с моите съюзници.

4). Четвъртата точка на Молотов: Съветска Русия при всички обстоятелства иска свободен проход през проливите Босфор и Дарданели, и за своята защита иска окупация на известен брой бази на Дарданелите и на Босфора. Германия съгласна ли е или не?

Моя отговор: Германия винаги е била готова да се съгласи на изменение конвенцията от Монтрьо, от 1936 г. в полза на държавите от Черно море. Германия не е готова да даде съгласие на Съветска Русия да създаде военни бази по проливите. (http://en.wikipedia.org/wiki/Montreux_Convention_
Regarding_the_Regime_of_the_Turkish_Straits )
(Дарданелльский пролив: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dardanelles_map2.png и Босфор: http://en.wikipedia.org/wiki/Bosporus т.е. Истамбул-Константинопол
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Turkish_Strait_disambig.svg и http://en.wikipedia.org/wiki/File:Sea_of_Marmara_map.png

(Охо, оказва се, че СССР се е готвел отново да нападне Финландия, да окупира Ромъния и България, и да превземе Истамбул с проливите! А ние никога не сме чували за тези 4 точки от ултиматума на Молотов към Германия! ...)


Национал-социалисти! Тук аз бях задължен, с пълно съзнаване на своята отговорност, да изявя своята позиция, като отговорен лидер, не само на Германия, но и като представител на европейската култура и цивилизация. Последствието на всичко това бе, повишаване активността на Съветска Русия, насочена против Германия, и веднага, конкретно, започнаха нови опити за подриване на Румънската държава, и опити, чрез пропаганда, да се отстрани българската монархия.

С помощта на заблудените и незрели лидери на Ромънския Легион(http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Guard) в Румъния бе организиран държавен преврат, целта на който беше да падне главата на генерал Антонеску; да се предизвика хаос в страната; да се лиши правителството от всяка власт, и по този начин да се създадат предпоставки за въвеждане на германски гаранции. И въпреки това аз все още вярвах, че най-добре ще е да продължа да мълча. Незабавно след неуспешния опит за държавния преврат в Ромъния, Съветска Русия предприе ново прехвърляне на войски на източните граници на Германия. Съветски танкови подразделения и парашутисти, във все по нарастващи количества, се прехвърляха в опасна близост от германската граница. Германските въоръжени сили и германският народ знаят, че само до преди неколко седмици нито една механизирана дивизия или даже един единствен танк не беше дислоциран на нашите източни граници.

Ако не се вземат предвид всичките отричаня и камуфлажи, беше нужно някакво окончателно доказателство за формиращия се съюз между Англия и Съветска Русия, и Югославският конфликт го предостави.

Когато предприемах всякакви усилия, насочени към създаване мир на Балканите, заради приятелското сътрудничество с Мусолини, поканих Югославия да се присъедини към Тристранния пакт.(Подписан на 27 септември 1940 г. между Германиея, Италия и Япониея: http://en.wikipedia.org/wiki/Tripartite_Pact, Впоследствие, в своя последен дневник http://zarubezhom.com/agitler.htm , Хитлер признал, че той пропаднал поради Мусолини и Италия; и във всички отношения много негативно се изразил, както лично за Мусолини, така и за Италия и италиянците, като народ. Хитлер отново не разбрал, че ако няма разлика между «англичанин» и «евреин», то между «италиянец» и «евреин» отдавна няма разлика.)

Англия и Съветска Руссия в обединен сговор организираха държавен преврат, който за една нощ отстрани тогавашното правителство на Югославия, което беше готово да подпише съглашението.
(на 25 март 1941 год. във Виена югославският Принц Павел подписа «Тристранния Пакт», а след ден, на 27 март, неговото правителство бе свалено с военен преврат, под британско ръководство, и вместо него бе назначен 18 годишния Петър Втори). http://en.wikipedia.org/wiki/Tripartite_Pact Прим. пер)

И сега можем да информираме германската нация, че югославският преврат не беше само английски, но основно, под съветско ръководство!

И понеже ние мълчахме, съветските ръководители веднага направиха крачка напред. Те не само организираха преврата, но и след неколко дни, в стремежа си да се противопоставят на мира на Балканите, сключиха договор за дружба и взаимопомощ с Югославия, и я насочиха отново против Германия. И това съвсем не беше платоническа дружба. Москва поиска мобилизация на югославската армия.

И понеже и тогава, реших че е по-добре да не говоря нищо, тези които са на власт в Кремъл, отидоха още по далече. Германското правителство сега притежава документално свидетелство, което показва, че правителството на Съветска Русия, за да въвлече във война Югославия, и даде обещание да я снадбява чрез Солунското пристанище, с оръжие, самолети, амуниции, и други военни материали, против Германия.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki ).

И това се случи именно в този същия момент, когато лично аз, в моята постоянна надежда да служа на делото на мира, дадох съвет на японския министър на външните работи Йосике Мацуока, който намали търканята между Русия и Япония.

Само бързото придвижване на нашите несравними дивизии към Скопие (http://en.wikipedia.org/wiki/Skoplje), както и завземането на самия Солун, развали този англо-съветски заговор. Летците на югославската армия, обаче, бягаха в съветска Русия, и веднага бяха приети като съюзници.

Победата на Германия и Италия в Югоизточна Европа, на първо място стопираха плана, през лятото на 1941 г. да въвлекат Германия в дългомесечна война на Балканите, а в същото време да се ускорява и увеличава преднастъпателното разполагане на съветските армии и повишаването на боеспособността им, та в крайна сметка, заедно с Англия, и с поддържката на американското снадбяване, да съкрушат Германия и Италия. По този начин Москва не само наруши, но и срамно предаде положенията в нашето дружеско съглашение. Всичко това бе извършено, когато управниците в Кремъл, аналогично на случая с Финландия и Ромъния, до последния момент претендираха за мир и дружба, и с честни очи изказваха официални опровержения.

И макар до този момент да бях принуден, отново и отново да пазя мълчание, под натиска на обстоятелствата, сега дойде моментът, когато да продължаваме да сме само наблюдатели, би било не само грях, но и престъпление против германския народ - и да, - даже престъпление против цяла Европа.

Сега 160 съветски дивизии стоят на нашите граници! В течение на много седмици върви постоянно нарушаване на тази граница, от крайния север, до самата Ромъния. Съветските летци не считат за нужно да спазват въздушните граници; може би за да ни покажат, че те вече се чувстват стопани на тези територии.

През нощта на 17-18 юни 1941 г. съветски въоръжени отряди отново навлязоха дълбоко на германска територия и се върнаха обратно, само след продължителен бой.

Всичко това ни доведе до часа, когато за нас беше необходимо да предприемем крачки против този заговор между еврейските англосаксонски подпалвачи на война и еврейски управници на болшевишкия център в Москва.
(Ето тук Хитлер като чели разбира интернационалната универсалност на еврейските управници в целия свят.)

Германски народе!  Сега се създава марш, който няма аналог в историята, по своята разтегленост. Заедно с нашите фински приятели, победителите на англичаните под Нарвик, стоят до полярния кръг.
(Narvik, където германският флот разбил английския http://en.wikipedia.org/wiki/Battles_of_Narvik).

Германските дивизии под командването на покорителите на Норвегия, в сътрудничество с героите на финландската свобода, с техния маршал, защитават своята земя. Формациите на германския източен фронт се простират от Източна Прусия, до Карпатите.

(Какъв е този "блицкриг" с такъв, както той сам казва, безпрецедентно разтеглен фронт? За да превземе Москва, той е трябвало да концентрира всичко в един юмрук и отведнъж да обезглави болшевишката Совдепия.
СССР е архицентрализирана държава: няма център, няма и държава. Но той и с разтеглен на хиляди километри фронт, след 4 месеца стигна до околовръстния път на Москва! Но той загуби време, а за това време американските евреи организираха влизането на САЩ във войната, и това беше краят на Хитлер. Или - Хитлер загуби войната още на 7 декември, в деня на включването на САЩ във войната. Германия не е била равна по мощ със САЩ. Интересно кой е посъветвал Хитлер да разтегли фронта? Ясно е че са "криптоевреите" - псевдоарийци.)

Германските и румънски войници обединени под командването на главата на ромънската държава Антонеску, от бреговете на Прут, чак до Дунав и до Черно море. Затова задачата на този фронт не е да защитава отделна страна, а да защитава цяла Европа, и да е спасение за всички. Затова аз реших днес отново да заложа съдбата и бъдещето на Германия и на германския народ в ръцете на нашите войници.
И да ни помага Бог в това сражение.


Источници: «Der Furer an das deutsche Volk 22 Juni 1941 (“The leader of the German people, June 22 1941”), in Philipp Bouhler (ed). “Der grossdeutsche Freiheitskampf”. Reden. Adolf Hitlers (The German Struggle for Freedom; Speaches of Adolf Hitler”) vol.3 (Munich: Franz Eher, 1942), pp.51-61 (New York Times, Jine 23, 1941). 

превод: Проф. Столешникова А.П.

Превод от руски: Григор Симов
(текстът е току що преведен и още не е редактиран!)




Гласувай:
7



1. samvoin - Съзнателно или не, Хитлер сгреши ...
03.03.2011 01:23
Съзнателно или не, Хитлер сгреши като нападна СССР, подведен вероятно от Дълес и петата колона на САЩ във властта си.
По този начин помогна независимо волно или неволно на световните злодеи, да докарат войната до желания от тях изход.
Пътя му не беше към СССР, а пълно настъпление на Запад, до капитулацията на Англия и изтласкването на САЩ от Азия и Европа, което щеше да я доведе до изолация и криза.
Болшевизма щеше да се капсулира и да загине със Сталин, да стане национал - болшевизъм, като севернокорейският днес или пък да дойде друг момент за война със СССР...
Никой влезнал във война на няколко фронта и по всички посоки на света, не е победил!
Справка: Наполеон Бонапарт, Фердинанд...
Още повече, не трябваше да подценява силите в партизанската война на руснаците, а войната на Изток е била избежна, според цялото останало живо обкръжение на Хитлер и всички негови военни тактици и стратези.
цитирай
2. grigorsimov - За съжаление, вие не искате да осъзнаете, че:
03.03.2011 08:04
Съветският Съюз е Еврейски съюз, създаден с цел да унищожи, не само руския народ, но и Европа, и света. А самонареклият се "Троцки", всъщност е Лейб Бронщайн, който е бил избран от Световното еврейство. начело с банкерите им, да бъде "еврейският месия" който да завладее Русия и света за евреите, и таке те да поробят народите и да се изпълни обещаното им от господа (а всъщност - от дявола) световно господство.
Затова СССР никога не е имал друга цел, освен "световна революция", в която да бъдат заличени всички народности; да бъде отнета всяка нееврейска еобственост; да бъде буквално унищожена вярата в Бога, и особено - в Христа; да се забрани семейството и собствеността на децата на родителите, за да бъдат децата възпитавани в изолирани школи, за да може да се изтрие от паметта на народите всеки спомен за миналото и за реалността в света.
Така че, споразумението между Хитлер и Сталин, от съветска гледна точка е било само печелене на време и свободно завладяване на всички държавици по пътя на предстоящото завладяване на Германия и Европа, вкл. България.
Надявам се че вече знаете, че всички съветски ръководители, на всички министерства и отдели, на всички провинции (републики), и особено на ЧеКа, са само евреи, вкл Ленин, за когото до сега е доказано само че е евреин по майка, но той е евреин и по дух, понеже свободно е говорел еврейския език Идиш, и е мразел всички неевреи. Това е документирано. Също и Сталин е евреин, - първо, защото името му е изцяло еврейско - Йосиф Висарионович Джугашвили- а Джугашвили означава - еврейски син. А прословутото ЧеКа - гордостта на всеки комунист, всъщност на еврейски означава - скотобойна или кланница!! И само това е важно - какво значи на еврейски, защото те не избират названията случайно, понеже това им е работата от хилядолетия, и "комунизмът", а всъщност - отнемането собствеността - имота на гоите, е техен древен "номер", и преди христа - в Египет, и след Христа, още в първи век - във Вавилон - днешен Иран.
цитирай
3. samvoin - С всичко това съм наясно, но въпроса ...
03.03.2011 13:46
С всичко това съм наясно, но въпроса е ако щеш чисто тактически и стратегически.
Хитлер замалко да прегази самото "гнездо" на Синедриона и банките му - Лондон (Тогава още е било там, днес е в САЩ!), той остава англичаните, американците и западния фронт намира, разчитайки, че те ще "мирясат" или не знам какво и отива да се бие със СССР и то в предстоящи зимни условия, което е значело трудна, дълга и продължителна война.
А и Сталин не знам какъв е, ама успя да увлече маса народ след себе си и Хитлер подцени леко потенциала му.
Естествено е било да се води дълга война на няколко фронта и Запада да се възползва.
С това те капсулираха болшевишката "революция" в онази част на света и Европа, дето им беше нужна, начело на техния Синедрион и когато им стана ненужна, заедно с бившата нейна номенклатура разрушиха паянтовия "социализъм" и си донесоха нуцния за тоталното ограбване на националните стари държави на Изток капитализъм, като в Русия отявлено си възстановяват вече древна Хазария.
Сталин е нямал още военния потенциал да превземе тези страни + Германия.
цитирай
4. grigorsimov - Ако бяхте прочел тази реч на Хитлер, предполагам нямаше да го обвинявате,
03.03.2011 19:40
че е изоставил западния фронт.
Хитлер е знаел че не може да се бори със всички, но още по-добре е виждал намеренията на онези сили, които той олицетворява с Англия, да обкържат Германия и да я "дадат на вълците". А за СССР е била предвидена главната роля в завземането и комунизирането на Германия, и Европа. И ако мислите че банкерите са се плашели от настъплението на болшевишкия СССР, на запад, много се лъжете, защото СССР е бил създаден именно от банкерите, и именно, за да завземе и комумнизира целия свят, вкл. Англия и САЩ (на определен етап или при първа възможност. А ако това ви се стори нелогично, ще продължим дискусията.
А конкретно за СССР и Хитлер, няма място за спор, че е СССР е бил почти готов за нападателна война на запад, и не се е съмнявал в победата си, защото банкерите и всички еврейски организации на запад са работели за него - за СССР и комунизма. Защо ли? – Защото Комунизмът е идеалната форма на юдейско робство (на онзи етап), когато робите не само че не виждат и не знаят поробителя си, но и голяма част въобще не усещат че са роби. А идеалният роб е този, който не чувства че е роб.
цитирай
5. samvoin - Англия и САЩ са били "убежи...
04.03.2011 01:56
Англия и САЩ са били "убежищата" на еврейските банкери и синедриона, а експеримента "комунизъм" там е нямало как да бъде предвиден, защото тогава е нямало Израел, а и Израел не им е сигурното убежище и днес, затова и обсебват Европа, особено чрез днешния вече удобен им посткомунистически капитализъм в Източна Европа на олигарсите.
Няма спор комунизма чие творение е, мога да споря дали им е трябвал в Англия и САЩ, където е бил "мозъкът" и банките им или в Русия, където банките и паричната система не е била в техни ръце?!
Но логиката къде е? Да се удари и ликвидира "мозъкът" и "тялото", респективно центъра на банките и интернационалите им? Или "попания" от тях, но доколкото им е трябвало СССР, който да речем е "курдисван" само за "юмрука" им?
Според мен е първото било приоритетното, а нека не си мислим, че комунизма се "срина" по нечия друга воля, а не по тая на "архитектите" му или по - точно техните наследници, защото изпълни целите им и стана ненужен за тях.
СССР беше капан за Хитлер и Германия.
Прочети ако не си книгата "Червена симфония" и ще разбереш...
цитирай
6. grigorsimov - Англия и САЩ не са убежища а леговища
04.03.2011 08:08
"а експеримента "комунизъм" там е нямало как да бъде предвиден,"
Всичко е предвидено от създателите на комунизма, и той - комунизмът е бил, и е, предвиден за цялото човечество, но в мого по-краен вид. Или, както пише в тайните им протокили: това ще е "фантастичен деспотизъм", завоалиран с идеологическите залъгалки на комунизма: - колективизъм (безимотност); диктатура (на евреите и на еврейски слуги - "роботи"); отродяване, и смесване на народите и расите; прекъсване на историческата и традиционната памет, чрез отнемане децата от родителите (както и става днес, макар и не буквално - чрез "светското" училище и телевизията).
А паричната система винаги е била в техни ръце, с малки временни изключения.
Чел съм и съм публикувал откъси от "червената симфония", но съм чел и "ледоразбивачът" от Виктор Суворов (псевдоним), където статистически се проследява и документира съсредоточаването на цялата съветска нападателна военна мощ, на западната граница, като съществуващите до тогава съветски отбранителни заграждения са били премахнати, за да не пречат на съветското настъпление - много преди нападението на Хитлер, на 21 юни 44 г.
Или: Хитлер е знаел за неизбежността на съветското (или съветско-английското) нападение срещу Германия и Европа. А съветското комунистическо разширение след войната, в половин Европа, е част от юдейския план (на банкерите и синедриона) за комунизиране (поробване) на Европа, и света.
И не мислете, че банкерите се плашат от своя инструмент - комунизма!!
цитирай
7. samvoin - Естестено че не се плашат, но въп...
04.03.2011 14:39
Естестено че не се плашат, но въпроса е в това, че в другите страни дето едрата собтвеност и капитали, както и банките и националната парична система са в техни ръце, тоя комунизъм към който света върви днес, не засегна по никакъв начин едрата собственост, както у нас и в Русия.
цитирай
8. grigorsimov - Едрата собственост е еврейска собственост, а комунистическата власт е еврейска власт
04.03.2011 14:56
или, както е казал още преди век и половина известният английски министър председател - евреинът Бенджамин Дизраели - Лорд Биконсфилд, в своята книга “The life of George Bentick”, от 1852 г.:

"Влиянието на евреите може да бъде проследено във всички избухваня на разрушения в Европа. Това е въстание на евреите против всякакви традиции, всякакви национални аристокрации, против всяка (освен еврейската) религия и против всяка нееврейска собственост. Деструкцията е семитски принцип, произхождащ от еврейската религия. Равенството (робството) на всички гои и унищожаването на гоевската собственост, са провъзгласени всред всички тайни общества, които формират паралелни правителства, а хора от еврейската раса са на върха на всички тях. Вярващите евреи сътрудничат с атеисти, еврейски банкери сътрудничат с еврейски комунистически водачи, избраният еврейски народ е в съюз с най пропадналите лумпени на Европа, понеже всичко е пуснато в ход, за да се разруши християнството”.

Дизраели тук не споменава, че евреите целят да унищожат народностите и семейството, и да смесят расите.
Същото е отношението им и към историята:
"Ние ще изтрием от паметта на народите всички спомени за миналите векове, и ще оставим само онези, които са изгодни за нас"!
Последното е извадка от тайните птотоколи.

цитирай
9. grigorsimov - И още едно изказване на Дизраели в камарата на общините, от 1856 г.:
04.03.2011 14:59
"В Италия съществува власт, която ние рядко споменаваме в тази Камара. Имам предвид тайните общества... Безсмис-лено е да го отричаме, защото е невъзможно да се прикрие, че голяма част от Европа, цяла Италия и Франция и значителна част от Германия, да не споменавам другите държави, са покрити с мрежа от тайни общества, точно както земната повърхност е покрита с железопътни линии... Те не искат конституционно правителство, те не искат подобрени институции... Те искат да променят владението на земята, да откъснат сегашните собственици от земята им и да сложат край на църковните учереждения. А някои може да стигнат и по-далече!"
И още едно негово изказване:
"Загадъчната руска дипломация на царското правителство, която така безспокои западните страни, принципно е организирана и се осъществява от евреи".
цитирай
10. samvoin - Там където интернационалистич...
04.03.2011 15:14
Там където интернационалистическите "революции" засегнаха едрата собственост и активи, значителна част от тях поне са били в "гойски" ръце.
Единствената велика европейска сила, чието печатане на пари не е било в еврейски - родшилдови ръце е била Русия, по царско време.
Там изсичането на монети т.е. е било в ръцете на династията (Друга тема е тя доколко е била руска и какво е цялостното ми отношение към нея и нейната политика спрямо България.).
След ВСВ вече цяла Европа е под еврейско парично, а днес вече и откъм национални блага и имуществено (Особено България!) робство, посредством либерализацията на режима за купуване на земи у нас от чужденци и то не само еропейци.
Тоя е била цялата война на болшевизма.
Друга тема е, че "творението" им - Сталин, се обръща за кратко срещу тях и им отнема печатането на пари, както и връща източеното злато на Русия от троцкистко - ленинската еврейска банда, която поизтребва бая в края на 30 - е (За това коминтерна го напада по - късно и реве за "сталинските чудовищни чистки и зивращения", просто защото от тях пострадват и "богоизбрани" от политбюрото на Ленин, а не защото Ленин е бил "по - мил и благ" от Сталин и не е изтребал в пъти повече народ, само че предимно руснаци. Ето защо Сталин беше "чудовище", а Ленин - "светая светих", както и у нас Червенков - "злодея номер едно", а Димитров - националния предател номер едно от комунистите - "национален герой" и изтребалият прочие най - много българи!), но разбира се това злато попада в паралелната държава, както Бунич я нарича в "Златото на партията" - "Номенклатурия", която обаче не споменава, че е от "богоизбрани" родове изцяло, защото руската нееврейска интелигиенция (Друга тема е доколко е била от руснаци.) е изтребана от Ленин и земенена с еврейска псевдоинтелигиенция.
Прочие, чувал съм преди, че Сталин е евреин и фамилията му била "еврейски син", а то се и знае и се вижда и днес, че грузинците и евреите са генетични братя, но ако е бил евреин по баща, не се знае доколко са го
цитирай
11. samvoin - приели за свой, защото се знае, че ...
04.03.2011 15:17
приели за свой, защото се знае, че еврейна, дясна негова ръка - Берия го убива.
Друга тема е колко добра работа свърши на евреите и че той създаде терористичната и геноцидна - кървавата престъпна държава Израел!
Но евреите се отрекоха и от него, за разлика от Ленин, над който не дават да падне и косъм над главата.
Самите евреи развенчаха култа към Сталин в СССР, начело на своята марионетка - Хрушчов, която обаче също "отстреляха" когато сложи ядрените ракети до САЩ, а САЩ вече беше техен покровител номер едно.
Парите чрез банката на КПСС - "Гостбанк", са владяни скришом от евреи и билдерберги - скрито през целия период.
цитирай
12. grigorsimov - Да, всичко това е така, и особено последното:
04.03.2011 16:04
"Парите чрез банката на КПСС - "Гостбанк", са владяни скришом от евреи и билдерберги - скрито през целия период".
А че и Сталин е евреин, нямамникакво съмнение. Имената му са еврейски; характерът му е злодейски, и делата му са еврейски. Нищо че, по една или друга причина, са се скарали две групи евреи в съветската - еврейска власт. А фамилията на Сатлин "Джугашвили" означава буквално - еврейски син.
Освен това, и Сталин, както и Троцки, и повечето евреи, си избират руски псевдоними. "Сталин", значи - стоманен!! А Молотов, значи - Чуков, ит.н, ит.н.
Или, както казва един известен изследовател на еврейството:
"В тази схема (в съветската и, въобще, в комунистическата власт, място за неевреи няма"! Не че самите евреи са толкова гениални злодеи, но всичко, и всички кадри, се подреждат от световното еврейско правителство - Синадриона.
Вижте словото на равина Райхорн !!
цитирай
13. samvoin - Съгласен съм.
04.03.2011 17:18
Съгласен съм.
цитирай
14. samvoin - Въпроса е, че виойната със СССР беше ...
04.03.2011 17:19
Въпроса е, че виойната със СССР беше избежна и отложима, ако не изцяло, то поне временно, а Хитле ит стратегическа гледна точка, можеше и трябваше да разбие първо "мозъка и сърцето" на световния "октопод", а не да се занимава образно казано с "юмрука" му, ако можем да го наречем така и то потенциален, в онзи момент.
цитирай
15. grigorsimov - Въпроса е, че войната на СССР срещу Германия беше неизбежна,
04.03.2011 19:55
и щеше да започне всеки момент.
Това ако не го знаехте до сега, прочетете поне речта на Хитлер и пишете, къде той лъже или граши, в убедеността си, че СССР, в договореност и в съюз с Англия, масирано трупа дивизии на границите на Германия и е въпрос на месец- два, да предприеме отдавна планираното нападение. А известната песен "Ставай страна огромная, ставай на смертний бой...", създадена в началото на първата световна война, умело е пригодена и аранжирана да даде сигнала за решителното настъпление на световната комунистическа революция, първо в Европа, а после и навсякъде. И това до голяма степен бе постигнато, с предаването на източноевропейските страни, под власта на еврейския болшевизъм. А след 1989 г. след като изпълни предназначението си, комунизмът в СССР и Източна Европа, по височайша юдомасонска команда, бе преустроен, така че да доунищожи пострадалите и омаломощени от комунизма наши страни и народи! И унищожението ни е вече почти приключен факт. А бодряшките (псевдо)националистически изхвърляния са само за приспиване на и без това разконцентрираното ни внимание. Или както се казва на жаргон: "Направиха ни разногледи", та нито "тайните им протоколи", където дума по дума е изредено какво са направили, как го вършат и какво следва, нито публикуваните признания на мнозина евреи, нито голият сатанизъм от Талмуда им, вече никому нищо да не говори !?
цитирай
16. samvoin - В България в момента няма органи...
05.03.2011 01:20
В България в момента няма организация, която да може да се нарече националистическа наистина.
Ако имаше такава, бихме видяли в първите и редици, поне един лежал в затвори и лагери за истински - неподправен и "непрограмиран" български национализъм.
В коя организация дето се определя като "националистическа" виждаме такъв?
Коя "националистическа" днешна организация, занимава българите с истинските им проблеми, но още повече с ПРИЧИНИТЕ за тези проблеми и с корените им, а не само със следствията от тях?
Антон Сираков го виждам, че идейно и по декларации се опитва да докара що годе истинските проблеми на показ и да доближи нещо подобно на истински национализъм, ама никой не му дава изява, а и с тия интернационалисти и комсомолски секретари дето се е заградил - хвърлили вчера партийния си билет от БКП, като довчерашния член на "БАС" - Михаил Михайлов, както и с мошенници като Минетката Пашова далеко нема да стигне и неговата партия, па дори и да вкара общински най - много.
Няма "свежа кръв" и нови - необременени лица там и за тва едва ли ще я пребъде дълго.
Останалата пък помия и идейно и всеячески де се наричат "националисти", няма смисъл да ги изреждам и компентирал - правил съм го многократно!
цитирай
17. анонимен - Аз вече съм на мнение, че само чудо ...
13.03.2011 14:52
Аз вече съм на мнение, че само чудо може да ни спаси - нас българите и въобще човечеството. Дано когато започнат промените, за които толкова се говори да сме единни.
цитирай
18. anonimen65 - dano e viarna mudrostta
09.11.2011 20:40
nevedomi sa putishtata gospodni neobhvatni sa vuzmojnostite mu i neznaini sa promislite mu dokato ne izleznat naiave
цитирай
19. antonra - Документ, който трябва да се изучава в часовете по история.
11.08.2015 14:04
Много важен исторически документ, който е слабо познат на днешните хора, а там са изяснени множество тънки моменти от европейската история.
цитирай
20. antonra - Берлинско издание
13.08.2017 12:43
През 1941 година на български в Берлин е издадена една книга от Министерството на външните работи на Райха. Там са описани по-подробно тези събития.
http://nseuropa/Bulgarian/Proklamation%20des%20Fuehrers%20an%20das%20Deutsche%20Volk.pdf
цитирай
21. antonra - Годишнина
07.02.2020 11:20
На 24 февруари тази година се навършват 100 години от учредяването на Национал-социалистическата германска трудова партия на Адолф Хитлер:

https://balkan/bg/active-auctions/121815
цитирай
22. samvoin - Никой няма да ни спаси, защото ние ...
16.08 13:42
Никой няма да ни спаси, защото ние сме ОБЪРНАЛИ ГРЪБ НА БОГА И НЕ ТЪРСИМ ПРАВАТА ВЯРА, ЕДИНСТВЕНИЯ ВЕРЕН И ИСТИНЕН ПЪТ КЪМ НЕГО.
Защото не ни интересува ИСТИНАТА, нито Бъдещето ни... Ако изобщо имаме подобие на такова в лицето на някакво, относително здраво българоподобно поколение все още.
Мисля, нещата у нас са приключили и остава пак да вперваме взор в чуждо Освобождение, ама този път, няма да има кой и за какво.
Дори нямаме наш естествен ЕЛИТ...
цитирай
23. samvoin - Проучването ми сочи, че в горното си ...
16.08 13:46
Проучването ми сочи, че в горното си мнение относно Хитлер и войната съм грешал.
Достатъчно факти и свидетелства говорят, че Сталин е готвил нападение над Райха, макар две - три години по-късно.
Обвинението срещу Хитлер, единствено може да остане в частта си, че не смаза и не унищожи Англия-"главата" на злото, преди да се занимава с тила и оръдието-СССР, но наистина Германия не е имала друг ход, освен превантивни действия там, макар и малко необмислени и недоизкусурени в случая, върху което тепърва има да се разсъждава.
Нагледно, СССР прави същото с тогавашния си партньор и уж "съюзник"-Третия Райх, което днес САЩ и НАТО правят с РФ, Иран и то с РФ, като ПАРТНЬОРИ и даже СЪЮЗНИЦИ, каквито ВСЕ ОЩЕ СА от 2001-а, по непрекратен военен договор и неанулиран от НИКОЯ ОТ СТРАНИТЕ!
Постепенно "стягане на примката около врата", чрез военни бази, преврати, хегемонии в съседни страни.
Това правят нагледно и Сталин и Моллотов, както личи от всички факти и особено събитията в Югославия по време на германската балканска офанзива, довела до ревизиите в наша полза.
цитирай
24. samvoin - Напълно логично беше отдавна, Р...
16.08 13:49
Напълно логично беше отдавна, Русия ако я имаше като велика сила и суверенна страна да действа превантивно военно на Запад днес, в този същия смисъл. Както и Иран... И да се тръгне към изграждането на "насрещен" на НАТО - военен договор за стопирането му... Който НАТО, няма никакво оправдание повече да съществува и чисто международно-юридически и пропагандно след разпада на СССР, Варшавският договор, СИВ, а дори след обявения край на "студената война" и декларираното "разведряване" (Увеличило всъщност болшевишкия терор у нас и отворило конвейра за избиване - Белене, наново и наново в началото на 60-е и края на 50-е...) и разтурянето на българската антисъветска рота там и всички източноевропейски, иде да ни покаже, че целите на НАТО (Тоест АНГЛОСАКСОНСКИТЕ такива.) са съвсем различни всъщност от първоначално декларираните за пред "шараните", първо от Централна, после от Източна Европа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28886329
Постинги: 4348
Коментари: 7670
Гласове: 8269
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031